Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tips?

3 plaatsers

Ga naar beneden

tips? Empty tips?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:15

mijn zoontje vraagt de laatste tijd erg veel aandacht, wil niet meer alleen spelen en slapen doet hij het liefst bij ons. dit laatste laten we niet altijd toe waardoor we veel gebroken nachten hebben en ik merk dat me dit op begint te breken..
ik heb een kort lontje, val snel tegen hem uit als hij 'zeurt', iets waar ik me enorm schuldig over voel en hij geen snars van begrijpt. het huis is voor mijn gevoel een enorme puinhoop, zeker nu hij ook zelf wil eten en er regelmatig wat op de grond valt. overdag slaapt hij wisselend, maar ook als hij slaapt kom ik er niet altijd aan toe om in het huishouden bezig te gaan. als ik schoon maak doe ik niet meer dan wat nodig is; de toiletten, stofzuigen en de vlekken op de vloer weg poetsen. ramen wassen iod kom ik al helemaal niet aan toe..

begrijp me niet verkeerd, ik hou ontzettend veel van hem, maar het valt me zwaar op dit moment en soms vraag ik me af of ik het allemaal wel aan kan. hij is nog niet eens een jaar en ik besef me maar al te goed dat er nog veel moeilijker perioden gaan komen..
ik weet niet wat ik met dit topic wil, ik moet het gewoon even kwijt.. misschien zijn er meiden die tips voor me hebben?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

tips? Empty Re: tips?

Bericht  TGR ma 6 feb 2012 - 22:20

Open dit topic even onder je eigen naam, je mag dit account eigenlijk niet gebruiken buiten het biechttopic.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:21

En in deze pijler hebben we ook een biecht-topic

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 22:21

Of maak even een speciaal account aan als je het niet onder je eigen naam wil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:22

Razz_ schreef:En in deze pijler hebben we ook een biecht-topic

die is gesloten helaas. Erg jammer, denk dat hier echt wel animo was voor een biegt-topic.

Gast
Gast

Bericht  frolic ma 6 feb 2012 - 22:23

Het bij jullie slapen niet ALTIJD toe laten , zou ik veranderen een kind van die leeftijd snapt niet dat het af en toe wel en af en toe niet mag.

Laat hem helpen bij schoonmaken , als ik hier de ramen zeem ( uiterst zeldzaam trouwens ) geef ik jut en jul ook een spons/doek/trekker en met alle andere huishoudelijk dingen idem dito .

Het minder zelf spelen en meer aandacht willenn zijn fases , die gaan echt weer voorbij , al blijven ze natuurlijk aandacht willen tips? 561177 maar die momenten dat ze het liefst bovenop je gekleefd zitten echt dat gaat over.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:24

Rejoy. schreef:

die is gesloten helaas. Erg jammer, denk dat hier echt wel animo was voor een biegt-topic.

Oh dat wist ik niet. Maar is die gesloten omdat het toen meer een FB topic was of mocht het gewoon niet dat jij weet?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:26

Razz_ schreef:
Rejoy. schreef:

Oh dat wist ik niet. Maar is die gesloten omdat het toen meer een FB topic was of mocht het gewoon niet dat jij weet?

nee, dat was omdat er in algemeen al een biecht-topic was. Maar ik denk dat veel moeders met typische moeder problemen daar niet gaan biechten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:28

Nee idd *kijkt Admin lief aan voor toch een Biechttopic* angel
Ik denk dat er zeker animo is voor wat jij zegt Rejoy

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 22:31

Als je het overdag niet uithoudt zet je hem in de wagen en ga je een flink eind wandelen. Daar is het nu misschien wat te koud voor, maar binnenkort hopelijk niet meer. Even eruit zijn is altijd prettig, even naar de stad, naar de bibliotheek, misschien nog even langs de kinderboerderij of de eendjes.

Wat betreft het opruimen, dat zou ik doen zodra hij in bed ligt. Dus niet eerst zitten, eerst televisie kijken, eerst een kop thee drinken of eerst in bad, want dan kun je je er inderdaad niet meer toe zetten, maar even een uurtje opruimen en de rest van de avond voor jezelf nemen.

Wat betreft het slapen, let op of hij het nu niet te koud heeft. Misschien helpt een extra dekentje of de verwarming een paar graden hoger. Yrsa wordt nu ook soms wakker van de kou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud