Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips?

+3
Susan
Monte
Linnie1985
7 plaatsers

Ga naar beneden

Tips? Empty Tips?

Bericht  Linnie1985 wo 21 dec 2011 - 8:30

Grmbl kreeg vandaag een lekkere opmerking van mijn bazin...

Ja laten we allemaal 1 euro inzamelen voor Linda dan kan ze foundation kopen...

Ik weet dat ik wit ben, maar met foundation zie ik er helemaal niet uit, dat ziet er bij mij heel onnatuurlijk uit. Ik gebruik wel rouge, maar dat is natuurlijk alleen voor op je wangen en werkt niet voor heel je gezicht.

Iemand tips voor een mooi natuurlijk uiterlijk waar ik niet meer zo wit ben?

PS. Mijn bazin kan trouwens best vaak rot uit de hoek komen. Ze vertelde dezelfde opmerking aan de rayonmanager, en hij zei (ik geloof meer als grapje) dat ik me er niks van aan moet trekken...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:34

Wat een rotwijf zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Monte wo 21 dec 2011 - 8:37

Wow dat vind ik echt niet kunnen zo'n opmerking. Maar wil je er zelf echt iets aan doen of doe je het omdat anderen het zeggen? Maar foundation is niet echt voor kleur, maar meer voor dekking. Als je echt zelf het ook wilt zou je de nieuwe bb creme van garnier kunnen proberen, die maakt je egaal(dus heel natuurlijk bruin) en is geen foundation(maar meer een gekleurde dagcreme)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:38

Evil or Very Mad

Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen...welke bazin zegt zoiets lomps?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 8:42

Jammer voor je bazin dat normale omgangsvormen nergens te koop zijn en dat een inzamelingsactie voor haar dus zinloos is.

En ik zou lekker niks veranderen, waarom zouden we per se allemaal met een bruin tintje in ons gezicht moeten lopen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:46

Susan schreef:Jammer voor je bazin dat normale omgangsvormen nergens te koop zijn en dat een inzamelingsactie voor haar dus zinloos is.


Dat dus ja! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Linnie1985 wo 21 dec 2011 - 8:48

Ik kijk vaak ook wel in de spiegel op mijn werk en denk ik damn wat ben ik wit, maar omdat foundation dus niks is, doe ik er maar niks mee.

Ik ben niet de enige die vind dat ze rot opmerkingen maakt. Ik ben ook iemand die niks erover durf te zeggen, want dan barst ik in janken uit. zelf zit ik er wel eens over na te denken wat anders te zoeken en niet alleen vanwege haar, maar ook omdat ik maar vrij weinig uitdaging in mijn werk heb. Ik sta hele dagen in het magezijn spullen uit te pakken en te taggen. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms mag ik kassa draaien maar dat is zo weinig dat ik het niet leuk meer vind.

Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik werk heb, maar t zit me gewoon zo dwars...

ik had dit topic beter in werk & studie kunnen zetten haha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 8:51

Ik zou trouwens sowieso niet mijn gezicht bruiner maken met foundation, dat is echt bedoeld om oneffenheden te verdoezelen en dat moet je dus in je eigen huidskleur nemen, anders ziet het er al heel snel nep uit. Er is wel van dat bronzing poeder, maar daar zou ik even advies over vragen in een goede beautywinkel. Of misschien kun je je een keer laten opmaken.

Maar: alleen als je zelf niet tevreden bent. Die bazin moet je lekker in de stront laten zakken, krijgt ze ook een tintje van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Linnie1985 wo 21 dec 2011 - 8:52

Susan schreef:Ik zou trouwens sowieso niet mijn gezicht bruiner maken met foundation, dat is echt bedoeld om oneffenheden te verdoezelen en dat moet je dus in je eigen huidskleur nemen, anders ziet het er al heel snel nep uit. Er is wel van dat bronzing poeder, maar daar zou ik even advies over vragen in een goede beautywinkel. Of misschien kun je je een keer laten opmaken.

Maar: alleen als je zelf niet tevreden bent. Die bazin moet je lekker in de stront laten zakken, krijgt ze ook een tintje van.

haha lol.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  TukTuk wo 21 dec 2011 - 8:56

Ik zou haar lekker laten lullen.. Wat een dom mens zeg! Misschien kan je een mailtje sturen waarin je zegt dat je de opmerking kwetsend vond en heel onprofessioneel?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Susan wo 21 dec 2011 - 8:59

Nog iets, een nicht van mij is echt een prachtige vrouw, mooi donker haar, amandelvormige ogen, maar wel een vrij lichte huid. Toen we nog wat jonger waren maakte ze zich altijd op met de donkerste foundation die er was zodat ze een bruin gezicht had, maar dat stond heel onnatuurlijk. Nu heeft ze gewoon haar eigen, lichte huidskleur en dat staat zoveel beter. Natuurlijk staat een tintje leuk, maar het is echt niet zo dat je alleen maar mooi kan zijn met een tintje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:03

Als je heel blank bent zou ik niet de BB cream van Garnier kopen, die is voor mij ook al te donker.

Als je een tintje wil kan je ook gaan voor een creme met een vleugje zelfbruiner, dan bouw je langzaam een klein kleurtje om en is zeker niet onnatuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:36

Jeetje wat een stomme opmerking zeg. Ik heb ook ooit zo'n bazin gehad, die kon ook van die rotopmerkingen maken over dingen waar ik onzeker over was maar niks aan kon doen. Ik heb er nooit iets van gezegd, maar geprobeerd het naast me neer te leggen.

Foundation zou ik niet doen, je wordt er idd niet bruiner van. Wat je evt wel zou kunnen proberen is de Daywear Plus van Estee Lauder. Dat is een dagcreme die je huid een klein beetje een tintje geeft. Heel subtiel, je ziet er niet ineens bruin uit, maar het geeft een heel mooie gloed aan je huid.
Op het plaatje hieronder kun je een beetje zien wat het met je huid doet. Het geeft niet af zoals foundation, maar je wast het kleurtje er 's avonds wel weer vanaf.

Tips? Images?q=tbn:ANd9GcRAhWBAH4Q-5CRO5arIEVoioYV1qyKWQkm0S7QMDTdAbQ18d1JY

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Linnie1985 wo 21 dec 2011 - 10:29

Bobbie schreef:Jeetje wat een stomme opmerking zeg. Ik heb ook ooit zo'n bazin gehad, die kon ook van die rotopmerkingen maken over dingen waar ik onzeker over was maar niks aan kon doen. Ik heb er nooit iets van gezegd, maar geprobeerd het naast me neer te leggen.

Foundation zou ik niet doen, je wordt er idd niet bruiner van. Wat je evt wel zou kunnen proberen is de Daywear Plus van Estee Lauder. Dat is een dagcreme die je huid een klein beetje een tintje geeft. Heel subtiel, je ziet er niet ineens bruin uit, maar het geeft een heel mooie gloed aan je huid.
Op het plaatje hieronder kun je een beetje zien wat het met je huid doet. Het geeft niet af zoals foundation, maar je wast het kleurtje er 's avonds wel weer vanaf.

Tips? Images?q=tbn:ANd9GcRAhWBAH4Q-5CRO5arIEVoioYV1qyKWQkm0S7QMDTdAbQ18d1JY

Ok thnx.

Had het net met mijn vriend over. Hij zei dat ik een keer naar de DA moest en daar advies vragen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Jeanette wo 21 dec 2011 - 11:35

Wat een belachelijk mens zeg! Daar zou ik echt link om kunnen worden. En wat erg onprofessioneel zeg!

Maar als je echt een goede foundation voor jezelf zoekt (en niet voor dat rare mens), is Babor een aanrader! Ik heb ook een witte huid en gebruik deze en die is super!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Blond wo 21 dec 2011 - 20:21

Wat een rot wijf.

Alleen iets op je gezicht doen als je er zelf ook niet blij mee bent. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een blanke huid en wit zien omdat je je niet lekker voelt.
En geen foundation in een kleur die niet matcht met je huid. Dat is zoo lelijk!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 8:50

Je kunt ook gewoon een bronzing poeder kopen, die kun je over je hele gezicht poederen, daar krijg je een bruiner kleurtje van, maar wel subtiel. Doe ik in de winter ook altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  PluDan do 22 dec 2011 - 9:06

Wat voor werk doe je dan Linnie.
Wat een stomme opmerking zeg, belachelijk!
Ik zou er iets aan doen alleen als je het zelf wilt.
Is een getinte dagcreme niet iets voor je?
Met foundation moet je dat niet doen, dat is om je huid egaal te maken, niet om je huid een tintje te geven.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Linnie1985 do 22 dec 2011 - 9:08

PluDan schreef:Wat voor werk doe je dan Linnie.
Wat een stomme opmerking zeg, belachelijk!
Ik zou er iets aan doen alleen als je het zelf wilt.
Is een getinte dagcreme niet iets voor je?
Met foundation moet je dat niet doen, dat is om je huid egaal te maken, niet om je huid een tintje te geven.

Ik werk in Rosada
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  PluDan do 22 dec 2011 - 9:08

Of een blush, dan lijkt het ook alsof je wangen iets meer kleur hebben.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 9:46

Linnie, ik zou even langs de Pour Vous gaan, dat is, áls je er zelf écht iets aan wilt doen.
Het kost dan waarschijnlijk wel wat, maar je kan informatie vragen, wellicht kunnen ze iets voordoen bij je en dan kan jij kijken of je het wat vindt.

De DA, daar doen ze naar mijn inziens (de DA in 'ons' dorp dan he) alsof ze heel deskundig zijn maar valt het toch tegen.

Ik had vroeger een bronzerkwast van Lancome (zal zo even een plaatje zoeken) en die had je in verschillende tinten en dat vond ik altijd een heel erg fijne bronzer. Weet alleen niet of hij nog bestaat!

Tips? Strabronzer

Zelf heb ik de BB cream, maar de lichtste kleur is bij mij al best donker, en ik weet dat jij ook wel een vrij lichte huid hebt. Misschien kan je ook je haar een tintje lichter verven, of highlights erdoorheen? Weet niet hoe donker het precies is, maar dat maakt je vaak ook wat lichter qua tint.

Voor de rest, je ziet er helemaal niet slecht uit hoor! Je hebt bijv. een heel mooi lijntje, waar anderen vast jaloers op zijn!

En wat betreft je werk, kijk gewoon eens op je gemak rond en stuur brieven weg, of je wat anders kan gaan doen? Wat heb je gestudeerd ofzo? En ik weet dat er bij ons in de buurt weinig werkgelegenheid is dus ja, dan moet je vaak een eindje rijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum