Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tips? Empty Tips?

Bericht  Polly do 1 sep 2011 - 12:27

Het is al ruim drie maanden uit met mijn ex, we waren ongeveer een jaar samen.
Ik houd nog altijd van hem en ik mis hem enorm, en sinds kort weet ik dat dat wederzijds is. Het is onduidelijk waarom we precies uit elkaar zijn, het zijn vooral praktische redenen.

Feit blijft dat het voorbij is, en ik niet weet hoe ik dit moet vergeten.
We hebben geen contact, we hebben geen mogelijkheid om elkaar te zien, ik doe alles wat ik normaal ook doe om over liefdesverdriet heen te komen. Uit het oog, uit het hart, toch? Maar dit voelt anders, ik voel me nog altijd alsof ik mijn andere helft mis.

Als ik de foto's van de stelletjes hier zie vind ik het leuk om te zien hoe goed mensen bij elkaar passen. Maar daardoor realiseer ik me ook hoe goed mijn ex en ik bij elkaar passen en hoe moeilijk dit is.

Heeft iemand de gouden tip? Met een knappe kerel het bed induiken, of juist toenadering zoeken, of hier mijn hart luchten? Een nieuw leven beginnen helpt blijkbaar ook niet.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Caresses do 1 sep 2011 - 19:30

Als hij echt de ware voor je is en het is alleen om praktische redenen uit gegaan kan je proberen om het praktische te veranderen.
Ik weet niet of dat mogelijk is natuurlijk. Maar als jullie heel ver bij elkaar vandaan wonen, toch in de buurt of samen gaan wonen. Misschien is dat wel een hele grote stap maar als jullie echt zo goed bij elkaar passen, waarom niet?

Wil je toch niet meer een relatie met hem dan zou ik niet met een andere vent in bed stappen als je daar voor je gevoel nog niet aan toe bent. Ik zou me lekker op sleeptouw laten nemen door vriendinnen, veel afleiding zoeken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 19:47

Als je dit zo voelt... Waarom doe je er dan niks mee? Ga met hem praten!

Voor praktische problemen zijn altijd wel een oplossing te vinden.. Of niet?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Polly za 3 sep 2011 - 4:37

Ik weet het niet of hier een oplossing voor te vinden is. Maar we hebben elkaar in ieder geval voor het eerst in al die maanden weer gesproken. We zullen zien hoe het verder loopt. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zora za 3 sep 2011 - 21:43

Wauw, wat gek dat er opeens weer contact is, van zijn kant! Hoe kwam dat zo? Kun je hem 'zo maar' vergeven? Wel heel fijn om te weten dat het voor hem ook nog helemaal niet over is lijkt me smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud