Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?

+18
loura
Sugarfall
Angela_1986
Pompoen
Rovine
Rapunzel
Blond
Zora
Parisienne
Caroow
Ibbeltje
Poubelle
Fearie
Discordia
Mamsie
Kowalski
Atelier Madame
RYW
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?

Bericht  Flippin' Bitch za 2 jun 2012 - 1:51

Nu. Ik heb nu ongeveer weer hetzelfde gewicht als op de middelbare school, maar dan wat gespierder dan toen. Vanaf dat ik stage ben gaan lopen tijdens mijn studie en vervolgens een kantoorbaan had, is er aardig wat gewicht bij gekomen. Het afgelopen half jaar is het er gelukkig weer af gegaan.

Op de middelbare voelde ik me vaak dik en schaamde ik me vooral voor mijn benen. No way dat je mij in een jurkje of rokje zou aantreffen. Ik droeg van die (zeer) wijd uitlopende Stuka broeken, strakke truitjes, alle kleuren van de regenboog gecombineerd, sjaal om mijn haar, skateschoenen e.d. De afgelopen jaren ben ik een echt jurkjes/rokjesmens geworden. Vorig jaar heeft iemand me wel eens gevraagd of ik eigenlijk wel eens een broek draag haha. Ik draag graag hakken, skinny broeken. Mijn liefde voor gekleurde kleding en gekke schoenen is er nog steeds wel, maar niet meer alles tegelijk, meer als eyecatcher. Bij nader inzien kreeg ik best wel een beetje een plofkop van die sjaal om mijn hoofd en weet ik me de laatste jaren ook een stuk beter op te maken. En ja, ik denk dat ik vooral beter voor mezelf zorg, veel zelfverzekerder ben geworden. Op de middelbare voelde ik me vaak nog zo 'gevangen', dat anderen nog zoveel over je bepalen. Sportte wel veel, dansen, paardrijden en veel toneel, maar was ook een ontzettende snoeper. Ik leef nu een stuk gezonder. Paardrijden, spinning, veel op de fiets, veel lopend, gezond eten. En als ik lekkere trek heb, dan geniet ik net zo hard van een bakje aardbeien of een lekkere smoothie wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu? - Pagina 3 2474380249
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: