Mooier geworden?
+24
_Lacey_
Polly
Mamsie
Alex
Floor
Ilovethe90s
Jeanette
Bacio
Rouxxxe
Bliss
Ibbeltje
Bisq
Pompoen
Blond
Angela_1986
Poubelle
Marin
bolus26
Viva
Mouse10
RioolSpook
June
Jerry
SuperGrover
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mooier geworden?
Ik hoor regelmatig dat ik "mooi ben opgedroogd". Ik ben inderdaad mooier dan 10 jaar geleden maar als ik bepaalde mensen om me heen zie vind ik dat zij 10 jaar geleden veel mooier waren dan nu.
Hoe zit dat met jou?
Hoe zit dat met jou?
Gast- Gast
Re: Mooier geworden?
Ik ben mooier dan vroeger. Maar dat komt ook omdat ik vroeger kort haar had, een bril & een lange periode een beugel.
Gast- Gast
Ik ben wel mooier dan 10 jaar geleden, voor zover je dat kunt vergelijken. Ik heb in die tijd een beugel gehad, dus sowieso is dat al veel mooier.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind mezelf nu mooier als 10 jaar geleden, maar denk dat dat heel erg afhankelijk is van hoe oud degene is aan wie je 't vraagt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Niet te letterlijk nemen dan maar.Jerry schreef:Ik vind mezelf nu mooier als 10 jaar geleden, maar denk dat dat heel erg afhankelijk is van hoe oud degene is aan wie je 't vraagt
Gast- Gast
Ik ben lelijker geworden. Zeker als je kijkt naar foto's van toen ik een jaar of zes was. Ik zie er wel beter uit misschien dat toen ik dertien was, want toen had ik een bril en mijn eeuwige twee staartjes. Toen ik echter zeventien/achttien was, was het beter dan nu.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Het lijkt me in onze leeftijdscategorie juist best voor de hand liggend dat we over het algemeen mooier zijn dan tien jaar geleden. Als we onszelf gaan beoordelen zal dat wel weer anders lijken, iets met een niet altijd realistisch zelfbeeld.
Gast- Gast
Ik was mooi opgedroogd (zo tussen m'n 16e en mijn 23e) maar ben sindsdien weer aan het inkakken helaas
Gast- Gast
Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld naar een vriendin van me kijk... Zij was toen slank, lang haar, vol zelfvertrouwen en nu mollig, kort haar en onzeker. Ik vond haar toen heel mooi en nu toch echt niet meer. Dat vindt ze zelf ook.Megara schreef:Het lijkt me in onze leeftijdscategorie juist best voor de hand liggend dat we over het algemeen mooier zijn dan tien jaar geleden. Als we onszelf gaan beoordelen zal dat wel weer anders lijken, iets met een niet altijd realistisch zelfbeeld.
Gast- Gast
Mwoah.. qua gewicht ben ik wellicht mooier, want slanker. Maar als ik nu naar mijn gezicht kijk ben ik zeker wel lelijker. Veel rimpels, oude huid, en gewoon lelijk.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik ben er niet mooier op geworden.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Ik ben mooier dan 10 jaar geleden, maar ik ben mindermooi dan 5 jaar geleden...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Slanker, zelfverzekerder en vlotter (langer haar, minder enorme borsten) dan tien jaar geleden. Ik vind mezelf ook wel redelijk opgedroogd.
Gast- Gast
Forumster schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Als ik bijvoorbeeld naar een vriendin van me kijk... Zij was toen slank, lang haar, vol zelfvertrouwen en nu mollig, kort haar en onzeker. Ik vond haar toen heel mooi en nu toch echt niet meer. Dat vindt ze zelf ook.Megara schreef:Het lijkt me in onze leeftijdscategorie juist best voor de hand liggend dat we over het algemeen mooier zijn dan tien jaar geleden. Als we onszelf gaan beoordelen zal dat wel weer anders lijken, iets met een niet altijd realistisch zelfbeeld.
Daar zit ook weer wat in. Ik doelde dan meer op de overgang van tiener naar volwassen vrouw. Dan kies ik toch veelal voor de schoonheid van de volwassen vrouw. Als ik jouw voorbeeld zo lees dan bedenk ik me inderdaad ook dat er een andere zijde is.
Gast- Gast
ik ben de afgelopen 5 jaar behoorlijk achteruitgegaan helaas...
mn zusje is echt wel opgeknapt, was geen lelijk maar niet een heel mooi kind maar nu wel echt een mooie meid.
mijn moeder was een leuk kind maar een lelijke puber, zij ziet er nu goed uit en wordt eigenlijk alleen maar mooier naar mate ze ouder word
ik hoop dat het bij dus ook weer es bij trekt. was als kind leuk om te zien en tot mn 20e een mooie meid. Dankzij schildklier problemen en behoorlijke gewichtstoename is de wow factor wel behoorlijk afgenomen helaas al heb ik nog best een leuk gezicht.
mn zusje is echt wel opgeknapt, was geen lelijk maar niet een heel mooi kind maar nu wel echt een mooie meid.
mijn moeder was een leuk kind maar een lelijke puber, zij ziet er nu goed uit en wordt eigenlijk alleen maar mooier naar mate ze ouder word
ik hoop dat het bij dus ook weer es bij trekt. was als kind leuk om te zien en tot mn 20e een mooie meid. Dankzij schildklier problemen en behoorlijke gewichtstoename is de wow factor wel behoorlijk afgenomen helaas al heb ik nog best een leuk gezicht.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben niet echt mooier of lelijker geworden vind ik. Ik heb nog altijd een redelijk slechte huid waar ik van baal, ik ben van maat 34 naar 44 gegaan en nu weer naar 38. Op zich vind ik wel dat ik met nog íets meer gewicht er af ik een mooi figuur heb dan waar ik echt tevreden mee zou zijn, want de curves die ik heb gekregen in de afgelopen jaren ben ik wel blij mee. Ik ben er wel vrouwelijker uit gaan zien en dat is ook wel iets wat mooi is opgedroogd Ik hoop dat ik rond m'n 30e wel op m'n piek zit, dan heb ik hopelijk een mooie volwassen huid nog net niet met rimpeltjes maar ook geen baby face meer, en heb ik een mooi, vrouwelijk figuur.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha 10 jaar geleden was ik 13.. Maar ik vind mezelf wel steeds mooier worden ja. Ik was toen ik 12/13 was echt een beetje een slungel haha.
Gast- Gast
Ik vind mezelf niet echt veel veranderd in 10 jaar, wel qua kapsel en figuur natuurlijk, maar het is niet zo dat ik mezelf toen erg lelijk vond.
Als ik kijk naar 15/16 jaar geleden, ja dan ben ik zeker mooier geworden.
Op m'n 10e kreeg ik een beugel en wat ben ik daar blij mee.
Als ik kijk naar 15/16 jaar geleden, ja dan ben ik zeker mooier geworden.
Op m'n 10e kreeg ik een beugel en wat ben ik daar blij mee.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ben eigenlijk de afgelopen 10 jaar weinig veranderd. Ben nu volwassener en heb nu ook mijn eigen kledingstijl. Nu loop ik niet zomaar met iemand mee (als dat in de mode is koop ik het, ...)
Gast- Gast
Hmm... Toen ik 16 was vond ik mezelf dik en met vlagen ook wel écht lelijk! Ik was onzeker en dat was denk ik, achteraf gezien, ook wel te zien (ook in kleding, kapsel e.d.). Ik voel me nu wel iets meer zelfverzekerd en in dat opzicht dus misschien wel 'mooier' geworden.
Helaas was ik er in mijn puberteit zo van overtuigd dat ik dik was dat ik ook gewoon maar ben blijven door eten want het maakte toch niet uit, aldus een rare kronkel in mijn hoofd. Ik ben ook wel een emo-eter dus omdat ik me dan ellendig voelde over m'n gewicht, ging ik meer eten... Een hele tijd ben ik dus alleen maar dikker en dikker geworden, toen toch wel vanzelf weer wat afgevallen en nu ben ik al wel een tijdje stabiel denk ik maar ik heb geen weegschaal, ik 'weeg' mezelf altijd aan m'n kleren.
Als ik nu kijk naar m'n gewicht van 10 jaar geleden vind ik er eigenlijk niet zo veel mis mee. Ja, ik was wel wat steviger dan maatje 36 (ik weet eigenlijk niet meer welke maat ik toen had, bedenk ik me nu) maar niet zo als nu. Ik ben al van kinds af aan wat steviger geweest, dat is ook gewoon de bouw van mijn lijf denk ik, de (achter)nichtjes die op mijn oma's kant van de familie lijken zijn zo allemaal. Vind het wel oprecht heel jammer dat ik mezelf toen zo zag en daardoor ook meer ben gaan eten.
Ik zou er wel wat kilo's vanaf willen maar vind daar de motivatie nog niet voor dus mag ook niet zeuren van mezelf Ik voel me gelukkig ook niet zo heel erg onzeker meer en vind mezelf best 'ok'! Het mooiste meisje van de klas zal ik nou eenmaal nooit worden...
Helaas was ik er in mijn puberteit zo van overtuigd dat ik dik was dat ik ook gewoon maar ben blijven door eten want het maakte toch niet uit, aldus een rare kronkel in mijn hoofd. Ik ben ook wel een emo-eter dus omdat ik me dan ellendig voelde over m'n gewicht, ging ik meer eten... Een hele tijd ben ik dus alleen maar dikker en dikker geworden, toen toch wel vanzelf weer wat afgevallen en nu ben ik al wel een tijdje stabiel denk ik maar ik heb geen weegschaal, ik 'weeg' mezelf altijd aan m'n kleren.
Als ik nu kijk naar m'n gewicht van 10 jaar geleden vind ik er eigenlijk niet zo veel mis mee. Ja, ik was wel wat steviger dan maatje 36 (ik weet eigenlijk niet meer welke maat ik toen had, bedenk ik me nu) maar niet zo als nu. Ik ben al van kinds af aan wat steviger geweest, dat is ook gewoon de bouw van mijn lijf denk ik, de (achter)nichtjes die op mijn oma's kant van de familie lijken zijn zo allemaal. Vind het wel oprecht heel jammer dat ik mezelf toen zo zag en daardoor ook meer ben gaan eten.
Ik zou er wel wat kilo's vanaf willen maar vind daar de motivatie nog niet voor dus mag ook niet zeuren van mezelf Ik voel me gelukkig ook niet zo heel erg onzeker meer en vind mezelf best 'ok'! Het mooiste meisje van de klas zal ik nou eenmaal nooit worden...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind mijzelf nog hetzelfde als vroeger.. Het enigste waar ik duidelijk verschil in zie zijn mijn tanden. Die stonden behoorlijk scheef op de basisschool.
Maar verder heb ik geen slechte huid gekregen, ben nog niet aan het rimpelen, ben nog steeds slank (ik kreeg al best vroeg 'vormen' dus ik heb niet het idee dat dat na mijn 15e nog veel veranderd is.. volgens mij weeg ik precies hetzelfde als toen )..
Maar puur naar vrouwelijkheid gekeken vind ik mijzelf nu mooier. Maar dat is geen eerlijke vergelijking omdat je op je 12e gewoon nog kind bent.
Maar verder heb ik geen slechte huid gekregen, ben nog niet aan het rimpelen, ben nog steeds slank (ik kreeg al best vroeg 'vormen' dus ik heb niet het idee dat dat na mijn 15e nog veel veranderd is.. volgens mij weeg ik precies hetzelfde als toen )..
Maar puur naar vrouwelijkheid gekeken vind ik mijzelf nu mooier. Maar dat is geen eerlijke vergelijking omdat je op je 12e gewoon nog kind bent.
Gast- Gast
Ja, ik ben er zeker mooier op geworden. Ik verfde mijn haar toen rood en was te dik, redelijk veel jeugdpuistjes, suffige kleren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, als ik nu foto's kijk van toen ik puber was dan denk ik echt: wauw wat was ik toen een ongelukkig vogeltje, dat stralen de foto's gewoon uit!
Eigenlijk zouden we een toen en nu fototopic moeten doen!
Eigenlijk zouden we een toen en nu fototopic moeten doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Tien jaar geleden was ik een stuk(je) slanker, dat vind ik mooier aan mezelf. Verder ben ik nu mooier dan toen, heb vrouwelijke vormen en ben meer vrouw geworden.
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Misschien beetje, maar ik droeg vroeger meestal wijden truien/t shirts, nu is het wat vrouwelijker. Qua gezicht ben ik volgens mij niet heel veel veranderd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat is mooier
» Zou dit mooier zijn om wit te verven?
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
» Zou dit mooier zijn om wit te verven?
» Welke namen zijn mooier
» Dingen lijken altijd mooier op Pinterest
» wanneer vond je jezelf mooier, vroeger of nu?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: