Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wijsheid qua werkuren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wijsheid qua werkuren? Empty Wijsheid qua werkuren?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 1:40

Ik mag volgende week mijn arbeidsvoorwaarden contract tekenen. Ik heb besloten om geen fulltime meer te gaan werken sowieso met het oog op de toekomst. Nu is de instelling waar ik ga werken 36 uur fulltime. Daartussen in heb je 31,5 uur en 27 uur en 22,5 uur, 22,5 uur wordt het sowieso niet. Ik neig zelf naar 31,5 uur. Dus 3 dagen werken en 1 dag school ,voor de toekomst zullen dat 4 dagen werken zijn maar mezelf kennende ben ik ook iemand die wel wat meer rust kan gebruiken, dan is 27 uur misschien beter, meer rust en meer concentratie in het algemeen maar dan zal het salaris gedeelte nog minder worden en ik ga al een stuk achteruit qua salaris.

Dus wat is wijsheid? Meer rust en concentratie zodat ik beter kan studeren of toch rekening houden met het financiele gedeelte wat zeker nu in deze tijden erg belangrijk is? Iemand tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wijsheid qua werkuren? Empty Re: Wijsheid qua werkuren?

Bericht  Kaat vr 1 jun 2012 - 1:45

Is het niet mogelijk om eventueel later nog terug te gaan in de uren? Als je nu al een financiele achteruit gang gaat krijgen, zou ik kiezen voor de 31,5 uur zodat je kan wennen aan het mindere inkomen. Wanneer je merkt dat die vier dagen toch te veel zijn, kan je nog naar 27 uur.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wijsheid qua werkuren? Empty Re: Wijsheid qua werkuren?

Bericht  Blond vr 1 jun 2012 - 1:48

Ik zou ook kiezen voor 31.5 uur. Dan heb je sowieso 1 dag doordeweeks waarop je compleet op school kan richten. Ik zou wel bespreken of het in de toekomst mogelijk is om meer of minder te gaan werken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wijsheid qua werkuren? Empty Re: Wijsheid qua werkuren?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 1:51

Zeker een puntje om te vragen, maar ik heb via de mail al een aantal formulieren gekregen waaronder het aantal werkuren en die moet ik van te voren allemaal invullen. Wijsheid qua werkuren? 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wijsheid qua werkuren? Empty Re: Wijsheid qua werkuren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum