Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is wijsheid?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Wat is wijsheid?

Bericht  LDJ zo 4 maa 2012 - 6:48

Niet om al op de zaken vooruit te lopen, maar wel iets om over na te denken is mijn werk.
Ik volg nu een opleiding als bbl. Ik heb dus een leerlingencontract. Eerder bij deze werkgever had ik een
lagere functie, maar dit contract is komen te vervallen voor het bbl contract.

Ik was van plan om helemaal voor deze opleiding te gaan, maar nu ik dus zwanger ben weet ik niet meer zo zeker of ik dit nog wel wil. Ik wil naast mijn werk volop kunnen genieten van mijn zwangerschap en daar mee bezig kunnen zijn ipv dat ik nog weer veel hw moet maken ed. Ook zal ik dan na de bevalling nog weer door moeten gaan met de opleiding, maar dan zou ik graag optimaal van ons kindje willen genieten.
Het contract wat ik nu heb loopt tot jan 2013. Als het goed is word dit zo wie zo verlengt totdat ik mijn opleiding af heb gerond. Dat zal volgend jaar juni zijn.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
1. ik kan doorgaan met mijn opleiding en daar veel mee bezig zijn en hopen dat ik het haal (dat ze mij daarvoor ook de mogelijkheid willen geven nu ik zwanger ben)
2. Ik kan nu nog solliciteren naar wat anders, maar zullen ze me daar aannemen nu ik zwanger ben?

Ik weet het even niet.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 6:52

Hoeveel uur ben je dan aan het werk volgens je contract en hoeveel uur denk je nog met je studie kwijt te zijn? Ik heb een voltijd HBO-studie gedaan, had het derde jaar afgerond toen onze dochter geboren werd, toen een half jaar pauze en toen het laatste jaar, waarvan het laatste half jaar 32 uur stage. Dat was pittig, maar te doen. Ik ben nu wel blij dat het achter de rug is, maar ik ben ook heel blij dat ik het door heb gezet en dinsdag mijn diploma kan ophalen. Als ik het overnieuw had moeten doen, dan had ik precies hetzelfde gedaan.

Als ik goed begrijp zou jij ook nog ongeveer een jaar moeten als je kindje er is? Op zich is dat te overzien, het is even doorbijten, maar dan heb je wel een diploma en daarmee betere toekomstperspectieven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 6:56

Doorgaan, des te sneller heb je je diploma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Pussycat zo 4 maa 2012 - 6:59

Ik zou ook doorgaan... Neem ook aan dat je bewust hebt gekozen voor dit kindje? Of heb ik dat mis?

Je kan gaan solliciteren, maar geef je weinig kans met een zwangere buik.
En daarbij is een diploma toch ontzettend belangrijk en handig dan heb je sowieso (meestal dan) toch wel een betere baan/salaris. Dus een beter toekomst voor je kindje.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  LDJ zo 4 maa 2012 - 7:01

Ons kindje is een echte verassing...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 7:02

Door gaan met je opleiding. Dat geeft je straks weer meer vastigheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Pussycat zo 4 maa 2012 - 7:05

Aah oke. Dan begrijp ik je twijfels wat meer, maar ik blijf wel bij mijn mening.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is wijsheid? Empty Re: Wat is wijsheid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum