Kat gaat naar buiten en neemt mee...
+15
Dennenappel
Rovine
Toet
Sarah1985
Bolleke
Caramba
Jasmine
Evalynn
Caro
Gympie
Rush
LDJ
mo-lola
Rose
Blond
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kat gaat naar buiten en neemt mee...
...een schnitzel!? Haha ik had mijn kat vanmorgen naar buiten gelaten en ze staat net voor de deur met een schnitzel in haar mond.. Vraag me enorm af waar ze die in hemelsnaam vandaan heeft gehaald! Mijn beste gok is dat de buren een raam open hebben en het vlees op het aanrecht hadden liggen om te ontdooien.
Voor straf moet ze het weekend maar eventjes binnen blijven.
Jullie nog rare dingen gekregen van jullie kat?
Gast- Gast
Re: Kat gaat naar buiten en neemt mee...
Ik was gisteren de hele dag weg (van 8 uur tot 23 uur). De kat had me zo gemist dat hij de hele nacht op me heeft gelegen en anders wel tegen me aan.
Oh ja, en eergister had hij ineens een muis te pakken. Die hij vervolgens alle hoeken van de tuin heeft laten zien
Oh ja, en eergister had hij ineens een muis te pakken. Die hij vervolgens alle hoeken van de tuin heeft laten zien
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha das een goeie!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Onze kat neemt ook van die rare dingen mee naar huis.
Een kippenpoot een paling halve vleugel van een vogel en keer een jonge sperwer.
En heel veel muizen die die vangt in het weiland vlak achter ons.
Een kippenpoot een paling halve vleugel van een vogel en keer een jonge sperwer.
En heel veel muizen die die vangt in het weiland vlak achter ons.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Waarom zou je je kat zo straffen als het eigenlijk een blijk van waardering aan jou is?
Gast- Gast
Zoey schreef:...een schnitzel!? Haha ik had mijn kat vanmorgen naar buiten gelaten en ze staat net voor de deur met een schnitzel in haar mond.. Vraag me enorm af waar ze die in hemelsnaam vandaan heeft gehaald! Mijn beste gok is dat de buren een raam open hebben en het vlees op het aanrecht hadden liggen om te ontdooien.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Inderdaad, arme schat.Megara schreef:Waarom zou je je kat zo straffen als het eigenlijk een blijk van waardering aan jou is?
Onze poes is vannacht weer eens ontsnapt door het bovenste raampje (wat ze zelf open gedrukt heeft) en gezellig op stap geweest. Slettebak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahahaha, goede jager heb je. Een schnitzel is niet zo erg toch om mee te brengen? Mijne moet alleen iets van me hebben als het onweert, dan ligt ze als een bange baby en oren plat met staart tussen haar benen tegen me aan en mag ik niet weg. Arme poes.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hilarisch :-). Maar ik snap de straf ook niet zo goed. Bovendien denk ik niet dat ze de link snapt tussen het binnen blijven en de meegebrachte buit
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ik heb een keer een dode muis in mijn bed gevonden, dan juich je toch iets minder hoor!
Maar het is wel lief bedoeld, dus je kan hem er toch niet voor straffen!
Maar het is wel lief bedoeld, dus je kan hem er toch niet voor straffen!
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik heb een paar keer een plastic zakje met een bruine boterham met kaas van poes gekregen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Alsof dat beest begrijpt wat ze fout heeft gedaan??
Gast- Gast
Nou zo serieus moet het woord straf nou ook weer niet worden opgevat, ik ben heus niet boos ofzo haha! Maar ik vind schnitzels van de buren pikken nou niet iets om te gaan aanmoedigen. En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Gast- Gast
Ik had laatst ineens een veer in huis. Hij was er zo mee aan het spelen en dacht: dit kan ik mijn baasje wel laten zien en gooide het voor mijn voeten neer.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik ben blij dat onze poes nog niks raars heeft meegenomen. Ik verwacht het ook niet wat mevrouw is een schijterd eerst eklas. Hoewel? Ze was van de week vliegjes aan het vangen in de tuin.
Gast- Gast
Mijn poes wil niet meer naar binnen ' s nachts nu het mooier weer word, dan moet ik haar weer echt gaan lokken.
Vorige week zaten tegenover het huis op de schuur allemaal katers te miauwen en mevrouwtje liep er met opgeheven staart langs te paraderen... De nacht ervoor kom ik onder, zie ik wat op de bank liggen, dacht dat ze gespuudg had, keek ik beter was het een kop van een vogel, wat veren, en 2 pootjes. Breng me dan maar liever een schnitzel
Vorige week zaten tegenover het huis op de schuur allemaal katers te miauwen en mevrouwtje liep er met opgeheven staart langs te paraderen... De nacht ervoor kom ik onder, zie ik wat op de bank liggen, dacht dat ze gespuudg had, keek ik beter was het een kop van een vogel, wat veren, en 2 pootjes. Breng me dan maar liever een schnitzel
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
ohw geweldig, en de buren maar afvragen waar is mijn snitzel
Onze kat kwam eens thuis met een vogel. En hij heeft hem tot bot toe opgegeten
Onze kat kwam eens thuis met een vogel. En hij heeft hem tot bot toe opgegeten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Alleen die veer heeft hij dus mee genomen, maar heeft nog niet iets anders meegenomen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Hahaha briljant.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha, ze was apetrots op haar vangst zeker?
Hier heb ik nu een mandje staan met misschien wel 30 speelgoedmuizen. Henk duikt er om de paar uur in en komt dan vol trots zijn vangst brengen. Alsof hij niet weet dat ik zie dat hij ze gewoon uit het mandje gepakt heeft.
Hier heb ik nu een mandje staan met misschien wel 30 speelgoedmuizen. Henk duikt er om de paar uur in en komt dan vol trots zijn vangst brengen. Alsof hij niet weet dat ik zie dat hij ze gewoon uit het mandje gepakt heeft.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hmm.. nu ik er bij nadenk. Onze kat heeft al jaren niks meer meegenomen. Zou ze ons niet meer lief vinden?
Ach, het is geheel wederzijds..
Ach, het is geheel wederzijds..
Gast- Gast
Mijn ene kat nam ook nooit iets levends mee, die kwam geregeld met postbode-elastieken (haar fetisj), bevroren snacks van de frituur om de hoek, zakjes met boterhammen (iemands lunch?), uitgedroogde kikkers en nog meer thuis.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!
» Appartement en kat naar buiten
» Kat naar buiten, eng!
» Ik kijk naar buiten en zie...
» Binnenkat naar buiten
» Appartement en kat naar buiten
» Kat naar buiten, eng!
» Ik kijk naar buiten en zie...
» Binnenkat naar buiten
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: