Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat gaat naar buiten en neemt mee...

+15
Dennenappel
Rovine
Toet
Sarah1985
Bolleke
Caramba
Jasmine
Evalynn
Caro
Gympie
Rush
LDJ
mo-lola
Rose
Blond
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kat gaat naar buiten en neemt mee... Empty Kat gaat naar buiten en neemt mee...

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 21:53

...een schnitzel!? Haha ik had mijn kat vanmorgen naar buiten gelaten en ze staat net voor de deur met een schnitzel in haar mond.. Vraag me enorm af waar ze die in hemelsnaam vandaan heeft gehaald! Mijn beste gok is dat de buren een raam open hebben en het vlees op het aanrecht hadden liggen om te ontdooien.
Voor straf moet ze het weekend maar eventjes binnen blijven.

Jullie nog rare dingen gekregen van jullie kat?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat gaat naar buiten en neemt mee... Empty Re: Kat gaat naar buiten en neemt mee...

Bericht  Blond do 31 mei 2012 - 21:56

Ik was gisteren de hele dag weg (van 8 uur tot 23 uur). De kat had me zo gemist dat hij de hele nacht op me heeft gelegen en anders wel tegen me aan.

Oh ja, en eergister had hij ineens een muis te pakken. Die hij vervolgens alle hoeken van de tuin heeft laten zien :O
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Kat gaat naar buiten en neemt mee... Empty Re: Kat gaat naar buiten en neemt mee...

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 21:57

Whahahahah wat komisch!

Gast
Gast

Bericht  Rose do 31 mei 2012 - 21:58

Whahaha das een goeie! Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  mo-lola do 31 mei 2012 - 21:58

Onze kat neemt ook van die rare dingen mee naar huis.

Een kippenpoot een paling halve vleugel van een vogel en keer een jonge sperwer.

En heel veel muizen die die vangt in het weiland vlak achter ons.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 22:46

Waarom zou je je kat zo straffen als het eigenlijk een blijk van waardering aan jou is?

Gast
Gast

Bericht  LDJ do 31 mei 2012 - 22:49

Zoey schreef:...een schnitzel!? Haha ik had mijn kat vanmorgen naar buiten gelaten en ze staat net voor de deur met een schnitzel in haar mond.. Vraag me enorm af waar ze die in hemelsnaam vandaan heeft gehaald! Mijn beste gok is dat de buren een raam open hebben en het vlees op het aanrecht hadden liggen om te ontdooien.
Voor straf moet ze het weekend maar eventjes binnen blijven.

Jullie nog rare dingen gekregen van jullie kat?
lol!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Rush do 31 mei 2012 - 22:49

Megara schreef:Waarom zou je je kat zo straffen als het eigenlijk een blijk van waardering aan jou is?
Inderdaad, arme schat.

Onze poes is vannacht weer eens ontsnapt door het bovenste raampje (wat ze zelf open gedrukt heeft) en gezellig op stap geweest. Slettebak. Kat gaat naar buiten en neemt mee... 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 22:59

Whahah Geweldig die streken lol!

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 31 mei 2012 - 22:59

Hahahaha, goede jager heb je. Een schnitzel is niet zo erg toch om mee te brengen? Mijne moet alleen iets van me hebben als het onweert, dan ligt ze als een bange baby en oren plat met staart tussen haar benen tegen me aan en mag ik niet weg. Arme poes.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Caro do 31 mei 2012 - 23:16

Hilarisch :-). Maar ik snap de straf ook niet zo goed. Bovendien denk ik niet dat ze de link snapt tussen het binnen blijven en de meegebrachte buit Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Evalynn do 31 mei 2012 - 23:18

Haha, ik heb een keer een dode muis in mijn bed gevonden, dan juich je toch iets minder hoor!

Maar het is wel lief bedoeld, dus je kan hem er toch niet voor straffen!
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Jasmine do 31 mei 2012 - 23:27

Ik heb een paar keer een plastic zakje met een bruine boterham met kaas van poes gekregen.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 23:39

Alsof dat beest begrijpt wat ze fout heeft gedaan?? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 23:48

Nou zo serieus moet het woord straf nou ook weer niet worden opgevat, ik ben heus niet boos ofzo haha! Maar ik vind schnitzels van de buren pikken nou niet iets om te gaan aanmoedigen. En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 23:49

Haha grappig!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 1 jun 2012 - 1:33

Ik had laatst ineens een veer in huis. Hij was er zo mee aan het spelen en dacht: dit kan ik mijn baasje wel laten zien en gooide het voor mijn voeten neer.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 1:43

Ik ben blij dat onze poes nog niks raars heeft meegenomen. Ik verwacht het ook niet wat mevrouw is een schijterd eerst eklas. Hoewel? Ze was van de week vliegjes aan het vangen in de tuin. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Bolleke vr 1 jun 2012 - 1:46

Mijn poes wil niet meer naar binnen ' s nachts nu het mooier weer word, dan moet ik haar weer echt gaan lokken.
Vorige week zaten tegenover het huis op de schuur allemaal katers te miauwen en mevrouwtje liep er met opgeheven staart langs te paraderen... De nacht ervoor kom ik onder, zie ik wat op de bank liggen, dacht dat ze gespuudg had, keek ik beter was het een kop van een vogel, wat veren, en 2 pootjes. Breng me dan maar liever een schnitzel Kat gaat naar buiten en neemt mee... 3079029344
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Sarah1985 vr 1 jun 2012 - 1:48

ohw geweldig, en de buren maar afvragen waar is mijn snitzel

Onze kat kwam eens thuis met een vogel. En hij heeft hem tot bot toe opgegeten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Caramba vr 1 jun 2012 - 1:49

Alleen die veer heeft hij dus mee genomen, maar heeft nog niet iets anders meegenomen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Toet vr 1 jun 2012 - 2:15

Hahaha briljant.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rovine vr 1 jun 2012 - 2:36

Haha, ze was apetrots op haar vangst zeker? Very Happy

Hier heb ik nu een mandje staan met misschien wel 30 speelgoedmuizen. Henk duikt er om de paar uur in en komt dan vol trots zijn vangst brengen. Alsof hij niet weet dat ik zie dat hij ze gewoon uit het mandje gepakt heeft. Kat gaat naar buiten en neemt mee... 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:42

Hmm.. nu ik er bij nadenk. Onze kat heeft al jaren niks meer meegenomen. Zou ze ons niet meer lief vinden?
Ach, het is geheel wederzijds.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 2:47

Mijn ene kat nam ook nooit iets levends mee, die kwam geregeld met postbode-elastieken (haar fetisj), bevroren snacks van de frituur om de hoek, zakjes met boterhammen (iemands lunch?), uitgedroogde kikkers en nog meer thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: