Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten?

+8
LMCurious
pindaatje
Flip Fluitketel
Jazzlyn
Darius
_Jet
sheila123
Flower_L
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten? Empty Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten?

Bericht  Flower_L zo 25 sep 2011 - 8:14

Hier iig
- 3x p w op de fiets naar kdv
- vrijwel dagelijks: als eten opstaat vaak even met looopwagen voor het huis
- oo vrije dagen probeer ik altijd te fietsen en of te wandelen naar supermarkt bijvoorbeeld

Vind belangrijk om elke dag lekker even in de buitenlucht te zijn met l. Probeer ook overdag alles zo goed mogelijk te luchten.

Gaat of gaan jouw kindje(s) elke dag naar buiten?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten? Empty Re: Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:16

bij de gastouder gaat ze met goed weer twee keer per dag mee op de fiets naar de basisschool om andere kinderen op te halen en verder speelt ze daar heel veel buiten (grote trampoline, geweldig speelhuis). Bij ons thuis ga ik sowieso elke dag een stuk wandelen met haar en als het lekker weer is speelt ze vaak even in het gras of in een speeltuin. Soms lopen we naar de stad. Ik vind buitenlucht heel belangrijk, ook vanwege de vit. D dat opgenomen wordt in zonlicht.

Gast
Gast

Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten? Empty Re: Hoevaak gaat/gaan jouw kindje(s) naar buiten?

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:18

Mijn zoon gaat elke dag naar buiten. 2x per week naar het kdv waar ze vaak buiten spelen. We wonen vlakbij het bos daar lopen we minstens 3x per week heen. Kinderboerderij is ook heel dichtbij en verder speelt hij vaak op de gallerij.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:19

Iedere dag

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 8:19

Elke ochtend sowieso en ik probeer 's middags ook, maar dat hangt er vanaf hoe laat de jongste wakker is, als dat na rond/na 16u is lukt dat meestal niet meer. Ook op kdv spelen ze veel buiten als het niet regent.

Gast
Gast

Bericht  sheila123 zo 25 sep 2011 - 8:20

Elke dag. Er zit soms op een druilerige dag een pyamadag tussen en dan blijven we binnen. Maar we gaan als het kan elke dag de deur uit. Al is het maar een stukje wandelen of even naar de winkel.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  _Jet zo 25 sep 2011 - 8:21

Ik ga elke dag met S naar buiten, tenzij het echt heel erg slecht weer is. Mijn ouders en broer passen regelmatig op en zij zorgen er ook altijd voor dat S buiten komt. Soms is het 1 keer per dag, terwijl het de volgende dag weer 3 keer kan zijn. En met lekker weer zet ik het campingbedje buiten, kan ze daarin spelen (de tuin is nog niet af en er staan nog geen schuttingen).
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Darius zo 25 sep 2011 - 8:21

Iedere dag, behalve als het echte slagregens zijn. Scheelt trouwens ook dat Laurens lekker alleen kan buitenspelen in de achtertuin, hoef ik er niet bij te staan koukleumen! smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jazzlyn zo 25 sep 2011 - 8:21

sheila123 schreef:Elke dag. Er zit soms op een druilerige dag een pyamadag tussen en dan blijven we binnen. Maar we gaan als het kan elke dag de deur uit. Al is het maar een stukje wandelen of even naar de winkel.

++1
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Flip Fluitketel zo 25 sep 2011 - 8:38

Elke dag of het moet echt van dat hollandse weer zijn dat het (keihard) regent of een zware storm. Dan houden we een lekkere rustig thuisblijf dagje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pindaatje zo 25 sep 2011 - 8:56

Elke dag! De ene keer gaan we wandelen of fietsen, de andere keer wil ze buiten in de tuin spelen. Als het droog weer is, speelt ze zowel 's morgens als 's middags buiten. Heb een echt buiten kindje smile
Op het kdv spelen ze ook buiten als het droog is, en dan ook 2x per dag.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  LMCurious zo 25 sep 2011 - 8:57

jeetje dat jullie dat elke dag doen...ik kom zelf ook niet dagelijks buiten (werk ook binnenshuis), maar op de dagen dat ik thuis ben met de kids kom ik lang niet altijd buiten hoor. Joris is van mooi weer spelen. Als hij wil voetballen buiten, en hij heeft zn jasje en schoenen aan, loopt ie naar buiten en het waait komt ie direct weer naar binnen toe om te zeggen dat ie weg waait. Very Happy Regen vind ie niet heel erg, maar ook niet leuk. En als het heel warm is vind ie het ook maar niks, net als mama. Dus dan ontbijten we nog wel eens buiten, en dan weer naar binnen. Maar ik denk gem. genomen over het hele jaar dat we elke week toch wel 1 a 2 dagen hebben dat we helemaal niet buiten komen. Dus ook niet om de auto in te stappen voor een boodschap ofzo. Dan zijn er 3 ochtenden dat hij op het kdv buiten speelt, dan wel ook met slecht weer. Ik denk 1 a 2 keer in de week dat we echt buiten wandelen of buiten spelen (minimaal 1 uur) en de overige dagen even een brief posten (5 min.) even een boodschap doen ofzo, dus met de auto, en dan naar de winkel lopen ofzo.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flower_L zo 25 sep 2011 - 9:03

Denk dat het ook aan de eigen behoefte ligt. Ik werk op kantoor en daara zit ik ruim half u in auto...haal l op, zet eten op en dan moet ik even frisse neus halen. Heerlijk even naar buiten...ook in de winter. Dus dan gaat l mee naar buiten, heeft hij zn portie ook gehad en hij vindt het heerlijk

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Susan zo 25 sep 2011 - 9:35

Ze komen normaal gesproken iedere dag wel buiten. Ik breng Ezra 's morgens op de fiets naar school, dan gaat Yrsa ook mee, hij speelt daar buiten, Yrsa gaat mee boodschappen doen, soms gaan we naar de speeltuin, 's middags gaan we Ezra weer halen en als het droog is staat de tuindeur altijd open zodat ze naar buiten kunnen. Binnenkort gaat Yrsa ook naar de peuterspeelzaal, daar wordt met mooi weer ook buiten gespeeld. Ook in het weekend gaan ze altijd wel naar buiten, mijn ouders hebben een vakantiehuisje met een enorme tuin waar ze altijd 's morgens spelen, vaak gaan we 's middags nog ergens heen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Blue flower zo 25 sep 2011 - 9:51

Mijn zoontje komt ook iedere dag buiten, we hebben een hond dus ik moet wel naar buiten zelfs als ik het niet zou willen, gelukkig kan ik zelf ook niet tegen binnen zitten dus wij zijn zo vaak mogelijk buiten. Ook wonen we aan het strand en nu hij zit en kruipt is dat helemaal geweldig.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  maiadebij zo 25 sep 2011 - 9:54

Wij komen ook dagelijks buiten en ik denk toch wel zo'n 1,5 uur per dag gemiddeld genomen. Gister natuurlijk meer, zo'n 4 uur, lekker naar de klimduinen in schoorl geweest en vandaag weer zo'n 4 uur. Ik vind het zo zonde om met mooi weer binnen te zitten! Ons achtertuin grenst aan de speeltuin hier, dus het is ook makkelijk om na het eten nog ff een half uurtje naar de speeltuin te gaan.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 9:59

Gemiddeld een a twee uur per dag. In de weekenden iets meer dan doordeweeks.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 25 sep 2011 - 10:02

Bijna elke dag, alleen niet elke dag even lang. En met flinke regen alleen als we er echt uit moeten.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: