Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg! Empty Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!

Bericht  Caribbeanlover do 5 jul 2012 - 1:52

Damn!:evil:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg! Empty Re: Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!

Bericht  Sarah1985 do 5 jul 2012 - 1:54

ik ging net lekker buiten zitten met een boek gaan de straters met z'n trilplaat doen. Mega lawaai ben maar weer naar binnen gegaan en raad es ze zijn weer gestopt grr. Maar ze hebben ook irritant mega harde Nederlandstalig muziek aan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg! Empty Re: Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 1:57

kan je je geklaag niet beter in het klaag/baaltopic doen? En ik baal want het was lekker zonder zon maar nu de zon er is, is het buiten veel te warm dus ben ik maar naar binnen gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:00

Lily schreef:kan je je geklaag niet beter in het klaag/baaltopic doen? En ik baal want het was lekker zonder zon maar nu de zon er is, is het buiten veel te warm dus ben ik maar naar binnen gegaan.
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 2:03

Reva schreef:
Lily schreef:kan je je geklaag niet beter in het klaag/baaltopic doen? En ik baal want het was lekker zonder zon maar nu de zon er is, is het buiten veel te warm dus ben ik maar naar binnen gegaan.
Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg! 394967
Hahahaha, ik scheet ook zowat in m`n broek hier. Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg! 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:04

Embarassed tja

Gast
Gast

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 2:06

Het dondert en bliksemt hier!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:07

hier was het de hele dag bewolkt en nu is de zon doorgebroken en wolken zijn zo goed als weg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: