Kat gaat naar buiten en neemt mee...
+15
Dennenappel
Rovine
Toet
Sarah1985
Bolleke
Caramba
Jasmine
Evalynn
Caro
Gympie
Rush
LDJ
mo-lola
Rose
Blond
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kat gaat naar buiten en neemt mee...
Laatst had er hier ook een een muis gevangen. Met muizenval en al, dat dan weer wel.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Rovine schreef:Haha, ze was apetrots op haar vangst zeker?
Hier heb ik nu een mandje staan met misschien wel 30 speelgoedmuizen. Henk duikt er om de paar uur in en komt dan vol trots zijn vangst brengen. Alsof hij niet weet dat ik zie dat hij ze gewoon uit het mandje gepakt heeft.
Dit vind ik toch wel weer lief!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Jasmine schreef:Laatst had er hier ook een een muis gevangen. Met muizenval en al, dat dan weer wel.
Hahah dat is ook mooi!
Gast- Gast
Toevallig kwam onze kat met een vogeltje thuis vandaag. Ook hebben we weleens een halve duif in de tuin gevonden en inderdaad een muis incl muizenval.
Onze kat thuis had een keer het vlees van de bbq gepikt samen met de hond. Lag alvast klaar op een plateau onder de bbq onder folie en ineens liggen er allemaal vleesjes door het huis heen. De hond lag al in zijn mand met oren een beetje plat haha. Donders!
Onze kat thuis had een keer het vlees van de bbq gepikt samen met de hond. Lag alvast klaar op een plateau onder de bbq onder folie en ineens liggen er allemaal vleesjes door het huis heen. De hond lag al in zijn mand met oren een beetje plat haha. Donders!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, je buren kunnen dus een schnitzel gaan delen
Wij waren een tijdje terug Jul kwijt. Is ze via de aanbouw van de buren en de aanbouw van de bijna-buren bij die laatste de slaapkamer binnen gegaan. Ik was haar al uren kwijt... Om 22u stond de buurman aan de deur. Ik wist meteen hoe laat het was!
Ook maakte ze voorheen alle deuren zelf open.
Als we haar kwijt waren konden we aan de deuren zien waar ze was.
Nu kan het niet meer omdat de klinken omhoog staan.
Ook heeft ze een keer een heel brood van het aanrecht met zak en al onder de tafel gesleurd en zat ze samen met Jut er aan te eten.
Jut doet zoiets niet, die spant Jul voor haar karretje en profiteert er dan van
Wij waren een tijdje terug Jul kwijt. Is ze via de aanbouw van de buren en de aanbouw van de bijna-buren bij die laatste de slaapkamer binnen gegaan. Ik was haar al uren kwijt... Om 22u stond de buurman aan de deur. Ik wist meteen hoe laat het was!
Ook maakte ze voorheen alle deuren zelf open.
Als we haar kwijt waren konden we aan de deuren zien waar ze was.
Nu kan het niet meer omdat de klinken omhoog staan.
Ook heeft ze een keer een heel brood van het aanrecht met zak en al onder de tafel gesleurd en zat ze samen met Jut er aan te eten.
Jut doet zoiets niet, die spant Jul voor haar karretje en profiteert er dan van
Gast- Gast
Zit de kat dan een weekend binnen zonder dat iemand naar haar omkijkt?Zoey schreef: En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Gast- Gast
Rush schreef:Inderdaad, arme schat.Megara schreef:Waarom zou je je kat zo straffen als het eigenlijk een blijk van waardering aan jou is?
Onze poes is vannacht weer eens ontsnapt door het bovenste raampje (wat ze zelf open gedrukt heeft) en gezellig op stap geweest. Slettebak.
whaha!
Mijn kat had een dode vogel bij mij neer gelegd in de tuin. Echt een grote vogel
Gast- Gast
Er kan toch iemand komen om die kat eten te geven ofzo? Ze zal vast wel aan iemand de sleutel hebben gegeven.Noem mij maar Mevrouw schreef:Zit de kat dan een weekend binnen zonder dat iemand naar haar omkijkt?Zoey schreef: En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Gast- Gast
Zelda schreef:Er kan toch iemand komen om die kat eten te geven ofzo? Ze zal vast wel aan iemand de sleutel hebben gegeven.Noem mij maar Mevrouw schreef:Zit de kat dan een weekend binnen zonder dat iemand naar haar omkijkt?Zoey schreef: En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Een kat kan prima twee dagen zonder iemand in huis hoor.
Wij zijn ook weleens een weekendje weg, als er genoeg voer en water staat komt het heus wel goed.
Gast- Gast
Wij hebben thuis wel eens knakworsten gegeten bij onze gebakken aardappelen en sla omdat onze kat de biefstuk ook érg lekker vondt... Oh wat baalde mijn vader, hij had zich erg verheugd op de biefstuk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dennenappel schreef:Rovine schreef:Haha, ze was apetrots op haar vangst zeker?
Hier heb ik nu een mandje staan met misschien wel 30 speelgoedmuizen. Henk duikt er om de paar uur in en komt dan vol trots zijn vangst brengen. Alsof hij niet weet dat ik zie dat hij ze gewoon uit het mandje gepakt heeft.
Dit vind ik toch wel weer lief!
Ik prijs hem ook de hemel in als hij er weer eentje komt brengen.
Maar een kat een weekendje alleen vind ik niet zielig. Ik heb ook wel eens "normale" dagen waarbij ik rechtstreeks naar bed ga en dus de katten maar 2 seconden zie. Zolang er genoeg voedsel en water is kunnen ze echt wel eventjes alleen blijven.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Whaha, You just made my day!
Ik heb gewoon hardop zitten lachen
Ik heb gewoon hardop zitten lachen
Gast- Gast
Hahaha, ik had de reactie van de buren wel willen zien
Leuke avatar trouwens Zoey!
Leuke avatar trouwens Zoey!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Noem mij maar Mevrouw schreef:Zit de kat dan een weekend binnen zonder dat iemand naar haar omkijkt?Zoey schreef: En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Nee natuurlijk niet.. Mijn zus komt de poes eten geven. Maar ik vind het niet prettig als ze naar buiten gaat terwijl ik er niet ben.
Gast- Gast
TBIB schreef:Zelda schreef:Er kan toch iemand komen om die kat eten te geven ofzo? Ze zal vast wel aan iemand de sleutel hebben gegeven.Noem mij maar Mevrouw schreef:Zit de kat dan een weekend binnen zonder dat iemand naar haar omkijkt?Zoey schreef: En ik ben het hele weekend niet thuis en heb geen kattenluik dus ze kon sowieso al niet naar buiten.
Een kat kan prima twee dagen zonder iemand in huis hoor.
Wij zijn ook weleens een weekendje weg, als er genoeg voer en water staat komt het heus wel goed.
Inderdaad. Ze slapen zo'n 16 uur per dag, dus zo'n ramp is dat niet. Ik laat mijn kat nooit langer dan 1 nacht alleen. Als ik 2 nachten weg ben, regel ik iemand die mijn beestjes komt voeren.
Gast- Gast
Hier in de buurt heeft iemand een voliere die niet goed dicht is. Met enige regelmaat staat een van onze katten met een groen, geel of blauw vogeltje in zijn bek voor het keukenraam. Altijd zijn de beestjes dood en onaangedaan, ze nemen ze echt voor ons mee, leggen ze op de mat en gaan weer op pad. We hebben nog niet uit kunnen vinden wie de volière heeft maar ik kan me bijna niet voorstellen dat er uberhaupt nog vogeltjes inzitten omdat onze katers niet de meest snuggere jagers zijn en er hier in de buurt wel heel veel katten rond lopen. Onze katers gaan namelijk altijd een soort van mauwen als ze iets zien wat ze willen vangen, de gemiddelde vogel heeft ze dan al lang en breed gehoord als ze een vangpoging gaan doen.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Damn it, ga ik naar buiten gaat de zon weg!
» Ik kijk naar buiten en zie...
» Kat naar buiten, eng!
» naar buiten
» Appartement en kat naar buiten
» Ik kijk naar buiten en zie...
» Kat naar buiten, eng!
» naar buiten
» Appartement en kat naar buiten
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: