Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen op vakantie?

+8
_Lacey_
rapa nui
Blond
Monte
Leine
Marin
Admin
Char1
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen op vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Alleen op vakantie?

Bericht  Zininzon za 2 jun 2012 - 0:10

Ik ben met Baobab naar Marokko geweest (groepsreis) en met Shoestring naar Egypte (singlereis). Dit waren echt wat meer cultuurreizen, niet om te stappen etc. Groepsdynamiek was bij beide reizen leuk.

Ook ben ik een keer helemaal alleen gegaan, 8 dagen naar Corfu (Griekenland). Heb me daar een paar dagen goed alleen vermaakt, maar ook wat excursies gedaan, dan kom je al snel in contact met andere Nederlanders.

Ik zou alle 3 zo weer doen, maar heb nu een vriend smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 za 2 jun 2012 - 0:17

Jip83 schreef:Jep, de vraag was aan jou gericht. Ik kan alleen pas in september op vakantie, dus dat wordt niks. Ik ga misschien nog wel in juli een weekje naar Lanzarote om te trainen..

Mijn vriend is een paar weken geleden alleennaar Portugal geweest om te trainen. Volgens mij was dat wel met een speciale organisatie voor fietsers. Hij heeft daar ook met anderen gefietst, die dezelfde reis hadden geboekt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lady4 za 2 jun 2012 - 0:21

Trouwens, op mambo.nl staan echt leuke reizen! Wellicht zit er iets voor je tussen, TO? Prijzen vallen me ook erg mee.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 21:15

Ik herken mezelf er ook in, ik stunt al jaren met vakanties omdat ik geen 'vaste' vriendin/vriend/groep heb die mee wil.

In 2008 heb ik dat heel leuk op weten te lossen door met 2 forummers van het oude Yes forum te gaan. Ideaal, je leert elkaar kennen tijdens die reis en het was echt een gezellige en mooie vakantie.
In 2010 ben ik echt alleen gegaan, toen zat ik 6 weken in Brazilie maar deed ik ook vrijwilligerswerk. Juist door het vrijwilligerswerk kwam ik in contact met mensen, dus ik was absoluut niet eenzaam. Maar dat zijn weer ander soort reizen.

Gast
Gast

Bericht  Leine do 7 jun 2012 - 10:45

Char1 schreef:Jip, weet niet of de vraag aan mij gericht was? Maar ik heb vakantie van eind juli tot eind augustus. Dus ergens in augustus zit ik aan te denken. En wat voor iets? Niet iets mega-groots ofzo. Ik zat eigenlijk te denken aan een stedentrip ergens in Europa of bijv. een weekje aan de kust ofzo. Ben tegenwoordig niet me zo van het kamperen, meer van een bungalow of goedkoop hotelletje ofzo.

En nu weet ik niet meer wie het zei, maar meetings zat ik ook al weleens over te denken. Alleen heb ik nog nooit de stap durven zetten. Ik ben in nieuwe groepen meer een kat-uit-de-boom-kijker, dus dan ben ik al snel bang dat ik niet leuk overkom.... Maargoed, misschien moet ik die stap eens wagen.

Enne, mensen die ook wel zin hebben om ergens in augustus een paar dagen op stap te gaan, meld je gerust!
Ik heb niet heel veel geld te besteden, maar mij lijkt het op zich best leuk om iets van een stedentrip oid te doen! Dat kat-uit-de-boom-kijken klinkt heel bekend.. Wink Misschien kunnen we eerst een keer meeten? En als het klikt zien we daarna wel weer verder.

Zero, wat ga je dit jaar doen? Heb je al plannen?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 10:56

@ Leine - ik ben dit jaar al in februari op vakantie geweest, dus ik ga nergens meer naar toe op wellicht een festival na.
Ik ben hard aan het sparen voor een midweekje New York, ooit, ergens, met iemand...

Gast
Gast

Bericht  Leine do 7 jun 2012 - 11:33

Oh dat is wel heel gaaf ja! Hoop dat het er snel van komt. Very Happy
Heb je in februari wel een leuke vakantie gehad?
Leine
Leine
Prater
Prater

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 18:16

Lady4 schreef:
Jip83 schreef:Jep, de vraag was aan jou gericht. Ik kan alleen pas in september op vakantie, dus dat wordt niks. Ik ga misschien nog wel in juli een weekje naar Lanzarote om te trainen..

Mijn vriend is een paar weken geleden alleennaar Portugal geweest om te trainen. Volgens mij was dat wel met een speciale organisatie voor fietsers. Hij heeft daar ook met anderen gefietst, die dezelfde reis hadden geboekt.

Dus dat was hij niet alleen ;-))

Ik ga naar Lanzarote. Vriendin is daar, dus die kan ik opzoeken! Moet nog even een maandje wachten...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:37

Ik heb geboekt! Ik ga in September 10 dagen naar Fuerteventura all inclusive Very Happy

Ik heb op zoover ver reacties gelezen van mensen die in mijn hotel geweest zijn, en ook veel mensen die alleen gingen. Ik vind het wel super eng maar heb er wel zin in Alleen op vakantie? - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:46

Alvast veel plezier Kenza!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:50

Jip83 schreef:Alvast veel plezier Kenza!

Dankje!

Weet jij al wat je gaat doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:51

Kenza schreef:
Jip83 schreef:Alvast veel plezier Kenza!

Dankje!

Weet jij al wat je gaat doen?

Ik ga binnenkort een week trainen op Lanzarote. Ik moet nog wat vrij nemen rondom een wedstrijd en dan heb ik nog anderhalve week in te vullen en daarvoor heb ik nog geen idee!

Gast
Gast

Bericht  Leine vr 8 jun 2012 - 7:11

Kenza schreef:Ik heb geboekt! Ik ga in September 10 dagen naar Fuerteventura all inclusive Very Happy

Ik heb op zoover ver reacties gelezen van mensen die in mijn hotel geweest zijn, en ook veel mensen die alleen gingen. Ik vind het wel super eng maar heb er wel zin in Alleen op vakantie? - Pagina 2 281626781

Super stoer! Very Happy Veel plezier alvast!
Leine
Leine
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:02

Leine schreef:
Kenza schreef:Ik heb geboekt! Ik ga in September 10 dagen naar Fuerteventura all inclusive Very Happy

Super stoer! Very Happy Veel plezier alvast!

Oh ik vind het zo leuk! Maar wel erg eng, vooral tegen het alleen eten in het restaurant zie ik op. Maar ik ga liever alleen dan helemaal niet! Iedereen die ik ken gaat op vakantie. Mijn moeder vertelde vandaag over haar vakantie en toen vertelde ik dat ik alleen wou gaan. Mijn moeder zei gelijk alleen? Je gaat toch niet alleen op vakantie :shock:

Maar ik heb lekker het mooiste hotel die ik kon betalen uitgezocht en ga 10 dagen genieten en trek me niks aan wat andere er van vinden

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:08

Nee joh, alleen gaan eten is alleen de eerste avond raar. Neem desnoods een boekje mee, dan kun je daar in kijken ipv je bekeken voelen. Je wordt namelijk niet bekeken. Ik voelde het wel zo, maar het boekje (in mijn geval lonely planet of dagboekje) werkte goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:10

Jip83 schreef:Nee joh, alleen gaan eten is alleen de eerste avond raar. Neem desnoods een boekje mee, dan kun je daar in kijken ipv je bekeken voelen. Je wordt namelijk niet bekeken. Ik voelde het wel zo, maar het boekje (in mijn geval lonely planet of dagboekje) werkte goed!

Ja daarom heb ik ook all inclusive genomen dan hoef ik niet elke dag opzoek naar een restaurant. Ik ken mezelf dan ga ik er niet heen en eet ik elke dag een snelle hap Embarassed

Ja ik ga heel veel tijdschriften en boeken meenemen sowieso!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:12

Haha, grappig. Ik bleef rustig de hele avond zitten...en zocht soms wel een restaurant met wifi uit, zodat ik met m'n mobiel of laptop kon internetten. Je kunt ook vragen of je bij anderen mag zitten, iemand alleen. Of als je overdag mensen ontmoet gewoon vrAgen: goh eten jullie vanavond ook hier? Vinden jullie het leuk als ik jullie vergezel?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:18

Jip83 schreef:Haha, grappig. Ik bleef rustig de hele avond zitten...en zocht soms wel een restaurant met wifi uit, zodat ik met m'n mobiel of laptop kon internetten. Je kunt ook vragen of je bij anderen mag zitten, iemand alleen. Of als je overdag mensen ontmoet gewoon vrAgen: goh eten jullie vanavond ook hier? Vinden jullie het leuk als ik jullie vergezel?

Oh echt? Zou echt niks voor mij zijn haha. Ik neem wel me ipad mee dus daar kan ik mezelf ook mee bezighouden. Probleem is dat ik best wel verlegen ben dus ben benieuwd of ik veel contacten ga opdoen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:23

Dat dacht ik ook van te voren van mezelf. Nu was ik wel aan het backpacken, dus ik denk dat dat wel wat anders is dan in een all-in hotel. Maar als je gezelschap wilt...dan is dit wel de manier!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 12 jun 2012 - 23:05

ik weet niet of je van creatieve dingen doen houdt?

ik ga jaarlijks een weekje naar Buitenkunst www.buitenkunst.nl

is gewoon in nederland dus lekker veilig en er zijn veel meer mensen die daar alleen heen gaan.ik ga altijd naar drenthe maar randmeer schijnt ook prima te zijn als je alleen gaat.

overdag kun je aan verschillende workshops meedoen en ontmoet je dus mensen en ´s avonds is er een presentatie etc met daarna kampvuur dus altijd wat te doen. je hebt alleen tussen de middag en rond etenstijd even een moment dat je alleen bent maar je ontmoet snel mensen en tijdens die momenten doen ik en mn vriendin vaak boodschappen of gaan we ven wat eten of een dutje doen en een boek lezen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: