Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kamperen

+3
Darius
sheila123
Aagje!
7 plaatsers

Ga naar beneden

kamperen Empty kamperen

Bericht  Aagje! zo 4 sep 2011 - 1:21

voor de kampeerders met kinderen onder ons smile...

Wanneer (dus toen je kindje welke leeftijd had) zijn jullie voor het eerst naar de camping gegaan in bv frankrijk of italie??

Mijn dochter is nu 1,5, en nu willen we misschien volgend jaar september (ik weet het het duurt nog heeeeel lang, maar vroeg het me gewoon af) met haar naar het buitenland. En dat word dan waarschijnlijk italie, frankrijk of spanje. Gewoon twee weekjes op een camping met een zwembad. Is dit een mooie leeftijd om te doen? of is ze nog te jong??

En zijn de kosten een beetje ok? bv goedkoper dan een vliegvakantie in een appartement?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  sheila123 zo 4 sep 2011 - 1:26

Qua kosten heb ik geen idee maar volgend jaar is je dochtertje 2,5. Lijkt mij wel een geschikte leeftijd.

Wij willen volgende jaar waarschijnlijk ook naar de camping in het buitenland. Mijn dochters zijn dan 3 en 1,5 jaar.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  Darius zo 4 sep 2011 - 1:29

Wij hebben altijd met de kinderen gekampeerd....toen L twee maanden was naar noorwegen. Vorig jaar naar italie en di x met twee kinderen naar Slovenie. Zeker als je dochter 2,5 is, kan het makkelijk.

Vorig jaar kon onze zoon nog niet lopen en dat was wel vervelend omdat het veel regende.

Zie www.michielendorien.nl Alleen de laatste vakantie staat er nog niet op.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  Susan zo 4 sep 2011 - 1:31

Wij zijn zelf niet van die kampeerders, maar mijn ouders hebben een huisje op een camping en daar zie ik wel mensen met zulke kleine kinderen die gaan kamperen. Lijkt mij prima kunnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  Darius zo 4 sep 2011 - 1:31

Wij zoeken meestal de wat kleinere campings op, max 25 euro per nacht. Als je zelf een tent hebt, dan heb je even kosten in de aanschaf, maar anders is kamperen echt HEEL veel goedkoper dan vliegvakanties.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  Mida4you zo 4 sep 2011 - 1:53

Dat is toch een mooie leeftijd om te kamperen met de kleine? Wij zijn afgelopen Juni een week wezen kamperen met ons dochtertje en die was toen 10 maanden en dat ging ook goed. Wel intensief maar goed, ze was ook nog best wel klein.

Wij willen haar ook elk jaar meenemen op vakantie en dan lekker kamperen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  moepie zo 4 sep 2011 - 3:16

Toen ons dochtertje 8 maanden was zijn wij voor het eerst naar een camping geweest, toen ze 11 maanden oud was weer en nu zijn we ook net terug.
We huren dan wel een stacaravan, dat is niet de goedkoopste manier van kamperen (nu waren we voor 2 weken +/- 1300,- kwijt) maar ik vind het wel ideaal. Net wat meer luxe maar toch het idee van Kamperen.

De leeftijd die jouw dochtertje volgend jaar heeft lijkt me heel geschikt. Ze kan dan ook al lekker wat ondernemen enzo. Hartstikke leuk om dan naar een camping te gaan.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  shadow zo 4 sep 2011 - 8:52

wij zijn voor het eerst een weekend gaan kamperen toen n.ora 15 weken was. erna nog een keer een weekend en met een half jaar nog een keer.

We hebben wel een caravan zelf dus dat scheeld een heleboel kosten.
Onder de 25 euro vind ik eigenlijk altijd wel een camping maar als je een tent of caravan moet gaan huren ben je natuurlijk meer kwijt.

N.ora vond afgelopen vakantie ook geweldig, ze was toen anderhalf en heeft niets anders gedaan als op onderzoek uit gegaan en genoten

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kamperen Empty Re: kamperen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum