Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen

5 plaatsers

Ga naar beneden

vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen Empty vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen

Bericht  Mari di 18 jan 2011 - 1:26

Pff... ik moet even zeuren hoor. Tiz gewoon een rot dag...

Gisteren kreeg ik te horen dat mijn collega op een andere afdeling gaat werken en dat ik voortaan 3 dagen alleen zit.. ik heb daar echt een hekel aan, (alleen zijn) en de muren komen nu echt op me af.

Toen hoorde ik van mijn vriendin dat ze definitief in het buitenland blijft wonen. Nog geen half uur later belde een andere vriendin dat ze per april naar haar geboorteland verhuist.

Ik vind het echt wel leuk voor hun, maar ik wordt er heel verdrietig van.

2 jaar terug had ik nog 7 vriendinnen, als ze straks ook weg is nog maar 3... en helaas 2 daarvan werken in de horeca (eng krijg nu een smsje, dat ze weer niet kan vanwege haar rooster) en hebben bijna nooit tijd om af te spreken, dus ik voel me nogal alleen.

Waar vind ik nog nieuwe vriendinnen... ik ben al gaan sporten, is gezellig, maar nog geen klik met iemand.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen Empty Re: vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen

Bericht  loura di 18 jan 2011 - 1:40

Vervelend zeg... Snap dat je je dan alleen voelt ja! Ik werk zelf ook in de horeca/toerisme en het is idd lastig om dan af te spreken maar lukt wel hoor smile

Nieuwe vriendinnen vinden is niet zo makkelijk.. Tenminste dat is mijn ervaring. Sporten , cursussen, int.. Dit forum? Je weet maar nooit!

Strekte iig
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen Empty Re: vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen

Bericht  Beachgirl di 18 jan 2011 - 1:43

Wat vervelend zeg! Merk zelf ook wel dat mijn vriendinnengroep snel uit elkaar valt... Iedereen is klaar met studie, werken allemaal onregelmatig of gaan trouwen en zitten vast aan vriendlief, komen het huis niet meer uit.

Sportschool is wel leuk, maar heb zelf ervaren dat je daar toch niet zo snel nieuwe vriendinnen vindt. Iedereen zit met zijn hoofd bij het sporten, en daarna weer snel naar huis.

Misschien hier op het forum leuke meiden die in de buurt wonen ontmoeten?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond di 18 jan 2011 - 2:12

Oh, best herkenbaar. Ik ken al mijn vriendinnen van de Havo, Pabo of de UU. Maar wat nu volgend jaar, als ik niet meer studeer.. Nieuwe vriendinnen vinden is best lastig volgens mij.

Heb je al wel eens gekeken op www.nieuwemensenlerenkennen.nl?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mari di 18 jan 2011 - 2:28

Tzal ook wel bij het ''ouder'' worden horen, maarja toch.

Helaas woon ik ook nog in een uithoek 'Zeeland', ik hou van mijn stadje hoor, maar het is echt ons kent ons. 1 roddeldorp....

Gelukkig kan ik hier jullie verhalen meelezen, vind ik ook leuk!

Ik zal is op die site gaan kijken _Chance, wie weet.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Jeanette di 18 jan 2011 - 2:51

Wat vervelend zeg. Ik werk ook onregelmatig in de zorg, maar ik zorg er wel voor dat ik mijn vriendinnen voldoende zie. Misschien oproepje plaatsen bij vrienden gezocht op dit forum, naar de plaatselijke sportschool gaan?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 9:04

Waar woon je in Zeeland?
(je mag ook pmen hoor..smile )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: