Bloedverlies of menstruatie?
+23
Juutjepetuutje
Miccie
Flower_L
Raven
LDJ
Highway
mzcharlotte
nillis
Annemoontje
kwak
Poisongirl
Flip Fluitketel
Happydobby
Muppetje
Weegschaal
CCC
Puggle
Filoria
Makamba
Muis
liesje
SarahKey
slaatje
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bloedverlies of menstruatie?
Knuffel. Balen voor je. Maar... Ik ben een van de personen die de hele zwangerschap door ontzettend veel helder rood bloed verloor. Ook rond de zelfde periode als jij nu, was ervan overtuigd dat het lichaam het vruchtje had afgestoten, toch ligt er hier een heerlijk ventje te slapen. Maar dat is natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt... Ik duim in elk geval voor je.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh meid wat vreselijk die onzekerheid . Sterkte. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Gast- Gast
meer weet ik even niet te zeggen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Aah wat naar dit! Ik vind het echt vervelend voor je dat je nog zolang in onzekerheid moet zitten.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Hier ook een hele dikke knuffel en zoek inderdaad maar veel afleiding. Veel sterkte.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Oh wat rot zeg, en die onzekerheid de komende tijd. Sterkte
Gast- Gast
Wat een vervelende onzekerheid! Sterkte.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Mijn reactie is ook niet bedoeld om je valse hoop te geven. Het is gewoon afwachten. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.slaatje schreef:Lotje schreef:Het is natuurlijk lastig te zeggen wat er nu gebeurt met je lichaam. Maar ik weet wel van iemand in onze woonplaats, zij wist niet dat ze zwanger was, ook elke maand ongesteld. Toch heeft ze echt een dochter gekregen.
En dit soort dingen bedoel ik dus. Geen aanval hoor Lotje, ik vind het heel lief dat je me wat positieviteit wilt geven, maar ik ga er liever van uit dat het gewoon een mensturatie is. Ik heb net even in het topic van Flower gegeken, en zij beschrijft idd hetzelfde als ik heb. Alleen is het bij haar andersom. Zij was natuurlijk al wel wat verder dan ik. Ik kan gewoon echt niet meer dan de aankomende week afwachten, tot ik kan testen. Tot die tijd ga ik gewoon door met leven alsof ik zwanger ben, maar wel met in mijn achterhoofd dat het foute boel is
Gast- Gast
Wat rot Slaatje ik had dat in mijn 1 e ronde, aantal positieve testen en toen toch ongesteld. Hopelijk is het normaal bloedverlies en heb je toch een klein mini babytje in je buik!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat vervelend die onzekerheid.
Ik duim voor je dat alles goed is!!
Dat heb je wel verdiend .
Ik duim voor je dat alles goed is!!
Dat heb je wel verdiend .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Het is vaak dat je wel bevrucht bent, maar het eitje zich niet nestelt. Dan kun je dus voor je eigenlijke nod positief testen, maar toch wordt je ongesteld.
Dit komt blijkbaar best veel voor.
Ik hoop voor je dat het snel wel raak mag zijn!
Dit komt blijkbaar best veel voor.
Ik hoop voor je dat het snel wel raak mag zijn!
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
ach jeetje slaatje...net nu je man weg is. Hoop dat het alsnog goed zit.....helaas kun je alleen afwachten. Gissen helpt niet....je kunt nu gewoon nog geen uitsluitsel krijgen.
Onzekerheid is echt rot...en ik snap je heel goed dat wanneer het mis is, je hoopt dat het snel 'oplost'. Dat was mijn gedachte toen ook. ik gedroeg mij ook zwanger qua voeding en activiteiten...maar bewust niet bezig gehouden met leuke dingen van zwanger zijn. Geen kleertjes kijken, niet aan namen denken, geen zwangerschapstips lezen....en het hielp mij wel. Nadruk lag er niet op, maar het hield mij natuurlijk wel bezig. Heel veel sterkte en succes...
Onzekerheid is echt rot...en ik snap je heel goed dat wanneer het mis is, je hoopt dat het snel 'oplost'. Dat was mijn gedachte toen ook. ik gedroeg mij ook zwanger qua voeding en activiteiten...maar bewust niet bezig gehouden met leuke dingen van zwanger zijn. Geen kleertjes kijken, niet aan namen denken, geen zwangerschapstips lezen....en het hielp mij wel. Nadruk lag er niet op, maar het hield mij natuurlijk wel bezig. Heel veel sterkte en succes...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ook hier nog even, lieve dames, ontzettend bedankt voor al jullie lieve woorden, medeleven, meedenken en tips. De menstruatie heeft doorgezet, dus ik heb me er bij neergelegd. Ik denk inderdaad dat het nestelen van het vruchtje niet goed gegaan is. Ik ga absoluut niet bij de pakken neerzitten. Ik hoop dat bij het testen van a.s donderdag het hcg weg is, dan kunnen we er vanaf volgende week zondag weer voor gaan!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hey Slaatje, Lees nu pas het slechte nieuws. Ik vond het zo leuk om je bericht van de week te zien..
Balen, maar volgens mij ben je heel erg positief ingesteld. Ik ga voor je duimen dat het snel weer raak is!
Balen, maar volgens mij ben je heel erg positief ingesteld. Ik ga voor je duimen dat het snel weer raak is!
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Wat jammer zeg. Maar het is wel fijn dat je nu zekerheid hebt. Hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan.
Gast- Gast
Ooh meid wat onwijs balen . Ik bewonder je positiviteit!! Echt respect en hopelijk pakt je lijf het snel weer op.
Gast- Gast
he bah, wat naar zeg! heel veel sterkte! en hopelijk is het snel raak!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Wat naar zeg. Heel veel sterkte.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
oh nee toch, wat naar! veel sterkte!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Lees het ook nu pas meid! Veel sterkte, vooral nu je bijna-man er niet is
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Sterkte Slaatje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat ontzettend erg! Veel sterkte
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oh nee Slaatje .
Beetje stomme vraag misschien, maar kan het niet zo zijn dat je menstruatie doorzet maar toch
nog zwanger bent? Dat hoor je toch ook wel is.
Beetje stomme vraag misschien, maar kan het niet zo zijn dat je menstruatie doorzet maar toch
nog zwanger bent? Dat hoor je toch ook wel is.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ach Slaatje wat balen!
Alles wat ik wilde zeggen is in dit topic al gezegd en sluit ik me dus bij aan. Sterkte en ik hoop ook dat je toch nog zwanger bent!
Alles wat ik wilde zeggen is in dit topic al gezegd en sluit ik me dus bij aan. Sterkte en ik hoop ook dat je toch nog zwanger bent!
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bloedverlies, MK?
» Bloedverlies
» Bloedverlies
» Vraagje bloedverlies
» Rozeafscheiding en wat bloedverlies
» Bloedverlies