Even klagen...
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Even klagen...
Dank je Fairy. Dat niet lekker in m'n vel komt nu door de hele situatie. Hoewel het me meevalt hoe gespannen ik ben...
Gast- Gast
Jeetje, wat een stomme meiden! Had niet verwacht dat ze je zo zouden laten vallen. Ik vind dat je alle steun,moeite en energie wél waard bent. Het zal je wel even pijn doen, maar ondanks dat het niet leuk is, heb je wel weer een beetje meer duidelijkheid. Hoef jij je kostbare energie ook niet meer in hun te steken. Ik geef je ook groot gelijk dat je de vriendschap geen kans meer wil geven met hun, want ook in moeilijke tijden horen ze er te zijn. Niet alleen als alles maar goed gaat.
ik hoop dat er snel ruimte is waar je ex heen kan. Even wat afstand. Misschien voel je dan ook wat meer duidelijkheid of je wel echt uit elkaar wil of niet. Nu is de sitautie nog zo hetzelfde als dat het was.
Dikke knuffel!
ik hoop dat er snel ruimte is waar je ex heen kan. Even wat afstand. Misschien voel je dan ook wat meer duidelijkheid of je wel echt uit elkaar wil of niet. Nu is de sitautie nog zo hetzelfde als dat het was.
Dikke knuffel!
Gast- Gast
Dank je wel Dolcis, erg lief van je! Ik reageer zo nog even op je email.
Mijn broer had wel een goed punt... Stel ik blijf ik het huis. Dan ben ik helemaal niet flexibel als ik over twee jaar (bijvoorbeeld) weer met iemand zou willen samen wonen. Dan moet het huis alsnog verkocht worden, en blijf ik wel met een restschuld achter (aangezien de huizenmarkt ws niet aantrekt komende jaren). Als we nu verkopen met restschuld, hebben we de NHG die bijspringt. Dusss...ik moet nog even heel hard denken.
Uitgerekent bij mijn vader en broer moest ik huilen...gelukkig was mijn broer wel heel lief :-)
Mijn broer had wel een goed punt... Stel ik blijf ik het huis. Dan ben ik helemaal niet flexibel als ik over twee jaar (bijvoorbeeld) weer met iemand zou willen samen wonen. Dan moet het huis alsnog verkocht worden, en blijf ik wel met een restschuld achter (aangezien de huizenmarkt ws niet aantrekt komende jaren). Als we nu verkopen met restschuld, hebben we de NHG die bijspringt. Dusss...ik moet nog even heel hard denken.
Uitgerekent bij mijn vader en broer moest ik huilen...gelukkig was mijn broer wel heel lief :-)
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: