Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

H&M MAMA

+2
Annemie
CCC
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 4:02

Anders kijk je morgenochtend nog even online? Ik heb deze top ook en ik heb m in dezelfde maat als anders (M).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 4:05

Anniej_S schreef:Ik wacht _Leaf even af! Misschien is zij mijn reddende engel H&M MAMA - Pagina 2 281626781

Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?

Is goed meis! Pm me maar even, wil je alleen blauw of ook roze? Ga ik morgen even voor je kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 4:08

_Leaf_ schreef:
Anniej_S schreef:Ik wacht _Leaf even af! Misschien is zij mijn reddende engel H&M MAMA - Pagina 2 281626781

Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?

Is goed meis! Pm me maar even, wil je alleen blauw of ook roze? Ga ik morgen even voor je kijken!

Ligt er aan of de roze echt fel is, aangezien waar het onder moet een beetje knal roze is...van neon roze kom ik net achter...dus dat word hem denk ik niet, piepert he :shock:

Als ik online zou kijken moet ik mn wekker denk ik zetten want ik weet niet hoe vroeg ik zou moeten kijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:10

Heb inmiddels een blauw topje gevonden bij de wibra! Alleen nog even passen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 3:30

Idd, H&M in het Musiskwartier (in Arnhem dus) heeft wel een positieafdeling! Ik ga er morgen ook naar toe! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

H&M MAMA - Pagina 2 Empty Re: H&M MAMA

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum