H&M MAMA
+2
Annemie
CCC
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: H&M MAMA
Anders kijk je morgenochtend nog even online? Ik heb deze top ook en ik heb m in dezelfde maat als anders (M).
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik wacht _Leaf even af! Misschien is zij mijn reddende engel
Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?
Is goed meis! Pm me maar even, wil je alleen blauw of ook roze? Ga ik morgen even voor je kijken!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Anniej_S schreef:Ik wacht _Leaf even af! Misschien is zij mijn reddende engel
Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?
Is goed meis! Pm me maar even, wil je alleen blauw of ook roze? Ga ik morgen even voor je kijken!
Ligt er aan of de roze echt fel is, aangezien waar het onder moet een beetje knal roze is...van neon roze kom ik net achter...dus dat word hem denk ik niet, piepert he
Als ik online zou kijken moet ik mn wekker denk ik zetten want ik weet niet hoe vroeg ik zou moeten kijken?
Gast- Gast
Idd, H&M in het Musiskwartier (in Arnhem dus) heeft wel een positieafdeling! Ik ga er morgen ook naar toe!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: