H&M MAMA
+2
Annemie
CCC
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: H&M MAMA
Snoepy87 schreef:Niet dat ik weet, ik heb online toen besteld.
Ja wat ik zag is uitverkocht
Gast- Gast
Heb werkelijk geen idee waar je woont...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Enschede? Is wel ff stukje rijden...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
_Leaf_ schreef:Ik woon bij eentje om de hoek, dus als ik moet kijken voor je, let me know.
Ow dat is fijn! Maar ik weet de maten niet zo goed, het om een M of L gaan bijv. Het gaat om een zwangerschaps tank top in het kobalt blauw & evt roze.
Gast- Gast
http://www.hm.com/nl/store-locator#store=NL123
Als je hier op de verschillende winkels klikt, zie je welke afdelingen ze hebben.
Als je hier op de verschillende winkels klikt, zie je welke afdelingen ze hebben.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej_S schreef:_Leaf_ schreef:Ik woon bij eentje om de hoek, dus als ik moet kijken voor je, let me know.
Ow dat is fijn! Maar ik weet de maten niet zo goed, het om een M of L gaan bijv. Het gaat om een zwangerschaps tank top in het kobalt blauw & evt roze.
Welke maat heb je normaalgesproken? Als dat overeenkomt met mijn maat kan ik hem wel voor je passen, om te zien hoe hij valt.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Anniej_S schreef:_Leaf_ schreef:Ik woon bij eentje om de hoek, dus als ik moet kijken voor je, let me know.
Welke maat heb je normaalgesproken? Als dat overeenkomt met mijn maat kan ik hem wel voor je passen, om te zien hoe hij valt.
Mijn eigen maat wisselt heel erg, over het algemeen een M evt L. Maar als er nou bijv met L of M weinig verschil zit ga ik voor de L omdat ik aardig nog wat ga groeien heb ik zelf een vermoeden.
Ik heb wel een aantal andere tanktops van oa hema bijv die zou ik evt op kunnen meten en de maten naar je doorsturen?
Gast- Gast
AngelNyn schreef:http://www.hm.com/nl/store-locator#store=NL123
Nee dus niet zo 123 in de buurt.
Gast- Gast
Die bij jullie in de oran.jerie die heeft het niet. In arn.hem wel geloof ik .
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Die bij jullie in de oran.jerie die heeft het niet. In arn.hem wel geloof ik .
Klopt dat ze hier niet hebben, in Arnhem volgens de site ook niet?
Gast- Gast
In Nijmegen wel, sowiezo, maar weet niet of je dat misschien te ver vind.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Heb je een plaatje van de tanktop?
Ik heb zelf ook altijd M of L, dus ik kan gewoon even uittesten hoeveel het van elkaar scheelt, die maten, en of er veel verschil in zit. Ik ben zelf lang dus ben gewend aan alles tegen elkaar aanhouden om te zien of er verschil in zit, haha.
Hoe lang ben jij?
Ik heb zelf ook altijd M of L, dus ik kan gewoon even uittesten hoeveel het van elkaar scheelt, die maten, en of er veel verschil in zit. Ik ben zelf lang dus ben gewend aan alles tegen elkaar aanhouden om te zien of er verschil in zit, haha.
Hoe lang ben jij?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Happydobby schreef:Die bij jullie in de oran.jerie die heeft het niet. In arn.hem wel geloof ik .
Klopt dat ze hier niet hebben, in Arnhem volgens de site ook niet?
jawel, niet die grote bij de mac.
maar de h&m in het musiskwartier, vlak bij de v&d..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Jewel, deze Brouwe.rsplein 19
En deze maar dat is niet in het centrum
Kronnebu.rgpassage 98-100
En deze maar dat is niet in het centrum
Kronnebu.rgpassage 98-100
Happydobby- Ratel
Dus in arhnem zouden het dus ook moeten hebben?! In het musiskwartier en of Kronenburg, nu snap ik het niet meer
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Beiden met Positiekleding-afdeling?
Dat word een ritje naar Arn.hem, kan je gelijk shoppen voor de beeb
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:Anniej_S schreef:Beiden met Positiekleding-afdeling?
Dat word een ritje naar Arn.hem, kan je gelijk shoppen voor de beeb
Nee dat doen we nu nog niet, ik moet eerst uitzoeken wat ik nog heb staan van Yenthe. En aangezien de zolder open ligt en de babyspullen bij de broer van mijn man staan zal ik daar eerdaags heen moeten en mijn man wil niet voor 1 shirtje naar Arnhem rijden
Gast- Gast
Ik wacht _Leaf even af! Misschien is zij mijn reddende engel
Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?
Ik zal straks _Leaf even de shirts die nu lekker zitten opmeten, qua lengte zoiezo en breedte, maar die ik aanheb is van viscose en rekt dus aardig mee, is dat een idee?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: