Buggy
+5
Muppetje
Roos
mickey
smooch
Jezzie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buggy
Ik ben aan het kijken voor een 2ehands buggy voor L.
Omdat vandaag al voor de 2e keer deze week de kinderwagen nog in mijn vriend zijn auto stond terwijl hij ging werken.
En dan kan ik dus niet echt de hond uitlaten.
Dus nu wil ik een goedkope buggy die in dan achter in mijn auto leg, zodat ik in geval van nood toch de hond kan uitlaten samen met L.
En straks als ik met L kan fietsen is het ook wel handig en van de zomer op de boot lijkt me het ook wel makkelijk.
Wat voor buggy hebben jullie? En waar hebben jullie opgelet bij het kopen?
Bij welke buggy kan de leuning helemaal plat? Want L kan nu nog niet zelfstandig zitten, dus moet hij wel plat kunnen lijkt mij.
Omdat vandaag al voor de 2e keer deze week de kinderwagen nog in mijn vriend zijn auto stond terwijl hij ging werken.
En dan kan ik dus niet echt de hond uitlaten.
Dus nu wil ik een goedkope buggy die in dan achter in mijn auto leg, zodat ik in geval van nood toch de hond kan uitlaten samen met L.
En straks als ik met L kan fietsen is het ook wel handig en van de zomer op de boot lijkt me het ook wel makkelijk.
Wat voor buggy hebben jullie? En waar hebben jullie opgelet bij het kopen?
Bij welke buggy kan de leuning helemaal plat? Want L kan nu nog niet zelfstandig zitten, dus moet hij wel plat kunnen lijkt mij.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Buggy
Wij hebben vorige week de Koelstra Simba T3, kleur Jade gekocht, alvast voor als we met vakantie gaan volgende maand.
We vonden het belangrijk dat ie lekker rijd, in ligstand kan en mee op de fiets kan. Ook heeft een het grote zonnekap, wel zo handig voor straks op vakantie.
We vonden het belangrijk dat ie lekker rijd, in ligstand kan en mee op de fiets kan. Ook heeft een het grote zonnekap, wel zo handig voor straks op vakantie.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben die een paar weken geleden ook gekocht, Smooch. Ik heb een Twingo en deze past er een stuk beter in, dan de wandelwagen. Heb de Koelstra nu standaard in de auto liggen. Ik vond het ook belangrijk dat hij helemaal plat zou kunnen. Bovendien vond ik deze ook heel stabiel aanvoelen en op de gladde vloeren in winkels rijdt hij heel makkelijk. Mijn zus heeft een buggy bij Kruidvat gekocht, maar die glijdt alle kanten op, behalve hetgeen waar ze heen wilt...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de simba en de zapp xtra, die laatste is echt mijn favoriet. Simba is prima buggy, maar past niet achterin mijn auto.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Wij gaan straks voor de nuna pepp
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wij hebben de simba T3 maar behalve dat het handig is op de fiets vind ik het niks, het rijd zwaar, M zit er als een zoutzak in.
De nuna pepp is een mooie buggy maar de fietsendrager koste 60 euro en dat vond ik te duur.
De nuna pepp is een mooie buggy maar de fietsendrager koste 60 euro en dat vond ik te duur.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een prima buggy van cabino, 35 euro.
Rijdt als een tiet en kan nagenoeg plat. Moet wel zeggen dat we voor echt lange stukken toch de wandelwagen pakken.
Rijdt als een tiet en kan nagenoeg plat. Moet wel zeggen dat we voor echt lange stukken toch de wandelwagen pakken.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb een koelstra en een quinny. Koelstra hebben we genomen omdat we allebei heel lang zijn.
De quinny omdat die veel makkelijker op de fiets kan met 2 zitjes.
En de quinny kan de maxi cose ook op. Ideaal..
De kolestra mag weg voor 30.. als je intresse hebt
De quinny omdat die veel makkelijker op de fiets kan met 2 zitjes.
En de quinny kan de maxi cose ook op. Ideaal..
De kolestra mag weg voor 30.. als je intresse hebt
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Wij hebben een maxi cosi mila, gratis gekregen bij een abbo op ouders van nu. Abbo was 120 euro geloof ik, daarna meteen stopgezet. Een erg fijne stevige buggy.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: