Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buggy

+3
LindaK
loesje
_Lana_
7 plaatsers

Ga naar beneden

Buggy Empty Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 5:49

Ik ben natuurlijk nog helemaal niet zover, maar ik ben even nieuwsgierig Wink .

We hebben net best wel een dure kinderwagen aangeschaft en ik hoor veel mensen over een buggy.
Mijn vraag is dan ook: Wanneer gebruik je de kinderwagen en wanneer de buggy?

Ik snap wel dat de buggy compacter is en handiger in te klappen enz, maar dan nog, het zit natuurlijk lang zo lekker niet.

Misschien komt het wel omdat ik een tweeling krijg en toch niet 'even snel' een boodschapje ga / kan doen, dat ik denk dat ik geen buggy nodig heb.
Of vinden jullie 'm echt onmisbaar??
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  loesje wo 16 nov 2011 - 5:52

de kinderwagenbak is tot 6 maanden en daarna gaan de meeste kinderen in een buggy is gewoon veel makkelijker om meetenemen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 5:54

Ja ik weet wel dat kindjes maar tot ongeveer 6 maanden in de kinderwagenbak liggen, maar daarna 'bouw' je 'm toch om tot wandelwagen?
Dat komt toch op hetzelfde neer als een buggy?
Of gebruik je de buggy vaker nu, omdat het handiger is?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 5:55

Ik bedoel in mijn openingspost echt een buggy, dus niet een wandelwagen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:06

Wij hebben een maxi cosi mura 4. Ons zoontje is net 3 maanden en heb dus nog geen ervaring met het wandelwagengedeelte, laat staan een buggy. Lijkt me dat je op een gegeven moment een buggy gaat gebruiken omdat het makkelijker meenemen is.
Wij wonen eigenlijk overal op loopafstand af, dus ik denk dat straks bij ons het wandelwagengedeelte veel gebruikt gaat worden ipv een buggy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 6:11

mama2be schreef:Wij hebben een maxi cosi mura 4. Ons zoontje is net 3 maanden en heb dus nog geen ervaring met het wandelwagengedeelte, laat staan een buggy. Lijkt me dat je op een gegeven moment een buggy gaat gebruiken omdat het makkelijker meenemen is.
Wij wonen eigenlijk overal op loopafstand af, dus ik denk dat straks bij ons het wandelwagengedeelte veel gebruikt gaat worden ipv een buggy.

Dat denk ik dus ook. Ik hoor zoveel mensen over een buggy, dat ik denk, heb ik daar die 'oh zo dure, super inklapbare, passend in iedere auto' wandelwagen gekocht? Wink
Ik denk dus ook dat ik die alleen ga gebruiken.
Ja op vakantie is zo'n buggy ook wel handig natuurlijk.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 6:12

Oja en ik heb al helemaal geen ervaring, haha, laat ik eerst die 2 kleine hummeltjes maar eens goed en gezond op de wereld zetten.
Maar goed, je leest ook veel en zo werd ik nieuwsgierig Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  LindaK wo 16 nov 2011 - 6:13

Wij hebben een bugaboo en die gebruik ik nog steeds het meeste, D.aan is 2,5.
We hebben ook een buggy, die ligt meestal bij m'n vriend in de auto. D.aan zit liever in de bugaboo dan in de buggy, soms is het handig om de buggy als 'extra' te hebben.

Vandaag moest D.aan voor buisjes naar het ziekenhuis, toen heb ik de buggy wel gebruikt...uit eerdere ervaringen wist ik dat de bugaboo in die ruimtes daar onhandig zou zijn smile

En inderdaad, toen we op vakantie gingen (vliegen) hebben we de buggy meegenomen.
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:13

Haha nee het zou zonde zijn als je je wandelwagengedeelte niet zou gebruiken. Dan hoef je idd ook geen goede inklapbare te kopen. Op vakantie kan ik me voorstellen dat dan een buggy erg handig zal zijn. Dan moet je tenslotte al genoeg meenemen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:14

Wij hebben een Easywalker Sky met wandelwageninzet, en ik ga toch echt geen losse buggy aanschaffen. Moet wel zeggen dat mijn zus een Quinny Buzz heeft die ik daarna over kan nemen, en wellicht als we op vakantie zouden gaan dat ik die meeneem omdat die een stuk compacter is.

Maar de wandelwageninzet van de Easywalker vind ik zo fijn, en als ik wegga is dat of lopend of met de auto, nooit op de fiets (ja misschien naar de supermarkt maar de stad enzo vind ik te ver weg). Het is idd een heel gevaarte die wandelwagen+inzet, maar hij past in de auto iig smile

Denk dat het met een tweeling niet heel veel uitmaakt, een tweelingbuggy is ook niet klein denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Makamba wo 16 nov 2011 - 6:18

Ik ben de buggy gaan gebruiken omdat tegen de tijd dat mijn dochter niet meer in de wagenbak paste, ik nog steeds veel met de tram weg moest. Vaak kon de wandelwagen gewoon mee, maar het is al heel vaak voorgekomen da iemand me helpen om de wagen de tram in te tillen en moest vervolgens ook nog even wachten omdat ik één van de wielen los moest halen. bounce Vaak paste dat gewoon niet in de tram en zat nét dat wiel tegen de stang aan waardoor ik dus alleen mee kon door heel snel het wiel los te halen. Heel erg vervelend zo en dus was voor mij de keus snel gemaakt de buggy te gaan gebruiken.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:28

Nou, als het even kan en je kinderwagen past in de auto, zou ik in jouw geval met een tweeling geen buggy aanschaffen, of je moet voor de MacLaren gaan. Wij hebben in de auto een Koelstra Simba twin liggen omdat de kinderwagen er niet in past, maar ik vind het echt loodzwaar.

Als ik even een boodschapje ga doen, ga ik tegenwoordig veel sneller lopen, lekker met de kinderwagen, dat loopt tenminste fijn. Een dubbele buggy loopt echt heel zwaar. Wij gebruiken 'm alleen met dagjes uit of als ik even snel de stad in moet.
Mocht je dus alsnog een buggy nemen tegen die tijd, raad ik je de Koelstra echt af. En dat lees ik meer op de tweelinghyve enz. Iedereen vindt 'm loodzwaar. De MacLaren heb ik in enkel, en die loopt super, als dubbele ook, maar die vond ik te duur voor gewoon erbij.

Welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Een dubbele buggy is trouwens nog best zwaar om uit de auto te tillen, dus als je wagen in de auto past, zou ik het daar lekker bij houden! Voor het gemak hoef je het echt niet te doen, het is dat het bij ons nou eenmaal niet anders kan.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 16 nov 2011 - 6:31; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 6:31

Makamba schreef:Ik ben de buggy gaan gebruiken omdat tegen de tijd dat mijn dochter niet meer in de wagenbak paste, ik nog steeds veel met de tram weg moest. Vaak kon de wandelwagen gewoon mee, maar het is al heel vaak voorgekomen da iemand me helpen om de wagen de tram in te tillen en moest vervolgens ook nog even wachten omdat ik één van de wielen los moest halen. bounce Vaak paste dat gewoon niet in de tram en zat nét dat wiel tegen de stang aan waardoor ik dus alleen mee kon door heel snel het wiel los te halen. Heel erg vervelend zo en dus was voor mij de keus snel gemaakt de buggy te gaan gebruiken.

Sowieso als je met het openbaar vervoer reist, is een buggy heel erg handig! Dat kan ik me heel goed voorstellen. En op vakantie ( met name als je met het vliegtuig gaat ), is een buggy ook veel handiger natuurlijk. Maar dat zien we dan wel weer.

Parels: Ik denk inderdaad dat je met een tweeling geen buggy nodig hebt, omdat je gewoon gebonden bent aan de auto en de meeste tijd zal ik het allemaal wandelend doen. Ik vind de kindjes ook zo heerlijk liggen in zo'n wandelwagenbak.
Ik heb ook juist rekening gehouden met de aanschaf van een kinderwagen, dat het compact is ( in hoeverre een dubbele wagen compact kan zijn natuurlijk Wink ) en hoe makkelijk ik 'm zelf in en uit kan klappen. Dus ik denk dat de buggy hier ook niet aangeschaft gaat worden.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 6:34

_MamaRosa_ schreef:Nou, als het even kan en je kinderwagen past in de auto, zou ik in jouw geval met een tweeling geen buggy aanschaffen, of je moet voor de MacLaren gaan. Wij hebben in de auto een Koelstra Simba twin liggen omdat de kinderwagen er niet in past, maar ik vind het echt loodzwaar.

Als ik even een boodschapje ga doen, ga ik tegenwoordig veel sneller lopen, lekker met de kinderwagen, dat loopt tenminste fijn. Een dubbele buggy loopt echt heel zwaar. Wij gebruiken 'm alleen met dagjes uit of als ik even snel de stad in moet.
Mocht je dus alsnog een buggy nemen tegen die tijd, raad ik je de Koelstra echt af. En dat lees ik meer op de tweelinghyve enz. Iedereen vindt 'm loodzwaar. De MacLaren heb ik in enkel, en die loopt super, als dubbele ook, maar die vond ik te duur voor gewoon erbij.

Welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Een dubbele buggy is trouwens nog best zwaar om uit de auto te tillen, dus als je wagen in de auto past, zou ik het daar lekker bij houden!

Ah een ervaringsdeskundige Very Happy . Je omschrijft een beetje, hoe ik het inderdaad ook al voor me zag. Dus ik ben blij met je reactie. Als je een kleine auto hebt, is het wel handig.
We zijn uiteindelijk voor de b.ugaboo d.onkey ( ook maar even met puntjes, haha ) gegaan. Volgens mij echt een geweldige wagen!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 6:35

_Lana_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:Nou, als het even kan en je kinderwagen past in de auto, zou ik in jouw geval met een tweeling geen buggy aanschaffen, of je moet voor de MacLaren gaan. Wij hebben in de auto een Koelstra Simba twin liggen omdat de kinderwagen er niet in past, maar ik vind het echt loodzwaar.

Als ik even een boodschapje ga doen, ga ik tegenwoordig veel sneller lopen, lekker met de kinderwagen, dat loopt tenminste fijn. Een dubbele buggy loopt echt heel zwaar. Wij gebruiken 'm alleen met dagjes uit of als ik even snel de stad in moet.
Mocht je dus alsnog een buggy nemen tegen die tijd, raad ik je de Koelstra echt af. En dat lees ik meer op de tweelinghyve enz. Iedereen vindt 'm loodzwaar. De MacLaren heb ik in enkel, en die loopt super, als dubbele ook, maar die vond ik te duur voor gewoon erbij.

Welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Een dubbele buggy is trouwens nog best zwaar om uit de auto te tillen, dus als je wagen in de auto past, zou ik het daar lekker bij houden!

Ah een ervaringsdeskundige Very Happy . Je omschrijft een beetje, hoe ik het inderdaad ook al voor me zag. Dus ik ben blij met je reactie. Als je een kleine auto hebt, is het wel handig.
We zijn uiteindelijk voor de b.ugaboo d.onkey ( ook maar even met puntjes, haha ) gegaan. Volgens mij echt een geweldige wagen!

Mooie wagen, en goeie keus! Kunnen ze ook lekker naar je toe, echt een voordeel, dat mis ik wel! (of dat ga ik missen, ze passen nog in de wiegbakjes, dus nu kijken ze me nog lekker aan. I love you , zolang het nog past blijf ik dat lekker doen, veel gezelliger!)
Wij hebben wel een grote auto, 7-persoons, maar ja, met 4 kinderen past er geen wagen meer bij, in ieder geval niet zo'n tweelingwagen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 6:51

@Mamarosa: Ah passen je meiden nog in de wiegenbakjes? I love you
Haha, ja met 4 kinderen kun je alles nog zo groot kopen, maar je hebt altijd plek tekort natuurlijk Wink .
Ik vind het wel heel erg knap trouwens hoe je het allemaal doet ( van wat ik hier zo lees ), daar heb ik veel bewondering voor! Het zal niet altijd makkelijk zijn met 4 van die kleintjes.
( Buiten dat het natuurlijk enorm genieten is!! )

Ik denk ook dat we een goede keuze hebben gemaakt. We hadden niet zo heel veel keuze, omdat we geen kinderwagen wilde, waar ze achter elkaar zitten. En ik vind het inderdaad heel erg fijn dat je ze naar je toe en van je af kan zetten. Als ze zo klein zijn, dan zet je ze lekker naar je toe en als ze wat ouder zijn, kunnen ze andersom zitten en alles bekijken. En als ze vervelend zijn, zelfs één naar je toe en één van je af Laughing haha.
En hij schijnt heel makkelijk in en uit te klappen te zijn. Ik moet het natuurlijk allemaal nog ervaren, maar ik denk dat het een geweldige aankoop is en echt z'n geld waard!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:11

Ik heb er over nagedacht om onze Urban Jungle duo in te ruilen voor de First wheels city twin, die is te vergelijken met die jullie nu hebben gekozen, alleen wat goedkoper. Wilde zo graag dat ze ook naar je toe kunnen zitten. Maar toch is het niet handig voor ons, de wagen die we nu hebben kunnen de oudste 2 mooi op meeliften, en dat kan op die wagen niet. Anders waren we zeker nu voor die gegaan.

En dank je voor je compliment, lief. Maar ik ervaar het niet als erg druk ofzo, maar ik mag gelukkig zeggen dat we 4 vrij makkelijke kinderen hebben, dat kan natuurlijk ook heel anders zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:31

Ik ga als het even kan ook geen buggy aanschaffen. Ons onderstel past perfect in de auto en is makkelijk te tillen.
In de wandelwagen kunnen ze naar mij toe, naar elkaar toe of allebei naar voren, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

Voor aan de fiets is een buggy wel ideaal, maar een tweeling op de fiets en een tweelingbuggy eraan is toch ook geen succes Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Flower_L wo 16 nov 2011 - 7:36

hier de buggy standaard in de auto. Wandelwagen ligt voor de apk op zolder...uit elkaar.
Buggy is ideaal voor "even snel" maar wandelwagen loopt fijner lmet lange afstanden.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:39

ProudMama schreef:Voor aan de fiets is een buggy wel ideaal, maar een tweeling op de fiets en een tweelingbuggy eraan is toch ook geen succes Wink

Dat gaat je ook niet lukken, haha! Zo'n buggy is echt heel zwaar, scheelt niks met een wandelwagen. Dus nee, dat zie ik idd niet gebeuren.

Wij wilden eerst een bakfiets aanschaffen, maar voorlopig gaat dat nog niet lukken met 2 baby of peuterschalen, dat past niet met de andere 2.
Nu hebben we toch zitten denken om een fietskar te nemen, en dan een elektrische fiets. Voor mij als voordeel dat een kar losgekoppelt kan worden, en ik zo de winkel in kan. Met een bakfiets en een tweeling zou ik niet weten hoe dat zou moeten, 2 dragen lukt dan niet.

En een bakfiets heb ik dan zo kort wat aan, plus dat een elektrische best duur is. Dan kunnen we beter voor mij een elektrische fiets aanschaffen, heb ik nog jaren wat aan.

(elektrisch is bijna noodzaak hier als je zo'n kar achter je hebt. Anders kom ik niet thuis, moet altijd behoorlijk klimmen.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  _Lana_ wo 16 nov 2011 - 7:45

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:Voor aan de fiets is een buggy wel ideaal, maar een tweeling op de fiets en een tweelingbuggy eraan is toch ook geen succes Wink

Dat gaat je ook niet lukken, haha! Zo'n buggy is echt heel zwaar, scheelt niks met een wandelwagen. Dus nee, dat zie ik idd niet gebeuren.

Wij wilden eerst een bakfiets aanschaffen, maar voorlopig gaat dat nog niet lukken met 2 baby of peuterschalen, dat past niet met de andere 2.
Nu hebben we toch zitten denken om een fietskar te nemen, en dan een elektrische fiets. Voor mij als voordeel dat een kar losgekoppelt kan worden, en ik zo de winkel in kan. Met een bakfiets en een tweeling zou ik niet weten hoe dat zou moeten, 2 dragen lukt dan niet.

En een bakfiets heb ik dan zo kort wat aan, plus dat een elektrische best duur is. Dan kunnen we beter voor mij een elektrische fiets aanschaffen, heb ik nog jaren wat aan.

(elektrisch is bijna noodzaak hier als je zo'n kar achter je hebt. Anders kom ik niet thuis, moet altijd behoorlijk klimmen.)

Haha Proudmama, dat zou ik maar niet proberen Wink .

En zo'n fietskar, passen daar de kindjes wel in?
Dan zou ik voor zo'n elektrische fiets + kar gaan, dan heb je er inderdaad nog iets aan.

Wij zitten te denken aan een bakfiets. Maar wat ik me dan afvraag, als je dan op de plek van bestemming bent, hoe vervoer je de kindjes dan?? Ik neem aan dat er verder geen plek meer is voor een wagen Wink .
Toch die buggy dan??!! Laughing
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:46

Wij zijn vanaf 5 maanden de wandelwagen gaan gebruiken, zoonlief paste niet meer in de wagenbak..

Pas toen hijop de fiets mee kon hebben we een buggy aangeschaft (hij was toen 13 maanden) nu gebruiken we de buggy dus alleen als we op de fiets weggaan en ook in de stad, het is gemakkelijker om een buggy inelkaar te klappen dan de wandelwagen.(die moet eerst uitelkaar worden gehaald)
De wandelwagen gebruik ik nog dagelijks die loopt veel prettiger dan een buggy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 7:53

_Lana_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:Voor aan de fiets is een buggy wel ideaal, maar een tweeling op de fiets en een tweelingbuggy eraan is toch ook geen succes Wink

Dat gaat je ook niet lukken, haha! Zo'n buggy is echt heel zwaar, scheelt niks met een wandelwagen. Dus nee, dat zie ik idd niet gebeuren.

Wij wilden eerst een bakfiets aanschaffen, maar voorlopig gaat dat nog niet lukken met 2 baby of peuterschalen, dat past niet met de andere 2.
Nu hebben we toch zitten denken om een fietskar te nemen, en dan een elektrische fiets. Voor mij als voordeel dat een kar losgekoppelt kan worden, en ik zo de winkel in kan. Met een bakfiets en een tweeling zou ik niet weten hoe dat zou moeten, 2 dragen lukt dan niet.

En een bakfiets heb ik dan zo kort wat aan, plus dat een elektrische best duur is. Dan kunnen we beter voor mij een elektrische fiets aanschaffen, heb ik nog jaren wat aan.

(elektrisch is bijna noodzaak hier als je zo'n kar achter je hebt. Anders kom ik niet thuis, moet altijd behoorlijk klimmen.)

Haha Proudmama, dat zou ik maar niet proberen Wink .

En zo'n fietskar, passen daar de kindjes wel in?
Dan zou ik voor zo'n elektrische fiets + kar gaan, dan heb je er inderdaad nog iets aan.

Wij zitten te denken aan een bakfiets. Maar wat ik me dan afvraag, als je dan op de plek van bestemming bent, hoe vervoer je de kindjes dan?? Ik neem aan dat er verder geen plek meer is voor een wagen Wink .
Toch die buggy dan??!! Laughing

Dat is dus de reden dat we toch maar geen bakfiets nemen, waar laat je de kinderen daarna als ze nog niet kunnen lopen? Daarom dus een fietskar die je los kunt koppelen. De andere 2 kunnen dan gewoon bij mij voor en achterop, of desnoods de oudste laten fietsen tegen die tijd, ze kan het al, maar heb het nog niet in het verkeer geprobeerd, eerst het stuur beter onder controle houden! Laughing

O, je kan natuurlijk nog een aanhangertje meenemen voor de buggy! Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  piertje wo 16 nov 2011 - 8:13

Wij hebben de Maxi Cosi Mila buggy gekocht omdat we een oude kinderwagen hebben. Daar past geen maxi cosi op. En om dus toch de maxi cosi te kunnen gebruiken op een wagen hebben we de buggy erbij gekocht. Ik vind het makkelijk omdat de buggy veel kleiner in te klappen is dan de kinderwagen. Dit is vooral makkelijk voor in de kofferbak van de auto Maar ik denk dat dit ook komt omdat onze kinderwagen al 10 jaar oud is. Als ik een nieuwe kinderwagen had, denk ik niet dat ik er nog een buggy bij zou kopen.
(al kan ik het nog niet helemaal met zekerheid zeggen omdat mijn dochtertje nog maar 4,5 maand is)
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Thunder wo 16 nov 2011 - 10:34

Ik heb een Bugaboo Bee. Wat een héérlijke wagen! Mochten we nog een derde krijgen dan gebruik ik de Bee ook als kinderwagen. Er zijn aparte nestjes te koop voor pasgeborenen. (Het nestje heb ik al, nu de baby nog Wink

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buggy Empty Re: Buggy

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum