Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderen weg brengen naar school en opvang

+3
Filoria
yes1984
RYW
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:18

Als alles goed mag blijven gaan krijgen wij rond de kerst ons tweede kindje.

Nou is het op dit moment zo geregeld dat ik J. naar het kdv en mijn schoonmoeder tegenover mijn werk breng. Ik ben heel tevreden over dit kdv en het liefst zou ik ons tweede kindje ook daar brengen.

Maar nou komt de puzzel:

Ik werk vier dagen van 8.00-16.30.

J. gaat op maandag en vrijdag naar het kdv. Daarnaast gaat hij op dinsdag naar mijn schoonmoeder. Tot zover alles goed geregeld. Ik breng en haal hem altijd, omdat het op de route is. Maar over een jaar gaat hij naar school. Ik kan hem dan pas om half 9 brengen en school is bij ons om de hoek. Dat zou betekenen dat ik, als ik eerst J. naar school breng en dan nr 2 naar het kdv, pas om 9 uur kan beginnen en tot half 6 werk. Dat wil ik liever niet, want dan ben ik (voor mijn eigen gevoel) zo laat thuis.

Mijn man brengt en haalt nu niet, omdat zijn werk totaal de andere kant van het kdv op is en hij al om half 8 begint (hij werkt 9 uur op een dag). Naar school brengen wordt voor hem dus al lastig qua tijden. Als hij zijn uren verschuift, zou hij van 9 tot half 7 moeten werken en ziet hij zijn kids helemaal niet.

Andere vormen van opvang (zoals gastouder) zouden wel een optie zijn, maar hier in de buurt zit niks. Het enige kdv dat in de buurt zit kost ons gewoon 70 euro per maand meer.

Ik ben erg benieuwd hoe andere moeders met schoolgaande kinderen dit hebben opgelost.
In principe is het voor ons geen spoedprobleem, maar ja hier hangt natuurlijk wel de opvang van ons tweede kindje vanaf, vandaar dat we er nu al mee bezig zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  RYW di 29 mei 2012 - 8:21

Meestal breng ik mijn zoons zelf naar school, maar als dat niet gaat qua begintijd dan breng ik ze naar de bso, die is open vanaf 7 uur. Of mijn moeder komt hier ontbijten met ons (ze woont in de buurt) en zij brengt ze dan naar school en gaat daarna naar haar eigen werk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  yes1984 di 29 mei 2012 - 8:23

Onze J. gaat niet naar school. Dus ik ja niet helpen met dit probleem. Ik reageer om je te feliciteren met je zwangerschap. En ben nu al benieuwd naar de naam van jullie wondertje. Qua jongensnaam hebben we dezelfde smaak Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Filoria di 29 mei 2012 - 8:24

Voorschoolse opvang heb ik ook wel eens van gehoord. Er zijn hier in de stad tegen de 20 BSO's, maar geen een biedt van die voorschoolse opvang aan. Wat zou dat handig zijn zeg!

Is dat er alleen in de echte grote steden ofzo?

En wat lief van je moeder RYW.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:26

Wij hebben ook een bso met voor en na-schoolse opvang.
Wij wonen trouwens niet in een grote stad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Coccinelle di 29 mei 2012 - 8:28

Filoria schreef:Voorschoolse opvang heb ik ook wel eens van gehoord. Er zijn hier in de stad tegen de 20 BSO's, maar geen een biedt van die voorschoolse opvang aan. Wat zou dat handig zijn zeg!

Is dat er alleen in de echte grote steden ofzo?

En wat lief van je moeder RYW.

Ik woon in een dorp met 1 kdv (zit overigens in hetzelfde gebouw als school gevestigd) en zij bieden voor en naschoolse opvang aan.

Mijn dochter gaat nog niet naar school, maar tegen de tijd dat ze wel gaat zal ik haar dus naar de voorschoolse opvang/bso moeten brengen. Geen opa's/oma's in de buurt hier, en ik begin om 8 uur (werk wel vlakbij huis, dus weinig reistijd) en vriend nog eerder.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Filoria di 29 mei 2012 - 8:34

Jullie boffen meiden! Het lijkt me echt heel handig.

Wel fijn: onze BSO biedt de mogelijkheid om kinderen naar zwemles te brengen tijdens de BSO-tijd.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  moepie di 29 mei 2012 - 8:43

Jetje; inderdaad voorschoolseopvang zou dan een optie voor jullie zijn. Misschien kan je daar eens naar informeren. Bij ons kun je dan je kind daar brengen vanaf half 8, zij zorgen ervoor dat het kind op school komt.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 8:46

Houd er alleen wel rekening mee dat zon klein mannetje dat naar school toe gaat de eerste periode wel erg veel aan zijn hoofd heeft om ook nog voorschoolse- en naschoolseopvang te krijgen. Dan is het een héle lange dag voor hem, en ik denk dat ze, vooral de eerste periode, dat niet gaan redden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Filoria di 29 mei 2012 - 9:21

Heb je daar ervaring mee Pippa? Wat vind je een mooie tijd om te wennen, een week of drie ofzo? En dan voor het eerst naar de BSO?

Ik maak me ook zorgen over wat jij zegt namelijk. Zeker omdat mijn zoon erg moeizaam went op nieuwe plekken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 17:57

Pippa schreef:Houd er alleen wel rekening mee dat zon klein mannetje dat naar school toe gaat de eerste periode wel erg veel aan zijn hoofd heeft om ook nog voorschoolse- en naschoolseopvang te krijgen. Dan is het een héle lange dag voor hem, en ik denk dat ze, vooral de eerste periode, dat niet gaan redden.

Ja, maar met alle respect, hij zal dan wel moeten, toch? Papa en mama moeten nu eenmaal werken.

Filoria, is het niet zo dat ze geen losse voorschoolse opvang doen? Alleen in combinatie met naschoolse opvang? Anders zou ik het raar vindrn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  moepie di 29 mei 2012 - 18:25

J. Is op zich natuurlijk ook gewend om hele dagen naar het kdv te gaan, met voor en naschoolseopvang wordt het misschien iets langer maar niet veel. Dat ze moeten wennen aan de situatie staat vast, alles is weer nieuw maar ik zou zoiets wel gelijk doen anders blijf je met nieuwe dingen bezig.

Jetje; een gastouder ging dus biet lukken?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 19:13

Yes: dank je wel meid!! Kinderen weg brengen naar school en opvang 561177

Voorschoolse is inderdaad iets waar ik naar zou kunnen kijken. J. is inderdaad wel gewend hele dagen naar het kdv te gaan.

Ik stel voor mezelf op dit moment waarschijnlijk iets te hoge eisen, ik vind het moeilijk om hem niet zelf (of mijn man) te brengen in de beginperiode, hij is nogal gevoelig en kan moeilijk met veranderingen omgaan. Aan de andere kant: het is pas over een jaar en wie weet hoe de wereld er dan uit ziet... En wat jij zegt Moepie dat is ook wel weer waar. Als ik het in stappen doe ben ik veel langer bezig met een verandering doorvoeren terwijl als ik het in een keer 'goed' doe, we waarschijnlijk sneller door de hectische periode heen zijn.

Maar naschoolse opvang zal hij zeer waarschijnlijk niet nodig hebben. Ik ben van plan 2 uur ouderschapsverlof per week op te nemen en mijn man ook. Daardoor zullen we hem altijd zelf uit school kunnen halen.

Moepie: gastouder is nog steeds wel een optie, maar door de bemiddelingskosten zijn we niet eens goedkoper uit dan het kdv. Dus daar twijfelen we ook nog erg over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  SarahKey di 29 mei 2012 - 19:21

Mijn ervaring is dat ze heel snel wennen aan die lange dagen. Natuurlijk zijn ze rond 17:00/17:30 bekaf de eerste tijd maar het is niet zo dat het niet te doen is voor een pas 4 jarige.
Ik werk op een BSO en hebben regelmatig weer nieuwe kindjes.
En mijn ervaring is dat de ouders er meer problemen mee hebben Wink
Het is voor elk kind wennen, van die lange dagen.
We hebben nu twee nieuwe kinderen op de bso en de jongste is 6.
Hij moet ook wennen aan vso, school, tso, school, bso.
Daarvoor was zijn moeder thuis dus ja hij is het ook niet gewend.
(Nu wel hoor, gaat echt zo snel)

Ik werk in een klein dorp en we hebben ook vso. Vind dat wel een service want heel veel ouders beginnen vroeg. Voor mij een nadeel want als ik in de vakanties vroeg moet beginnen is dat om 7:15 maar dan is het kdv waar Siem heen gaat nog niet eens open Rolling Eyes Laughing

Ik zou eens informeren of anders een gastouder of een buurvrouw die haar kinderen dan ook naar school moet brengen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 19:50

SarahKey schreef:Mijn ervaring is dat ze heel snel wennen aan die lange dagen. Natuurlijk zijn ze rond 17:00/17:30 bekaf de eerste tijd maar het is niet zo dat het niet te doen is voor een pas 4 jarige.
Ik werk op een BSO en hebben regelmatig weer nieuwe kindjes.
En mijn ervaring is dat de ouders er meer problemen mee hebben Wink
Het is voor elk kind wennen, van die lange dagen.
We hebben nu twee nieuwe kinderen op de bso en de jongste is 6.
Hij moet ook wennen aan vso, school, tso, school, bso.
Daarvoor was zijn moeder thuis dus ja hij is het ook niet gewend.
(Nu wel hoor, gaat echt zo snel)

Ik werk in een klein dorp en we hebben ook vso. Vind dat wel een service want heel veel ouders beginnen vroeg. Voor mij een nadeel want als ik in de vakanties vroeg moet beginnen is dat om 7:15 maar dan is het kdv waar Siem heen gaat nog niet eens open Rolling Eyes Laughing

Ik zou eens informeren of anders een gastouder of een buurvrouw die haar kinderen dan ook naar school moet brengen.

Haha dat geloof ik graag!!

Het allerliefst kies ik gewoon voor het huidige kdv en een voorschoolse opvang. Ik denk dat ik daar de mogelijkheden maar eens voor uit ga zoeken. Voorschoolse is ongeveer om half 8 open. Het kdv ook. Dat zou betekenen dat ik hooguit een kwartier later op mijn werk ben en dat is nog prima te doen.

Het enige 'enge' daaraan vind ik dat iemand mijn kind met een auto naar school brengt en ik niet kan controleren of hij ook daadwerkelijk is aangekomen. Dat vond ik met naschoolse ook niet zo fijn. Hopelijk zit er een VSO in de buurt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 19:53

Niet elke bso haalt kindjes op van elke school hè? Wij doen bijv alleen de 2 scholen om ons heen en halen en brengen onze kindjes dus te voet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 20:01

Hier is het ook een beetje puzzelen. Gelukkig hebben we een school met voorschoolse opvang, de BSO zit gewoon in de school ook. Maar het KDV is te ver om door 1 ouder alle kinderen weg te brengen, en er zit geen KDV dichterbij. Dus hoe we het vanaf augustus ws gaan doen, is dat hij de kinderen met de auto naar het KDV brengt en dan doorrijdt naar zijn werk, en ik de oudste naar de BSO breng en dan doorfiets naar het station. Maar het is hier ook lastig, was fijner geweest als het allemaal op 1 locatie was geweest maar dat is dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Darius di 29 mei 2012 - 20:23

Bij ons zit het allemaal op 1 locatie, met 5 minuten fietsafstand. Ben ik erg blij mee als ik alle verhalen zo lees.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 21:12

Darius schreef:Bij ons zit het allemaal op 1 locatie, met 5 minuten fietsafstand. Ben ik erg blij mee als ik alle verhalen zo lees.

Dat was in onze vorige woonplaats ook. Hier helaas niet. Dichtstbijzijnde VSO zit aan de andere kant van de stad zag ik net. Dus ik blijf nog even puzzelen voorlopig Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:00

Jetje schreef:Als alles goed mag blijven gaan krijgen wij rond de kerst ons tweede kindje.

Nou is het op dit moment zo geregeld dat ik J. naar het kdv en mijn schoonmoeder tegenover mijn werk breng. Ik ben heel tevreden over dit kdv en het liefst zou ik ons tweede kindje ook daar brengen.

Maar nou komt de puzzel:

Ik werk vier dagen van 8.00-16.30.

J. gaat op maandag en vrijdag naar het kdv. Daarnaast gaat hij op dinsdag naar mijn schoonmoeder. Tot zover alles goed geregeld. Ik breng en haal hem altijd, omdat het op de route is. Maar over een jaar gaat hij naar school. Ik kan hem dan pas om half 9 brengen en school is bij ons om de hoek. Dat zou betekenen dat ik, als ik eerst J. naar school breng en dan nr 2 naar het kdv, pas om 9 uur kan beginnen en tot half 6 werk. Dat wil ik liever niet, want dan ben ik (voor mijn eigen gevoel) zo laat thuis.

Mijn man brengt en haalt nu niet, omdat zijn werk totaal de andere kant van het kdv op is en hij al om half 8 begint (hij werkt 9 uur op een dag). Naar school brengen wordt voor hem dus al lastig qua tijden. Als hij zijn uren verschuift, zou hij van 9 tot half 7 moeten werken en ziet hij zijn kids helemaal niet.

De inlooptijd op school begint meestal al om 8.15 uur. Dus dan zou ik, in jouw geval, eerst de kleinste wegbrengen naar het KDV en dan om kwart over 8 de oudste op school afzetten en door naar je werk. Scheelt toch weer een half uur op een dag. En als je man 1 keer in de week brengt dan is dat ook niet zo erg dat hij een avond wat later thuis is, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:32

Filoria schreef:Heb je daar ervaring mee Pippa? Wat vind je een mooie tijd om te wennen, een week of drie ofzo? En dan voor het eerst naar de BSO?

Ik maak me ook zorgen over wat jij zegt namelijk. Zeker omdat mijn zoon erg moeizaam went op nieuwe plekken.

Met een oppaskind ja. Die ging ook naar het KDV hele dagen, maar toch was het anders om het op school mee te maken. Omdat je zoveel indrukken krijgt, dat het gewoon even tijd nodig heeft om daaraan te wennen. Het is niet voor niks dat kleintjes ook in de beginperiode halve dagen mogen, omdat het gewoon wennen is. Kijk zelf maar hoe moet je bent na een hele dag werken, zo'n kleintje moet dan nog wel vroeger, tot later, omdat je moet halen & brengen. Ik heb hem een periode om 15.00u opgehaald, zodat hij zijn verhaal kwijt kon en thuis zijn eigen dingen kon doen. Toen hij gewend was bij de VSO heb ik hem in de ochtend naar school gebracht zodat hij aan de BSO kon wennen. Na 3 weken ging hij 3 dagen helemaal, en de andere dagen was ik er.. en daarna ging hij volledig en merkte je dat het wel moeite koste, maar daarna goed ging smile Dat was voor hem het beste, en hij had niet papa & mama maar wel de oppas die hem héél erg goed kende vanaf baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:34

Parel schreef:
Pippa schreef:Houd er alleen wel rekening mee dat zon klein mannetje dat naar school toe gaat de eerste periode wel erg veel aan zijn hoofd heeft om ook nog voorschoolse- en naschoolseopvang te krijgen. Dan is het een héle lange dag voor hem, en ik denk dat ze, vooral de eerste periode, dat niet gaan redden.

Ja, maar met alle respect, hij zal dan wel moeten, toch? Papa en mama moeten nu eenmaal werken.

Tuurlijk, maar ik vind het gewoon zielig om een kind de hele dag weg te brengen, vooral in zo'n begin periode, omdat ze echt kapot zijn dan. Dus ik zou de eerste weken ervoor zorgen dat er bv. een oma of papa of mama is om zo'n kleintje op te vangen dat het kan wennen aan de hele lange dagen. Maar dat zal persoonlijk zijn voor iedereen, ik zal sowieso niet mijn kind naar VSO&BSO brengen omdat ik thuis wil zijn bij mijn kind, maar zullen genoeg mensen zijn die niet in die positie zullen zijn, dat snap ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:40

Ik heb dat ook hoor Pippa, ik had bij Tygo een hele week vrij genomen om thuis te zijn tussen de middag en na school. Nu bij Jens heb ik dat ook weer. School staat wat dat betreft helemaal haaks op een kdv. Daarnaast 'haal' je een kind uit hun vertrouwde kdv omgeving en 'zet' je hem in een totaal nieuwe omgeving. Daar moeten kinderen echt wel even aan wennen inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 0:49

Hier moest hij ook wennen, maar als ik niet zwanger was geweest en verlof had gehad zou hij ook pech hebben gehad, langer dan een week of wat zouden wij dan niet thuis kunnen blijven. Maar het is inderdaad vermoeiend voor zo'n kind de eerste tijd op school. Hier gaan ze trouwens ook verplicht de eerste 2 weken halve dagen (was nu ook geen probleem maar wel lastig als je dan dus vrij moet nemen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 1:20

Lieskuh schreef:
Jetje schreef:Als alles goed mag blijven gaan krijgen wij rond de kerst ons tweede kindje.

Nou is het op dit moment zo geregeld dat ik J. naar het kdv en mijn schoonmoeder tegenover mijn werk breng. Ik ben heel tevreden over dit kdv en het liefst zou ik ons tweede kindje ook daar brengen.

Maar nou komt de puzzel:

Ik werk vier dagen van 8.00-16.30.

J. gaat op maandag en vrijdag naar het kdv. Daarnaast gaat hij op dinsdag naar mijn schoonmoeder. Tot zover alles goed geregeld. Ik breng en haal hem altijd, omdat het op de route is. Maar over een jaar gaat hij naar school. Ik kan hem dan pas om half 9 brengen en school is bij ons om de hoek. Dat zou betekenen dat ik, als ik eerst J. naar school breng en dan nr 2 naar het kdv, pas om 9 uur kan beginnen en tot half 6 werk. Dat wil ik liever niet, want dan ben ik (voor mijn eigen gevoel) zo laat thuis.

Mijn man brengt en haalt nu niet, omdat zijn werk totaal de andere kant van het kdv op is en hij al om half 8 begint (hij werkt 9 uur op een dag). Naar school brengen wordt voor hem dus al lastig qua tijden. Als hij zijn uren verschuift, zou hij van 9 tot half 7 moeten werken en ziet hij zijn kids helemaal niet.

De inlooptijd op school begint meestal al om 8.15 uur. Dus dan zou ik, in jouw geval, eerst de kleinste wegbrengen naar het KDV en dan om kwart over 8 de oudste op school afzetten en door naar je werk. Scheelt toch weer een half uur op een dag. En als je man 1 keer in de week brengt dan is dat ook niet zo erg dat hij een avond wat later thuis is, toch?

De inloop is hier 8.30. Het nadeel is dan dat ik eerst een kwartier fiets naar het kdv (tegenover mijn werk) dan een kwartier terug om J weg te brengen en dan weer een kwartier terug om naar mijn werk te gaan. Haha dan kan ik waarschijnlijk eerst weer onder de douche Wink . Maar wat jij zegt, dat zei mijn man ook al. Hij bood ook al aan om 1 ochtend te brengen, dus dan komt het waarschijnlijk wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderen weg brengen naar school en opvang Empty Re: Kinderen weg brengen naar school en opvang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum