Huis laten afkoelen
+16
Pompoen
Rush
Floor
Snoes
Leine
Beachgirl
Printje
mama1984
Jerry
Dennenappel
SarahKey
Ibbeltje
Sarah1985
Rovine
Zora
Parisienne
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Huis laten afkoelen
Zo`n plak hor zit toch aan de binnenkant.Parisienne schreef:We hebben bij de slaapkamer zo'n rol-hor en bij de balkondeur ook. Het probleem is alleen dat we aan de voorkant niks mogen plaatsen aan de buitenkant, een hor valt daar ook onder.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Zo`n plak hor zit toch aan de binnenkant.Parisienne schreef:We hebben bij de slaapkamer zo'n rol-hor en bij de balkondeur ook. Het probleem is alleen dat we aan de voorkant niks mogen plaatsen aan de buitenkant, een hor valt daar ook onder.
Ja klopt en is verkrijgbaar in wit of zwart. Ik had zelf een witte en die valt geen eens op
Gast- Gast
Jeetje, wat ben ik als ik dit zo lees blij met ons huis zeg! Beneden is het afgelopen dagen niet warmer geweest dan 23 graden en gisterenavond was het binnen no time weer gewoon 20 nadat we even alles tegen elkaar hadden open gezet. Op de 1e verdieping word het wel iets warmer, vooral in mijn atelier want daar staat 's middags de zon op. Maar onze slaapkamer is prima te doen eigenlijk, ik denk dat het daar ook nog geen 25 graden was en na het luchten duidelijk minder. Wij slapen sowieso altijd met de balkondeur open voor de frisse lucht, zomer en winter.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hier is het 23 graden binnen. Overdag hebben we de ramen dicht en de rolgordijnen boven ook. Eind van de dag en heel de avond zet ik de ramen open en als we naar bed gaan doe ik de ramen dicht. In de ochtend als ik nog op bed lig zet ik het slaapkamer raam even open en doe hem rond een uur of 10 weer dicht. Ik vind ramen 's nachts open niet prettig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ga het eens navragen bij de huisbaas, maar ik denk dat het niet mag. Ze de voorkant alles hetzelfde houden en een hor blijf je toch zien. Maargoed, ik kan het gaan overleggen.Razz_ schreef:Rush schreef:Zo`n plak hor zit toch aan de binnenkant.Parisienne schreef:We hebben bij de slaapkamer zo'n rol-hor en bij de balkondeur ook. Het probleem is alleen dat we aan de voorkant niks mogen plaatsen aan de buitenkant, een hor valt daar ook onder.
Ja klopt en is verkrijgbaar in wit of zwart. Ik had zelf een witte en die valt geen eens op
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier is het momenteel 22 graden binnen, en heb zojuist een vest aangedaan omdat ik het koud had
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Overdag hou ik boven sowieso ramen en gordijnen dicht! Zodra het begint af te koelen zet ik de ramen op kiep stand en dat blijft zo tot de volgende ochtend. Verder staat de keukendeur open totdat ik naar bed ga.
Soms zet ik de deuren ook wel eens tegen elkaar open en dan voel je gewoon een flinke bries door het huis heen gaan. Heerlijk.
Soms zet ik de deuren ook wel eens tegen elkaar open en dan voel je gewoon een flinke bries door het huis heen gaan. Heerlijk.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Als het zo warm is zoals de afgelopen dagen, gaat de airco op onze slaapkamer aan. Verder daar waar mogelijk en nodig de gordijnen overdag dichtlaten. Wanneer het buiten lekker begint te worden wat raampjes open. Zodat het lekker kan doortochten. Ik zorg dan wel dat ik zoveel mogelijk de lampen uitlaat, zodat ik geen muggen binnen krijg.
Ik heb nog geen muggen gezien, maar wel al een paar muggenbulten
Ik heb nog geen muggen gezien, maar wel al een paar muggenbulten
Gast- Gast
Wij hadden het afgelopen week een graad of 26 in huis.
Ik had steeds overdag alle jaloezieën dicht en de ramen wel open, als de zon weg was deed ik de jaloezieën weer open en helemaal omhoog zodat het lekker door kon waaien.
Het is hier nu nog 20 graden en ik heb een vest aan, haha
Ik had steeds overdag alle jaloezieën dicht en de ramen wel open, als de zon weg was deed ik de jaloezieën weer open en helemaal omhoog zodat het lekker door kon waaien.
Het is hier nu nog 20 graden en ik heb een vest aan, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
» CV aan laten leggen
» In of uit de zon laten spelen..
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
» CV aan laten leggen
» In of uit de zon laten spelen..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: