Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 29 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie zo 17 jun 2012 - 7:05

Ohw haha,dat wordt dan wel een gezellige maand! Succes!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda zo 17 jun 2012 - 10:42

@ mzcharlotte hug
Ik lees het verdriet in je tekst.. Een mk lijkt me zo heftig... Ik lees hier sinds kort mee, dus ik was niet op de hoogte, maar ik heb een beetje terug zitten lezen in het andere topic.

@ smaragdje, nee daar zou ik geen rekening mee houden. Je weet nooit wat er gebeurd. En als ze wel dicht op elkaar jarig zijn hoeft het ook geen ramp te zijn. Maar zo sta ik er in.

@ sabje, welkom! Dat het maar snel raak mag zijn!

@ mezzoforte, zielig voor jullie kat! Ben je bekend met vers voer? Dat is zeker voor katten met dat soort problemen heel goed.

@ slaatje, haha, lopen ging nog prima! Laughing
Wij hebben die film pas ook gezien. Had man van internet geplukt. Vond het ook een leuke film, maar kan me voorstellen dat het voor jou een beetje dubbel is.

@ stitch, nee ben ik niet bang voor. Als die negatief is en ik word niet ongi dan test ik later nog een keer. Ik heb het idee dat mijn lijf snel hcg aanmaakt.
Is er bij jou nog wat losgebarsten?

@ Samantha, ik duim voor je dat het raak is!

@ nillis, Beter dat je je ei nog niet gemist hebt! Vanaf wanneer begin je met ovutesten? In je cyclus bedoel ik.
En fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Wat zijn jullie wezen doen?

@ hier. Vandaag een niet zo leuke vaderdag gehad. We zouden bij m'n ouders gaan eten, maar dat is niet doorgegaan. M'n vader is ziek, hij is psychotisch en op dit moment gaat het erg slecht met hem. Het is een hopeloze situatie voor ons allemaal.
Voor de rest gaat het wel. Ik kom lekker tot rust nu ik vakantie heb.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  nillis ma 18 jun 2012 - 0:49

@ Sabje, leuk dat je hier ook bent aanbeland. Hopelijk zijn we snel weer tegelijk zwanger.

@ Annemie, in eerste instantie was ik wel over de juiste maanden aan het nadenken, maar nu het al zolang duurt maakt het mij niet meer uit. Ik vind het wel leuk dat als ik snel zwanger ben dat ik in het voorjaar ben uitgerekend.

@ Mzcharlotte, wat naar, ik heb het ook gemist. veel sterkte.

@ Linda, wat vervelend van jullie vaderdag. Hoe is het nu met je? Spannende week hoor, zal duimen. Ik begin met testen op dag 11. Had vandaag een licht tweede streepje, dus verwacht morgen een wat donkerder test. We zullen vanavond ons maar weer opsluiten op onze kamer.

@ Stitch, hoe is het bij jou? Heeft de ongi al doorgezet.

@all, nou heb de slaapdienst erop zitten, hij was vermoeiend, maar vanavodn maar op tijd naar bed, maar we moeten ons eerst nog opsluiten in onze kamer. De ovutest kreeg vandaag voor het eerst iets een streepje, dus of hij wordt morgen donkerder of mijn ei is vandaag. We zullen zien op de test morgen. Verder geen bijzonderheden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  mezzoforte ma 18 jun 2012 - 5:55

@sabje Welkom
@Slaatje (en anderen die er naar vroegen) Met kat lijtk het beter te gaan.... in die zin dat ie goed eet en drinkt....met dat speciale voer moet dat gruis oplossen nu en hij zich dus beter gaan voelen, maar DA zei dat het wel een tijd kon duren voordat gruis opgelost was.
@all Ik voel me enorm klote want mijn contract wordt niet verlengd.... Cry
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  slaatje ma 18 jun 2012 - 6:10

Mezzoforte, wat onwijs klote voor je zeg. Ik hoop dat je snel iets anders mag vinden voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  sanne-84 ma 18 jun 2012 - 6:31

dat is erg balen mezzofortevoor een kindje 2012 - Pagina 29 699888
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje ma 18 jun 2012 - 7:11

@ Linda, wat vervelend dat het niet goed gaat met je vader!

@ Nillis, je weet wat je te doen staat ;-)

@ Mezzoforte, voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sabje ma 18 jun 2012 - 7:31

Linda: Wat erg dat het slecht gaat met je vader. Wel fijn dat je nu tot rust komt in de vakantie.

Nilis: Hoop ook dat we weer snel samen zwanger zijn Very Happy. Succes met de ovutest en de rest haha

Mezzoforte:Wat erg! Hoop dat je snel iets anders kan vinden.

All: Vanmorgen had ik rozig slijm met het afvegen en een beetje buikpijn. Verder niks meer verloren, maar nu weer wat buikpijn. Denk dat ik morgen ongesteld ga worden. Is meestal wel het begin. Verder al wat dingen aan het kopen voor de vakantie. Over 2 weken zitten we rond deze tijd op schiphol en mogen we bijna vliegen Very Happy
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Weegschaal ma 18 jun 2012 - 8:00

@ Stitch; Ik hoop zo dat het ondertussen heeft doorgezet!

@ Mezzoforte; voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888

@ Slaatje; 'Flink gewipt, maar nu even rust' Hier moest ik wel even om lachten, jij kan zo leuk uit de hoek komen Very Happy

@ Samantha; Spannend!

@ Nillis; Fijn dat het leuk was! En succes vandaag en morgen!

@ Smaragdje; Balen! Maar idd fijn dat je cyclus weer ongeveer gelijk was.

@ Sabje; Welkom! Waar ga je heen op vakantie? Fijn vooruitzicht!

@ Linda; Wat ontzettend vervelend dat het slecht gaat met je vader. Gaat het bij hem echt op en af?

Ik ben helemaal in de vakantiestemming! Paar weken terug al New York geboekt voor november, zijn nu heel druk bezig om een camping voor de zomervakantie in Italie te vinden en net ook even snel het appartement voor de wintersport in januari geboekt. Heb al helemaal zin in de vakanties!!
Ik heb besloten om helemaal geen rekening te houden met een mogelijke zwangerschap en evt miskraam. Heb dit het afgelopen jaar al teveel gedaan. Als er iets gebeurt vinden we daar op dat moment ook wel weer onze weg in.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje ma 18 jun 2012 - 8:09

Weegschaal wat heerlijk al die vakanties. En super instelling, jullie komen er wel! hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Aardbei ma 18 jun 2012 - 9:06

Hoi meiden, anderhalve week geleden had ik me aangemeld om mee te gaan schrijven, maar dat is nog niet echt gelukt! Het gaat zo snel hier, en ik wilde er ook eigenlijk even niet mee bezig zijn totdat ik bij de gyn was geweest.

@ weegschaal, Wat fijn al die vakanties in het vooruitzicht! Je kunt inderdaad niet heel je leven blijven afstemmen op ' wat als'. Hopenlijk mag je toch nog een vakantie zwanger meemaken!

@ Linda, wat vervelend dat het niet goed gaat met je vader. Jammer dat jullie nu geen gezellige vaderdag gehad hebben.

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en heb een inwendige echo gehad. Op het eerste gezicht ziet alles er goed uit. Moest nu bloed laten prikken om mijn hormoonwaarden te bekijken. Halverwege het onderzoek zei ze dat er een zwart bolletje zat met een wit randje eromheen. Vaak is dat vocht maar het zou ook een beginnende zwangerschap kunnen zijn. Ze benadrukte erna ook nog even dat het vaak toch wel vocht was wat in de baarmoeder zit. Eigenlijk zou ik willen dat ze het niet had gezegd! Grrrr kan heel de dag aan niets anders denken!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Samantha ma 18 jun 2012 - 9:26

Erg spannend vind ik het niet. Eerder frustrerend. Ik heb krampen maar ben nog steeds niet ongesteld. Gezien mijn negatieve test heb ik dus gewoon weer een langere cyclus. Maar hoe lang?

Morgen zal ik wat beter en meer reageren. Nu ben ik chagrijnig confused
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Stitch ma 18 jun 2012 - 17:38

Even een kort berichtje van mij, zal later wel weer op iedereen reageren. De ongesteldheid heeft zondagavond flink doorgezet. Kan door de pijnstillers nog soort van functioneren, maar helaas is mijn maag ook flink van slag, dus voel me aardig beroerd Cry
Nog een paar daagjes doorbijten, dan is het gelukkig weer voorbij! Ga nu maar even opschieten, moet zo weer werken.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Snoes ma 18 jun 2012 - 17:51

Stitch, enerzijds toch wel fijn dat het heeft doorgezet, zodat je nu tenminste duidelijkheid hebt..

Mezzoforte, wat ontzettend balen Sad

Weegschaal, klinkt goed hoor, al jullie vakanties! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  mezzoforte di 19 jun 2012 - 0:01

Thanks voor alle knuffels, doet me goed smile

Gisteren na het nieuws naar huis gegaan, werd me ook aangeraden om te doen omdat ze zelf ook snapten dat het een enorme klap was. Wat extra rot is, is dat ik zelf wist dat het op mijn eigen afdeling niet optimaal liep allemaal, maar bij een andere afdeling wel. Had ook aangegeven te willen overstappen, er zijn vanuit HR ook gesprekken geweest met mensen van die afdeling, maar er is geen plaats voor mij daar (gezien daar ook meeer mensen dan benodigde capaciteit zitten). Anders hadden ze het contract wel verlengd.....

Was gisteren een enorme klap, thuis ook een beetje ingestort, misselijk geweest..... wist ook niet wat ik moest doen, zitten, lopen, of liggen :P Gelukkig voel ik me nu wat beter, maar heb me vandaag wel ziekgemeld. Voelde me nog niet in staat weer te gaan werken, sowieso geen planning nu dus dan zit ik ook maar te niksen op kantoor, en nieuws zal snel genoeg rondgaan op kantoor en ik voelde me nog niet krachtig genoeg om daarover te praten met mensen.

Nu maar op zoek naar een andere baan smile Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zo zie ik het maar.

M.b.t. zwanger worden..... hoop dat het deze maand raak is..... als ik nu mensen zie rondlopen met baby'tjes in kinderwagen zit ik echt erover na te denken hoe het straks zal zijn als je je eigen kindje in je armen houdt.... lijkt me echt geweldig Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  nillis di 19 jun 2012 - 0:34

Hallo allemaal

@ Mezzoforte, wat ontzettend balen. Wat voor werk doe je en wanneer loopt je contract af? Hopelijk snel weer veel positiviteit bij jullie?

@ Stitch, fijn dat de ongesteldheid heeft doorgezet, dan weet je waar je aan toe bent. Alleen vervelend dat je er dan zoveel last van moet hebben.

@ Weegschaal, waar willen jullie heen in Italië en op de camping of in een hotel. Wij gaan naar een camping in Lazise aan het Gardameer. Zaterdag kunnen we onze nieuwe tent kopen. Hopleijk kun je het zwanger worden wat loslaten. Ik ben ondertussen ook afgestapt wat als ik zwanger ben naar ik zie wel wanneer, maar toch hopen we natuurlijk snel.

@ Aardbei, oei dat is lastig, nu is het wachten alleen maar meer spannend. Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

@ Pussycat, hoe is het bij jou?

@ Slaatje, hoe gaat het bij jou. Druk met de voorbereidingen voor de bruiloft? Wanneer is je nod. En ben je er deze maand minder mee bezig?

@ all, hier vandaag een echte positieve ovulatietest. Gisteren nog aan de klus geweest omdat ik gisteren voor het eerst een licht streepje ernaast had. Vandaag dus echt positief. Vanavond nog maar een keer aan de slag en dan morgen slaapdienst en dan is het weer afwachten. Waarom duurt het wachten zoveel langer dan de vruchtbare periode. Ze weten toch dat vrouwen ongeduldig zijn. Verder hier geen bijzonderheden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Annemie di 19 jun 2012 - 1:52

@mezzoforte,ik begrijp precies hoe je je voelt,veel sterkte hug
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  mezzoforte di 19 jun 2012 - 2:27

@nillis Hopelijk is het dan deze ronde raak Very Happy Mijn vriend was gisteren helaas nogal moe, maar vandaag ga ik hem zeker verleiden hihi angel Ik werk bij een accountantskantoor en contract loopt tot 31 augustus. Heb dus wel even de tijd om wat anders te zoeken. Ze hebben bewust nu al gesprek met me gehad hierover i.p.v. pas in juli, wanneer de beoordelingsgesprekken eigenlijk pas plaats vinden. Ik baal er nu erg van, maar misschien kom ik nu wel in een baan terecht waar ik uiteindelijk beter blijk te passen. Ik ben pas 22, dus heb nog alle mogelijkheden, en in ieder geval werkervaring die goed staat op mijn CV.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 19 jun 2012 - 3:27

@ Mezzoforte, wel netjes dat ze het in ieder geval ver van tevoren aangeven zodat je nog voldoende tijd krijgt om wat nieuws te zoeken. Verder natuurlijk heel vervelend om naar een nieuwe baan te moeten gaan zoeken.

@ Nillis, ik heb geen flauw idee wanneer ik ongesteld moet gaan worden. Ik zit nu op dag 27 en mijn cyclus varieert van 37 dagen tot 63 dagen. Dus ik denk dat ik me zondag misschien maar eens aan een testje ga wagen.
Wel spannend voor jou deze ronde hoor! Ik ga voor je duimen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 19 jun 2012 - 5:32

Het lukt me niet goed om het hier bij te houden, ik kan niet goed volgen wie waar in de cyclus zit steeds.

Hier is de ronde alweer voorbij in elk geval, beetje irritant alleen dat het sinds mijn zwangerschap steeds een dag of 4 duurt voor de menstruatie echt doorzet en dan duurt dat ook weer een dag of 4.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Linda di 19 jun 2012 - 8:35

@ Nillis, ik hoop voor je dat het raak is! Haha, ik moest wel even lachen om je stukje over vrouwen en ongeduldigheid. Laughing Herkenbaar!
Lief dat je er naar vraagt, het gaat redelijk. Ik heb erg veel moeite met het feit dat hij nooit meer beter wordt. En daarnaast is het erg moeilijk dat hij alle hulp weigerd. Hij is 2 jaar geleden tijdens mijn zwangerschap psychotisch geworden. De psychiater vermoed dat dat de druppel was, het is een lang verhaal..

@ Mezzoforte, ooh wat balen zeg!!! voor een kindje 2012 - Pagina 29 699888 Kan me goed voorstellen dat je daar even flink ziek van bent. In welke branche werk je? (ik lees het al.)
Wel dapper dat je gewoon verder gaat met zwanger worden. Kunnen jij en je partner van alleen zijn inkomen rond komen?
Mijn contract loopt tot eind dec, ik ben ook wel een beetje bang dat die niet verlengd wordt als ik zwanger ben. Wij kunnen dus absoluut niet van mijn man z'n inkomen alleen rond komen. Maar ik kan ook niet gaan zitten wachten op een vast contract, dat kan nog een eeuwigheid duren.

@ Sabje, balen van de ongesteldheid! Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

@ Weegschaal, die vakanties klinken erg goed!! Eens met Muppetje, met die instelling gaat het vast goed komen!

@ Aardbei, sorry maar ik heb het waarschijnlijk gemist. Wat is de reden dat je bij de gyn loopt?

@ Samantha, balen! Mag je best even chagrijnig over zijn, logisch!

@ Stitch, bah, ben je altijd zo hevig ongesteld?

@ Blondje, balen!

@ Hier. Vanmorgen toch stiekem al een goedkope test van de supermarkt gedaan, maar die was negatief. Haha, vrij logisch eigenlijk ook, maar ik was zo nieuwsgierig. Ik begin nou wel een beetje te denken dat m'n lichaam me zit te foppen. Wat een muts ben ik soms ook, haha.
Ik moet gewoon geduldig afwachten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 di 19 jun 2012 - 9:21

Ow wat gaan jullie snel, ook ik kakn het nu ff niet meer bijhouden.

Stitch, ergens fijn dat het nu heeft doorgezet, op naar de volgende ronde. Wel balen dat je zo veel last hebt van je ongi
Nilis, je opmerking over ongeduldigheid klopt idd zeer zeker! Ik hoop dat je (naja je man) raak heeft geschoten
Linda, tuurlijk heb ik ff weer geen idee op de hoeveelste dag je zit. Ik heb me nu voorgenoemen echt te wachten tot dag 29, maar denk nu al dat dat niet gaat lukken (en moet nog ruim een week wachten haha)
Mezzoforte, al een beetje bezonken? Fijn dat er redelijk wat banen voor je op de markt liggen. En toch doorgaan met zwanger worden?

Geen idee wie het hier zei, maar ook al was mn man vorige week moe, hij moest toch van mij haha
Verder hier op het wachtbankje (en wennen zonder de dagelijkse moetjes) volgende week vrijdag mag k van mezelf testen, duurt nog wel even
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Aardbei di 19 jun 2012 - 9:29

@ Linda, omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Ze willen onderzoeken of ik überhaupt wel een eisprong heb. In het half jaar dat ik nu met anticonceptie gestopt ben, ben ik 3x ongesteld geweest.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  mezzoforte di 19 jun 2012 - 9:32

@Linda Nee, van alleen zijn inkomen kunnen we niet rondkomen. Hij verdient helaas niet zoveel. Maar als ik nu al zwanger wordt, duurt het toch nog wel even voor dat zichtbaar is enzo, dus bij het solliciteren maak ik me er niet druk om. Daarbij ben ik van plan als eerste te sollicteren bij de wat grotere kantoren, hoef je je ook minder druk te maken al je jaarcontract krijgt en zwanger wordt Wink
Haha, ken het ongeduld en zo snel mogelijk willen testen. Al dat wachten is ook maar vervelend Razz

@Sanne-84 Haha, ik zei in ieder geval dat m'n vriend gisteren moe was :P Nieuws is wel beetje bezonken ja, vandaag CV geüpdate en bij wat vacaturesites accounts aangemaakt. Daarnaast al 3 vacatures gezien waar ik morgen in ieder geval een sollicitatiebrief voor wil schrijven. Jep, kan wel gaan wachten nu met zwanger worden, maar je weet nooit hoe het leven loopt..... Worst case scenario vind ik niet 123 wat anders, dan heb ik 7 maanden recht op WW (vanaf september). En zonder werk voor mij zouden we volgend jaar dan evt. in aanmerking komen voor een goedkoop huurhuis, en dan zouden we wel kunnen rondkomen van salaris vriend. Maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat ik wat anders vind.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Samantha di 19 jun 2012 - 9:40

Mezzoforte, wat ontzettend balen zeg! Maar inderdaad ook een pluspunten dat je het nu al weet. Ik hoop ookvoor je dat het raak is meid.

Stich. Hopen dat het snel weer over is dan kun je weer verder.

Vanmorgen toch maar weer getest, zit nu op dag 34 volgens mijn app. Weer negatief. Maar ik heb geen last eer van krampen of iets wat wijst op een naderende ongesteldheid.
Mijn vriend en ik hebben ongeveer om de dag sex, soms wat minder soms wat meer. Ik heb vanmorgen gezegd dat ik het wel prima vind zo. Ik merk dat ik teveel hoop vestigde op de week dat ik dacht vruchtbaar te zijn. Maar met zo'n onregelmatige cyclus weet je helemaal niet wanneer je vruchtbaar bent. Tenzij je ovulatie testen zou gebruiken maar daar vind ik het nog wat te vroeg voor. We wachten dus nog af.... angel
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud