Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muis za 2 jun 2012 - 23:35

Gefeliciteerd Highway :cheering:

Slaatje voor jou dikke knuffels
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Highway za 2 jun 2012 - 23:37

Samantha schreef:Roos gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Slaatje sterkte meid, laat het rustig bezinken en doe lekker waar jij zin in heb.

Ik heb enorme last van stemmingswisselingen. Word er zelf niet goed van. Het ene moment ben ik vrolijk en het volgende enorm theatraal, emotioneel en vooral onredelijk. Dat mijn vent het nog met mij uithoud zeg. Hoop dat ik snel een regelmatige cyclus krijg en daarbij een beetje rust. Want dit is ook niets.

Moest vanmiddag wel heel hard lachen! Ik had tijdens het boodschappen doen ineens een steek rechts onderin mijn buik, mijn vriend kijkt me verschikt aan en vraagt: " is dat je eisprong?" ik zei geen idee, het kan. Zegt de lieverd, moeten we dan niet snel in de auto naar huis? Of doen we het in de auto? Haha. En dan te bedenken dat hij er al een heeft en dus nog zou moeten weten hoe het werkt.
Ach ook hij vind het spannend, laten we het daar op houden.

Wat een geniale vriend heb jij cheers :cheering:
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow za 2 jun 2012 - 23:38

Whoehoe Highway wat goed! Gefeliciteerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stitch za 2 jun 2012 - 23:47

@ Slaatje, Ik heb er echt respect voor hoe jij hiermee omgaat. Ik weet niet of ik zo sterk zou zijn! Laat je verdriet de vrije loop, en hopelijk mag het snel weer raak zijn voor jullie! hug

@ Roos, gefeliciteerd!!! Jij was toch degene die ervan overtuigd was dat het deze maand niet raak zou zijn? Wink

@ Weegschaal, wat goed dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk vliegen de komende 6 weken voorbij voor je. En wat leuk die vakantie naar New York! Jaloers... Wink Razz Wij hebben maar 1 weekje dit jaar, door de nieuwe baan van mijn vriend, dus hopelijk krijgen we een beetje goed weer, aangezien we gewoon in Nederland blijven.

@ Sleeping beauty, succes deze nieuwe ronde! (en natuurlijk veel plezier... Wink)

@ Mashimaro, wat handig dat je alvast medicijnen mee hebt gekregen, dan hoef je daar in ieder geval niet meer op te wachten.

@ Samantha, gelukkig heeft het geen gevolgen voor het zwanger kunnen worden. En wat grappig, die reactie van je vriend.

@ Jane doe, hopelijk valt de operatie woensdag mee, en heb je dan ook niet meer zo'n pijn! En wat balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk meer geluk deze maand!

@ Sanne, wat jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk krijg je deze maand een mooi verjaardagscadeautje.

@ Mezzoforte, bij jou al wat te bekennen?

@ Jasmine, wat vervelend dat je ziek was, hoe voel je je nu? Hopelijk weer wat beter. Ga heel hard voor je duimen dat je helemaal niet meer ogesteld word, en je komende vakantie gewoon zwanger bent.

@ Smaragdje, jij weer op het wachtbankje? Heb je al een gevoel of het raak kan zijn deze maand?

@ Nillis, heeft je menstruatie al doorgezet? Ik hoop het, zodat je tenminste weer door kan voor de volgende ronde! hug

@ Highway, Gefeliciteerd! :cheering: geniet er lekker van!

@ Julia, welkom

@ All, Aardig wat zwangere meiden hier deze maand. Echt superleuk, alleen ook wel een beetje frustrerend. Hier nog steeds niet ongesteld, en ook geen positieve test. Hoop dat het nu maar snel komt, want ik wil nu ook wel gewoon weten waar ik aan toe ben. Heb nog steeds geen tekenen van een menstruatie, maar die zou nu toch snel moeten komen lijkt me? Hoe lang kan er tussen zitten, tussen je eisprong en een menstruatie? Want die is nu al meer dan 2 weken geleden geweest.
Gisteren wel een gezellig vrijgezellenfeest gehad van een vriendin van mij. Was om 8.50 uur thuis weg, en pas om 23.30 uur weer thuis, dus we hebben het aardig volgehouden. En gisteren ook nog even lekker gekroeld met haar zoontje van bijna 5 maanden. Niet handig voor je eierstokken, maar wat een mooi mannetje! Zo maar even vriend wakker maken, kan ik zo ook wat in huis gaan doen.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  slaatje zo 3 jun 2012 - 0:01

Ik denk dat al die zwangeren hier zijn omdat ik mijn gunmodus aan heb laten staan. Ik drink er wel even 1 op jullie straks, want dat mag lekker :P

Voel me nu wel weer ff goed, ben alleen erg moe. Vandaag zou een vriendinnetje komen om bruidskapsels te oefenen, maar ik heb de afgelopen week zo weinig momentjes voor mezelf gehad, dat ik de afspraak heb afgezegd. Gelukkig lag zij met hoofdpijn op bed, dus kwam goed uit. Ik lig nu met de laptop in bed. Ga zo nog even mijn tas van de afgelopen dagen uit pakken, wasje draaien en een beetje opruimen. En dan is het weekend alweer bijna voorbij en begint de laatste week. Die is dan gelukkig ook snel voorbij :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes zo 3 jun 2012 - 0:04

Highway, ik lees het hier! Maar wat leuk, gefeliciteerd! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  nillis zo 3 jun 2012 - 0:20

@ Highway, gefelicteerd, hoeveelste ronde was dit voor jullie?

@ Slaatje, voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888en hopelijk is het snel weer raak. Wanneer komt je vriend volgende week thuis? Ben je nog naar de verjaardag geweest?

@ Janedoe, wat gaan ze woensdag precies doen aan je duim en hoelang ben je er dan zoet mee?

@ Roos, is het al een beetje bezonken?

@Stitch, wat balen dat je nog geen ongi hebt. heb je al wel tekenen van een zwangerschap? heb je het zeker lang volgehouden met het vrijgezellenfeest.

@ Jasmine, ben je weer beter?

@ all, hier flink ongesteld geworden, zal mijn ticker weer aanpassen en hem dan maar weer op 30 dagen zetten en dan zul je zien dan is mijn cyclus weer 26 dagen. Zo fijn die wisselende cyclussen. Ga deze maand maar weer ovutesten gebruiken.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  slaatje zo 3 jun 2012 - 0:30

Nillis, balen meid. Op naar de volgende ronde weer, hopelijk is het volgende maand raak.

Vriend komt volgende week zondag thuis. Ga zaterdag even voetbal kijken in de kroeg met een vriendin en na afloop direct naar huis, op tijd naar bed, want om acht uur s ochtens land hij.

Ik ben toch naar de verjaardag gegaan. Eerst begon er iemand over de film what to expect when your expecting. Toen riep ik hard door haar verhaal heen: oh, mijn cola is op, doe mij maar een wijntje :p Vervolgens begon er iemand over haar zwangerschap, en niet veel later begonnen er mensen over hoe het zou zijn om zwanger te zijn. Buiten mijn vriendin wist niemand van mijn miskraam, dus zul je altijd zien wat dan het gesprek van de avond word. Na de laatste opmerking ben ik naar de keuken gelopen om een taxi te bellen. Ze vroegen of ik nog mee ging naar de kroeg, maar na vier wijntjes en de gespreksstof op de verjaardag leek me dat beter van niet. Dus thuis nog even lekker gejankt en toen gaan slapen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Highway zo 3 jun 2012 - 0:31

@nillis: de 4e ronde! Vervelend voor jullie, hopelijk is het snel raak
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Stitch zo 3 jun 2012 - 0:35

@ Nillis, balen natuurlijk van je ongesteldheid, maar nu kan je in ieder geval wel weer verder!
Ben wel aardig moe de laatste dagen, maar dat komt omdat ik al meer dan een week heel erg slecht tot bijna niet slaap 's nachts, en af en toe misselijk, maar dat heb ik eigenlijk heel mijn cyclus door wel. En af en toe wat lichte krampjes, maar dat kan natuurlijk ook van alles zijn.
Dus wel dingen die van een zwangerschap zouden kunnen zijn, maar waar ik ook een goede andere oorzaak voor weet Wink En dan heb ik nog het meest vertrouwen in de testen, in plaats van in mijn gevoel. En die waren allebei negatief (vanochtend nog een testje gedaan, tegen beter weten in).
Dus nu wil ik ook gewoon het liefste zo snel mogelijk ongesteld worden, aangezien zwanger zijn me hoogst onwaarschijnlijk lijkt, dan had die test van vanochtend toch al wel wat moeten laten zien lijkt me zo...
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  nillis zo 3 jun 2012 - 0:41

@ Wat balen nog steeds negatief, dan hoop ik ook dat je snel ongesteld mag worden, dan kunnen we samen de volgende ronde in. Dan waren onze beide vakanties toch niet zo vruchtbaar.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Smaragdje zo 3 jun 2012 - 0:45

@ Stitch, wat vervelend dat je nog geen positieve test hebt, maar ook nog niet ongesteld bent! Hopelijk krijg jij snel duidelijkheid! Wanneer heb jij voor het laatst getest?

Voordat ik überhaupt een eisprong gehad had, had ik al het idee dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Nu weet ik het niet meer. We zullen zien smile

@ Nillis, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt!

@ Slaatje, wat vervelend dat dat precies het onderwerp van de avond is!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Weegschaal zo 3 jun 2012 - 0:57

@ Stitch; Wat vervelend die onzekerheid!! voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888 Dat het dan maar snel door mag zetten.

@ Slaatje; Wat ben je toch onzettend sterk. Hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888 voor jou! Als je iets kwijt wilt kan je me altijd pm'en of een berichtje sturen op facebook als je hier even niet komt!!

@ Roos; Gefeliciteerd!

@ Nillis; voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888Ik hoop zo dat het de volgende ronde raak mag zijn!!

@ Samantha; Die mannen ook. Hij neemt het tenminste wel erg serieus Wink

@ Julia; Welkom. Laat maar weten welke gegevens ik in de tabel kan zetten.

@ Highway; Ook gefeliciteerd!

Ik werd net gebeld door een vriendin die ik al mijn hele leven ken. Het laatste half jaar hebben we wat minder contact gehad, maar nu belde ze om te vertellen dat ze 13 weken zwanger is. Ik ben echt oprecht blij voor haar, hebben ook gezellig even zitten kletsen over zwangerschapsdingen. Maar na het gesprek heb ik wel even zitten piekeren. Wij zijn al een jaar langer bezig en staan nog met lege handen. Had echt even wat zelfmedelijden. Gelukkig kan ik het nu goed relativeren en van me af zetten. Maar als er in de toekomst meer mensen om me heen zwanger gaan worden hoop ik echt dat ik daar goed mee om kan blijven gaan. Wil absoluut geen gefrustreerde vrouw worden die er niks van wil en kan weten...

Laatst aangepast door Weegschaal op zo 3 jun 2012 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal zo 3 jun 2012 - 0:59

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36April/Mei 20112e
Pussycat23/25Augustus 20112e
Janedoe 26/27Oktober 20111e
Nillis29/30Oktober 20112e
Vlinderjoy24/27November 20111e
Slaatje33/41November 20111eMiskraam
Smaragdje23/30Januari 20122e
Myloon30/29Januari 20121e
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Boekenwurm28/28Januari 20121e
Mezzoforte22/22Februari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Stitch24/30Maart 20121e
Roos26/27Maart 20122eZwanger!
Highway29/28Maart 20121eZwanger!
Blondje131331/29April 20122e
Dikkie DikApril 2012
Pearl24/24April 20121e
Spetterdespat28/26April 20121e
Samantha23/43Mei 20121e
Mysterious31/31Mei 20121e
Sanne-8427/27Mei 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
Emma_Juni 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Mashimaro26/34Juli 20122e
TakkieJuli 20122e
Birgit29/31Aug/Sept 20121e
Mom-of-229/35Eind 20123e
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  slaatje zo 3 jun 2012 - 1:30

Weegschaal: Voor jou even een hele dikke hug hug hug

Stitch, wat vervelend is dat dan dat je maar niet ongesteld word en ook geen positieve test in handen hebt. Blijf voor je duimen hoor!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 zo 3 jun 2012 - 1:45

Highway gefeliciteerd!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 3 jun 2012 - 4:09

Wow Highway!! Gefeliciteerd!! Heel tof.

Mogen de volgende gegevens er voor mij nog bij in het schema?

Mijn man is 36 en ik ben 30. Het is ons eerste kindje.

Ik ben nu in de tweede ronde. Ben erg benieuwd. Ik heb nog geen concrete cyclus. En herken nog geen signalen.

Ik ben nu weer uitgegaan van een cyclus van 30 dagen en rond de ovulatie hebben we flink ons best gedaan Wink maarrr het kan net zo goed een cyclus zijn van 34 dagen.

Ik wacht rustig af....
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  JD zo 3 jun 2012 - 4:40

@Highway, gefeliciteerd!! :cheering:

@Samantha, haha erg he die stemmingswisselingen. Ik heb er ook flink last van sinds het stoppen met de pil....al die gekke hormonen!

@Julia, welkom! smile

@Weegschaal, op naar een nieuwe ronde! Wanneer ga je naar NY?? Ik ben jaloers!! :O Wil er zo graag een keertje heen!
Liep jij nou ook al bij de gyn of niet? Kan me voorstellen dat, als je na een jaar nog met lege handen staat, je wel langzaamaan verder wilt kijken naar eventuele oorzaken, of niet?

@Stitch, op welke dag van je cyclus zit jij nu dan? Irritant die gekke cyclussen he...dan weet je inderdaad niet meer waar je aan toe bent.. Hopelijk komt die menstruatie snel, zodat je op kunt naar een nieuwe ronde!

@Slaatje, toch nog stiekem aan het meelezen? Ik ken het...heb ook een paar keer afstand genomen van het topic, maar binnen een paar dagen kon ik het toch niet laten om even om een hoekje te gluren. Thanks voor het aanlaten van de gunmodus, bij deze zet ik mijn gunmodus volledig aan voor jou!

@Nillis
, toch wel fijn dat je ongi is gekomen, dan kun je tenminste weer op naar een nieuwe ronde. suc6! Ohhh wel grappig dat jij baalt van je onregelmatige cyclussen...ik zou een moord doen om een cyclus als die van jou te kunnen krijgen! 26-30 zou voor mij zó supermooi en regelmatig zijn....

@All, hier is mijn vriend een lang weekend weg met zijn voetbalvrienden, en ik zit een beetje aan huis gekluisterd met mijn duim...kan niet veel meer dan tv kijken...word er knettergek van! Evil or Very Mad Nog steeds ongesteld, wat dan op zich wel weer goed uitkomt met vriend van huis.
Voor degene die ik vroeg, ik weet niet meer wie, ze gaan een snee in mijn duim maken, dan een spier optillen en een stuk bot terugplaatsen. Daarna weer 4 tot 6 weken in het gips, daarna fysiotherapie...dus voorlopig ben ik hier nog niet vanaf.
Zat van de week te denken...wij zijn ook alweer ruim 7 maanden bezig...en het schiet maar niet op!
Denk dat ik binnenkort toch maar eens een telefoontje naar de gyn ga plegen Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Puzzle zo 3 jun 2012 - 4:52

Roos en Highway, gefeliciteerd!!

@slaatje, dikke voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888voor jou!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Laced zo 3 jun 2012 - 5:10

JaneDoe: geef de hoop niet op! Ik heb ook een extreem lange cyclus gehad na het stoppen met de pil. Eerst 126 dagen, daarna 40,36,34,32 en daarna was ik volgens mij zwanger! Het feit dat je lichaam het uit zichzelf heeft hervat is alleen al een stapje dichterbij!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje zo 3 jun 2012 - 5:20

@ Dikkie Dik, op hoeveel dagen zit jij nu?

@ JaneDoe, dan ben je daar inderdaad nog een tijdje zoet mee!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roos zo 3 jun 2012 - 6:50

@muis, nee dit was de tweede ronde na ons trouwen.

@highway, jeeeehh gefeliciteerd!!!

@stitch, ja dat was ik. Erg he! Had bij de eerste ongelofelijk zere borsten en nu af en toe een steekje. Maar moest van mijn man maar een testje doen. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, of natuurlijk een mooie test in handen!!

@nillis, vanmorgen nogmaals getest, maar het is toch echt zo. Inmiddels is het nieuws geland! Ik hoop dat je snel mag volgen!

@weegschaal, hug lijkt me heel lastig. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag houden en dat alles goed blijft gaan.

@janedoe, Net wat laced zeg, hou moed! Zijn ovulatietesten of temperaturen niks?
En jeeh, je bent nog wel even onder de pannen met je duim. Beterschap!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Dikkie Dik zo 3 jun 2012 - 7:29

Smaragdje schreef:@ Dikkie Dik, op hoeveel dagen zit jij nu?

@ JaneDoe, dan ben je daar inderdaad nog een tijdje zoet mee!

Bij een cyclus van 30 dagen moet ik 9 juni weer ongesteld worden. Dus nu nog 6 dagen.
Wat is trouwens nu precies je nod?? Ik heb dat nooit echt begrepen... Embarassed .to
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes zo 3 jun 2012 - 7:32

Dikkie Dik schreef:
Bij een cyclus van 30 dagen moet ik 9 juni weer ongesteld worden. Dus nu nog 6 dagen.
Wat is trouwens nu precies je nod?? Ik heb dat nooit echt begrepen... Embarassed .to
Ik vind het maar een raar woord, maar het is blijkbaar "Niet Ongesteldheids Dag" (ofzoiets) Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  sanne-84 zo 3 jun 2012 - 7:35

Wat een ontwikkelingen weer hier!
@ roos+ highway: gefeliciteerd!! Allebei begonnen vanaf maart zag ik in de tabel, wel toevallig! Was 1 van jullie degene die de vruchtbare periode tijdens de vakantie had? En er dus een kleine fransje zou komen?
roos, hopelijk ga ik jou achterna, 1e x was negatief, hopelijk 2e x niet!
@janedoe, ik hoop voor je dat je duim je op die manier afleiding geeft, dat je nu wel aantelt! Je cyclussen lijken wel wat regelmatiger te worden, dat is positief. Wel wens ik je natuurlijk succes met de operatie!
@stitch; nilis en ik hadden ook van die gekke cyclussen deze ronde. Hopelijk heb je alsnog een positieve test, of wordt je snel ongesteld zodat je er weer voor kan gaan
@nilis; ergens fijn voor je dat je nu ongesteld bent. Deze ronde vergeten en op naar de volgende! Hopelijk is die weer normaal (of juist niet en tellen we gewoon aan!)
@slaatje; pfff meid, sterkte!
@weegschaal; snap dat het moeilijk is als anderen rondom je wel zwanger worden, vooral als je al even bezig bent. Denk dat dat best logisch is!
@samantha; hihi je vriend! Ik denk niet dat de mijne die link zou leggen..
@smaragdje; op het wachtbankje..
@julia; welkom (en succes!)

Hopelijk ben ik niemand vergeten.
hier niks bijzonders te melden. Wachten totdat de ongi over is en er dan volgende week weer tegenaan! vandaag de 25 meest gekeken op sbs, er ontsnapten toch wel wat tranen bij de acties van de kinderen (uit lachen en medeleven soms)
en gister de foto’s van de bruiloft van de fotograaf bekeken. Hadden 1 foto met een neefje en nichtje, leken net een gezinnetje hihi. Vandaag was de oma van mn man jarig en die hebben we al de foto van ons met haar gegeven, vond ze wel leuk
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud