Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 34 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje zo 24 jun 2012 - 18:56

Maia Dus jij hebt het ook gehad? Verder helemaal niets meer gehad? Hier nog steeds niets. Ik ben er gelukkig wat rustiger onder. Ik weet echter nog steeds niet wat ik er van moet denken en het blijft uiteraard in mijn hoofd. En toch ga ik niet voor woensdag testen. Dan zit ik een dag na mijn NOD, op dag 29. Ik denk dat ik er dan wel vanuit kan gaan, dat als de test negatief is, dat ie dat ook blijft. Dit gezien mijn regelmatige cyclussen.

Takkie Wat vervelend voor je meis. Ik hoop dat jullie er nog uit kunnen komen. Dikke knuffel.

Linda Heb je al een beetje bij kunnen slapen? voor een kindje 2012 - Pagina 34 253468018

Samantha En dan zit ik maar te klagen. Terwijl jij helemaal in onzekerheid zit. Ik hoop dat er snel iets voor je uikomt meis, en dat je cyclussen wat regelmatiger worden.

Hier dus nog steeds niets. Morgen dag 28, woendag testen. Ik zie het wel, ben er inmiddels wat rustiger onder. Kraamfeest was wel leuk gister, zijn maar een uurtje gebleven. Ze hebben het slim aangpakt, want het was dus echt een kraamfeest in de kroeg. Op deze manier hebben ze iedereen in een keer over de vloer gehad. Het jongetje was heel mooi. Wel grappig hoe ze hem genoemd hebben. Hij is van Marokaanse afkomst, zij komt van Lithouwen en het kindje heeft een oerhollandse naam (F.l.oris) Ik ga er zo vandoor voor een afsrpaak voor een nieuw vrijwilligersproject. Wens jullie een fijne dag.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes zo 24 jun 2012 - 19:58

Spannend Slaatje!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis zo 24 jun 2012 - 20:44

Goedemorgen allemaal

@ Slaatje, blijft dus nog steeds spannend. Zal blijven duimen. Wat grappig zo'n hollandse naam en een goed idee om het in de kroeg te houden en zo iedereen tegelijk te hebben.

@ Maia, was goed weer voor een pyjama dag. Succes weer met werken. Wij ook nog een paar weekjes.

@ Samantha, lastig die cyclussen en dat klagen mag hoor. Ik had gisteravond zo'n dipje, het wachten duurt al zo lang en ik vind deze week dan weer zo spannend en ben zoo bang voor de teleurstelling. Je probeert er niet zoveel mee bezig te zijn, maar dat gebeurd toch. Dikke voor een kindje 2012 - Pagina 34 699888en ik zou gaan temperaturen. ik wild eook niet aan de ovulatietesten, maar hoor zulke positieve verhalen.

@ Takkie, veel sterkte

@ all. Had gisteravond even een dipmomentje. heb zoals eerder gezegd alle klachten van een naderende ongesteldheid en was even zo verdrietig. Want het duurt zo lang en de teleurstelling wordt alleen maar groter en helemaal omdat je nu op de juiste tijdstippen sex hebt en dan vraag je je af waarom de vorige keer in 1 maand en nu in ronde 8 en wanneer bespreken bij de ha. maak me zelf een beetje gek, maar merk dat ik er zo mee bezig ben, terwijl ik elke keer zo positief was. Ik weet niet of ik tot 6 juli kan wachten met testen, maar in ieder geval tot 2 of 3 juli. Goed genoeg geklaagd, iedereen een fijne dag. Ik ga boodschappen doen en een nieuw telefoonabonnement afsluiten en daarna een late dienst.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  maiadebij zo 24 jun 2012 - 21:09

Nillis wij gaan echt precies gelijk op. Mijn cyclus is ook 30 dagen en heb mijn NOD over 6 dagen, spannend he? Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen, dat zou ik denk ik ook wel hebben. Bij ons is het beide keren ook zo raak geweest, ik ben bang dat ik er daardoor te makkelijk over denk.... de tijd zal het uitwijzen we kunnen niets anders als (geduldig) wachten...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  woezel zo 24 jun 2012 - 21:52

maiadebij schreef:Nillis wij gaan echt precies gelijk op. Mijn cyclus is ook 30 dagen en heb mijn NOD over 6 dagen, spannend he? Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen, dat zou ik denk ik ook wel hebben. Bij ons is het beide keren ook zo raak geweest, ik ben bang dat ik er daardoor te makkelijk over denk.... de tijd zal het uitwijzen we kunnen niets anders als (geduldig) wachten...

Wat lees ik, gaan jullie voor een 3e? Leuk en spannend.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Pussycat zo 24 jun 2012 - 22:25

Nillis Heb jij nou ovulatietesten gebruikt deze ronde of niet?

Maiadebij Jij ook al een tussentijdse bloeding gehad? Jullie maken het maar spannend…
Lekker hoor zo’n pyjamadag.

Takkie Wat balen zeg als bij jou de wens wel zo sterk is. Sterkte ermee meid en hopelijk mag je wens inderdaad ooit uitkomen.

Nillis Ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal onwennig voelt dat je zo lang moeten wachten in vergelijking met de 1e keer.
Ik vind ook wel dat veel meiden hier wel enorm snel zwanger zijn hoor. Want als ik op andere zwangerschap sites kijk dan is dat toch wel anders. En zitten er genoeg meiden die pas in ronde 10 of zelfs 14 zwanger zijn.
Maar goed het blijft rot…. Ik heb ook dagen dat ik er wel realistisch mee om kan gaan, maar ook zat momenten dat ik me heel rot en wanhopig voel.
Ik ben ook echt bang dat deze ronde weer niet raak is ondanks vele sex partijen. En dan ga ik alweer ronde 11 in.

Slaatje Zou het dan toch? Had je de vorige keer ook een tussentijdse bloeding of niet?

All Niks bijzonders hier. Fijn hoor op een wachtbankje zitten… Zit nu op dag 18, 3e dag na eisprong.
Dus ik moet nog wel tot 6 juli wachten minstens. Liefste pas 8 of 10 juli, want dan ben je tenminste iets verder dan 4 weken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis zo 24 jun 2012 - 22:43

@ PC, ik heb inderdaad ovulatietesten gebruikt en op dag 17 heel licht een tweede streepje en op dag 18 een knalstreep en op dag 19 niets. Heb op dag 15,17 en 18 sex gehad, dus hier ook weer afwachten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat zo 24 jun 2012 - 22:48

En je ticker klopt nog? Dan is het ook nog een week wachten dus voor een kindje 2012 - Pagina 34 1371890812

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 24 jun 2012 - 23:04

Voor jullie ook weer spannend, Pussycat en Nillis! Ik duim voor positieve testen voor jullie, het mag nu wel eens he!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda zo 24 jun 2012 - 23:09

@ Stitch, heb je nog wat leuks gedaan zonder je vriend?

@ Razz, balen hoor dat je verkoop zo moeizaam gaat. Ons huis heeft uiteindelijk 14 maanden te koop gestaan. Hoe lang staat dat van jullie nu te koop? Wij hebben het uiteindelijk met een beetje verlies (€ 3000,-) verkocht. Moeten jullie het ook met verlies verkopen?

@ Sleepingbeauty, wat hebben jullie gedaan met het bedrijfsuitje? Wat doe je voor welk, als ik vragen mag? Je klinkt er in ieder geval lekker positief over, fijn!

@ Slaatje, je houdt het wel spannend zo hoor! Sorry, ik moest stiekem wel een beetje grinikken om je opmerking over de kraamvisite, lekker droog.
Ja, ik heb heerlijk bij kunnen slapen! We sliepen gister al om 21.00 uur, daarvoor lekker een filmpje in bed gekeken. Vannacht werd dochter om 00.00 uur wakker, dus die heeft de rest van de nacht lekker bij ons in bed verder geslapen. Ze was om 06.00 uur al wakker, dat was iets minder fijn, haha.

@ Sanne, wanneer was jouw NOD ook al weer?

@ Sabje, hoe was de marokkaanse bruiloft?

@ Weegschaal, beter weer zou fijn zijn, wat een bagger weer hebben we in onze vakantie.. Naja, niks aan te doen! We vermaken ons gelukkig prima!

@ Mezzoforte, fijn dat het gesprek zo goed ging! Ik hoop voor je dat het iets gaat worden. Kan me zeker voorstellen dat je daar een ego-boost van krijgt, haha.
Het is overigens helemaal niet gek als je je eisprong niet voelt hoor, volgens mij voelt de meerderheid dat niet.

@ Julia, ik had je natuurlijk al gefeliciteerd! Hoe voel je je? En hoe reageerde je partner?

@ Samantha, als ik ongesteld moet worden en ik moet werken dan doe ik voor de zekerheid een tampon in. Als ik aan het einde van de ochtend nog steeds niet ongesteld ben geworden, dan gebeurd het die dag niet meer, het begint bij mij altijd in de ochtend.
Ik ben zelf erg ongeduldig, dus ik denk dat ik in jouw geval wel al was gaan tempen. Dan kan de HA je dat ook niet meer adviseren en kan hij misschien meer voor je betekenen. En je zeurt helemaal niet hoor, het is toch juist fijn om die dingen even kwijt te kunnen hier.

@ Pussycat, ja m'n lichaam heeft me inderdaad in de maling zitten nemen. Maar het is wel even goed zo hoor, ik had dit kennelijk even nodig. Ik was er in m'n hoofd zo ontzettend veel mee bezig, dat was echt niet gezond. Man zei ook al, wat maken die paar maanden meer of minder nou uit? Daar heeft hij gelijk in.
Wat balen dat de efteling niet door is gegaan! Hebben jullie nog wat anders leuks kunnen doen? Wij gaan volgende week naar de efteling, heb er echt zin in. Ben benieuwd hoe m'n dochter dat vindt.

@ Nillis, fijn dat de tent goed bevalt! En je hebt gelijk hoor, ik ga in het vervolg ook wat afwachtender zijn.
Wat balen dat je een dipmomentje hebt. Ik kan me het best wel voorstellen..

@ Maiadebij, bij jou ook spannend dus! Zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn, wie weet...

@ Takkie, wat naar voor je! Wil je partner er niet meer voor gaan? Ik denk dat je mijn vraag niet meer gelezen had. Maar wat is jouw ervaring met tandenvoeden? Heb je dat gedaan en hoe sta je er tegenover?

@ All, hier gaat alles z'n gangetje. We zijn nog lekker aan het genieten van de vakantie. Heerlijk hoor, om even lekker niets te doen.
Het weekend was erg geslaagd. Man was met dochter thuis gebleven en ik ben bij een vriendin wezen logeren. Ze had heerlijk voor me gekookt en daarna zijn we even het centrum van Vlaardingen in geweest. 10 jaar geleden gingen we daar altijd uit en ik was benieuwd hoe dat nu was. Maar wat een dode boel zeg, haha, echt niks meer aan. Maar we hebben even lekker wat wijntjes gedronken en daarna terug naar haar huis gegaan. Nog een filmpje gekeken en heel veel gesnoept, haha. Om 4 uur gingen we slapen, dat ben ik niet meer gewend, haha. Was erg geslaagd dus.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aardbei ma 25 jun 2012 - 0:35

Pffff even drie dagen niet geweest en gelijk een pagina of 6 erbij! Ik heb niet alles teruggelezen hoor!

Samantha: Ik wil toch graag even reageren op jou, omdat je blijkbaar in dezelfde situatie zit als ik. Ik ben eind December gestopt met de Nuvaring (30 dec) en mijn cyclus is ook heel onregelmatig. Via via hoorde ik van een kinderwensspreekuur bij ons in de buurt bij een verloskundigenpraktijk. Omdat ik de stap naar de huisarts ook nog te groot vond aangezien wij nog niet zo lang bezig zijn dacht ik dat dit wel een klein opstapje kon zijn, ook om alles een beetje beter te begrijpen. Ik wilde heel graag weten of het 'normaal' was na het stoppen om na een half jaar nog steeds een onregelmatige cyclus te hebben. De verloskundige heeft me gelijk doorverwezen naar de gyn, aangezien er een erg kleine kans is dat je een eisprong hebt als je cyclus langer dan 35 dagen duurt. Ik weet niet hoe lang die van jou duren? Ik zou dus wel degelijk een afspraak maken als je dit ziet zitten. Meestal wachten ze een jaar proberen af voor vervolgonderzoek, alleen niet wanneer je cyclus heel onregelmatig is.

Slaatje: spannend hoor, dat afwachten! Hoop dat het wachten beloond wordt

Nillis: Vervelend dat je een dipmomentje hebt. Je zou altijd even naar de huisarts kunnen bellen of ze je eventueel al zouden willen zien als je het niet vertrouwt.

Linda: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Lekker er even tussenuit smile

Julia: Gefeliciteerd! Het si toch superfijn om zo snel zwanger te zijn? Ik gun het je van harte hoor!

@all: Ik heb toch nog maar geen test gedaan. Zou ik eigenlijk gisteren doen maarja dan zou het dag 32 zijn geweest, en zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad. Heb aan mijn vriend wel beloofd om het woensdag te doen. Hij moet donderdag namelijk zijn kwakje inleveren, en stel dat ik dan zwanger ben dan hoeft hij niet meer Laughing Haha dat geeft maar weer aan hoe verschrikkelijk hij het vindt!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nillis ma 25 jun 2012 - 1:02

Pussycat schreef:En je ticker klopt nog? Dan is het ook nog een week wachten dus voor een kindje 2012 - Pagina 34 1371890812

Ja die klopt, maar wil zowieso wachten tot ergens tussen 3 en 6 juli. De site van sensitest geeft 2 juli aan als datum.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 1:12

Er zijn er hier dus meer die het spannend houden. Haha.

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar vorige maand heb ik ongeveer een week voor de positieve test een innestelbloeding gehad. Ongeveer hetzelfde als nu, alleen dan eerder en korter. Mijn intuitie gaat nu toch een beetje de overhand krijgen ten opzichte van mijn zelfbescherming. Ik heb nu namelijk witte afscheiding. Dit heb ik normaal nooit. Vorige maand wel...Mijn borsten blijven ietwat gevoelig en ik ben nog steeds misselijk. Ook poep (PDS) en plas ik me drie keer in de rondte. Heb momenteel erg veel moeite om me in te houden wat betreft het testen, maar ik houd vol tot woensdag. Hoop dat ik zo mijn gedachten en verstand weer even op nul kan zetten....
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 1:15

@ Linda, in augustus staat het alweer een jaar je koop. We hebben het nu voor een prijs staan dat we er nog iets van overhouden maar het zal niet lang meer duren of we gaan er precies op staan. Zodat we en geen winst maken maar ook niets bij hoeven te betalen. Dan gaat er zo'n 14.000 af. En ja als we dan lager moeten gaan moet dat uit onze eigen portemonnee komen helaas. En daar ben ik heel erg bang voor moet ik zeggen Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 1:20

@ Slaatje, je hebt ook een test van Predictor die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken. Bij S. testte ik op mijn nod negatief en 2 dagen later positief. Ik heb die test al in huis gehaald (kost iets van 11 euro bij de Kruidvat) Ik heb normaal altijd een cyclus van 29 en de laatste keer was die 34 dus leek mij zo'n vroege test wel handig

Gast
Gast

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 1:26

Lieve Razz en iedereen

Dank je voor de tip meis. Ik houd echter zo vast aan mijn voornemen om woensdag te testen uit zelfbescherming. Vorige maand teste ik positief een dag voor mijn NOD, enkele dagen later werd ik echter gewoon ongesteld. Ik teste positief met de twee voor 5 van kv en zelfs met de digitale cb. Het liefst zou ik nu een test uit de kast rukken, maar ergens durf ik het ook niet. Ik ben inmiddels zo in spanning dat ik er misselijk van ben, ik zit tegen kosten aan. Het huilen staat me nader dan het lachen. Daarom ga ik vandaag en morgen wederom proberen even afstand te nemen. Of het lukt is een tweede, ik ga in ieder geval even niet reageren.

Sorry voor mijn (wederom) ego berichtje.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat ma 25 jun 2012 - 1:30

Ow slaatje wat doe je jezelf aan. Als je er zo naar van bent dan test je toch gewoon?
Ja het is rot als het negatief is. En als het positief is dan zul je je misschien gaan afvragen of het nu wel goed gaat, maar zul je dat niet ook hebben over bijvoorbeeld 4 maanden?

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 1:34

He Slaatje meid, een hele dikke knuffel. voor een kindje 2012 - Pagina 34 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 25 jun 2012 - 1:41

Eens met Pussycat, Slaatje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 1:45

Thx voor jullie reacties meiden. Ik ga sowieso niet testen als mijn liefje er niet bij is. Ik denk inderdaad wel dat ik morgenochtend wil gaan testen, ga het er straks nog even met mijn vriend over hebben. Omdat het op mijn NOD is, en nu dus nog voor mijn NOD doe ik het liever met ochtendurine. Sorry voor mijn klaagpost.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje ma 25 jun 2012 - 1:47

@ Slaatje, voor een kindje 2012 - Pagina 34 699888 . Hopelijk krijg je dit keer een positieve test en gaat alles goed!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pussycat ma 25 jun 2012 - 1:50

Slaatje Je mag altijd klagen hoor. Maar als je er zo naar van bent dan denk ik; test dan, want het is toch ook niks als je, je zo rot voelt van de spanning?
Maar ik snap het wel hoor dat je wilt dat je vriend erbij is. En voor je nod heb je natuurlijk een slechte ervaring mee...
Hopelijk (als je morgen test) is de test morgen positief en blijft het goed gaan voor een kindje 2012 - Pagina 34 699888

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 2:07

Ik snap je wel hoor Slaatje, ik zou zelf ook niet testen voor mijn nod. Ik ben ook zoals jij, al was ik al 3 dagen misselijk, ik zou echt pas testen na mijn nod.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 2:11

Ik heb vriend net even gesproken, die is gelukkig al bijna onderweg naar huis. Ik heb natuurlijk al best wel wat koffie gedroken vandaag. Wat denken jullie, beter morgen ochtend met ochtend urine, of toch als hij straks thuis is een testje doen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 2:13

Ik zou persoonlijk pas morgenochtend testen.
Tenzij je echt liever vanavond test, dan kan je misschien gewoon nu even niets meer drinken (al weet ik niet in hoeverre dat echt kwaad kan). Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende