Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 28 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis vr 15 jun 2012 - 19:39

Goedemorgen allemaal

Nou van de seks is het gisteravond niet meer gekomen, want vriendlief heb ik niet eens meer thuis horen komen. Baal ik wel even van, maar ja we wisten dat het een druk weekend werd. Mijn slijm veranderd wel wat, dus verwacht wel snel een positieve ovulatietest, dan vannacht en morgenvroeg maar even aan de seks, want morgenavond heb ik weer slaap. Zo zie je maar weer. Wij redden het echt niet om om de dag seks te hebben.

@ Sanne, ik ben inderdaad op tijd begonnen met testen, maar heb ook een cyclus van 24 dagen gehad en wil mijn ei met testen niet missen en ik houd de dag aan van sensitest waarop ik begin met testen. Hopelijk hebben jullie snel een positieve zwangerschapstest.

@ Linda, ik had ook heelsterk de eerste ronde dat ik zwanger zou zijn en zo heb ik ondertussen al heel veel rondes gehad. Wil je niet ontmoedigen of zo, maar gevoelen en hormonen doen soms rare dingen met je. Hoop voor jou dat je snel een positieve test hebt.

@ SB, fijn weekend nog en dan volgende week weer aan het werk. Super dat jullie een heerlijk weekje hebben gehad.

@ Annemie, Kan me voorstellen dat je stress hebt van die onzekerheid m.b.t werk. Hopelijk komt er snel weer duidelijkheid. voor een kindje 2012 - Pagina 28 699888

@ Slaatje, hoe is het nu met je? en met vriend?

@ Weegschaal, de weken schieten alweer op.

@ all, nou heb vriendlief dus gistern niet horen thuis komen. Ga zo douchen en dan hebben we de hele dag vrijgezellendag zal wel tot vannacht tussen 3 en 4 uur weer thuis zijn. Verder geen bijzonderheden. T is super vrolijk al dagen, dus heerlijk van aan het genieten. Ze heeft ook ineens een flinke groeispurt. Ze wordt lang. Goed we zullen papa zo eens wakker maken voor zijn vaderdag kado's.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes vr 15 jun 2012 - 20:02

Stitch, ik zie net je ticker! Heeft je ongesteldheid eindelijk doorgezet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje vr 15 jun 2012 - 20:15

Dikkie Dik, gefeliciteerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Weegschaal za 16 jun 2012 - 1:03

@ Snoes; Ik hoop met je mee! Nu druk aan het schilderen?

@ Stitch; Heeft het al doorgezet?

@ Sleepingbeauty; De tijd uitzitten gaat me nu wel goed af hoor, al tel ik wel echt af! Was dit al echt je zomervakantie, of heb je binnenkort nog een weekje?

@ Takkie; Nu je het zegt weet ik het me weer te herinneren idd, dat de tijd maar snel voorbij mag gaan! Met mij gaat het goed hoor, uitkijkend naar 12 juli Wink

@ Sanne-84; Ik herken wat je zegt soms wel van mijn kant, maar mijn man heeft er absoluut geen moeite mee Wink Hoop dat het voor jullie goed resultaat heeft gehad!

@ Nillis; Hoop dat jullie nog een momentje kunnen vinden, wat een geplan is het dan ook he.. Veel plezier vandaag!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Stitch za 16 jun 2012 - 8:37

@ mzcharlotte, ik had helemaal niet meegekregen dat het bij jou fout is gegaan. Wat kl*te zeg! Hoe is het nu met je? Hele dikke knuffel van mij in ieder geval!

@ sleeping beauty, wat raar dat diegene niet meer op is komen dagen! Ik snap dat nooit, laat dan even wat van je horen! Jammer dat je vakantie weer voorbij is. Nog 1 dagje genieten!

@ nillis, hoe was de vrijgezellendag?

@ snoes, had gisteravond wat roodbloedverlies, maar vandaag weer alleen wat oud bloed. Dus of het nou echt doorgezet heeft? Denk je eindelijk duidelijkheid te hebben.... Ga er maar vanuit dat het nog wel door gaat zetten, maar wordt wel aardig moe van mijn eigen lichaam.

@ all, dacht gisteravond dus eindelijk ongesteld geworden te zijn, maar was echt maar een minibeetje rood, en verder vandaag nog wat bruinig, maar ook niet echt veel (bijna alleen maar met afvegen) ben dus eigenlijk nog steeds niets wijzer geworden. Hopelijk zet het snel door, ben er nu wel een beetje klaar mee.
Vandaag alle spullen die nog in het huis van mijn moeder stonden ingepakt (mijn moeder is met haar vriend gaan samenwonen, en mijn broer heeft het huis gekocht, dus die wil nu alle spullen eruit hebben) alleen van de week nog even de grote spullen zoals mijn bureau enzo weghalen. Verder de rest van de middag met koppijn op de bank gelegen, na 3 paracetamol gaat het nu wel weer, maar ga zo wel mijn bedje opzoeken.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Snoes za 16 jun 2012 - 11:14

Weegschaal, vandaag nog niet geschilderd, morgen beginnen we. De hele dag druk bezig geweest met opruimen, schuren, stof wegkrijgen, containerpark gereden etc etc. Zijn net 1,5 uur klaar. Morgenvoormiddag gaat mijn vriend eerst nog even elektriciteit afwerken en dan 's middags gaan we schilderen.

Stitch, wederom geen zekerheid dan, wat vervelend.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje za 16 jun 2012 - 21:34

Even ego, een paar dagen vrij druk gehad, dus niets kunnen schrijven. Gister ben ik, zonder enige aankondiging, na 40 dagen licht ongesteld geworden.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda za 16 jun 2012 - 21:47

@ smaragdje, balen zeg!

@ stitch, vervelend dat je geen zekerheid hebt. Dan kan het beter maar gewoon doirzetten, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

@ nillis, is het vanacht wel gelukt?
Je hebt gelijk hoor. Ik hoor vaker dat vrouwen zo sterk dat gevoel hebben en dat het toch loos alarm is. Maar m'n lijf zegt echt dat het zo is. Ik heb de hele dag zo'n weeĂŻg gevoel en ik ben 's ochtends ook weer bizar vroeg wakker, dat had ik bij m'n dochter ook.
Zaterdag is m'n NOD, ik denk dat we woensdag al gaan testen. We zullen zien...
Ik zal overigens niet super teleurgesteld zijn als het niet zo is, over een aantal maanden is het ook prima.

@ weegschaal, haha hier nog een man die er geen moeite mee heeft. Die zou het zo iedere dag kunnen en willen. Ook op commando gaat het hem prima af. Van mij hoeft dat niet zo.
Laatst hadden we het rond m'n eisprong 7 dagen achter elkaar iedere dag gedaan, toen vond ik het wel mooi geweest, haha.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes za 16 jun 2012 - 21:48

Smaragdje, wat jammer Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte za 16 jun 2012 - 22:07

@all Niet heel veel nieuws hier .... gisteren met spoed naar DA geweest omdat kat last heeft van blaasontsteking/blaasgruis. Medicijnen en speciaal voer meegekregen, dus dat gaat hopelijk allemaal goedkomen. Morgen op m'n werk gesprek over m'n contract, 3 weken eerder dan de planing was.... vind het doodeng.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  slaatje za 16 jun 2012 - 22:25

Stitch Wat balen zeg. Is het nu dus helemaal opgehouden?

Smaragdje Balen meis voor een kindje 2012 - Pagina 28 699888

Nillis Nog wel lekker kunnen klussen het weekend?

Linda Kon je nog wel lopen na die zeven dagen? voor een kindje 2012 - Pagina 28 253468018

Mezzoforte Hoe gaat het met je kat inmiddels?

Hier gaat het prima. Flink wat gewipt de afgelopen dagen, maar nu even rust :p Gister zijn we uit eten geweest. Daarna naar de flim. We wilden eigenlijk naar The Lucky one, maar we waren al vroeg klaar met eten, dus zijn we naar een vroege voorstelling gegaan. Om die tijd draaide alleen What to expect when you're expecting. Die wilde ik eigenlijk al zien, maar aan de andere kant was ik bang dat het misschien wat te confronterend zou zijn. Toch maar heen gegaan, hele leuke film, echt een aanrader. Wel even een emomomentje gehad toen een van de dames bloedverlies had en een miskraam kreeg, maar technisch gezien, was het niet heel realistisch. Volgens mij was zij nog geen zes weken zwanger en ze ging naar het ziekenhuis, waar ze te horen kreeg dat het mis was...Maar goed, het was een leuke film verder.

Vriend is nu weer even sporten. Bedoeling was om daarna even naar mijn vader te gaan, geen idee of we dat nog gaan doen. Vanavond in ieder geval de laatste wedstrijd kijken. Blijf er een hard hoofd in houden. Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Stitch za 16 jun 2012 - 23:22

@ Smaragdje, wat balen zeg! hug

@ Linda, ben je dan niet bang dat als je woensdag al gaat testen, dat je dan veel te vroeg bent? Wel spannend hoor!

@ Mezzoforte, succes morgen met je gesprek, hopelijk is het allemaal goed wat je te horen krijgt! Je hebt in ieder geval nu snel duidelijkheid! En een dikke knuffel voor je zieke kat! Ze zijn altijd zo zielig dan Sad

@ Slaatje, die film wil ik ook nog zien! Maar vriend heeft niet echt interesse Razz Kan me voorstellen dat je even een moeilijk momentje had. hug

@ All, weet hier nog steeds niet veel, nog steeds geen rood bloedverlies meer, wel iets meer bruinverlies, maar ook niet echt heel veel. Heb sinds vanochtend wel wat krampen, niet zo erg als normaal, (dan kan ik niet eens meer rechtop zitten) maar het zal dan wel straks losbarsten denk ik(?)
Vanavond bij mijn schoonouders eten, vriend is nu lekker een boerenommeletje aan het maken, dus zo maar eens ontbijten. Eindelijk, want ik heb mega honger! Wink Gelukkig zo goed als geen hoofdpijn meer, dus ga zo lekker wat knutselen denk ik smile

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Samantha zo 17 jun 2012 - 1:16

Hoi meiden,

Hier nog niets van een ongesteldheid te bekennen. Behalve krampen. Elke keer als ik wat afscheiding verlies denk ik dat het is begonnen en ren ik naar de wc. Heb zelfs nog niet een wat bloed bij het afvegen gezien. Mijn vriend zegt dat ik wat prikkelbaar ben.

Slaatje mijn vriend kwam zelf ermee dat hij naar die film wil. Nooit verwacht van hem.

Wij hebben mijn vader uitgenodigd om dalijk te komen bbq. Niet echt super weer, maar het regent niet en we hebben ook een vuurkorf.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  nillis zo 17 jun 2012 - 2:32

Hallo allemaal

Even een snel berichtje, maar gisteren hebben we een superleuke dag gehad. Lag vanmorgen pas om 4.30 uur in mijn bedje. Hoop dat ik de slaapdienst kan volhouden vanavond. Verder vanmorgen seks gehad en nog geen positieve ovulatietest, dus hopelijk heb ik niet mijn ei gemist. Verder geen bijzonderheden.

Tot morgen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  slaatje zo 17 jun 2012 - 4:19

Samantha, welke dag zit je nu? Sorry hoor, ik vergeet het steeds van iedereen...Ik had vorige maand ook afscheiding (witte) en dat heb ik nooit....toen bleek ik dus ook zwanger..Veel plezier met bbqen vanavond

Nillis, fijn dat je het zo gezellig gehad hebt, wens je veel sterkte vanavond.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 17 jun 2012 - 4:26

@ Takkie & Stitch: Ik heb er geen topic over geopend ofzo, dus ik kan wel begrijpen dat jullie het niet hebben gezien. Het gaat nu al een stuk beter. Ik weet niet of ik er echt een plekje voor kan vinden, ik kan het maar moeilijk accepteren dat het zo is gegaan. Maar al met al kunnen we er goed mee dealen en hebben we wel een "waarom" voor onszelf vastgesteld. Ik kan nu weer Ă©cht vrolijk zijn, maar als ik dan denk aan hoeveel weken ik nu zou zijn dan baal ik wel even enorm.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Smaragdje zo 17 jun 2012 - 4:48

@ Slaatje, dat waren gezellige dagen dus!

@ Stitch, ben benieuwd wat het bij jou gaat doen!

Ga nu weer meelezen smile Ik vind het nog steeds jammer dat mijn gevoel mis zat, maar ik ben wel blij dat mijn cyclus niet veel langer is geworden. Nu op voor de volgende ronde.

Voor degene die al een kindje hebben, zouden jullie rekening houden met de uitgerekende datum met de geboorte datum van je eerste kindje? Dus wilden jullie dat bewust niet dicht op elkaar hebben?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje zo 17 jun 2012 - 5:43

Smaragdje voor een kindje 2012 - Pagina 28 699888 Vervelend hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden he? Ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemie zo 17 jun 2012 - 5:48

Smaragdje schreef:@ Slaatje, dat waren gezellige dagen dus!

@ Stitch, ben benieuwd wat het bij jou gaat doen!

Ga nu weer meelezen voor een kindje 2012 - Pagina 28 561177 Ik vind het nog steeds jammer dat mijn gevoel mis zat, maar ik ben wel blij dat mijn cyclus niet veel langer is geworden. Nu op voor de volgende ronde.

Voor degene die al een kindje hebben, zouden jullie rekening houden met de uitgerekende datum met de geboorte datum van je eerste kindje? Dus wilden jullie dat bewust niet dicht op elkaar hebben?

Ja wij willen het liever niet de dicht op elkaar (en ook niet in augustus, want dan zijn er bij ons in de familie heeeel veel jarig), maar dat gaat nu waarschijnlijk niet meer gebeuren, of ik moet nou zwanger zijn. Was de vorige keer 16 juli uitgerekend, ben op 26 juni bevallen.. ik had nu graag dan een kindje in maart/april gewild, als ik kon kiezen.. en liever niet in december/januari ivm feestdagen, maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in, maar ik ga nu niet een paar maanden stoppen ofzo, we zien het wel.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Smaragdje zo 17 jun 2012 - 5:59

@ Annemie, ik vroeg het mij af, want als het komende keer raak is, dan zou ik rond de zelfde datum uitgerekend zijn als dat ik van mijn zoontje was. Alleen om nu een maand te stoppen met proberen om die reden..

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sabje zo 17 jun 2012 - 6:07

Hey meiden,

Ik wil nu ook actief mee gaan schrijven hier nu we er voor gaan. Zijn nu voor de eerste maand bezig en ben 3 maanden van te voren met de pil gestopt. Als het goed is heb ik vorige week mijn ei gehad. Heb een cyclus van rond de 35 dagen. Nu is het dus afwachten. Merk dat ik er nu toch al veel mee bezig ben. Had ik eigenlijk niet verwacht. Ben ook zo benieuwd hoe lang het gaat duren. Bij mijn zoontje heeft het 10 maanden geduurd voordat het raak was.

Ga proberen goed mee te schrijven al ben ik daar niet zo goed in haha
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Annemie zo 17 jun 2012 - 6:30

Smaragdje schreef:@ Annemie, ik vroeg het mij af, want als het komende keer raak is, dan zou ik rond de zelfde datum uitgerekend zijn als dat ik van mijn zoontje was. Alleen om nu een maand te stoppen met proberen om die reden..

Nee,zou ik niet doen..voor hetzelfde geldt beval je 8 weken te vroeg... je weet het toch niet van tevoren.. en elke kans is een gemiste kans,toch?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Samantha zo 17 jun 2012 - 6:49

Slaatje, geeft niet hoor meid. Ik weet ook van bijna niemand op welkedag ze zitten. Behalve degene met een ticket. Volgens mijn app zit ik op dag 32. Maar ik heb een dag of 7?! Terug getest en die was negatief. Plus dat ik nou niet echt regelmatig ongesteld ben. Ik heb geen idee.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Lejow zo 17 jun 2012 - 6:57

Annemie schreef:
Smaragdje schreef:@ Annemie, ik vroeg het mij af, want als het komende keer raak is, dan zou ik rond de zelfde datum uitgerekend zijn als dat ik van mijn zoontje was. Alleen om nu een maand te stoppen met proberen om die reden..

Nee,zou ik niet doen..voor hetzelfde geldt beval je 8 weken te vroeg... je weet het toch niet van tevoren.. en elke kans is een gemiste kans,toch?

Jup... Ik was uitgerekend in april, en was daar erg blij mee (ondanks dat het al een mega drukke maand is in de familie). Vond het een leuke maand, grote kans op mooi weer, dus lekker buiten zitten tijdens de verjaardag en genieten in de tuin. Niet dicht op de feestdagen en alles enz enz.

Het werd 30 januari, met buiten -20 en sneeuw... Kans om verjaardag buiten te vieren : 0,0.
Midden in de winter, vlak na de feestdagen.
En soms vind ik dat best een beetje jammer Embarassed Embarassed Embarassed

Dus ja, je weet het inderdaad nooit..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Smaragdje zo 17 jun 2012 - 6:59

Annemie schreef:

Daar heb je gelijk in. Mijn man ziet een feestmaand ook wel zitten, mocht het deze maand wel lukken. Hij is 6 dagen voor mn zoontje jarig ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende