voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Gefeliciteerd Roos!
Lieve slaatje, begrijpelijk hoor, dat je even afstand neemt... verwerk dit eerst maar even samen, en dan zien we je wel snel terug he?? en als de verjaardag écht niet gaat, dan ga je gewoon niet... je hebt er ook niks aan als je daar als een zombie zit. Desnoods zeg je dat je ziek bent ofzo...
Lieve slaatje, begrijpelijk hoor, dat je even afstand neemt... verwerk dit eerst maar even samen, en dan zien we je wel snel terug he?? en als de verjaardag écht niet gaat, dan ga je gewoon niet... je hebt er ook niks aan als je daar als een zombie zit. Desnoods zeg je dat je ziek bent ofzo...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ze weet wat er is gebeurt. Ik ben alleen een beetje bang dat ze het misschien niet zo zal kunnen waarderen. Maar goed, dat is een ander verhaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaa roos gefeliciteerd!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Gefeliciteerd Roos!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Roos gefeliciteerd
Slaatje
Slaatje
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve Slaatje, je bent aan niemand iets verplicht meid! Als ze het niet waardeert zegt dat iets over haar, niet over jou. Ik kan me goed voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt als een feestje. Sterkte!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Gefeliciteerd Roos!!!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Roos van harte!!!
Hier is het druk druk druk, hebben gehoord dat we de 14e de sleutel krijgen van ons huis, dus hebben al een hoop telefoontjes gepleegd om alle werkzaamheden te plannen. Daarnaast heb ik al 2 dagen buikpijn, denk de aankomende ongesteldheid dus dat is vervelend. Als ik zondagavond nog niet ongesteld ben geworden ga ik maandagochtend een testje doen denk ik.
Hier is het druk druk druk, hebben gehoord dat we de 14e de sleutel krijgen van ons huis, dus hebben al een hoop telefoontjes gepleegd om alle werkzaamheden te plannen. Daarnaast heb ik al 2 dagen buikpijn, denk de aankomende ongesteldheid dus dat is vervelend. Als ik zondagavond nog niet ongesteld ben geworden ga ik maandagochtend een testje doen denk ik.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ Linnie gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het eindelijk zo ver is!! Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezonde baby toe!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:@ Linnie gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het eindelijk zo ver is!! Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezonde baby toe!!
Haha thnx, maar ik wist het dinsdag al hoor . Wel heel lief van je. Zit nu in een huisje van Landal in Putten met mn vriend en mn ouders. En pffff hebben ze toastjes met spul gehaald die ik niet mag . En mijn ouders weten van niks, hoop dat ze niks door hebben...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Roos gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Slaatje sterkte meid, laat het rustig bezinken en doe lekker waar jij zin in heb.
Ik heb enorme last van stemmingswisselingen. Word er zelf niet goed van. Het ene moment ben ik vrolijk en het volgende enorm theatraal, emotioneel en vooral onredelijk. Dat mijn vent het nog met mij uithoud zeg. Hoop dat ik snel een regelmatige cyclus krijg en daarbij een beetje rust. Want dit is ook niets.
Moest vanmiddag wel heel hard lachen! Ik had tijdens het boodschappen doen ineens een steek rechts onderin mijn buik, mijn vriend kijkt me verschikt aan en vraagt: " is dat je eisprong?" ik zei geen idee, het kan. Zegt de lieverd, moeten we dan niet snel in de auto naar huis? Of doen we het in de auto? Haha. En dan te bedenken dat hij er al een heeft en dus nog zou moeten weten hoe het werkt.
Ach ook hij vind het spannend, laten we het daar op houden.
Slaatje sterkte meid, laat het rustig bezinken en doe lekker waar jij zin in heb.
Ik heb enorme last van stemmingswisselingen. Word er zelf niet goed van. Het ene moment ben ik vrolijk en het volgende enorm theatraal, emotioneel en vooral onredelijk. Dat mijn vent het nog met mij uithoud zeg. Hoop dat ik snel een regelmatige cyclus krijg en daarbij een beetje rust. Want dit is ook niets.
Moest vanmiddag wel heel hard lachen! Ik had tijdens het boodschappen doen ineens een steek rechts onderin mijn buik, mijn vriend kijkt me verschikt aan en vraagt: " is dat je eisprong?" ik zei geen idee, het kan. Zegt de lieverd, moeten we dan niet snel in de auto naar huis? Of doen we het in de auto? Haha. En dan te bedenken dat hij er al een heeft en dus nog zou moeten weten hoe het werkt.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Linnie1985 schreef:MADDIE schreef:@ Linnie gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fijn dat het eindelijk zo ver is!! Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezonde baby toe!!
Haha thnx, maar ik wist het dinsdag al hoor . Wel heel lief van je. Zit nu in een huisje van Landal in Putten met mn vriend en mn ouders. En pffff hebben ze toastjes met spul gehaald die ik niet mag . En mijn ouders weten van niks, hoop dat ze niks door hebben...
Ja.. ik houd het topic niet meer helemaal goed bij hihi!! Maar omdat ik met jou samen in het topic heb gezeten wilde ik toch nog even feliciteren
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Samantha schreef:
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Roos, gefeliciteerd!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hej meiden
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven, ik lees al een tijdje af en toe mee en het lijkt erop dat wij ook weer snel aan de slag gaan voor een tweede Ik moet maandag eerst met het uitzendbureau bellen om te kijken hoe het zit met verlof end, maar mocht dat goed zitten, dan willen wij ook gaan beginnen.
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te schrijven, ik lees al een tijdje af en toe mee en het lijkt erop dat wij ook weer snel aan de slag gaan voor een tweede Ik moet maandag eerst met het uitzendbureau bellen om te kijken hoe het zit met verlof end, maar mocht dat goed zitten, dan willen wij ook gaan beginnen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Dank allemaal voor de felicitaties! Ik hoop jullie snel te zien in het topic tot 12 weken!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Julia schreef:Hej meiden
Welkom! Zelfs als je in de ww zit heb je recht op zwangerschapsverlof. Het lijkt mij dus ook dat je hier recht op hebt als je bij een uitzendbureau zit.
Smaragdje- Ratel
Gefeliciteerd Roos!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Roos, gefeliciteerd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Roos, gefeliciteerd!! Was dit je 1e cyclus na het trouwen?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Gefeliciteerd Roos!! Hartstikke leuk!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Al aantal dagen buikpijn, Gisteravond kei misselijk geworden en toen ging me ineens wat dagen..vanochtend een testje gedaan: knalpositief, binnen 3 sec!!!!!
Het is nog wel heel vroeg natuurlijk dus ik gooi er woensdag weer een test tegenaan, hopelijk weer positief!
Het is nog wel heel vroeg natuurlijk dus ik gooi er woensdag weer een test tegenaan, hopelijk weer positief!
Laatst aangepast door Highway op za 2 jun 2012 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
@ Highway, gefeliciteerd!
Smaragdje- Ratel
Ik kan het niet nalaten hier toch te lezen. Maar het is hier echt een babyboom. Gefeliciteerd Highway, hoe ver ben je? Lekker genieten ervan!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dankjullie! Kort slaatje, kort dus probeer wel rekening te houden met het feit dat het mis kan gaan, nu precies 4 weken geloof ik.. Hopelijk is het voor jou ook weer snel raak..heb zo met je te doen
Laatst aangepast door Highway op za 2 jun 2012 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Highway- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012