Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 25 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje ma 11 jun 2012 - 22:28

Annemie voor een kindje 2012 - Pagina 25 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Julia ma 11 jun 2012 - 22:31

Hoii

Ik heb precies hetzelfde hoor Samantha en Annemie, al lees is het meeste wel.

@ Samantha; spannend zeg..jammer dat de test negatief was. Maargoed je bent ook nog te vroeg dus het zou zomaar over een paar dagen wel raak kunnen zijn. Very Happy

@ Annemie; naar dat je je zo rot voelt, beterschap meid

@Slaatje; hoe gaat het nou?

@Mezzoforte; balen dat je je zo ziek voelt! Beterschap!

Ik heb, denk ik, net mijn vruchtbare dagen achter de rug. En ik heb sindsdien een soort van licht ongesteldheidsgevoel..heel raar. Dat heb ik normaal echt nooit. Het zal wel niets zijn. Ik ergerde me vroeger wel eens aan vrouwen die zwanger wilden worden en dan elk gevoel aan het analyseren waren en nu doe ik precies hetzelfdevoor een kindje 2012 - Pagina 25 394967 Ik zou het gewoon zooo leuk vinden om zwanger te trouwen haha.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  nillis ma 11 jun 2012 - 23:57

@ Julia, heel herkenbaar hoor alle pijntjes te analyseren. Helaas voel ik ook elke maand wat anders, maar ben nog niet zwanger.

@ Annemie, voor een kindje 2012 - Pagina 25 699888hopelijk voel je je snel beter.

@ Jasmine, spannend hoor wanneer verwacht jij je nod en wat fijn dat je terug kan komen bij de gyn.

@Mezzoforte, beterschap

@ Samantha, je bent nog wel vroeg met testen, dus hopelijk snel een positieve test.

@ Stitch, hoe gaat het bij jou?

@ Janedoe, hoe gaat het bij jou. Heb je nog veel pijn?

@ Snoes, volgens mij vroeg jij het, maar mijn moeder werkte op maandag altijd bij een bedrijf en dat is gesloten en toen heb ik gevraagd of ze tot ze wat anders heeft mij wil helpen, zodat ik 1 middag in de week aan mijn studie kan zitten voor de trainersfunctie en dat wilde ze wel. Dus vandaar dat ze nu helpt als ik haar nodig heb.

@ all, hier vanmorgen weer wezen zwemmen met T en nu lekker even aan het relaxen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Linda di 12 jun 2012 - 0:26

Dames, mag ik met jullie meeschrijven?

Man en ik hebben besloten om voor een 2e te gaan. Afgelopen weekend had ik waarschijnlijk m'n eisprong. We hebben flink ons best gedaan, haha. smile
Maar ik verwacht er nog niet teveel van, zo in de eerste ronde.
Ik ben er ook opeens zoveel meer mee bezig, dat had ik bij de eerste niet.
Is dat herkenbaar?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 di 12 jun 2012 - 0:35

@ Linda welkom

@annemie, knuffel! Waarom voel je stress?

@julia, hier ook herkenbaar, zowel voor de eisprong als menstruatie (hoewel ik bij beide nooit iets herkenbaars heb. Dus als ik dan iets denk te voelen denk ik meteen het positieve haha)

@samantha, ik denk dat je iig te vroeg getest hebt, gekeken naar je cyclus. Nog even afwachten..

@mezzoforte, hopelijk voel je je snel beter. Jammer dat t nu gelijk met tentamens valt

@nilis, relax ze;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje di 12 jun 2012 - 4:13

@ Linda, leuk! Wie weet is het wel de eerste ronde al raak.

@ Julia, wanneer gaan jullie trouwen?

@ Annemie, voor een kindje 2012 - Pagina 25 699888

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dikkie Dik di 12 jun 2012 - 4:42

Hoi ladies,
Even snel een ego berichtje vanaf mijn telefoon. Nu dag 33 en niet 34 geen menstruatie, maar man o man
Wat voel ik me rot. Super last van moodswings. Qua buien kan het bijna niet anders dan dat ik ongesteld moet worden. En toch voel ik me rot. Ook al mag en kan je niks verwachten inde tweede ronde. Ik hoop dat ik vanavond wat uitgebreider kan reageren op de rest..
Dus eigenlijk slaat dit nergens op, ben nog steeds niet ongesteld..

Laatst aangepast door Dikkie Dik op di 12 jun 2012 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Julia di 12 jun 2012 - 6:59

@Dikkie dik: Misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je al getest?

@Smaragdje: 20 juli, al snel dus:D

@Linda, welkom! Ik herken het wel, onze eerste was ook niet gepland, dus daarom al helemaal haha. Maar ik herken je gevoel wel:lol:
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Smaragdje di 12 jun 2012 - 8:00

@ Julia, dat is inderdaad al snel! Toevallig heb ik dan ook een bruiloft smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Dikkie Dik di 12 jun 2012 - 8:04

@julia nee nog niet getest. Zaterdag pas als er dan nog niets is gebeurd.
Hoest met jou Smaragdje?? Nog steeds hoofdpijnvrij??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  Stitch di 12 jun 2012 - 8:23

Hallo allemaal! Even een kort berichtje van mijn kant, zal morgen weer even op iedereen reageren. zit nu op mijn telefoon, dus dat gaat niet zo makkelijk.
Net weer thuis van sporten, was wel weer ff lekker, vorige week niet geweest. Vriend is klussen aan zijn auto, zal zo ook wel weer thuiskomen.
Hier nog steeds niks te bekennen, ga niet voor vrijdag weer testen. Vandaag behoorlijke rotdag gehad, gisteren soort van ruzie gehad met mijn vriend (voornamelijk door frustraties van mij) en daardoor slecht geslapen en de hele dag nog huilerig. Hopelijk sta ik morgen wat beter op Wink slaap lekker allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  sanne-84 di 12 jun 2012 - 10:36

Stitch schreef:Hallo allemaal! Even een kort berichtje van mijn kant, zal morgen weer even op iedereen reageren. zit nu op mijn telefoon, dus dat gaat niet zo makkelijk.
Net weer thuis van sporten, was wel weer ff lekker, vorige week niet geweest. Vriend is klussen aan zijn auto, zal zo ook wel weer thuiskomen.
Hier nog steeds niks te bekennen, ga niet voor vrijdag weer testen. Vandaag behoorlijke rotdag gehad, gisteren soort van ruzie gehad met mijn vriend (voornamelijk door frustraties van mij) en daardoor slecht geslapen en de hele dag nog huilerig. Hopelijk sta ik morgen wat beter op Wink slaap lekker allemaal!

Hm zir ook op mb tel maar kan de knuffelsmiley niet vinden, dus doe ik t even zo; KNUFFEL
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje di 12 jun 2012 - 18:50

@ Stitch, voor een kindje 2012 - Pagina 25 699888

@ Dikkie Dik, hier gaat het goed hoor. Nog geen hoofdpijn, niks niet.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat di 12 jun 2012 - 21:02

Dikkie dik Wat maak jij het spannend zeg! Nog maar 3 dagen want Zaterdag ging je testen toch? Kan je het nog volhouden?

Slaatje Wat lekker zeg dat je mannetje weer thuis is. Ik denk ook niet dat jij de boel onderschat ofzo ik vind juist dat jij er heel goed en sterk mee omgaat en dat, dat ook wel een goede manier is om het te verwerken. En je bent positief dat scheelt ook al de helft. Daarbij weet je dat je wel kan zwanger worden je had immers een positieve test. Niet dat, dat alles goed maakt natuurlijk…maar hopelijk snap je wat ik bedoel.

Stitch Leuke foto van Guus wel lekker inderdaad dat je dan even met iets anders bezig kan zijn dan zwanger worden haha dat is ook niet prettig om daar continue mee bezig te zijn.

Nillis Normaal gesproken slaapt mijn dochter ook gewoon normaal hoor en heb nog nooit snachts met haar op gezeten. Maar het was ook niet zo slim van mijn vriend om haar om 6 uur al op bed te leggen haha. Normaal gaat ze rond half 8/8 uur dus dat scheelt toch.

Jasmine Wat fijn dat jullie er gewoon weer voor mogen gaan en ook wel prettig om te weten als het binnen 4 maanden niet lukt dat je gelijk mag terug komen dat geeft wel wat rust denk ik inderdaad.

Jammer dat het vrijgezellenfeest niet zo geslaagd was.

Smaragdje Wanneer ga jij testen? Wel spannend vooral omdat je zelf ook denk zwanger te kunnen zijn.

Samantha Welkom J Balen dat je (nog) een onregelmatige cyclus hebt. Ik weet er nu ook alles van. Bij de 1e was ik heel regelmatig maar nu….

Annemie Sta je zelfs met buikpijn op? Dat klinkt niet goed meid L Hopelijk raak je die stress snel kwijt, want dat is sowieso niet goed. Ook daar weet ik helaas alles van.

Linda Welkom J Wel weer spannend hé? En euhm ja herken er meer mee bezig zijn.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  slaatje di 12 jun 2012 - 21:03

Jasmine Ik vind dat je gelijk hebt hoor, wat alcol betreft. Ieder doet het op zijn manier, en wat een ander daar van denkt, is dan jammer. Ik hou best van een wijntje, maar ik houd me ook in momenteel. En dan hebben we nog wel een rustronde :P En jij dus weer op het wachtbankje. Succes ermee hug

Flower Hoe is het met jou meid? Gelukkig is het allemaal weer goed gegaan na het bloedverlies op vakantie he? Hoe voel je je nu?

Mezzoforte Wat vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent. In dit geval is het verstandigste te luisteren naar watje lichaam aangeeft. Die tentamens komen heus wel goed!

Julia Oeh, nog een maandje en dan ga je trouwen. Ik herken wat je zegt over dat analyseren. Maar het is gewoon een gevoel dat in je zit, dat kan je ook pas verklaren op het moment dat je er zelf mee bezig bent. En mij lijkt het ook geweldig te trouwen terwijl ik zwanger ben :-)

Nillis Hoe gaat het met jou meid?

Linda Welkom. Leuk dat jullie voor een tweede gaan. En ik denk dat iedereen er heel erg mee bezig is :-)

Sanne Hoe gaat het met jou?

Dikke Dik Ben je al ongesteld geworden?

Smaragdje Hoe is het met jou? Blijft je hoofdpijn nog steeds weg?

Stitch Wat vervelend dat er nog steeds niets te bekennen is meis. Ik hoop dat je vrijdag alsnog positief test. En ga het maar heerlijk goed maken met je vriend!!! hug

Hier is alles prima. Vriend en ik zijn lekker bezig. Haha, we lijken wel een stel dat net bij elkaar is. Kunnen niet van elkaar af blijven, dus dat doen we dan ook maar niet :P Gister hebben we onze "huwelijksreis" geboekt. We gaan dus niet op vakantie ofzo. Maar leek ons wel heerlijk om even samen een weekend weg te gaan na de bruiloft. Dus nu hebben we een suite geboekt in de vorm van een bungalow. Er zit een openhaard en een ligbad in. En ik hoop dat er ook een niet storen bordje voor aan de deur is. Haha. Verder weinig nieuws. Vanavond voetbal kijken, maar ik heb er een hard hoofd in. Misschien dat we vanavond zelf wel even gaan soren, dan heeft dat misschien weer een positief effect op onze oranje leeuwen :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 12 jun 2012 - 21:07

All : Zo dan... een paar drukke dagen gehad. Ik zei maandag of zondag dat ik maandag zou reageren op iedereen maar dat kwam er niet meer van Laughing Maandag met van alles en nog wat bezig geweest en gisteren de hele dag gewerkt en de hele avond visite gehad.
En nu even een momentje voor mezelf (met m'n dochter) en vanavond weer werken vanaf half 3 tot half 11.

Ik ben nu wel in shock :O ik weet niet eens op welke dag van mijn cyclus ik zit Laughing
Nu kan ik heel simpel op mijn telefoon kijken en dan weet ik het door een handige app, maar ik ga het eens proberen om er minder mee bezig te zijn. Al verraad mijn lichaam wel door steekjes dat er een eitje aan het groeien is dus de eisprong zal wel snel volgen dan. Dat scheelt wel hoe meer cyclussen je krijgt hoe beter je, je lichaam kent. Maar goed ik had het liever anders gezien natuurlijk voor een kindje 2012 - Pagina 25 3079029344

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje di 12 jun 2012 - 21:07

PC We waren tegelijkertijd aan het typen volgens mij :-)

Hoe gaat het met jou dan? Dank je voor je lieve en bemoedigende woorden. En je omschrijft precies hoe ik er ook mee omga. In mijn ogen (en dat bedoel ik niet als aanval op ieder ander die het meemaakt) heeft het niet zo heel veel nut te lang te blijven hangen in wat had KUNNEN zijn. De natuur heeft deze beslissing gemaakt. En waarschijnlijk ook nog met een reden. Het leven gaat door. En ook al waren we een stukje dichter bij onze droom, we weten in ieder geval dat zwanger worden niet uitgesloten is. Het is even heel naar en verdrietig geweest, dat gevoel werd natuurlijk versterkt doordat M aan de andere kant van de wereld zat. Onderschatten doen we het niet, maar we zijn er allebei nuchter en realistisch onder. Meer dan dat kan je er niet van maken.

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat di 12 jun 2012 - 21:20

Haha we waren inderdaad tegelijk bezig.
Nee je onderschat het zeker niet hoor. Het is gewoon zo wat je zegt. Je kan er wel in blijven hangen, maar wat heb je eraan? Dat kindje komt wel voor een kindje 2012 - Pagina 25 699888
Ik had het er gisteravond nog met mijn vriend over; ik weet ook wel dat er voor ons echt nog wel een kindje komt, maar geduld hé... ik ben niet zo geduldig Wink
Helemaal niet omdat ik niet vorige maand maar daarvoor ook een positieve test op nod had, dan denk je echt grrrr het kan wel! Kom dan! Maar goed je kan het maar beter loslaten inderdaad daar wordt je zeker ook rustiger van.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  JD di 12 jun 2012 - 23:44

hallo allemaal,

zo, ik laat eindelijk weer even iets van me horen. Wel via mijn telefoon, dus weer geen reactie op iedereen, vind dat zo'n gedoe op mn telefoon (helemaal met 1 duim :P ).
De operatie is goed gegaan, alweer een week terug. Wel flinke napijn gehad, had ik een beetje onderschat van te voren. Nu gaat het weer helemaal goed, behalve het feit dat mijn werkgever een beetje moeilijk doet, maar ach...ik heb vanaf vandaag VAKANTIE! cheers
Straks een bruiloft, dus mn mooiste jurk aan, haartjes leuk, en een gezellige dag in het vooruitzicht.

Hier alles goed met iedereen? Ik heb volgens mij geen spannende nieuwtjes/ nieuwe zwangeren gemist toch?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Smaragdje wo 13 jun 2012 - 0:56

@ JaneDoe, veel plezier!

@ Pussycat, wat fijn dat je niet zo veel er mee bezig bent!

@ Slaatje, gewoon van elkaar genieten hoor ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  nillis wo 13 jun 2012 - 1:06

@ Slaatje, hier gaat het goed hoor. Ben weer begonnen met de ovutesten en dan zien we wel wanneer mijn ei is. Hopelijk pas maandag of dinsdag, want het weekend zien we elkaar niet veel. heerlijk dat je weer kunt knuffelen met je schat. Moet je deze week veel werken of ben je veel bij hem thuis?

@ Pussycat, dat is ook wel lekker dat je niet weet welke dag je zit.Inderdaad geduldig blijven, maar ja dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. ik weet er alles van.

@ Janedoe, fijn om even wat van je te horen. veel plezier op de bruiloft.

@ Linda, welkom hier. Ken ik jou ook van het 2010 topic?

@ Dikkie dik, jij maakt het spannend hoor. Blijf duimen voor je.

@ Stitch, wat balen van die ruzie. vandaag gelijk maar goed maken hoor. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Die hormonen ook in ons lichaam.

@ all, hier weinig bijzonderheden. Voel me misselijk en slapjes, maar dat heb ik eigenlijk de hele maand door wel. Mijn lichaam kan niet zo goed tegen mijn hormonen. Toen ik zwanger was had ik nergens last van, dus hopelijk ben ik snel weer zwanger en voel ik me weer zo goed als de vorige keer.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Smaragdje wo 13 jun 2012 - 4:10

Ik kon mij niet meer inhouden en aangezien ik dacht dat deze cyclus korter was heb ik toch getest. Helaas negatief. Ben dus bang dat deze cyclus weer langer gaat duren voor een kindje 2012 - Pagina 25 1371890812

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Dikkie Dik wo 13 jun 2012 - 6:52

@smaragdje: een virtuele knuffel. Wat jammer nou joh. Je had zulke goede hoop. Balen dat dit waarschijnlijk resulteert in zo'n lange cyclus. Balen...echt!! Ik vind het oprecht vervelend voor je.

Hier nog steeds niets. Mijn man gelooft er niets van dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik durf niet eens een test te doen.....
Ik sta ook zwaar onder stress , ben docent en de laatste zware werken van het schooljaar zijn aangebroken dus super druk en hectisch. Misschien blijft het daarom uit. Ik durf eigenlijk niet zo goed tegen mijn man te zeggen dat ik zaterdag wil testen. Zeker omdat hij er zo van overtuigd is, dat ik niet zwanger ben...
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet eens zwanger voel. Ik ben dan ook nog nooit eerst zwanger geweest, maar soms hoor je dat vrouwen dat voelen.

Waar kan ik trouwens die app vinden waarin je je cyclus kan bijhouden??
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty wo 13 jun 2012 - 7:06

Hoi Ladies,

Even snel een berichtje.
Ik heb nu niet zoveel tijd om terug te lezen.
Maar we hebben heerlijke dagen weg gehad. Zelfs nog eeen nachtje extra geboekt.
haha we hadden het nog zo heerlijk!

Nu weer thuis, dagje thuis geklust (huis en tuin dingetjes Very Happy)
Morgen lekker dagje sauna! Echt genieten zo'n weekje vakantie!

Nog nieuwe zwangeren of andere nieuwtjes gemist?

Ga binnen kort weer teruglezen en meeschrijven.

Moet nog douchen en wil straks natuurlijk ned-duitsland kijken!! Jullie ook??
En we hadden afgesproken met iemand van martkplaats, maar die is er nog niet Sad
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 7:39

Smaragdje schreef:Ik kon mij niet meer inhouden en aangezien ik dacht dat deze cyclus korter was heb ik toch getest. Helaas negatief. Ben dus bang dat deze cyclus weer langer gaat duren voor een kindje 2012 - Pagina 25 1371890812
hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud