voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Dikke voor Jasmine, Slaatje en Nillis!!
En natuurlijk ook voor Janedoe en sanne-84, erg jammer dat jullie ongesteld zijn geworden!
En natuurlijk ook voor Janedoe en sanne-84, erg jammer dat jullie ongesteld zijn geworden!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | Zwanger? |
Smaragdje | 23/30 | Januari 2012 | 2e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Mezzoforte | 22/22 | Februari 2012 | 1e | |
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | 2e | |
Highway | 29/28 | Maart 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Dikkie Dik | April 2012 | |||
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Spetterdespat | 28/26 | April 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | |
Mysterious | 31/31 | Mei 2012 | 1e | |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e |
Weegschaal- Kletskop
Nog 7 meiden uit 2011 in dit topic. Hopen dat jullie (en natuurlijk ook de rest) snel zwanger mogen worden!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jasmine schreef:
Hier even een dipmomentje. Word zomaar even verdrietig van al die positieve testen hier op het forum. Ik wil ook zo graag. Ik weet wel dat mijn tijd ook wel weer komt, maar waarom duurt wachten zo lang?
Even een dikke knuffel voor jou!! Ik weet precies hoe je je voelt meis Ik heb dat ook regelmatig gehad. Je wil zelf ook zo graag! Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag worden, en dan vooral ook zwanger blijven! Het is je heel erg gegund!!!
Ook even een knuffel voor Slaatje, ik vind dat je er heel sterk in staat! Hopelijk lukt het bij jullie net zo snel weer als bij ons en mag je gauw een wondertje verwachten.
En natuurlijk een knuffel voor alle andere meiden die hem even nodig hebben!!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Jasmine
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Daar gaan we voor Snoes! Zou het trouwens wel heel mooi vinden om deze ronde zwanger te raken. Dan ben ik rond 22 februari uitgerekend, dat was ook altijd de verjaardag van mijn vader.
Crea: Dank je wel ! Ik blijf het bij jou zo bijzonder vinden, nu zo ineens spontaan zwanger! Ik hoop echt voor je dat het dit keer wel goed blijft gaan (al las ik dat je er nu een heel ander gevoel bij hebt, dat is vast positief).
Muppet: Voor jou ook, dank je
Flip en Bolus: Jullie ook, dank je
JaneDoe: Het lijkt erop dat er wel wat regelmaat in je cyclus komt (ook al is deze wat aan de lange kant). Toch even een en ik hoop dat je nu snel resultaat gaat zien.
Mezzoforte: Frustrerend dat je cyclus opeens zo raar doet. Knap dat je nog steeds niet getest hebt, ik had allang getest volgens mij! Hopelijk wacht je voor niets op een menstruatie en ben je gewoon zwanger.
Nillis: Ik snap helemaal wat je bedoelt, het leeftijdsverschil wordt alleen maar groter. Ik had ook graag twee kindjes dicht op elkaar gewild, heb het leeftijdsverschil tussen mijn zus(je) en mij op momenten als vrij groot ervaren. In eerste instantie zou er hier nog geen anderhalf jaar tussen zitten, dat wordt nu minstens al 2,5 jaar.
Hier verder weinig te melden. Ben al twee dagen ziek, zwak en misselijk en niet vooruit te branden. Heb zin aan onze vakantie over een paar weekjes. Lekker een midweekje naar een bungalowpark tegen de Belgische grens aan. Hebben een park uitgezocht met in elk geval een leuk zwembad en een binnenspeeltuin voor J. Als we dan de hele week regen hebben, hebben we toch nog vakantie. Hoop alleen niet dat ik dan ongesteld ben. Vind dat altijd zo'n gedoe, ongesteld op vakantie. (Plus dat ik dan mijn NOD heb gehad en gewoon zwanger hoop te zijn).
Crea: Dank je wel ! Ik blijf het bij jou zo bijzonder vinden, nu zo ineens spontaan zwanger! Ik hoop echt voor je dat het dit keer wel goed blijft gaan (al las ik dat je er nu een heel ander gevoel bij hebt, dat is vast positief).
JaneDoe: Het lijkt erop dat er wel wat regelmaat in je cyclus komt (ook al is deze wat aan de lange kant). Toch even een en ik hoop dat je nu snel resultaat gaat zien.
Mezzoforte: Frustrerend dat je cyclus opeens zo raar doet. Knap dat je nog steeds niet getest hebt, ik had allang getest volgens mij! Hopelijk wacht je voor niets op een menstruatie en ben je gewoon zwanger.
Nillis: Ik snap helemaal wat je bedoelt, het leeftijdsverschil wordt alleen maar groter. Ik had ook graag twee kindjes dicht op elkaar gewild, heb het leeftijdsverschil tussen mijn zus(je) en mij op momenten als vrij groot ervaren. In eerste instantie zou er hier nog geen anderhalf jaar tussen zitten, dat wordt nu minstens al 2,5 jaar.
Hier verder weinig te melden. Ben al twee dagen ziek, zwak en misselijk en niet vooruit te branden. Heb zin aan onze vakantie over een paar weekjes. Lekker een midweekje naar een bungalowpark tegen de Belgische grens aan. Hebben een park uitgezocht met in elk geval een leuk zwembad en een binnenspeeltuin voor J. Als we dan de hele week regen hebben, hebben we toch nog vakantie. Hoop alleen niet dat ik dan ongesteld ben. Vind dat altijd zo'n gedoe, ongesteld op vakantie. (Plus dat ik dan mijn NOD heb gehad en gewoon zwanger hoop te zijn).
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Snoes schreef:Nog 7 meiden uit 2011 in dit topic. Hopen dat jullie (en natuurlijk ook de rest) snel zwanger mogen worden!
oei...zag inderdaad net het lijstje en vond mezelf wel erg eng bovenaan staan opeens....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Snoes schreef:Nog 7 meiden uit 2011 in dit topic. Hopen dat jullie (en natuurlijk ook de rest) snel zwanger mogen worden!
oei...zag inderdaad net het lijstje en vond mezelf wel erg eng bovenaan staan opeens....
Moest ook wel even slikken toen ik mezelf bovenaan zag staan. Dat wij maar snel mogen volgen!
Weegschaal- Kletskop
Jasmine schreef:Daar gaan we voor Snoes! Zou het trouwens wel heel mooi vinden om deze ronde zwanger te raken. Dan ben ik rond 22 februari uitgerekend, dat was ook altijd de verjaardag van mijn vader.
Heb al 1x getest nu maar dat was negatief. Zit nu inderdaad maar te wachten tot er wat gebeurt
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Weegschaal schreef:JaneDoe schreef:Snoes schreef:Nog 7 meiden uit 2011 in dit topic. Hopen dat jullie (en natuurlijk ook de rest) snel zwanger mogen worden!
Moest ook wel even slikken toen ik mezelf bovenaan zag staan. Dat wij maar snel mogen volgen!
precies lieve weegschaaltje!!
JD- Ratel
@ Jasmine, dan duim ik heel erg voor jou deze ronde! Doe ik altijd al, maar deze keer nog een beetje meer!
@ Weegschaal,
@ Sanne-84, jammer! Je kunt altijd een uitschieter hebben!
@ Nillis, hoop echt dat er snel duidelijkheid is voor jou!
@ Slaatje, ik moet jou gewoon even een knuffel geven!
@ JaneDoe, spannend, wat willen ze er precies aan doen?
@ Weegschaal,
@ Sanne-84, jammer! Je kunt altijd een uitschieter hebben!
@ Nillis, hoop echt dat er snel duidelijkheid is voor jou!
@ Slaatje, ik moet jou gewoon even een knuffel geven!
@ JaneDoe, spannend, wat willen ze er precies aan doen?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Jasmine, ik ben benieuwd waar jullie heen gaan? En nog even een dikke knuffel voor jou. Voel je je inmiddels al wat beter?
Nillis, wat ontzettend balen dat je nog steeds negatief test. Je lichaam houdt je flink voor de gek.
Nillis, wat ontzettend balen dat je nog steeds negatief test. Je lichaam houdt je flink voor de gek.
Snoes- Lady Post-a-lot
Lieve meiden van 2011, jasmine, weegschaal etc een hele dikke voor jullie!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Goedemorgen! Even een ego- berichtje, reageer morgen weer even op iedereen.
Nog steeds niet ongesteld geworden. Wel al een paar dagen meer witte afscheiding, maar verder nog helemaal niks te bekennen. Ook geen symptomen van een aankomende menstruatie, begin van de week Ă©Ă©n keer ietsje bruine afscheiding, en een hele onrustige huid (wat ik normaal altijd heb vlak voor en aan het begin van mijn menstruatie) maar dat is nu allemaal weg. Snap er niks van. Behoorlijk frustrerend, aangezien ik donderdag ook die negatieve test had. Wanneer zouden jullie nog een keer testen? Niet dat ik mezelf hoop wil geven, maar je weet t nooit zeker totdat je ongesteld bent geworden natuurlijk.
Vandaag vrijgezellenfeest van een vriendin, tot vanavond laat, dus wel weer even afleiding
Jasmine, weegschaal en slaatje:
Nog steeds niet ongesteld geworden. Wel al een paar dagen meer witte afscheiding, maar verder nog helemaal niks te bekennen. Ook geen symptomen van een aankomende menstruatie, begin van de week Ă©Ă©n keer ietsje bruine afscheiding, en een hele onrustige huid (wat ik normaal altijd heb vlak voor en aan het begin van mijn menstruatie) maar dat is nu allemaal weg. Snap er niks van. Behoorlijk frustrerend, aangezien ik donderdag ook die negatieve test had. Wanneer zouden jullie nog een keer testen? Niet dat ik mezelf hoop wil geven, maar je weet t nooit zeker totdat je ongesteld bent geworden natuurlijk.
Vandaag vrijgezellenfeest van een vriendin, tot vanavond laat, dus wel weer even afleiding
Jasmine, weegschaal en slaatje:
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
amber22 schreef:Lieve meiden van 2011, jasmine, weegschaal etc een hele dikke voor jullie!!!
Eigenlijk inderdaad n dikke knuffel voor jullie allemaal, had niet alles gelezen, maar zag dat Jasmine er echt een nodig had...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oe heerlijk al die knuffels.
Stitch, ik zou a.s donderdag nog eens testen. Hopelijk heb je dan een positieve test.
Ik ben net weer thuis gekomen na een paar dagen bij mijn beste vriendin. De menstruatie is zo goed als afgelopen. Denk dat mijn lichaam wat in de war is geweest door het vruchtje dat er was en dat er vervolgens niet was. Ik heb vanochtend een kv test en een digitale cb test gedaan. Beiden negatief. Het hcg is nu dus uit mijn lichaam en we kunnen voor de volgende ronde doorgaan. En vanavond ga ik een wijntje drinken (doe maar een paar ) Ik merk dat, ondanks ik het een plekje heb gegeven en ondanks ik het geaccepteerd heb, het toch af en toe nog even pijnlijk is. Ik laat de traantjes stromen wanneer nodig, en volgende week zondag ga ik dan nog even met mijn schat samen huilen. Vervolgens sleur ik hem mee naar boven om te laten zien hoe ik hem gemist heb :-)
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Stitch, ik zou a.s donderdag nog eens testen. Hopelijk heb je dan een positieve test.
Ik ben net weer thuis gekomen na een paar dagen bij mijn beste vriendin. De menstruatie is zo goed als afgelopen. Denk dat mijn lichaam wat in de war is geweest door het vruchtje dat er was en dat er vervolgens niet was. Ik heb vanochtend een kv test en een digitale cb test gedaan. Beiden negatief. Het hcg is nu dus uit mijn lichaam en we kunnen voor de volgende ronde doorgaan. En vanavond ga ik een wijntje drinken (doe maar een paar ) Ik merk dat, ondanks ik het een plekje heb gegeven en ondanks ik het geaccepteerd heb, het toch af en toe nog even pijnlijk is. Ik laat de traantjes stromen wanneer nodig, en volgende week zondag ga ik dan nog even met mijn schat samen huilen. Vervolgens sleur ik hem mee naar boven om te laten zien hoe ik hem gemist heb :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Logisch slaatje! Vergeet je verdriet zeker niet te uitten zo nu en dan. je klinkt iig positief, fijn om te lezen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dat is heel normaal Slaatje! Dat de komende week maar snel voorbij is, zodat je je vriend snel weer terugziet. En hopelijk ben je snel weer zwanger!
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Slaatje, huilen is niet erg hoor, gewoon doen als jij daar behoefte aan heb! Fijn dat je het al wel een plekje hebt kunnen geven!
Smaragdje- Ratel
slaatje schreef:
Vervolgens sleur ik hem mee naar boven om te laten zien hoe ik hem gemist heb :-)
dit stukje laat toch wel zien dat je ervoor gaat en er positief instaat
Dikke knuffel voor jou Slaatje, en je mag altijd hier je hart luchten he!!
JD- Ratel
@slaatje, ik vind je zo dapper hoe je er mee om gaat. En zeker nu je man zo ver weg is.
Ik hoop dat je snel weer mag komen vertellen dat je positief getest heb!!
Sorry ik ben een beetje hyper... Had een uurtje geleden een positieve test in handen.
We zijn heel blij! Maar kan het nog niet echt bevatten.
Ik hoop dat je snel weer mag komen vertellen dat je positief getest heb!!
Sorry ik ben een beetje hyper... Had een uurtje geleden een positieve test in handen.
We zijn heel blij! Maar kan het nog niet echt bevatten.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Gefeliciteerd Roos !!
Smaragdje- Ratel
@ Roos, gefeliciteerd.
@ Slaatje, huilen lucht zeker op en nog een week en dan is je schat weer thuis.
@ Mezzoforte, ik werk met kinderen 10-15 jaar met een verstandelijke beperking en gedragsproblematiek, dus heb veel te maken met agressie.
@ Jasmine, zou een mooie datum zijn rond de 22e. Ik moet nog eerst ongi worden, al lijkt het nu toch een beetje te komen.
@ Stitch, wat balen dat je nog geen ongi hebt en ook geen positieve test, zou het nog even aankijken. Spannend hoor.
@ all, nou volgens mij zit ik op dag 37 of zoiets en er lijkt een ongi aan te komen, tenminste heb 1 oud korreltje bloed gezien in inlegkruisje en zet verder nog niet door. Iedereen fijn weekend. Ik heb morgenavond weer slaapdienst.
@ Slaatje, huilen lucht zeker op en nog een week en dan is je schat weer thuis.
@ Mezzoforte, ik werk met kinderen 10-15 jaar met een verstandelijke beperking en gedragsproblematiek, dus heb veel te maken met agressie.
@ Jasmine, zou een mooie datum zijn rond de 22e. Ik moet nog eerst ongi worden, al lijkt het nu toch een beetje te komen.
@ Stitch, wat balen dat je nog geen ongi hebt en ook geen positieve test, zou het nog even aankijken. Spannend hoor.
@ all, nou volgens mij zit ik op dag 37 of zoiets en er lijkt een ongi aan te komen, tenminste heb 1 oud korreltje bloed gezien in inlegkruisje en zet verder nog niet door. Iedereen fijn weekend. Ik heb morgenavond weer slaapdienst.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Roos gefeliciteerd!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Lieve Roos, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Ik denk dat ik even moet proberen om hier niet te komen. Ik blijf positief, maar nu ik alleen thuis zit, komt het er allemaal uit. Ik ben heel blij voor alle zwangeren, maar het raakt me iets meer dan ik had gedacht. Ik wil nu heel graag de stem van mijn vriend horen, maar die ligt nog te slapen. Ik heb vanavond een verjaardag en weet dat afleiding goed is, maar begin me af te vragen of ik het wel op kan brengen.
Ik denk dat ik even moet proberen om hier niet te komen. Ik blijf positief, maar nu ik alleen thuis zit, komt het er allemaal uit. Ik ben heel blij voor alle zwangeren, maar het raakt me iets meer dan ik had gedacht. Ik wil nu heel graag de stem van mijn vriend horen, maar die ligt nog te slapen. Ik heb vanavond een verjaardag en weet dat afleiding goed is, maar begin me af te vragen of ik het wel op kan brengen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012