voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Slaatje, wat ben je toch positief en sterk en lief naar iedereen op het forum. Daarom nogmaals een dikke en dat je maar snel weer een positieve test mag hebben.
@ Yasmine, ook voor jou een dikke en hopelijk snel een positieve test.
@ Smaragdje, mijn duimen draaien.
@ all, hier regent het nu en bij jullie? In ieder geval wel de voortuin klaar en het hele huis schoon. Mijn mama is even komen poetsen vandaag. heerlijk zeg.
@ Yasmine, ook voor jou een dikke en hopelijk snel een positieve test.
@ Smaragdje, mijn duimen draaien.
@ all, hier regent het nu en bij jullie? In ieder geval wel de voortuin klaar en het hele huis schoon. Mijn mama is even komen poetsen vandaag. heerlijk zeg.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:
Boekenwurm, graag gedaan hoor. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel. Ik lees hier toch nog altijd mee en je mag me ook altijd PM'en. Nog 2 weken en dan heb je je afspraak al, spannend! Word je wel gewoon uit jezelf ongesteld of dat ook niet?
Fijn dank je wel!
Ja ik ben na vijf maanden, toen ik net een paar weken daarvoor de echo had gehad, toch nog uit mezelf ongesteld geworden. Dat was half mei. Dus wie weet dat ik nog weer uit mezelf ongesteld word voordat ik naar de gyn moet maar dat verwacht ik niet zo snel eigenlijk, gezien de vijf maanden daarvoor. Ik wacht het wel rustig af!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb persoonlijk nog steeds het gevoel dat ik wel eens zwanger kan zijn en dat deze cyclus ook korter duurde dan de vorige. Moet mezelf dan ook inhouden om een test te kopen, aangezien ik die dan niet nog dagen kan laten liggen. En waarop dat gevoel gebaseerd is? Ik zou het niet weten :s
@ Jasmine, dat klinkt eigenlijk best wel goed! Hopelijk mag het snel zo ver zijn en blijft het goed gaan!
@ Nillis, hier regent het ook.
@ Jasmine, dat klinkt eigenlijk best wel goed! Hopelijk mag het snel zo ver zijn en blijft het goed gaan!
@ Nillis, hier regent het ook.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ slaatje, knap dat je er zo nuchter onder bent. Ik zou het verstandelijk wel weten, maar emotioneel toch anders voelen. Fijn dat je ventb weer thuis is, geniet ervan!
@janedoe, hoe is het met je (duim)?
@dikkiedik, smaragdje en stitch, hoe is het bij jullie? Nog steeds spannend?
en stitch, je mag hier best vaker ‘zeuren’ want tis ook niet niks die lange onzekerheid
@smaragdje/ slaatje, ik werk in de zorg, vandaar ook de late en weekenddiensten. In maart hebben we het rooster voor juni al gemaakt (was mn eerste rooster haha) en toen totaal nog niet aan het ek gedacht. Maar we hebben het op het werk gezellig gemaakt (helaas moest het nls elftal de avond verzieken..)
@snoes, zit nu op dag 11, dus deze week moet er geklust worden!
hoe was je werkdag weer?
@pussycat, nog een beetje kunnen slapen vanacht?
@weegschaal, nnog een maand. Nu mag je in weken tellen ipv maanden n hopelijk heb je dan veel zekerheid
@nilis, fijn dat je een goed familieweekend hebt gehad. Nu wachten totdat je weer mag?
@jasmine, dat is goed nieuws. En ben benieuwd hoe goed je het benut hebt;)
@all, zoals al beschreven denk ik nu in mn vruchtbare dagen te komen. Dus deze week maar verplichte nummertjes om de dag en dan weer afwachten haha
@janedoe, hoe is het met je (duim)?
@dikkiedik, smaragdje en stitch, hoe is het bij jullie? Nog steeds spannend?
en stitch, je mag hier best vaker ‘zeuren’ want tis ook niet niks die lange onzekerheid
@smaragdje/ slaatje, ik werk in de zorg, vandaar ook de late en weekenddiensten. In maart hebben we het rooster voor juni al gemaakt (was mn eerste rooster haha) en toen totaal nog niet aan het ek gedacht. Maar we hebben het op het werk gezellig gemaakt (helaas moest het nls elftal de avond verzieken..)
@snoes, zit nu op dag 11, dus deze week moet er geklust worden!
hoe was je werkdag weer?
@pussycat, nog een beetje kunnen slapen vanacht?
@weegschaal, nnog een maand. Nu mag je in weken tellen ipv maanden n hopelijk heb je dan veel zekerheid
@nilis, fijn dat je een goed familieweekend hebt gehad. Nu wachten totdat je weer mag?
@jasmine, dat is goed nieuws. En ben benieuwd hoe goed je het benut hebt;)
@all, zoals al beschreven denk ik nu in mn vruchtbare dagen te komen. Dus deze week maar verplichte nummertjes om de dag en dan weer afwachten haha
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Boekenwurm, je kan helaas ook niet meer doen dan gewoon afwachten. Laat je weten hoe de afspraak bij de gyn is gegaan?
Smaragdje, wat fijn dat je zo'n gevoel hebt. Wanneer wil je gaan testen eventueel?
Sanne, ik was blij weer aan het werk te kunnen, al kon ik vanmorgen niet uit mijn bed. Ik was pas rond 2u in slaap gevallen en een paar uur later moest ik er alweer uit. Ik hoop echt dat mijn slaapproblemen snel van de baan zijn, heb daar nog nooit last van gehad.
Smaragdje, wat fijn dat je zo'n gevoel hebt. Wanneer wil je gaan testen eventueel?
Sanne, ik was blij weer aan het werk te kunnen, al kon ik vanmorgen niet uit mijn bed. Ik was pas rond 2u in slaap gevallen en een paar uur later moest ik er alweer uit. Ik hoop echt dat mijn slaapproblemen snel van de baan zijn, heb daar nog nooit last van gehad.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:
Ja, maar aan de andere kant zou de teleurstelling dan ook groter zijn. Als ik vrijdag of zaterdag nog niet ongesteld ben, dan wil ik één van die dagen gaan testen.
Smaragdje- Ratel
Ja, dat is zeker wel zo. Maar dat gevoel is er dan ook weer niet voor niets denk ik dan. Heb je verder klachten of dat niet? En heb je je eisprong gehad of weet je dat niet?
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Smaragdje; Ik hoop dat je gevoel juist is!
@ Snoes; Hoe ging het werken vandaag? Komen slaapproblemen wel vaker voor bij het begin van een zwangerschap? Kan me voorstellen dat het je echt opbreekt!
De tijd gaat snel idd; de eerste 4 weken vlogen voorbij, daarna 2 moeilijke langzame weken gehad en nu vliegt het gelukkig weer!
@ Dikkie Dik; No hard feelings hoor! Als je alles precies van iedereen moet bijhouden... Was het uiteindelijk goed gegaan met de poezen? En dat je zo lang kan wachten met testen zeg (wil je nu niks aanpraten!).
@ Stitch; Ik heb dan de onderzoeken. En dan zullen na 4 weken de eerste uitslagen volgen, maar met name het chromosomenonderzoek duurt wel wat langer. Maar ik wil er heel graag na de bloedafnames weer voor gaan, even kijken of de gyn het daar ook mee eens is
@ Takkie; Gaat al opschieten! Was er een reden waarom je precies dan stopt met de pil?
@ Nillis; Wat ontzettend lief van je moeder! Doet ze dat vaker?
@ Slaatje; Mooi gezegd! Wees idd blij en gelukkig met wat je hebt, maar hopelijk komt daar nog iets moois bij!
@ Boekenwurm; Dat de 2 weken maar snel voorbij mogen gaan!
@ Jasmine; Fijn dat het goed was. En ook fijn dat ze je sowieso goed willen begeleiden! Ben benieuwd of het een belemmering gaat zijn, maar ik duim van niet! (Valt me trouwens op dat Snoes jou Yasmine noemt, ik moet ook iedere keer nadenken)
@ Sanne-84; Veel plezier dan met je verplichte nummertjes
@ Snoes; Hoe ging het werken vandaag? Komen slaapproblemen wel vaker voor bij het begin van een zwangerschap? Kan me voorstellen dat het je echt opbreekt!
De tijd gaat snel idd; de eerste 4 weken vlogen voorbij, daarna 2 moeilijke langzame weken gehad en nu vliegt het gelukkig weer!
@ Dikkie Dik; No hard feelings hoor! Als je alles precies van iedereen moet bijhouden... Was het uiteindelijk goed gegaan met de poezen? En dat je zo lang kan wachten met testen zeg (wil je nu niks aanpraten!).
@ Stitch; Ik heb dan de onderzoeken. En dan zullen na 4 weken de eerste uitslagen volgen, maar met name het chromosomenonderzoek duurt wel wat langer. Maar ik wil er heel graag na de bloedafnames weer voor gaan, even kijken of de gyn het daar ook mee eens is
@ Takkie; Gaat al opschieten! Was er een reden waarom je precies dan stopt met de pil?
@ Nillis; Wat ontzettend lief van je moeder! Doet ze dat vaker?
@ Slaatje; Mooi gezegd! Wees idd blij en gelukkig met wat je hebt, maar hopelijk komt daar nog iets moois bij!
@ Boekenwurm; Dat de 2 weken maar snel voorbij mogen gaan!
@ Jasmine; Fijn dat het goed was. En ook fijn dat ze je sowieso goed willen begeleiden! Ben benieuwd of het een belemmering gaat zijn, maar ik duim van niet! (Valt me trouwens op dat Snoes jou Yasmine noemt, ik moet ook iedere keer nadenken)
@ Sanne-84; Veel plezier dan met je verplichte nummertjes
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Snoes schreef:Ja, dat is zeker wel zo. Maar dat gevoel is er dan ook weer niet voor niets denk ik dan. Heb je verder klachten of dat niet? En heb je je eisprong gehad of weet je dat niet?
Een eisprong heb ik denk ik wel gevoeld, alleen twijfelde eraan of dat het echt was, aangezien de cyclus dan een stuk korter zou zijn dan die 38 dagen. Ik merk het meestal ook niet op. Verder heb ik geen klachten, niet van een zwangerschap (behalve ontzettend moe zijn, hahaha, maar vorige keer was ik al voor de 4 weken misselijk geweest) en ook niet van een aankomende ongesteldheid.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, dan blijft het wel spannend hoor, ik ga iig voor je duimen!
Weegschaal, ik weet eigenlijk niet of slaapproblemen echt een 'typisch' zwangerschaps-iets is. Ik heb er voordien nog nooit last van gehad (nouja, ik ahd wel eens nachten dat ik niet kon slapen, maar niet dat het bleef aanslepen). Nu heb ik er al bijna 3 weken last van, muv een enkele nacht dat ik wel eens goed slaap. Ik heb over 2 weken een afspraak bij de gyn, als ik er dan nog last van heb, ga ik het wel met hem bespreken.
Weegschaal, ik weet eigenlijk niet of slaapproblemen echt een 'typisch' zwangerschaps-iets is. Ik heb er voordien nog nooit last van gehad (nouja, ik ahd wel eens nachten dat ik niet kon slapen, maar niet dat het bleef aanslepen). Nu heb ik er al bijna 3 weken last van, muv een enkele nacht dat ik wel eens goed slaap. Ik heb over 2 weken een afspraak bij de gyn, als ik er dan nog last van heb, ga ik het wel met hem bespreken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Smaragdje: voor jou blijft het spannend dus! Hopelijk deze week een positieve test!
Weegschaal: ik verwacht niet dat het een belemmering zal zijn. Had dit bij de zwangerschap van J. ook al, en ben al twee keer weer zwanger geraakt. En klopt, sommigen noemen mij nog Yasmine, zo was het eerst ook. Heb alleen een tijd terug mijn naam aan laten passen, omdat er ook een Yasmin vrij actief is op het forum. Vond dat best verwarrend, maar wou mijn naam niet kwijt. Vandaar dus . Voor jou schiet het ook alweer op richting je afspraak zag ik.
Sanne: moest je reactie wel twee keer lezen hoor, over hoe ik mijn ei benut had. Had echt zoiets van: 'nou, gewoon seks hebben'. Pas de tweede keer las ik hoe je hem bedoelde, of we hem met resultaat benut hebben . Jij succes met de nummertjes. Hopelijk heb je bingo .
Nillis: Hier hebben we de hele dag mooi weer gehad, tot anderhalf uur terug. Toen begon het te onweren. Gelukkig maalt J. daar totaal niet om. Voor jouw ook alweer bijna je vruchtbare dagen zie ik. Ik duim voor je dat ze nu eindelijk eens wat opleveren, dat mag wel een keer in ronde zoveel.
Slaatje: Ben inderdaad tevreden met dit nieuws. Goed er zijn wat fratsen, maar had ook niet anders verwacht. Ik ben niet zo van volgens het boekje. Hoe is het nu met jou? Fijn dat je vriend weer thuis is.
Dikkie Dik: Spannend hoor! Zou wel heel fijn zijn als het lekker snel raak is. Wat de katten betreft: ik vond het de eerste keer dat ze naar buiten gingen ook doodeng. Nu struinen ze de hele buurt door en vooral Figaro neemt regelmatig cadeautjes mee. Ben wel elke avond weer blij als ze veilig binnen zijn.
Stitch: Heb je inmiddels al duidelijkheid?
Het vrijgezellenfeest was op zich best leuk, al vond ik het wel een beetje duur voor wat we gedaan hebben. Ook lieten ze de alcohol rijkelijk vloeien, maar ik heb geen zin om ook maar het kleinste risico te lopen, dus heb niet meegedaan. Volgens mij vonden sommigen dat wel flauw, maar dan hebben ze pech gehad. Ook al vind ik een borrel op zijn tijd best lekker (of twee, of drie), toch kan ik prima zonder.
Verder weinig nieuws hier. Zit weer op het wachtbankje en ben heel benieuwd. Ben in elk geval erg blij dat ik, als ik niet binnen 3 á 4 maanden zwanger ben, ik alweer terug mag komen.
Weegschaal: ik verwacht niet dat het een belemmering zal zijn. Had dit bij de zwangerschap van J. ook al, en ben al twee keer weer zwanger geraakt. En klopt, sommigen noemen mij nog Yasmine, zo was het eerst ook. Heb alleen een tijd terug mijn naam aan laten passen, omdat er ook een Yasmin vrij actief is op het forum. Vond dat best verwarrend, maar wou mijn naam niet kwijt. Vandaar dus . Voor jou schiet het ook alweer op richting je afspraak zag ik.
Sanne: moest je reactie wel twee keer lezen hoor, over hoe ik mijn ei benut had. Had echt zoiets van: 'nou, gewoon seks hebben'. Pas de tweede keer las ik hoe je hem bedoelde, of we hem met resultaat benut hebben . Jij succes met de nummertjes. Hopelijk heb je bingo .
Nillis: Hier hebben we de hele dag mooi weer gehad, tot anderhalf uur terug. Toen begon het te onweren. Gelukkig maalt J. daar totaal niet om. Voor jouw ook alweer bijna je vruchtbare dagen zie ik. Ik duim voor je dat ze nu eindelijk eens wat opleveren, dat mag wel een keer in ronde zoveel.
Slaatje: Ben inderdaad tevreden met dit nieuws. Goed er zijn wat fratsen, maar had ook niet anders verwacht. Ik ben niet zo van volgens het boekje. Hoe is het nu met jou? Fijn dat je vriend weer thuis is.
Dikkie Dik: Spannend hoor! Zou wel heel fijn zijn als het lekker snel raak is. Wat de katten betreft: ik vond het de eerste keer dat ze naar buiten gingen ook doodeng. Nu struinen ze de hele buurt door en vooral Figaro neemt regelmatig cadeautjes mee. Ben wel elke avond weer blij als ze veilig binnen zijn.
Stitch: Heb je inmiddels al duidelijkheid?
Het vrijgezellenfeest was op zich best leuk, al vond ik het wel een beetje duur voor wat we gedaan hebben. Ook lieten ze de alcohol rijkelijk vloeien, maar ik heb geen zin om ook maar het kleinste risico te lopen, dus heb niet meegedaan. Volgens mij vonden sommigen dat wel flauw, maar dan hebben ze pech gehad. Ook al vind ik een borrel op zijn tijd best lekker (of twee, of drie), toch kan ik prima zonder.
Verder weinig nieuws hier. Zit weer op het wachtbankje en ben heel benieuwd. Ben in elk geval erg blij dat ik, als ik niet binnen 3 á 4 maanden zwanger ben, ik alweer terug mag komen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine, daar zou ik ook schijt aan hebben hoor, wat anderen denken over wat je wel of niet dronk. Ik lust op zijn tijd ook graag alcohol, maar ik kan ook echt prima zonder. In heel ons zwanger-worden-traject heb ik alleen maar met oudjaar en de nieuwjaarsreceptie van mijn werk nog eens goed gedronken, maar met oudjaar was ik net ongesteld geworden en de nieuwjaarsreceptie was 4 dagen voor mijn operatie, dus boeide het mij niet. Maar anders dronk ik ook niet, ik wilde gewoon geen risico's nemen.
Snoes- Lady Post-a-lot
ik weet dat alcohol niet goed is als je zwanger wilt worden, maar helemaal niks meer drinken? lulllig als je na een jaar pas aantelt, dan mag je 2 jaar niet drinken.
ikzelf geef er ook niet heel veel om, en drink ook niet veel. maar vind af en toe een rosebiertje wel lekker, en die pak ik nu ook nog gewoon. als ik straks zwanger ben natuurlijk niet meer
ikzelf geef er ook niet heel veel om, en drink ook niet veel. maar vind af en toe een rosebiertje wel lekker, en die pak ik nu ook nog gewoon. als ik straks zwanger ben natuurlijk niet meer
sanne-84- Ratel
Hoezo is dat 'lullig'? Snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo rampzalig is het niet om niet te drinken. Althans, zo ervaar ik het dan.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
lullig is misschien verkeerde woordkeuze. en zoals ik ook schreef ben ik geen grote drinker, en drink ik er als ik drink maar 1tje. maar om al bij voorbaat zoveel te laten.. en inderdaad, als blijkt dat je er een jaar over doet
sanne-84- Ratel
is ook wel hoor. Met drinken had ik dat totaal niet, meer met rood vlees. Als ik dan ongesteld werd, aten we diezelfde avond nog biefstuk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb het toch ook gedaan hoor Sanne, als mijn ongesteldheid over was, dronk ik meestal niet meer. Ik ben nou ook niet zo'n drinker, dus mij maakt het verder ook niet heel veel uit, maar juist omdat het dus zolang duurde, ging ik nog voorzichtiger zijn. Ik wilde absoluut niet het risico lopen iets 'fout' te doen ofzo.
Snoes- Lady Post-a-lot
sanne-84 schreef:lullig is misschien verkeerde woordkeuze. en zoals ik ook schreef ben ik geen grote drinker, en drink ik er als ik drink maar 1tje. maar om al bij voorbaat zoveel te laten.. en inderdaad, als blijkt dat je er een jaar over doet
Dan moet ik er maar bij voorbaat heel veel om laten. Ik heb er op dit moment héél wat voor over om een zwangerschap te hebben die wel goed gaat. Het is nu twee keer mis gegaan, heb geen zin om onnodige risico's te lopen op een derde miskraam.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik snap je helemaal. Ik heb dan geen miskramen gehad, maar ik had ook geen zin om onnodige risico's te lopen.Jasmine schreef:sanne-84 schreef:lullig is misschien verkeerde woordkeuze. en zoals ik ook schreef ben ik geen grote drinker, en drink ik er als ik drink maar 1tje. maar om al bij voorbaat zoveel te laten.. en inderdaad, als blijkt dat je er een jaar over doet
Dan moet ik er maar bij voorbaat heel veel om laten. Ik heb er op dit moment héél wat voor over om een zwangerschap te hebben die wel goed gaat. Het is nu twee keer mis gegaan, heb geen zin om onnodige risico's te lopen op een derde miskraam.
Snoes- Lady Post-a-lot
ik moet wel zeggen dat ik nu weer in de vruchtbare periode kom ik er ook wel minder achter sta. maar in de 2 weken ervoor kan het wel haha.
en dat is ook het eerste wat ik tegen mn man zei toen ik ongesteld werd; kunnen we in ieder geval nog ff biefstuk eten hahaha
en dat is ook het eerste wat ik tegen mn man zei toen ik ongesteld werd; kunnen we in ieder geval nog ff biefstuk eten hahaha
sanne-84- Ratel
@Weegschaal Mooi dat concert Guus leuk was
@Stitch Guus is dus aanrader om heen te gaan? Ik was naar het concert van Slash. Ik had mijn vriend kaartjes cadeau gedaan voor z'n verjaardag. Was zo leuk gisteren, hij ging helemaal uit z'n dak, kreeg er helemaal een blij gevoel van hem zo te zien
@Nillis Leuk dat de familiedag geslaagd was
@Slaatje Fijn dat je vriend weer terug is, en dat jullie zo van elkaar genieten Leren van tentamen gaat niet zo best, helaas vandaag weer ziek, zwak en misselijk. Heb dus maar besloten tentamen morgen te laten lopen, en hem in december te maken. Misschien dat ik hem op basiskennis wel zou kunnen halen, maar het duurt 2x 3 uur, heel intensief, en als ik me morgen nog steeds hetzelfde voel dan trek ik dat gewoon niet. Heeft verder geen consequenties ook ofzo als ik hem nu mis in principe. Dus wordt weer een dgaje rust pakken (net als vorige week), en woensdag dan maar weer aan het werk. Echt heel vervelend, maar ja ik ben de laatste tijd echt een beetje met mijn gezondheid aan het kwakkelen. Stress vanwege mijn contract helpt natuurlijk niet mee.
@Smaragdje Spannend, nog even afwachten deze week. Ik wacht ook altijd zo lang mogelijk met testen kopen, omdat ik anders ook niet kan wachten met testen
@Stitch Guus is dus aanrader om heen te gaan? Ik was naar het concert van Slash. Ik had mijn vriend kaartjes cadeau gedaan voor z'n verjaardag. Was zo leuk gisteren, hij ging helemaal uit z'n dak, kreeg er helemaal een blij gevoel van hem zo te zien
@Nillis Leuk dat de familiedag geslaagd was
@Slaatje Fijn dat je vriend weer terug is, en dat jullie zo van elkaar genieten Leren van tentamen gaat niet zo best, helaas vandaag weer ziek, zwak en misselijk. Heb dus maar besloten tentamen morgen te laten lopen, en hem in december te maken. Misschien dat ik hem op basiskennis wel zou kunnen halen, maar het duurt 2x 3 uur, heel intensief, en als ik me morgen nog steeds hetzelfde voel dan trek ik dat gewoon niet. Heeft verder geen consequenties ook ofzo als ik hem nu mis in principe. Dus wordt weer een dgaje rust pakken (net als vorige week), en woensdag dan maar weer aan het werk. Echt heel vervelend, maar ja ik ben de laatste tijd echt een beetje met mijn gezondheid aan het kwakkelen. Stress vanwege mijn contract helpt natuurlijk niet mee.
@Smaragdje Spannend, nog even afwachten deze week. Ik wacht ook altijd zo lang mogelijk met testen kopen, omdat ik anders ook niet kan wachten met testen
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Hier ook weer een berichtje van mij. Ik vind het moeilijk het allemaal bij te houden, ik ben dan ook nooit een actieve forumster geweest. Sorry! Ik lees wel trouw alles.
Smaragdje ik duim voor je!
Slaatje fijn dat je man to be weer thuis is en dat jullie het samen een plekje hebben kunnen geven. Geniet nog maar lekker van hem!
Jasmine dat is goed nieuws! Fijn dat als je inderdaad niet zwanger word binnen 4 maanden dat je terug mag komen.
Nu ben ik het alweer kwijt
Ik kom net thuis van het werk. Sta nu te koken
Ik kon mezelf vanmorgen niet bedwingen en heb getest. Negatief. Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik donderdag ongesteld moeten worden. Ik ben alleen nog niet regelmatig ongesteld. Mijn cyclussen tot nu toe lopen van 38-49-28-?
Ik wacht af. Hield mezelf gelukkig toch al voor dat het nooit zo snel raak is en dat er vast nog wel wat keren voorbij gaan.
Smaragdje ik duim voor je!
Slaatje fijn dat je man to be weer thuis is en dat jullie het samen een plekje hebben kunnen geven. Geniet nog maar lekker van hem!
Jasmine dat is goed nieuws! Fijn dat als je inderdaad niet zwanger word binnen 4 maanden dat je terug mag komen.
Nu ben ik het alweer kwijt
Ik kom net thuis van het werk. Sta nu te koken
Ik kon mezelf vanmorgen niet bedwingen en heb getest. Negatief. Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik donderdag ongesteld moeten worden. Ik ben alleen nog niet regelmatig ongesteld. Mijn cyclussen tot nu toe lopen van 38-49-28-?
Ik wacht af. Hield mezelf gelukkig toch al voor dat het nooit zo snel raak is en dat er vast nog wel wat keren voorbij gaan.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Samantha Volgens mij heb ik je nog helemaal niet welkom geheten in dit topic. Welkom dus, gezellig dat je mee komt schrijven. Als ik naar je cylcus kijk, heb je inderdaad een wat langere cylcus. In dit geval zou ik nog even wachten met testen. Ik probeer altijd te wachten tot mijn langste cylcusdag, de ik heb gehad sinds ik met de pil gestopt ben, voorbi is. Nu heb ik wel makkelijk praten, want mijn langste was 33 dagen. Heb je eerst ontpilt, of zijn jullie er gelijk voor gegaan? Nou ja, ik hoop voor je dat je veel te vroeg getest heb en dat je binnenkort een mooie positieve test in handen mag hebbe.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Slaatje, we hebben sinds deze maand echt de condooms de deur uit gedaan. Ik ben ergens in januari al gestopt met de pil en bij toeval ben ik het een tijdje later gaan bijhouden met een app op mijn telefoon. Dus misschien ben ik nog aan het ontpillen. Ik wacht nu ook netjes af hoor. Als ik na dag 40 ongeveer nog niet ongesteld ben geworden dan zal ik nog eens testen. Al lijkt me dat niet nodig aangezien mij vanmorgen opviel dat mijn buik wat opgeblazen is wat meestal aangeeft dat de ongesteldheid er aan te komen zit.
Ik neem het je niet kwalijk dat je me over het hoofd gezien heb zoveel heb ik niet geschreven en het was net in jou moeilijke week.
Ik neem het je niet kwalijk dat je me over het hoofd gezien heb zoveel heb ik niet geschreven en het was net in jou moeilijke week.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Ik houd het hier ook allemaal ff niet meer bij, ik probeer wel alles bij te lezen... maar ik heb toch wel veel last van stress de laatste weken.. waardoor ik nu elke ochtend met ontzettende buikpijn opsta en me rot voel.. hopelijk gaat het snel weer beter en komt er over een paar weken goed nieuws, daardoor heb ik niet echt de puf om overal op te reageren.. sorry daarvoor, ik probeer zoveel mogelijk te lezen
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012