Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linda vr 22 jun 2012 - 0:50

@ Sanne, ik heb morgen m'n NOD als ik uit ga van een cyclus van 26 dagen (dat was de laatste keer). Maar ik heb ook wel eens 27-29 dagen gehad. Ja dat geduld hebben is vreselijk he?! Ik ben ook echt veel te ongeduldig! Bij mijn dochter was ik er niet zo mee bezig, dat was echt prettiger. Maar ik kan het nu gewoon niet los laten

@ Aardei, oké, vandaar. Ik dacht dat je pas naar de gyn mocht als je al minimaal een jaar bezig was. Maar dat is dus niet zo.

@ Mezzoforte, hoe is gister je gesprek gegaan? Beter hoor dat je zo snel al bent benaderd!

@ Samantha, beterschap! Heb je wel een idee wanneer je wil gaan testen?

@ Sleeping beauty, geen last meer van je kies? Was het je verstandskies?

@ Jasmine, spannend hoor! Ik hoop echt voor je dat het raak is!

@ Pussycat, vanmorgen heb ik dus getest. Wederom een negatieve test. Ik denk echt dat m'n lijf me in de maling zit te nemen. Ik ga nu in ieder geval wachten tot maandag met testen (als ik in de tussentijd niet ongesteld wordt dan).
Ik moest lachen om Sanne haar "niet geschoten is altijd mis"opmerking. Maar volgens mij heeft ze wel gelijk.
Ik heb trouwens ook het idee dat ik mijn eisprong altijd voel. Het doet bij mij alleen geen zeer.

@ Sabje, poeh, heftige reactie zeg! Hoop dat je je alweer beter voelt!

@ Stitch, ook al zulke erge klachten, vervelend hoor! Wel dapper om op een schuur te klimmen icm hoogtevrees! En thanx voor het duimen!

@ Slaatje, jij bent er dus ook zoveel mee bezig. Zelfs zo aan het dromen joh. Ik hoop voor je dat je woensdag kan testen en dat het raak is!

@ Blondje, hier geen ervaring met ovutesten.

@ Nilis, leuk dat jullie zo van het camperen zijn. En verder ook op het wachtbankje dus (wat een vreselijk woord is dat eigenlijk he, haha).
Beterschap voor je schoonpa. Heb je een idee waarom je zo last hebt van je darmen?

@ Razz, welkom! Ik duim voor je dat het net zo snel raak is als de eerste keer. Fijn dat je man nu ook om is. Hoe staat het met je verkoop van jullie huis?

@ Maiadebij, welkom! Leuk dat jullie voor een derde gaan! Ik denk dat wij het bij 2 houden (als dat lukt natuurlijk).
Het zou best een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar je kan toch niet meer doen dan afwachten.

@ Julia, nee het is mij niet gelukt om het vol te houden. Ik moet die stomme testen niet in huis halen.. Jammer dat jij ook nog geen positieve test in handen hebt. Maar het zou nog moeten kunnen...

@ Weegschaal, dat is een korte cyclus zeg. Zeker lief dat iemand er bij stilstaat.

@ all, zo ik heb op iedereen even kunnen reageren. Dl ligt lekker te slapen. Ik blijf altijd bij haar tot ze slaapt en normaal kan ik dan weg sneaken, maar dat lukte al een paar dagen niet. Maar vandaag gelukkig wel, dus ik zit lekker op de bank te laptoppen.
We zijn nog steeds lekker aan het genieten van onze vakantie! Beetje jammer dat het niet zulk mooi weer is, maar niks aan te doen..

Jullie verder nog plannen voor het weekend? Ik ga morgen bij een vriendinnetje logeren, heb er echt zin in! Even er lekker tussenuit en lekker op stap gaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria vr 22 jun 2012 - 2:17

Maia, lief dat je naar me vraagt. Met onze zoon is het erg goed. Onze jongens gaan gewoon alweer bijna naar school he? Very Happy Hoe gaat het verder bij jullie?
Ik voel me helaas ontzettend belabberd, maar dat kan nu eenmaal die eerste weken. Even doorbijten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  maiadebij vr 22 jun 2012 - 4:58

Filoria schreef:Maia, lief dat je naar me vraagt. Met onze zoon is het erg goed. Onze jongens gaan gewoon alweer bijna naar school he? Very Happy Hoe gaat het verder bij jullie?
Ik voel me helaas ontzettend belabberd, maar dat kan nu eenmaal die eerste weken. Even doorbijten.

Ja ze worden groot hè? Kan me nog niet zoveel voorstellen bij het naar school gaan, lijkt me best weer een hele stap! Tegen die tijd gaat J ook naar de psz, dan heb ik gewoon dagdelen geen kinderen in huis, vast heel vreemd!
Lastig hè die eerste weken, en met een peuter thuis moet je wel door. Best pittig allemaal.
Hier gaat alles goed, de kinderen zitten beide in een nogal bewerkelijke fase dus druk. Ook richting elkaar veel interactie, ruzies maar ook vaak positief. Heel leuk om te zien!

Linda, even ver in ds toekomst kijkend; ben je van plan eventueel te gaan tandemvoeden?

Dit was even vanaf de iPhone, een andere x reageer ik weer wat uitgebreider. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de naderende NOD's. Ik moet nog ruim een week geduld hebben, wat ik dus niet heb :-(

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda vr 22 jun 2012 - 5:16

Maiadebij, ik denk dat ik wel ga tandemvoeden als dl blijft drinken. Het staat me tegen om haar de borst te weigeren. Maar ik weet niet hoe ik me er zelf bij zal voelen.
En jij? Heb jij dat bij je 2 kids gedaan? En ben je dat nu weer van plan?

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch vr 22 jun 2012 - 5:34

@ Sabje, heb inderdaad ook wel eens gehoord dat het vaak na een zwangerschap beter wordt, dus daar hoop ik dan maar op! Hopelijk is het bij jou ook snel over, en kunnen we allebei door voor de volgende ronde!

@ Slaatje, wat vervelend van die dromen. Al herken ik het ook wel heel goed, ik ben er ook veel meer mee bezig dan ik zou willen. En kan me voorstellen dat dat voor jou nog moeilijker is, omdat je al dichterbij het uitkomen van je droom bent geweest! hug Ik hoop dat het snel weer raak is, ga voor je duimen.

@ Blondje, wat vervelend dat het niet doorzet, en ook geen positieve test hebt. Hopelijk heb je snel wel duidelijkheid!

@ Nillis, ik heb er wel over nagedacht, ovulatietesten. Heb voor mezelf besloten dat ik het deze ronde nog even aankijk. Als het deze keer weer zo bizar gaat lopen als afgelopen keer ga ik denk ik inderdaad ovulatietesten proberen. Want merk dat deze ronde er wel flink ingehakt heeft, en dat het me flink onzeker maakt. Ben heel erg bang dat ik straks niet zelf zwanger kan worden ofzo. En weet wel dat ontpillen een half jaar, tot een jaar kan duren, maar toch baal ik ervan dat er na 8 maanden nog steeds geen regelmaat in te ontdekken is.
Wat lekker dat jullie een nieuwe tent konden kopen met 20% korting, dat scheelt wel een hoop! Hopelijk mag je er zwanger in slapen in augustus Wink

@ Razz, en Maiadebij, Wat leuk dat jullie voor nog een kindje gaan! Welkom

@ Maiadebij, je bent gelijk maar met de spannende dagen ingestapt Wink Zal voor je duimen dat het inderdaad een innestelingsbloeding was!

@ Pussycat, ik zou hem gewoon nog een keer bespringen Razz Maar goed, daar heb ik sinds ik met de pil ben gestopt geen moeite meer mee!

@ Mezzoforte, Fijn dat het gesprek goed ging! Lijkt het je zelf ook een leuke baan? Geeft wel een prettig gevoel zeker, dat je al meerdere keren benaderd bent, zonder te solliciteren? Geef je kat maar een dikke knuffel, ze zijn zo zielig als ze ziek zijn. Hopelijk voelt hij zich snel weer helemaal beter!

@ Julia, bij jou blijft het ook nog even spannend dus!

@ Weegschaal, heb er ook echt veel zin in, wordt nu mijn 4e jaar Lowlands. Nog geen andere festivvals bezocht, maar er staan er voor in de toekomst nog wel een aantal op mijn lijstje waar ik ook weleens graag naartoe wil. Al blijft Lowlands toch het meest bijzonder, omdat ik daar mijn vriend heb leren kennen. Is toch een beetje een dingetje van ons samen dus.
Na 21 dagen ongesteld, das wel kort inderdaad! Nu nog 3,5 week wachten ofzo toch? Hopelijk mag je snel genieten van een mooie dikke buik met een kindje erin! Wat lief trouwens van die moeder dat ze je een berichtje stuurde. Kan me voorstellen dat het fijn is dat mensen er soms wel bij stilstaan dat het voor jou wel moeilijk kan zijn!

@ Aardbei, daar heb ik ook last van, overal zwangere buiken en babies (nou werk ik ook op een KDV, dus is dat niet zo heel moeilijk Razz ) Helemaal nu mijn schoonzusje komende week uitgerekend is, en goede vrienden in oktober ook hun eerste kindje verwachten. Hopelijk zijn de uitslagen goed!

@ Samantha, hopelijk voel je je snel weer beter! In welke dag van je cyclus zit jij nu?

@ Linda, haha, ik had de bal er zelf bovenop getrapt, dus vind dat ik hem er dan zelf ook weer af moet halen Wink En toen ik ernaast stond leek de schuur helemaal niet zo hoog, daar dacht ik helaas anders over toen ik erbovenop zat! Gelukkig wel veilig beneden gekomen Wink Volgende keer stuur ik de stagaire het dak wel op Razz
Bij jou nog niks te bekennen van een ongesteldheid? Blijft nog even spannend dus. Hopelijk zat je gevoel er niet naast, en anders gaan we gezellig met zijn allen voor de volgende ronde! Wink

@ All, de ongesteldheid is hier eindelijk weer bijna voorbij! :cheering: Nog wel wat krampen, en een gevoelige buik, maar zo goed als geen bloedverlies meer, mag ook wel, na 8 dagen. Helaas is mijn vriend dit weekend weg, hij gaat een weekendje terreinrijden met zijn broer. Erg leuk voor hem, maar kunnen we het eindelijk weer gezellig maken in de slaapkamer, is hij er niet! Razz Ach, we maken het daarna wel weer goed! Heb hem gisteren even gemeld dat we deze maand, minimaal om de dag sex gaan hebben. Zijn antwoord was: maar je kan ook gewoon sex hebben omdat je het leuk vind, hor. Dus heb hem maar even verteld dat ik het zowiezo leuk vind, en dat het ook best elke dag mag, maar in ieder geval om de dag! Geloof dat hij er wel mee akkoord gaat Razz
Zou vanavond gaan sporten, alleen heeft mijn collega net afgezegd, dus twijfel nog een beetje. Denk dat ik maar gewoon ga, ben dinsdag ook al niet geweest. Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:55

@ weegschaal, ik heb met en zonder pil altijd een cyclus van 29 dagen. Deze maand was gewoon echt de eerste keer dat die langer was. M'n vriend en ik hebben vorige maand 1x onbeschermd seks gehad en ik zat helemaal in spanning. Misschien dat het daarom ook langer duurde Wink

@ linda, met de verkoop gaat het niet zo goed. Het is nu sinds Maart erg stil helaas Sad Ik ben er echt bang voor dat we hier nog wel minimaal 2 jaar zitten helaas..

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 22 jun 2012 - 7:58

Razz, jammer dat de verkoop niet op schiet. Maar het is een heel mooi appartement. Super leuk ook met die kinderboerderij! Daar kun je ook met twee kinderen heerlijk wonen denk ik (fijn dat je man/vriend daar nu ook zo over denkt).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 8:01

blondje1313 schreef:Razz, jammer dat de verkoop niet op schiet. Maar het is een heel mooi appartement. Super leuk ook met die kinderboerderij! Daar kun je ook met twee kinderen heerlijk wonen denk ik (fijn dat je man/vriend daar nu ook zo over denkt).

Ja dat wel. Maar een huisje met extra slaapkamer en een tuintje is natuurlijk net is fijner Very Happy

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 22 jun 2012 - 10:04

@PC; pijn na het trekken viel heel erg mee. Heb nog redelijk normaal kunnen werken. Niet teveel bukken en tillen, dan voelde ik het wel meer en begon het te kloppen. Maar ging goed.
Ja fijn die 2 weken wachten. Duurt lang!
Hopelijk is het voor jou raak deze ronde!

@Mezzoforte; fijn dat je uitgenodigd bent voor gesprek! Niet leuk he weer dat solliciteren, wordt daar ook zo moe van! Mja hopelijk vind je snel wat.
Het was inderdaad een verstandskies. Voor de rest zie hier boven Wink

@Sabje; spannend dan voor jou!

@Slaatje; spannend voor jou! Ga voor je duimen
Hoe doen jullie dat trouwens in de tijd dat je aan het 'wachten' bent? Drink je dan wel alcohol? Ik merk dat ik het nu onbewust wel gedaan heb. Niet veel, drink nooit veel. Maar toch soms 1 of 2 glaasjes.

@Nillis; DAt scheelt nog al voor jullie tent. Leuk kun je al vast de vakantie kriebels krijgen. Wanneer gaan jullie op vakantie?

@Maia; welkom!

@Weegschaal; zeker een korte cyclus. Wel fijn dat je een eisprong had.

@Linda; leuke plannen voor het weekend! Veel plezier! Ik ga lekker werken smile Heb er wel zin in! Weekend is altijd wel gezellig. HOpelijk vind ik dat morgenochtend ook nog.

Iedereen die ik vergeten ben Sorry, het was heel veel om terug te lezen.

@all; hier gaat het lekker, weer druk aan het werk de eerste week is voorbij gevlogen. Dus weekend mag ik ook weer en dan de nacht weer in. Zo gaat het wachtbankje wel snel voorbij!
Vandaag persooneels uitje gehad was zeer geslaag. Ik ben dan altijd zo zenuwachtig voor de tijd, en dan uiteindelijk is het heel gezellig en wil ik niet weg! haha
Zo slapen morgen weer vroege dienst.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis vr 22 jun 2012 - 19:49

@ SB, wij gaan 1aug op vakantie, dus nog 5 weekjes wachten.

@ all, verder even kort gaan zo in e tuin aan het werk. De tent is gekomen en gaan hem vanmiddag opzetten. Verder hier weinig bijzonderheden. Tess heeft volgens mij weer last van tanden, want ze is niet te genieten.
Fijn weekend iedereen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje vr 22 jun 2012 - 21:25

Blondje Balen dat je test negatief was, ben je inmiddels ook al ongesteld geworden?

Nillis Wat goed van die tent. Wanneer ga je op vakantie? En is de tent al binnen gekomen? En wanneer is je NOD? Je vroeg trouwens wanneer die van mij is, als ik uitga van 28 dagen, dan is ie dinsdag. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, wil ik gaan testen.

PC Ik hoop dat jullie goed genoeg geklust hebben :-) Spannend weer hoor.

Sabje Hoe is het met de buikpijn, is die al weggetrokken?

Sanne Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Maar zolang er nog niets is, gewoon lekker voluit gaan hoor!!

Mezzoforte Mooie instelling meid! Heb je al iets anders op het oog?

Weegschaal Korte cyclus, hopen op de volgende van 28 dagen, en daarna wil ik jou niet meer horen over cyclussen. Gesnopen? voor een kindje 2012 - Pagina 32 253468018

Maia Haha, jij bent dus alweer net als ons aan het letten op symthomen enzo. Wel spannend en mooi voor het derde kindje. Hoop dat het weer snel raak mag zijn!

Aardbei Wijntje drinken mag wel, maar na de miskraam ben ik er toch wat voorzichtiger mee. Voorheen dronk ik altijd een wijntje bij het eten, ook doordeweek. Dat heb ik inmiddels afgeschaft. Alleen in het weekend en dan niet meer dan 2. Is ook beter voor me trouwens. Ik heb me er gister tijdens het uit eten keurig aan gehouden :-) En dat je op al die zwangeren ed let, dat gaat vanzelf. Is hetzelfde als je bijv je been gebroken hebt, dan zie in ene iedereen met gips om zijn poot en met krukken lopen voor een kindje 2012 - Pagina 32 253468018

Razz Gebruik je ovutestjes?

Linda Balen meid voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888

Samantha Voel je je inmiddels al wat beter?

Filoria Balen dat je zo misselijk bent voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888

Stitch Lief van jou. Dank je wel meis voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888 Jij wel lekker aan de klus dus :-)

SB Normaal dronk ik wel altijd een wijntje bij het eten. Nu doe ik dat alleen in het weekend en nooit meer dan twee. Fijn dat het personeelsuitje gezellig is geweest. Werkze vandaag.

Hier gaat alles zijn gangetje. Donderdag avond om 21 uur viel de stroom uit. Toen ik gisterochtend om 10 uur naar mijn werk ging hadden we nog niks. Gelukkig waren wij 1 van de eersten bij wie het weer goed was. Op het werk met een spoedklus bezig geweest. Daarna was ik kapot en gesloopt. Lekker uit eten geweest en niet te laat naar bed gegaan. Verder heb ik af en toe wat krampen waarvan ik denk dat mevrouw menstruatie zich aan gaat melden. Ook wat hoofpijn, dus ik weet het niet hoor!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  sanne-84 vr 22 jun 2012 - 21:47

Nilis, ik heb met periode ook last van mn darmen, voel me dan ook erg dik haha.
nog even wachten voor de vakantie dus. Maar misschien doet die wel wonderen (even totale ontspanning). Succes met T

Mezzoforte: positief dat er gereageerd wordt op je sollicitaties, geeft al hoop! En vooral als je op geprek mag komen

Linda en julia, zouden jullie vandaag niet testen?!
Ow linda, zie nu dat je al getest hebt, jammer.. Hopenlijk heb je snel meer duidelijkheid

Slaatje, even gemist dat je afstand wilde nemen, maar snap je zeker. Toch veelsucces deze week met wachten en hopenlijk is die hoofdpijn niet wat je denkt dat he is.

Weegschaal, idd een paar maandjes sporten is niet erg, maar langere tijd zou ik wel zonde vinden. Vooral omdat ik al zo gefocust ben op mn (vind ik dan zelf) dikke buik. Dan wil k het liefst zo vaak mogelijk sporten, maar knaagt er ook weer iets..
Kort Cyclus idd, maar is voor straks alleen maar gunstig (vakere pogingen smile ) weet je wel wanneer je eisprong is met zo'n korte cyclus?
Wel lief dat je een prive bericht krijgt om een knuffel te geven!

Maia, had idd nog wel lekker gesport, maar vandaag toch maar geskipt..
Zou wel super gaaf zijn als je nu weer zo snel aantelt, bloedinkje klinkt positief..

Aardbei, 2,5 week, spannend? Die zwangere vrouwen zie ik ook steeds meer. Wordt dan toch Wel beetje jaloers als ik die mooie dikke buiken zie

Razz, ben erg beneieuwd wat je cyclus deze keer doet (of juist niet Very Happy )

Pussycat, dat van het eitje herken ik niet, ik voel wat dat betreft bijna niks (mn eisprong niet, ofik ongesteld moet worden). Ben benieuwd over 2 weekjes
Mocht ik nu niet zwanger zijn dan doe ik het volgende x ook iedere dag (heel veel roddels zijn niet waar, maar twijfel over het feit dat er gezegd wordt dat iedere dag seks de kwaliteit van zaad afneemt. Stom he?!)

Samantha, vervelend dat je ziek bent geweest. Wanneer was je laatste menstruatie? Want dan weet je toch ongeveer je eisprong?

Stitch, fijn dat je ongi over is! En tja ovutesten moet je zelf beslissen. Ik heb dat wel meteen gedaan... Ben je nog wezen sporten?

Sb, ik drink zelf ook nooit veel, dus zou dat in die 2 weken ookk niet snel doen. Terwijl je weet dat t mog best wel mag. Maja durf dan ook al bijna niet te sporten;) rood vlees en zalm etc eet ik dan nog wel gewoon..

Ik zal vast wel het een e ander vergeten zijn lijkt wel alsof ik niet alle berichtjes zie.
Leuk om te horen dat sommige lekker op vakantie gaan. Wij weten het nog niet. Aan de ene kant denk ik, als ik nu aantal hoeft het van mij niet, maar aan de andere kant als et nu langer duurt.. En dit is t 3e jaar da we niet gaan, maar zijn dit jaar wel getrouwd en 10 jaar bij elkaar, dan mag dat toch wel..

Hier verder nog een weekje wachten. Het lijkt alsof mn borsten wat gevoeliger worden (niet heel erg). Maar weet niet of dat is, of dat ik dat wil voelen..
Fijn weekend!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje vr 22 jun 2012 - 22:05

En nu ben ik toch even heel verdrietig. Het lijkt erop dat ik gelijk had in mijn vorige post. Hoofdpijn gaat doorzetten, krampen ook en ik heb bij het afvegen al wat oud bloed. Zal een korte cyclus worden dus...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge vr 22 jun 2012 - 23:05

Ik ga alvast beginnen met meelezen hier :-)
Over 3 weken gaan wij trouwen en in september op huwelijksreis dus in oktober gaat de pil de deur uit.
Eigenlijk wil ik het liefst na het trouwen de pil de deur uit doen maar wil tijdens de huwelijksreis niet ongesteld worden en ook liever niet zwanger zijn (niet dat ik het idee heb dat het gelijk raak is, maar je weet maar nooit).
Ik hoop dat tegen de tijd dat ik echt mee ga schrijven hier jullie allemaal zwanger zijn!

hug Slaatje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  sanne-84 vr 22 jun 2012 - 23:11

Slaatje , dus toch Sad

Inge, leuk Very Happy
Zonder pil kun je nog zorgen dat je niet zwanger bent op je huwelujsreis, ongesteld alleen niet...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Samantha vr 22 jun 2012 - 23:17

Ik ga zo werken dus even snel een berichtje van mij.

Ik voel me gelukkig al wel wat beter. Ik ben nog niet ongesteld. Mijn laatste menstruatie van 17 april dus het laat al lang op zicht wachten.

Tot vanavond
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  slaatje vr 22 jun 2012 - 23:26

Inge Nog maar drie weken, ben je al zenuwachtig? Waar gaat de huwelijksreis heen? En super leuk dat jullie voor een kindje gaan. Je kunt inderdaad wel eerder stoppen, maar dan heb je geen controle over je menstruatie.

Samantha 17 april, kan het niet zijn dat je 17 mei bedoelt? En heb je vaker last van zo'n lange cyclus? Anders zou ik gewoon even naar de h.a gaan.

Hmmmm, het is alweer weg. Ik ga zo even douchen en dan met schatje boodschapjes halen. Zit mezelf gek te maken. Qua hoofdpijn ben ik er vrij van overtuigd dat het vandaag nog wel door moet gaan zetten. Aan de andere kant wel vreemd dat er nu niets meer komt..Klaar nu dus.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje za 23 jun 2012 - 1:01

Wat gaat het hard hier :O . Hier even een kort berichtje van mij. Buikpijn was gister zo goed als over. Heb zonder medicijnen kunnen werken. Nu de rest van de ongesteldheid nog. Heb vanavond een marokaanse bruiloft met alleen maar vrouwen. Ben benieuwd hoe het word. Ga nu maar vast douchen en al een beetje klaarmaken. Begint al om 18.00 en moet ook nog zorgen dat mijn mannen straks te eten hebben hahah.

Fijn weekend iedereen
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Linda za 23 jun 2012 - 1:31

Inge, welkom!

Ik ga morgen op iedereen reageren.

Vandaag ben ik ongesteld geworden. Die slap in the face had ik kennelijk ff nodig. Ik was de afgelopen weken in m'n hoofd nergens anders mee bezig. Ik voelde van alles, was gesprekken over m'n werk aan het voorbereiden, de evt uitgerekende datum aan het berekenen Embarassed enz enz. Niet gezond dus. Dat gaan we dus niet meer doen. We wippen lekker door en rond de eisprong een beetje extra. En verder laat ik het ff op z'n beloop.
Ik blijf hier wel kletsen hoor, vind dat wel gezellig!

Zo en nu ga ik m'n spullen pakken, slaap vanavond bij een vriendin en we gaan gezellig op stap!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal za 23 jun 2012 - 1:42

@ Samantha; Echt vervelend die onzekerheid!

@ Linda; Veel plezier vandaag! Er is voor het eind van deze week beter weer voorspeld, dus het komt nog goed met je vakantie.

@ Stitch; Dat is idd bijzonder als je elkaar daar ook nog eens hebt leren kennen! Nog 2,5 week wachten voor ons, het komt al dichterbij.
Geloof niet dat er mannen bestaan die er moeite mee hebben om het meer te doen Wink

@ Razz_; Misschien duurde het daarom idd wel langer. Hopen dat je niet vaak meer in spanning hoeft te zitten!

@ SleepingBeauty; Wat hebben jullie gedaan met het personeelsuitje? Dat de komende dagen ook maar snel mogen gaan!

@ Nillis; Veel succes en plezier met de tent! Onze vakantieplannen zijn gewijzigd; we hebben in onze vakantie 2 bruiloften en zijn bij allebei daggast. We gaan nu kamperen in Nederland, kunnen we toch naar de bruiloften gaan.

@ Slaatje; Vind ik een goede deal Slaatje, maar dan wil ik jou ook niet meer horen Wink

@ Sanne-84; Bij mij kwam het door het zwanger zijn, ik stopte toen gelijk met sporten en zodra ik het weer op wilde pakken was ik weer zwanger... Maar nu had ik het kunnen oppakken en was ik er eigenlijk te lui voor. Maar heb toevallig afgesproken deze week weer te gaan skeeleren, dus misschien komt het goed met me!
Mijn cyclus is zo kort door de miskraam. Ben van slag, maar er zit gek genoeg elke keer wel hetzelfde patroon in. Alleen was ik de vorige twee keren deze ronde weer zwanger, dus weet niet hoe het nu verder gaat. Ik voel trouwens mijn eisprong, dus weet precies wanneer die is!
Ik zeg gewoon lekker op vakantie gaan!

@ Inge; Leuke vooruitzichten! Succes met de laatste voorbereidingen.

@ Sabje; Veel plezier!

Ik heb gisteren een bruiloft gehad waar ik nog wel een beetje gaar van ben. Maar moet nu gaan werken, dus moet me er maar overheen zetten. Heb ook flinke rugpijn door mijn menstruatie, maar gelukkig hebben we daar paracetamol voor!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Inge za 23 jun 2012 - 4:10

Thanks

sanne-84 schreef:Slaatje , dus toch Sad

Inge, leuk Very Happy
Zonder pil kun je nog zorgen dat je niet zwanger bent op je huwelujsreis, ongesteld alleen niet...
haha ja idd :-) Alleen niet ongesteld worden gaat niet lukken, en dat wil ik toch liever niet. Zeker ook niet omdat ik dan net gestopt ben met de pil en ik nog niet weet hoe mijn cyclus eruit gaat zien. Voor ik aan de pil ging was ik namelijk heel zwaar ongesteld met veel pijn.

slaatje schreef:Inge Nog maar drie weken, ben je al zenuwachtig? Waar gaat de huwelijksreis heen? En super leuk dat jullie voor een kindje gaan. Je kunt inderdaad wel eerder stoppen, maar dan heb je geen controle over je menstruatie.
Ja, best wel zenuwachtig. De huwelijksreis gaat naar Amerika (waarschijnlijk Grand Canyon en Florida), Frans Polynesië en Hong Kong
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  mezzoforte za 23 jun 2012 - 7:03

@Nillis Leuk hoor kamperen smile Ik heb het vroeger met mijn ouders ook veel gedaan. Ik ga dit jaar met mijn vriend naar Rome, dus dan zitten we in een hotel, maar zie ons volgend jaar ook wel lekker met een tent rondtrekken somewhere in Europe Very Happy
@Weegschaal Wat attent van die moeder van die oude vriend, om je even een berichtje te sturen.
@Linda Gesprek ging wel goed, had er echt een positief gevoel bij. Merk gewoon bij mezelf dat ik nu sort of beter ben in zo'n gesprek voeren in vergleijking met een jaar terug. Ik kwam binnen, en ik was er ook echt zeg maar, en had gewoon een goed verhaal te vertellen. Naar aanleiding van gesprek word ik voorgesteld bij bedrijf en moet ik weer afwachten op een uitnodiging voor een gesprek.... even afwachten hoe het loopt dus.
@Stitch Het gesprek wat ik had was zeg maar met een bemiddelaar, die mij dus weer gaat introduceren bij het betreffende bedrijf. Dus even afwachten. Haha, ja het geeft zeker een ego-boost Razz
@Slaatje Ik heb nu dus nog niet zelf specifiek op vacatures gereageerd, ga ik morgen even doen. N.a.v. je latere berichtje, een dikke knuffel voor jou hug
@sanne-84 Dat is zeker positief, maar ik heb dus nog niet zelf gesolliciteerd maar ben deze week benaderd op basis van mijn CV die ik online gezet had.... echt raar maar werkt dus echt!!
@all Ik lees meerdere keren hier volgensmij iets over mensen die hun eisprong echt voelen.... moet je dat altijd kunnen voelen?? Ik heb dat nl. nog nooit gevoeld en weet niet of dat normaal is of niet?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Julia za 23 jun 2012 - 8:28

Ik durf het hier bijna niet te melden, omdat dit mijn eerste poging was, maar ik ben zwangervoor een kindje 2012 - Pagina 32 281626781

Hoop zo dat het goedgaat, ik ben dan 8 weken zwanger tijdens ons trouwen:D

Ik testte vanochtend, nadat ik afgelopen di, woe en do ook al negatief had getest. Eerst dacht dat ik dat het weer negatief was, maar toen zag ik een heel licht streepje! Later een clearblue digitale test gekocht en daarop stond ook zwanger.voor een kindje 2012 - Pagina 32 561177
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  slaatje za 23 jun 2012 - 8:37

Julia, wat goed. Gefeliciteerd. Maar waarom durf je het bijna niet te zeggen? Lekker genieten meid! Hoe ver ben je nu?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 za 23 jun 2012 - 9:03

Julia gefeliciteerd, het is nog heel pril dan als je eerst nog negatieve testen hebt gehad!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende