voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Haal mij er maar uit hoor! Ik ga heel erg mijn best doen om alles bij te houden in het zwangere meiden topic, kom hier nog wel soms even gluren denk ik
*strooit wat vruchtbaarheid rond*
*strooit wat vruchtbaarheid rond*
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:*strooit wat vruchtbaarheid rond*
Kijk, dat kunnen wij wel gebruiken
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Istie nu wel goed?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Wow, waar komt dit ineens vandaan? Maar wat ontzettend lief dat je dat zegtJasmine schreef:Snoes: wat ben jij toch een lief en bijzonder mens. Jouw kindje boft straks maar met zo'n mama!
Ik vind het gewoon super lief van je dat je, ondanks dat je zelf al zo lang zwanger bent hier nog altijd trouw mee blijft reageren en ons steeds weer een hart onder de riem komt steken. Toen ik je reactie naar Slaatje las, vond ik dat dit best gezegd mag worden!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik sluit me helemaal bij jou aan Jasmine.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ik sluit me helemaal bij jou aan Jasmine.
Owwwww wat ben ik saai nu, maar zeker +1!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jasmine schreef:Snoes schreef:Wow, waar komt dit ineens vandaan? Maar wat ontzettend lief dat je dat zegtJasmine schreef:Snoes: wat ben jij toch een lief en bijzonder mens. Jouw kindje boft straks maar met zo'n mama!
Ik vind het gewoon super lief van je dat je, ondanks dat je zelf al zo lang zwanger bent hier nog altijd trouw mee blijft reageren en ons steeds weer een hart onder de riem komt steken. Toen ik je reactie naar Slaatje las, vond ik dat dit best gezegd mag worden!
Ook +1!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Oh jeetje, wat zijn jullie ontzettend lief, ik moet gewoon huilen van jullie reacties.
Ik heb me hier (en eerder in het 2011 topic en het 'moeilijk zwanger worden topic') altijd heel erg thuisgevoeld, altijd meegelezen/meegeschreven en ik gun het iedereen hier zo ontzettend hard. Ik kan ook gewoon geen afstand nemen van dit topic, gewoon omdat ik met jullie meeleef en hoop dat iedereen hier snel zwanger mag worden. Vooral degenen die hier (actief) meeschreven voordat ik zelf zwanger werd, probeer ik nog zoveel mogelijk te volgen.
Ik vind het ook gewoon ontzettend naar als mensen van hier iets ergs meemaken. Weegschaal en Jasmine met hun miskramen, Slaatje met de onzekerheid. Maar evengoed de onzekerheden van wel/niet ongesteld worden, wel/geen positieve testen. Ik praat hier alleen niet over mijn zwangerschap, omdat ik dat niet gepast vind.
Ik heb me hier (en eerder in het 2011 topic en het 'moeilijk zwanger worden topic') altijd heel erg thuisgevoeld, altijd meegelezen/meegeschreven en ik gun het iedereen hier zo ontzettend hard. Ik kan ook gewoon geen afstand nemen van dit topic, gewoon omdat ik met jullie meeleef en hoop dat iedereen hier snel zwanger mag worden. Vooral degenen die hier (actief) meeschreven voordat ik zelf zwanger werd, probeer ik nog zoveel mogelijk te volgen.
Ik vind het ook gewoon ontzettend naar als mensen van hier iets ergs meemaken. Weegschaal en Jasmine met hun miskramen, Slaatje met de onzekerheid. Maar evengoed de onzekerheden van wel/niet ongesteld worden, wel/geen positieve testen. Ik praat hier alleen niet over mijn zwangerschap, omdat ik dat niet gepast vind.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Stitch schreef:Jasmine schreef:Snoes schreef:Wow, waar komt dit ineens vandaan? Maar wat ontzettend lief dat je dat zegtJasmine schreef:Snoes: wat ben jij toch een lief en bijzonder mens. Jouw kindje boft straks maar met zo'n mama!
Ook +1!
Ook ik sluit mij hier volledig bij aan!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
zo, weer even een update van mij! heb een paar dagen niet getypt, omdat het typen erg lastig gaat.
Vandaag naar t zkh geweest, opnieuw gegipst en afspraak gemaakt voor de operatie; aanstaande woensdag is de dag dat ik onder het mes mag! Ben nog nooit geopereerd, dus vind het best een beetje spannend!
@Filoria, ik vind het zoooo super voor je!! Wel jammer dat je de topic nu verlaat..maar ook begrijpelijk! Heel veel succes met je zwangerschap!
@Slaatje, ik schrik...wat lees ik allemaal over bloedverlies?? ik hoop dat het niet is wat je denkt, ik ga heel hard duimen voor je!!
@de rest, ik ga morgenavond uitgebreid op iedereen reageren
ps. Bijna vergeten door al het gedoe met mn duim - gister ongesteld geworden, dag 46
Vandaag naar t zkh geweest, opnieuw gegipst en afspraak gemaakt voor de operatie; aanstaande woensdag is de dag dat ik onder het mes mag! Ben nog nooit geopereerd, dus vind het best een beetje spannend!
@Filoria, ik vind het zoooo super voor je!! Wel jammer dat je de topic nu verlaat..maar ook begrijpelijk! Heel veel succes met je zwangerschap!
@Slaatje, ik schrik...wat lees ik allemaal over bloedverlies?? ik hoop dat het niet is wat je denkt, ik ga heel hard duimen voor je!!
@de rest, ik ga morgenavond uitgebreid op iedereen reageren
ps. Bijna vergeten door al het gedoe met mn duim - gister ongesteld geworden, dag 46
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Wat fijn JaneDoe! Vorige keer was 44 dagen toch? Best netjes, hopelijk wordt je cyclus nog korter.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
En Nillis, al getest?
Jasmine- Ratel
Lieve meiden,
Nog even een keer ego, vanaf morgen houd ik alles weer bij. De menstrautie heeft goed doorgezet. Tuurlijk lees ik de verhalen dat er meiden zijn die ook flink bloedverlies hebben gehad, maar ik bloed nu al anderhalve dag hevig door. De kans op een innestelling of tussentijdse bloeding is vervlogen. Ik heb me er bij neergelegd en het gaat eigenlijk prima. Het was nog maar zo pril, en ik ben in die paar dagen altijd realistisch gebleven. Ik weet nu in ieder geval dat ik vruchtbaar ben. Ik hoop dat ik volgende week negatief test, en dat daarmee het hcg uit mijn lichaam is verdwenen. Ondanks dat ik niet echt meer kwaaltjes heb, kan ik nog wel al beginnen te janken als iemand naar me wijst Ik heb even kunnen ervaren hoe het voelt om zwanger te zijn en hoop dat ik dit binnenkort nogmaals en dan langer mag ervaren.
We gaan met frisse moed verder en niet bij de pakken neerzitten. Ik voel me gezegend met mijn lieverd aan mijn zijde en ook met iedereen, stuk voor stuk, die hier op het forum zo met mijn meeleeft. Hier wil ik jullie oprecht en uit de grond van mijn hart voor bedanken.
Het enige wat ik de meiden in een pril stadium wil meegeven, en niet om jullie te pesten, doe over een week nog een testje. Probeer een afspraak met een vk pas te maken als je een week na de positieve test, nogmaals getest heb. Zo ga ik het wel doen...Testen ga ik voortaan pas doen als ik twee of drie dagen na mijn langste cyclusdag nog niet ongesteld ben en een week later nog eens.
En nu ga ik ophouden erover te praten, ophouden met achterom kijken en alleen nog maar vooruit kijken!!!!
Nillis, ik hoop zo een foto te zien van een zwangere test.
Filoria, ik ben echt oprecht bij voor je.
Linnie, voor jou ook.
Snoes, ik kan niet meer zeggen dan dat ik me volledig bij de rest aansluit. Het is een bewezen feit, je bent gewoon een schatje!!!!!
Jasmine, mijn duimen blijven draaien voor je!
Nog even een keer ego, vanaf morgen houd ik alles weer bij. De menstrautie heeft goed doorgezet. Tuurlijk lees ik de verhalen dat er meiden zijn die ook flink bloedverlies hebben gehad, maar ik bloed nu al anderhalve dag hevig door. De kans op een innestelling of tussentijdse bloeding is vervlogen. Ik heb me er bij neergelegd en het gaat eigenlijk prima. Het was nog maar zo pril, en ik ben in die paar dagen altijd realistisch gebleven. Ik weet nu in ieder geval dat ik vruchtbaar ben. Ik hoop dat ik volgende week negatief test, en dat daarmee het hcg uit mijn lichaam is verdwenen. Ondanks dat ik niet echt meer kwaaltjes heb, kan ik nog wel al beginnen te janken als iemand naar me wijst Ik heb even kunnen ervaren hoe het voelt om zwanger te zijn en hoop dat ik dit binnenkort nogmaals en dan langer mag ervaren.
We gaan met frisse moed verder en niet bij de pakken neerzitten. Ik voel me gezegend met mijn lieverd aan mijn zijde en ook met iedereen, stuk voor stuk, die hier op het forum zo met mijn meeleeft. Hier wil ik jullie oprecht en uit de grond van mijn hart voor bedanken.
Het enige wat ik de meiden in een pril stadium wil meegeven, en niet om jullie te pesten, doe over een week nog een testje. Probeer een afspraak met een vk pas te maken als je een week na de positieve test, nogmaals getest heb. Zo ga ik het wel doen...Testen ga ik voortaan pas doen als ik twee of drie dagen na mijn langste cyclusdag nog niet ongesteld ben en een week later nog eens.
En nu ga ik ophouden erover te praten, ophouden met achterom kijken en alleen nog maar vooruit kijken!!!!
Nillis, ik hoop zo een foto te zien van een zwangere test.
Filoria, ik ben echt oprecht bij voor je.
Linnie, voor jou ook.
Snoes, ik kan niet meer zeggen dan dat ik me volledig bij de rest aansluit. Het is een bewezen feit, je bent gewoon een schatje!!!!!
Jasmine, mijn duimen blijven draaien voor je!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje, ik heb een paar dagen niet gelezen en lees dit nu voor het eerst. Heel veel sterkte!
Nillis, en?
Nillis, en?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hoe ziet dat eruit Slaatje, een zwangere test :p. Nee hoor, ik snap wat je bedoelt. Ik hoop ook op een positieve test voor Nillis.
Hier even een dipmomentje. Word zomaar even verdrietig van al die positieve testen hier op het forum. Ik wil ook zo graag. Ik weet wel dat mijn tijd ook wel weer komt, maar waarom duurt wachten zo lang?
Hier even een dipmomentje. Word zomaar even verdrietig van al die positieve testen hier op het forum. Ik wil ook zo graag. Ik weet wel dat mijn tijd ook wel weer komt, maar waarom duurt wachten zo lang?
Jasmine- Ratel
Helaas, helaas weer negatief en verwacht nu wel ongi te worden vandaag of morgen. Was gisteravond echt niet lekker en dan mijn huid die veranderd, dus alles wijst op een ongi. Baal ook niet heel echt, want had het eigenlijk verwacht. Wilde eerst ook niet testen, maar had zoiets van weer nog een dag in onzekerheid dan kan ik beter gaan testen dan weet ik waar ik aan toe ben. Voelde me ook echt niet zwanger, maar weet ook niet of ik dat bij T gelijk voelde. Hier dus op naar de volgende ronde en waarom mijn cyclus ineens zo lang is geen idee. De komende maand dus maar weer ovutesten gebruiken. Ik vind alleen jammer dat de tijd tussen kindje 1 en 2 alleen maar langer wordt.
@ Slaatje, wat heb je alles mooi verwoord en wat ben je realistisch. Hoop dat je snel weer een positieve test mag hebben.
@ Snoes, ik vind je ook geweldig. Ondanks je eigen problemen met zwanger worden blijf je altijd geïnteresseerd in anderen.
@ Slaatje, wat heb je alles mooi verwoord en wat ben je realistisch. Hoop dat je snel weer een positieve test mag hebben.
@ Snoes, ik vind je ook geweldig. Ondanks je eigen problemen met zwanger worden blijf je altijd geïnteresseerd in anderen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ Jasmine Ik wil ook zo graag, hopelijk zijn we snel samen aan de beurt.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@ nilis, ben ook zeer benieuwd!
@janedoe, spannende tijd voor je! Iig fijn dat je ongi bent
@slaatje, hoewel je t al verwachte is t toch jammer dst t door heeft gezet. Op naar nieuwe ronde
@snoes, ook ik vind je een lieverd, maar dat wist je vast wel
Ik ben gisteravond laat ongi geworden, ruim 3 dagrn later. Hoop dat dit zich niet voorzet, anders weet ik niet of t verstandig is om hier te blijven meeschrijven (dan leg ik er een druk op eaardoor de ongi uitblijft) mar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. En nu zou mn vruchtbare periode over 2 weken zojn, rond mn verjaardag, dus zo'n kadootje zou ik ook wel willen:)
@janedoe, spannende tijd voor je! Iig fijn dat je ongi bent
@slaatje, hoewel je t al verwachte is t toch jammer dst t door heeft gezet. Op naar nieuwe ronde
@snoes, ook ik vind je een lieverd, maar dat wist je vast wel
Ik ben gisteravond laat ongi geworden, ruim 3 dagrn later. Hoop dat dit zich niet voorzet, anders weet ik niet of t verstandig is om hier te blijven meeschrijven (dan leg ik er een druk op eaardoor de ongi uitblijft) mar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. En nu zou mn vruchtbare periode over 2 weken zojn, rond mn verjaardag, dus zo'n kadootje zou ik ook wel willen:)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Slaatje
Ik poste het net en ineens hebben meerderen ook gepost. voor iedereen hier. Hoop dat jullie heel snel volgen!
Ik poste het net en ineens hebben meerderen ook gepost. voor iedereen hier. Hoop dat jullie heel snel volgen!
Laatst aangepast door Linnie1985 op do 31 mei 2012 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jammer Nillis
Knuffel voor iedereen hier dat het kan gebruiken.
Knuffel voor iedereen hier dat het kan gebruiken.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ow oeps, nilis en jasmine jammer....
Rn nilis, hopenlijk is onze cyclus volgende x weer normaal (naja eigenlijk hoop ik nu niet op een cyclus haha)
Rn nilis, hopenlijk is onze cyclus volgende x weer normaal (naja eigenlijk hoop ik nu niet op een cyclus haha)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Dank je Nillis, voor jou ook
En zou wel leuk zijn, binnenkort samen zwanger. Lopen we weer tegelijk op!
En zou wel leuk zijn, binnenkort samen zwanger. Lopen we weer tegelijk op!
Jasmine- Ratel
even een knuffel uitdelen hier!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Jasmine en Nillis we gaan voor de volgende maand. Lopen we nog samen op! En Jasmine.....3x is scheepsrecht hé!
Verder een knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Verder een knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@Sanne-84 Haha, ja ik heb goede instructies gegeven hoor haha Vorig keer had hij ze in de Kruidvat eerder gevonden dan ik
@ Filoria Gefeliciteerd met de positieve test!
@Stitch Jammer, ook al een negatieve test. Ik zit ook maar af te wachten nu tot ik ongesteld word.
@Slaatje Dikke knuffel
@Nillis Mijn NOD ligt in principe al even achter me uitgaande van een standaard cyclus (de eerste paar keer gewoon gmiddeld rond de 4 weken). Ik zit nu op dag 36. Maar mijn vorige cyclus was een uitschieter naar 51 dagen, dus even afwachten. Vind het daardoor wel extra lastig te bepalen wanneer ik weer opnieuw zal gaan testen. Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag? Heb je bij je werk altijd met agressieve mensen te maken? Jammer van je negatieve test trouwens.
@Linnie1985 Zou je mij ook nog in de tabel kunnen/willen plaatsen? Mezzoforte, 22/22, Februari 2012, 1e kindje.
@ Filoria Gefeliciteerd met de positieve test!
@Stitch Jammer, ook al een negatieve test. Ik zit ook maar af te wachten nu tot ik ongesteld word.
@Slaatje Dikke knuffel
@Nillis Mijn NOD ligt in principe al even achter me uitgaande van een standaard cyclus (de eerste paar keer gewoon gmiddeld rond de 4 weken). Ik zit nu op dag 36. Maar mijn vorige cyclus was een uitschieter naar 51 dagen, dus even afwachten. Vind het daardoor wel extra lastig te bepalen wanneer ik weer opnieuw zal gaan testen. Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag? Heb je bij je werk altijd met agressieve mensen te maken? Jammer van je negatieve test trouwens.
@Linnie1985 Zou je mij ook nog in de tabel kunnen/willen plaatsen? Mezzoforte, 22/22, Februari 2012, 1e kindje.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012