voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Wie heeft de tabel nog ergens?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Roos schreef:Duidelijker kan die test niet! Kan je het al een beetje bevatten Linnie?
Net wat Filoria zegt, met al die zwangere gaat het wel kriebelen!
En dat gevoel maar even uitzetten. Als het goed is kan ik begin volgende week testen en nu denk ik van alles te voelen. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Gelukkig geen test in huis
Mwa nog niet echt haha. Heb vannochtend echt zitten jankeen, en onwijs trillende handen LOL. Heb tig keer mn vriend geprobeert te bellen, maar hij nam niet op heb hem toen maar ge-whatsappd, bleek dat zn geluid uit stond en trilstand waarschijnlijk ook
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo meiden,
Ik zou mij graag bij jullie willen voegen.
Mijn vriend heeft gister aan gegeven graag met mij een kindje te willen. Ik had het zelfs al liever gister dan vandaag gewild. Dus wij gaan er nu voor.
Ik ben 23 jaar. Sinds een jaar samen met mijn vriend. Wonen samen. Hij is 43. En ik heb er een stiefdochter bij van 14 jaar die wij op het moment niet meer zien. Maar daarvoor (en wij hopen binnenkort weer) 1x in de 2 weken in het weekend. Wij hebben beiden een fulltime baan en hij is bij mij in komen wonen. Dit betekend dat wij op het moment ook nog zijn huis hebben. Maar de bedoeling is dat die binnenkort in de verkoop gaat.
In december ben ik al gestopt met de pil omdat ik constant bloedingen had en bij een uitstrijkje pap2 uitslag had. We hebben 3 maanden netjes condooms gebruikt maar daarna zwakte dat af. En nu heeft hij aangegeven dat het helemaal niet meer hoeft. Ik ben in de Tussentijd pas 3 keer ongesteld geweest en de laatste keer was een cyclus van precies 28 dagen. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik heb al het een en het ander gelezen. Gefeliciteerd voor de net zwangere en succes voor de zwanger willen worden dames!
Mijn vriend heeft gister aan gegeven graag met mij een kindje te willen. Ik had het zelfs al liever gister dan vandaag gewild. Dus wij gaan er nu voor.
Ik ben 23 jaar. Sinds een jaar samen met mijn vriend. Wonen samen. Hij is 43. En ik heb er een stiefdochter bij van 14 jaar die wij op het moment niet meer zien. Maar daarvoor (en wij hopen binnenkort weer) 1x in de 2 weken in het weekend. Wij hebben beiden een fulltime baan en hij is bij mij in komen wonen. Dit betekend dat wij op het moment ook nog zijn huis hebben. Maar de bedoeling is dat die binnenkort in de verkoop gaat.
In december ben ik al gestopt met de pil omdat ik constant bloedingen had en bij een uitstrijkje pap2 uitslag had. We hebben 3 maanden netjes condooms gebruikt maar daarna zwakte dat af. En nu heeft hij aangegeven dat het helemaal niet meer hoeft. Ik ben in de Tussentijd pas 3 keer ongesteld geweest en de laatste keer was een cyclus van precies 28 dagen. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik heb al het een en het ander gelezen. Gefeliciteerd voor de net zwangere en succes voor de zwanger willen worden dames!
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Samantha schreef:Hallo meiden,
Thnx, en welkom!
Linnie1985- Kletskop
Welkom Samantha! Je maakt me meteen nieuwsgierig hoor. Wat is pap2?
En hoe is het om een stiefdochter te hebben die maar een paar jaar jonger is dan jijzelf?
Ik ben 25 en heb een broertje van 14. Het lijkt me zo gek om een vriend te hebben met een kind van die leeftijd...
Zou je trouwens graag erbij zetten in de tabel waarin alle gegevens van de dames hier staan, maar ik ben 'm kwijt
En hoe is het om een stiefdochter te hebben die maar een paar jaar jonger is dan jijzelf?
Ik ben 25 en heb een broertje van 14. Het lijkt me zo gek om een vriend te hebben met een kind van die leeftijd...
Zou je trouwens graag erbij zetten in de tabel waarin alle gegevens van de dames hier staan, maar ik ben 'm kwijt
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Welkom Samantha! Je maakt me meteen nieuwsgierig hoor. Wat is pap2?
Ik kan hem ook niet vinden...
Linnie1985- Kletskop
[i]Filoria schreef:Welkom Samantha! Je maakt me meteen nieuwsgierig hoor. Wat is pap2?
Pap2 is een onrustige baarmoedermond. Hoeft nog niets te betekenen maar kan ook erger worden. Ik blijf dus op controle komen iedere 6 maanden. Ook heb ik het hpv virus. Als ik het goed begrepen heb kan dit baarmoederhalskanker veroorzaken.
Het ging in het begin wel makkelijk. Ze accepteerde me en we konden samen leuke dingen doen. Maar het geeft soms ook wel problemen. Ik vind het moeilijk om haar soms te corrigeren. Ik wil niet haar "moeder" zijn, maar ook hier heeft ze zich aan bepaalde regels te houden. Daarbij heeft zij nu een week of 8 geleden aangegeven ons niet meer te willen zien. Wij denken dat ze erg met zichzelf in de knoop zit en dat ze niet weet hoe ze hier mee om moet gaan. Wij wachten dus maar af en hopen dat ze snel weer terug komt.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ Samatha, welkom!
Ik zat ook al naar de tabel te zoeken een uurtje geleden, maar volgens mij staat die niet meer in dit topic.
Ik zat ook al naar de tabel te zoeken een uurtje geleden, maar volgens mij staat die niet meer in dit topic.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Linnie, wat leuk om die ticker onder jouw naam te zien staan zeg!
Smaragdje: ja dat had ik ook gezien. Maar ik meen me te herinneren dat er iemand bezig was om 'm aan te passen in een Word document? Misschien is dat document er nog?
Samantha: wat naar dat je niet helemaal gezond bent. Is dat HPV virus dat virus waar meisjes nu tegen ingeënt worden? Ik lees op wikipedia dat het heel veel voorkomt en dat 80% van de mensen er ooit mee besmet wordt. Wow.
En ook jammer dat je stiefdochter heeft gezegd dat ze jullie liever een tijdje niet meer wilt zien. Het is ook wel een puber natuurlijk. Lijkt me zwaar zeg. Hopelijk gaat het gauw beter met haar.
Smaragdje: ja dat had ik ook gezien. Maar ik meen me te herinneren dat er iemand bezig was om 'm aan te passen in een Word document? Misschien is dat document er nog?
Samantha: wat naar dat je niet helemaal gezond bent. Is dat HPV virus dat virus waar meisjes nu tegen ingeënt worden? Ik lees op wikipedia dat het heel veel voorkomt en dat 80% van de mensen er ooit mee besmet wordt. Wow.
En ook jammer dat je stiefdochter heeft gezegd dat ze jullie liever een tijdje niet meer wilt zien. Het is ook wel een puber natuurlijk. Lijkt me zwaar zeg. Hopelijk gaat het gauw beter met haar.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Linnie, wat leuk om die ticker onder jouw naam te zien staan zeg!
Oh, dat zou kunnen. Sorry, daar had ik nog niet over nagedacht ;-)
Smaragdje- Ratel
Linnie bleek de lijst nog te hebben, maar zonder tabel eromheen. Iemand zin in een avondje monnikenwerk?
Filoria- Ratel
Linnie1985 schreef:Roos schreef:Duidelijker kan die test niet! Kan je het al een beetje bevatten Linnie?
En dat gevoel maar even uitzetten. Als het goed is kan ik begin volgende week testen en nu denk ik van alles te voelen. Meer dan afwachten kunnen we niet doen. Gelukkig geen test in huis
Mwa nog niet echt haha. Heb vannochtend echt zitten jankeen, en onwijs trillende handen LOL. Heb tig keer mn vriend geprobeert te bellen, maar hij nam niet op heb hem toen maar ge-whatsappd, bleek dat zn geluid uit stond en trilstand waarschijnlijk ook
Haha, dus wij wisten t eerder dan je vriend?!
Had t er ook over met mn vriend, hij zegt dat als t zover is ik maar gewoon moet wachten totdat hij 'savonds is. Zegt ie; wat wil je dan doen, mij whatsappen met; ik ben zwanger? Eh ja eigenlijk wel haha. weet niet of ik t zolang voor me kan houden. Gelukkig zou ik hier dan mn uitlaatklep hebven;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Linnie1985 schreef:Roos schreef:Duidelijker kan die test niet! Kan je het al een beetje bevatten Linnie?
Haha, dus wij wisten t eerder dan je vriend?!
Had t er ook over met mn vriend, hij zegt dat als t zover is ik maar gewoon moet wachten totdat hij 'savonds is. Zegt ie; wat wil je dan doen, mij whatsappen met; ik ben zwanger? Eh ja eigenlijk wel haha. weet niet of ik t zolang voor me kan houden. Gelukkig zou ik hier dan mn uitlaatklep hebven;)
Wachten tot je man/vriend thuis komt lukt vast wel hoor. Is mij vorige keer ook gelukt, nadat ik een babywinkel doorgestruind was om een cadeautje te kopen Vond het leuker om het in het echt te vertellen dan via de whatsapp.
Smaragdje- Ratel
Blegh wordt niet goed van mezelf... Snap mn lichaam niet meer. Na al een paar keer ongi te hebben op dag 27(3x) 28(1x) en 29 (2x) (toen waren we nog niet begonnen) zit ik nu op dag 31 zonder ongi en negatieve test..
Baal zo, ook omdat ik niet zwanger ben, maar daarlangs ook dat als ik dan ongesteld moet worden, dit dan niet in mn regelmaat is:s
Baal zo, ook omdat ik niet zwanger ben, maar daarlangs ook dat als ik dan ongesteld moet worden, dit dan niet in mn regelmaat is:s
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne, misschien nog een keertje testen?
Ik heb de tabel thuis op mijn computer nog wel staan, maar ben nu op mijn werk dus kan niet kijken nu .
Ik heb de tabel thuis op mijn computer nog wel staan, maar ben nu op mijn werk dus kan niet kijken nu .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg... Ik was rond 3 uur klaarwakker. En dan serieus heel de nacht last van mn borsten gehad
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg... Ik was rond 3 uur klaarwakker. En dan serieus heel de nacht last van mn borsten gehad
En het word alleen maar leuker de aankomende maanden!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Linnie1985 schreef:Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg... Ik was rond 3 uur klaarwakker. En dan serieus heel de nacht last van mn borsten gehad
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:chococupcake schreef:Linnie1985 schreef:Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg... Ik was rond 3 uur klaarwakker. En dan serieus heel de nacht last van mn borsten gehad
Dat heb ik er graag voor over!
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Jasmine schreef:chococupcake schreef:Linnie1985 schreef:Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg... Ik was rond 3 uur klaarwakker. En dan serieus heel de nacht last van mn borsten gehad
Dat heb ik er graag voor over!
Precies, zo is het maar net Je overleeft het wel haha! Straks heb je een mooi, lief kindje in je armen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Absoluut. Het is het allemaal waard!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Sanne, ken je gevoel hoor. Hier ook geen ongi en ook geen positieve test. Dus ook hier afwachten maar.
@ Samantha, welkom hier
@ Janedoe, wat balen dat je werk niet helemaal meewerkt. Wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt.
@ Linnie, ja die borsten horen erbij. Veel succes met alle kwaaltjes die nog gaan komen.
@ all, dochter wordt vervelend dus even snel. Hier nog geen ongi, maar wel vage misselijkheidsklachten. Ik wacht rustig af. Vandaag is dag 33 en hier ben ik eerder ongi geworden. Wil pas zaterdag weer testen. Moet nog eerst testen halen.
@ Samantha, welkom hier
@ Janedoe, wat balen dat je werk niet helemaal meewerkt. Wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt.
@ Linnie, ja die borsten horen erbij. Veel succes met alle kwaaltjes die nog gaan komen.
@ all, dochter wordt vervelend dus even snel. Hier nog geen ongi, maar wel vage misselijkheidsklachten. Ik wacht rustig af. Vandaag is dag 33 en hier ben ik eerder ongi geworden. Wil pas zaterdag weer testen. Moet nog eerst testen halen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@samantha, welkom hier!
@snoes, fijn dat jij de lijst nog hebt!
@nillis, wat kunnen die cyclussen toch raar doen he. Ik hoop op een mooie test zaterdag!
Gisteravond besloten waar we naar toe gaan op vakantie. Het wordt zeeland. Dat vonden we toch wel erg leuk. En gezien ons banksaldo kan het ook geen kwaad. Nu maar hopen op mooi weer. Volgens mij heb ik zaterdag of zondag mijn nod, maar wil pas volgende week testen. Dan is mijn man jarig. Volgens hem is er een kans omdat ik soms onredelijk doe hahahaha..Ik weet nergens van!
@snoes, fijn dat jij de lijst nog hebt!
@nillis, wat kunnen die cyclussen toch raar doen he. Ik hoop op een mooie test zaterdag!
Gisteravond besloten waar we naar toe gaan op vakantie. Het wordt zeeland. Dat vonden we toch wel erg leuk. En gezien ons banksaldo kan het ook geen kwaad. Nu maar hopen op mooi weer. Volgens mij heb ik zaterdag of zondag mijn nod, maar wil pas volgende week testen. Dan is mijn man jarig. Volgens hem is er een kans omdat ik soms onredelijk doe hahahaha..
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Hmm Clearblue geeft dit aan:
Linnie1985- Kletskop
Dat is logisch, je moet er bij de CB altijd 2 weken bij op tellen als het goed is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012