Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes wo 30 mei 2012 - 22:19

slaatje schreef:
Maar hoe kan ik dan ongesteld worden? Ik heb totaal geen stolsels en krampen ook bijna niet. Gewoon als bij een menstruatie. Ik lek ook als een gek, als bij een normale menstruatie. De h.a gaf aan dat ik over een week van vandaag nogmaals een test moet doen. Bij alnatal gaven ze hetzelfde aan. Ik kan nu gewoon niet meer dan afwachten. Wil mezelf niet gek maken met de gedachte dat het misschien toch zo is, ik ben echt overduidelijk ongesteld, het begon ook echt zoals altijd. Ik heb de hoofdpijn, ik heb de krampjes...
Oh jeetje lieverd, wat ontzettend naar Sad Ik vind het ook alleen wel raar dat je gewoon positief hebt getest en nu toch 'ongesteld' wordt hoor. Ik zou denken dat je niet positief kan testen als je niet zwanger bent (geweest). Dikke knuffel! voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 22:19

Doe een dansje voor je :-) Gefeliciteerd meis :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje wo 30 mei 2012 - 22:20

Snoes schreef:
slaatje schreef:
Maar hoe kan ik dan ongesteld worden? Ik heb totaal geen stolsels en krampen ook bijna niet. Gewoon als bij een menstruatie. Ik lek ook als een gek, als bij een normale menstruatie. De h.a gaf aan dat ik over een week van vandaag nogmaals een test moet doen. Bij alnatal gaven ze hetzelfde aan. Ik kan nu gewoon niet meer dan afwachten. Wil mezelf niet gek maken met de gedachte dat het misschien toch zo is, ik ben echt overduidelijk ongesteld, het begon ook echt zoals altijd. Ik heb de hoofdpijn, ik heb de krampjes...
Oh jeetje lieverd, wat ontzettend naar Sad Ik vind het ook alleen wel raar dat je gewoon positief hebt getest en nu toch 'ongesteld' wordt hoor. Ik zou denken dat je niet positief kan testen als je niet zwanger bent (geweest). Dikke knuffel! voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888

En al helemaal niet vier keer positief testen. Maar goed, ik ga afwachten. Dank je voor je knuffel lieverd. Ik ga zo afsluiten, mijn vriendinnetje komt zo weer thuis. Even proberen aan iets anders te denken, zit mezelf helemaal gek te maken.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 wo 30 mei 2012 - 22:57

Ik heb deze genomen:

voor een kindje 2012 - Pagina 12 2503462

Zit visolie en foliumzuur in, en de nodige vitaminen en mineralen!
Capsules zijn wel groot zeg, hopelijk krijg ik ze in een keer doorgeslikt haha.

Ow ja ik heb me eigen ook nog getrakteerd op 2 basic shirts en een rode broek Very Happy

Laatst aangepast door Linnie1985 op wo 30 mei 2012 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Lejow wo 30 mei 2012 - 22:59

Slaatje, het kan gewoon alle kanten op nu.
Je hebt positief getest dus je zult ongetwijfeld zwanger zijn (geweest).
Alleen kun je tegenwoordig steeds vroeger testen. Had je die test niet gedaan en nog afgewacht, had je nu waarschijnlijk gewoon gedacht dat je ongesteld geworden was en nooit geweten dat je zwanger bent (geweest).

Het kan ook zo zijn dat je nog steeds zwanger bent, maar gewoon bloed verliest, ook daarvan zijn er meerdere verhalen bekend (oa ook hier op het forum).

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Filoria wo 30 mei 2012 - 23:15

Ik ben te hyper om op alle meiden te reageren, sorry! bounce bounce voor een kindje 2012 - Pagina 12 3920004554

Maar ik gun het jullie allemaal ook enorm. Slaatje, Weegschaal, Jasmine: ik duim zo dat jullie gauw zwanger mogen worden van een kindje dat goed blijft zitten! voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Annie24 wo 30 mei 2012 - 23:34

boekenwurm83 schreef:@ Slaatje Jeetje meid van enorm vervelend. en dan die onzekerheid, lijkt me echt vreselijk! sterkte!

@ Filoria Van harte gefeliciteerd! Wat enorm fijn voor je!

Om nog even te antwoorden op je vraag. Ik ben twee weken geleden voor het eerst ongesteld geworden na 5 maanden gestopt te zijn met de pil. een week of drie voor die menstruatie heb ik een echo bij de ha gehad waaruit eventueel pco naar voren kwam. Nu heb ik dus een doorverwijzing voor de fertiliteitskliniek. Gister gebeld omdat ik nog na vijf weken nog steeds niks gehoord had. Blijkt dat er een enorme wachtlijst is dus dat ik nog wel 1 a 2 maanden geduld moet hebben. Een echo op dit moment is dus niet mogelijk helaas. IK vraag mij wel af of het mogelijk is dat mijn cyclus nu toch op gang komt en ik misschien ook gewoon een eisprong kan krijgen de komende maand, ondanks de echo die op pco wijst. ik heb namelijk last van buikpijn op het moment en wat andere klachtjes die zouden kunnen duiden op een eisprong, Maar ik wel ook geen valse hoop hebben. Lastig hoor! Misschien dat iemand anders daar ook antwoord op kan geven.

Ik moest na mijn verwijzing ook nog 2 maanden wachten voor ik bij de gyn terecht kon. En nog vervelender: daarna nog langer omdat er eerst getest werd op zaad en ik bloed moest prikken. Mijn 1e afspraak was op 31 december en ik begon met de clomid op 1 februari.

Het is overigens best mogelijk dat je nu een kortere cyclus zal krijgen dan 5 maanden.
De buikpijn die je voelt kan ook door de PCO komen. Jouw eitjes blijven namelijk maar groeien, groeien en groeien. Dit gaat langzaam, maar wel in grote hoeveelheden. Daardoor kan je die buikpijn krijgen. Bij mij was dat een reden om doorgestuurd te worden: er waren dagen bij dat ik midden in de stad krom stond van de pijn in mijn buik Neutral of dat ik thuis huilend op de bank lag door de pijn. Mijn cyclussen waren overigens rond de 4 maanden.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 23:39

Slaatje, wat vervelend!
Ik ben ontzettend veel bloed verloren, incl. stolsels (denk nog steeds dat het er misschien 2 waren maar goed), vooral de eerste weken, met 15 weken hield het op. Weet dat truestar hetzelfde heeft gehad, en wij hebben toch beiden een kindje gekregen! Het kan alle kanten op, is nu helaas even afwachten, succes in deze rottijd!

Gast
Gast

Bericht  Stitch wo 30 mei 2012 - 23:48

Even snel tussendoor, zit nu op het werk.

Slaatje, dat is niet iets wat ik hoopte te lezen! Schrok ervan toen ik het net las, hopelijk stopt het bloeden snel, en gaat het toch goed! (ga nu heel hard voor je duimen dat het bloedverlies ergens anders van komt. Het duimen heeft bij filoria ook eholpen, dus misschien bij jou ook) hele dikke knuffel! hug
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Jasmine do 31 mei 2012 - 0:25

Even snel uit mijn hoofd, lig hier fijn ziek te zijn, dus reageer vanaf mijn telefoon.

Weegschaal: jaa, ongesteld! En toch weer mooi op tijd. Wij gaan over een paar weekjes een midweekje weg. Volgens mij redelijk bij jou in de buurt.

Filoria: Dank je wel! Hoop dat jij een geweldige zwangerschap krijgt.

Snoes: wat ben jij toch een lief en bijzonder mens. Jouw kindje boft straks maar met zo'n mama!

Slaatje: dit klinkt niet vrolijk, dit is niet de bedoeling. Hoop dat het toch goed zit meis. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  boekenwurm83 do 31 mei 2012 - 0:26

Annie24 schreef:
boekenwurm83 schreef:@ Slaatje Jeetje meid van enorm vervelend. en dan die onzekerheid, lijkt me echt vreselijk! sterkte!

@ Filoria Van harte gefeliciteerd! Wat enorm fijn voor je!

Om nog even te antwoorden op je vraag. Ik ben twee weken geleden voor het eerst ongesteld geworden na 5 maanden gestopt te zijn met de pil. een week of drie voor die menstruatie heb ik een echo bij de ha gehad waaruit eventueel pco naar voren kwam. Nu heb ik dus een doorverwijzing voor de fertiliteitskliniek. Gister gebeld omdat ik nog na vijf weken nog steeds niks gehoord had. Blijkt dat er een enorme wachtlijst is dus dat ik nog wel 1 a 2 maanden geduld moet hebben. Een echo op dit moment is dus niet mogelijk helaas. IK vraag mij wel af of het mogelijk is dat mijn cyclus nu toch op gang komt en ik misschien ook gewoon een eisprong kan krijgen de komende maand, ondanks de echo die op pco wijst. ik heb namelijk last van buikpijn op het moment en wat andere klachtjes die zouden kunnen duiden op een eisprong, Maar ik wel ook geen valse hoop hebben. Lastig hoor! Misschien dat iemand anders daar ook antwoord op kan geven.

Ik moest na mijn verwijzing ook nog 2 maanden wachten voor ik bij de gyn terecht kon. En nog vervelender: daarna nog langer omdat er eerst getest werd op zaad en ik bloed moest prikken. Mijn 1e afspraak was op 31 december en ik begon met de clomid op 1 februari.

Het is overigens best mogelijk dat je nu een kortere cyclus zal krijgen dan 5 maanden.
De buikpijn die je voelt kan ook door de PCO komen. Jouw eitjes blijven namelijk maar groeien, groeien en groeien. Dit gaat langzaam, maar wel in grote hoeveelheden. Daardoor kan je die buikpijn krijgen. Bij mij was dat een reden om doorgestuurd te worden: er waren dagen bij dat ik midden in de stad krom stond van de pijn in mijn buik Neutral of dat ik thuis huilend op de bank lag door de pijn. Mijn cyclussen waren overigens rond de 4 maanden.

Hej bedankt voor je reactie!

Bloedprikken heb ik al bij de huisarts gedaan dus hopelijk hoeft dat niet nog een keer. Het schijnt dat bij de kliniek waar ik terecht kom je wel meteen medicatie krijgt en gelijktijdig ook het zaad van je partner wordt gecheckt, waardoor het allemaal niet nog langer duurt dan noodzakelijk. Dus daar hoop ik dan maar op.

Wat betreft de pijn zou het wel eens kunnen zijn wat jij zegt. Ik ben twee weken geleden ongesteld geweest en als ik dus nu buikpijn zou hebben vanwege m'n eisprong, zou dat betekenen dat ik na 5 maanden wachten, nu meteen een cyclus heb van 28 dagen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk! Maar ja hoop blijf je altijd houden he. Nouja we wachten rustig af, meer kun je toch niet.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Samantha do 31 mei 2012 - 0:36

Filoria gefeliciteerd!

Slaatje wat balen! Ik blijf nog voor je duimen.

Vandaag voor mij een rustig dagje, vanmiddag om half 5 werken. Zo even koken en dan mezelf in mijn uniform werken.

Ik zag een paar keer de vraag of ik wel op de normale manier zwanger kan worden ivm mijn pap2. De dokter zei dat het geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid. Alleen als het zou verschlechteren nemen ze een klein stukje van je baarmoedermond en dan zou het de kans op een vroegtijdige bevalling kunnen vergroten. Gelukkig is dat dus allemaal nog niet aan de orde en gaan we er vanuit dat het op de natuurlijke manier moet gaan lukken.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  nillis do 31 mei 2012 - 0:47

@ slaatje, wat ontzettend balen meis. Hopelijk heb je volgende week nog wel een positieve test. Ik heb week 6 t/m 12 veel bloed verloren en er ook een mooi meisje lopen, dus hopelijk komt het goed.

@ Filoria, gefeliciteerd, super hoor.

@ Smaragdje, mijn langste cyclus was 33 dagen, maar dat was eenmailig over het algemeen heb ik een cyclus tussen 28 en 30 dagen.

@ Boekenwurm, ik heb er weinig verstand van, maar hopelijk kunnen ze je snel helpen.

@ Weegschaal, super dat je ongesteld bent geworden.

@ Mezzoforte, balen dat je negatief hebt getest, wanneer is je nod?

@ Stitch, jij ook negatief getest, hopelijk was je te vroeg.

@ all, hier nog geen ongi, maar voel me ook echt niet zwanger. Snap alleen niet waarom mijn ongi uitblijft, Vorige week had ik buikpijn en prikkelbaar en nu nergens last van. daarom kan ik me ook niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Heb toch maar testen in huis gehaald. Als ik vandaag niet ongi wordt dan ga ik morgen testen. Heb namelijk een late dienst en wil me toch uit de agressie houden als die positief is, want heb gisteren weer een trap in de buik gehad, terwijl ik toch wel in deze week voorzichtig ben. Wil niet tegen mijn collega zeggen ben misschien zwanger dus je moet me overnemen, dat werkt niet als ik dat elke maand moet doen. Dus wachten af, maar mijn huid wordt wel wat onrustiger.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Weegschaal do 31 mei 2012 - 1:28

@ Mashimaro; Fijn dat het nu allemaal uitgedokterd is en je weet wat werkt. Hoop dat het dan net als bij je zoontje weer snel raak mag zijn!

@ Boekenwurm83; Idd zonde van al die verloren tijd. Ik heb daar in mijn situatie soms ook moeite mee. Hoop dat je eerder kan beginnen dan september!

@ Snoes; Ik riep al een week dat ik ongesteld ging worden en zei gisteren nog dat ik echt niks meer van mijn lichaam snapte. Maar gelukkig kwam het vandaag en voel ik het dus nog wel goed aan Wink
Ik wil jouw verbouwde huis wel graag zien! Kan dit al?? Stuur maar wat datums via facebook, gaan we kijken of er iets te plannen is....

@ Filoria; Echt geweldig nieuws. Blijf lekker op die wolk zitten meis! Ik kom je gewoon snel achterna Very Happy

@ Jasmine; Nu ben ik natuurlijk benieuwd waar je heen gaat. Beterschap trouwens, is je menstruatie al over?

@ Nillis; Past de verandering van je huid bij een zwangerschap of menstruatie? Spannend hoor, ik duim!

Weet iemand hoe je rijen aan de tabel kan plakken? Dan kunnen Mashimaro en Samantha erbij gezet worden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 1:30

Weegschaal schreef:@ Mashimaro; Fijn dat het nu allemaal uitgedokterd is en je weet wat werkt. Hoop dat het dan net als bij je zoontje weer snel raak mag zijn!

@ Boekenwurm83; Idd zonde van al die verloren tijd. Ik heb daar in mijn situatie soms ook moeite mee. Hoop dat je eerder kan beginnen dan september!

@ Snoes; Ik riep al een week dat ik ongesteld ging worden en zei gisteren nog dat ik echt niks meer van mijn lichaam snapte. Maar gelukkig kwam het vandaag en voel ik het dus nog wel goed aan Wink
Ik wil jouw verbouwde huis wel graag zien! Kan dit al?? Stuur maar wat datums via facebook, gaan we kijken of er iets te plannen is....

@ Filoria; Echt geweldig nieuws. Blijf lekker op die wolk zitten meis! Ik kom je gewoon snel achterna Very Happy

@ Jasmine; Nu ben ik natuurlijk benieuwd waar je heen gaat. Beterschap trouwens, is je menstruatie al over?

@ Nillis; Past de verandering van je huid bij een zwangerschap of menstruatie? Spannend hoor, ik duim!

Weet iemand hoe je rijen aan de tabel kan plakken? Dan kunnen Mashimaro en Samantha erbij gezet worden!

Ik heb het op mn laptop opgeslagen, dus ik kan ze er zo bij plaatsen! En Samantha had ik er al bij gezet Wink
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal do 31 mei 2012 - 1:33

Linnie1985 schreef:
Ik heb het op mn laptop opgeslagen, dus ik kan ze er zo bij plaatsen! En Samantha had ik er al bij gezet Wink

voor een kindje 2012 - Pagina 12 3711883763
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 1:35

NaamLeeftijdGaan ervoor vanaf Hoeveelste KindjeBijzonderheden
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36april/Mei 20112e
Pussycat23/25Augustus 20112e
Janedoe 26/27Oktober 20111e
Nillis29/30Oktober 20112e
Vlinderjoy24/27November 20111e
Slaatje33/41November 20111eZwanger!
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Boekenwurm28/28Januari 20121e
Myloon30/29Januari 20121e
Smaragdje23/30Januari 20122e
Annemie27/31Februari 20122e
Roos26/27Maart 20122e
Highway28/27Maart 20121e
Stitch24/30Maart 20121e
Dikkie DikApril 2012
Pearl24/24April 20121e
Spetterdespat28/26April 20121e
Blondje131331/29April 20122e
Mysterious31/31Mei 20121e
Sanne-8427/27Mei 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Emma_ Juni 20121e
Takkie Juli 20122e
Mashimaro 26/34Juli 20122e
Birgit Augustus/September1e
Mom-of-229/35Eind 20123e

Laatst aangepast door Linnie1985 op do 31 mei 2012 - 7:37; in totaal 2 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 31 mei 2012 - 2:08

Het bloedverlies is geloof ik niet echt minder geworden. Stel me er maar op in dat ik nu ongesteld ben. Helaas, maar het is niet anders. Kan er maar beter van uit gaan, dan kan het altijd nog meevallen.
Ik ga nu knuffelen met het zoontje van mijn beste vriendin (zes maanden :-)) want hij ligt een beetje te huilen. Vriendin is dochter van school halen. Ik hoop er zaterdag weer te kunnen zijn, als mijn ineternet het weer doet. Tot dan. xx
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 do 31 mei 2012 - 2:32

linnie; ik meen te herinneren dat birgit pas ook iets gewijzigd heeft in de tabel, ik meen de datum om te beginnen (staat nu op juni, maar volgens mij heeft ze dat aangepast naar aug/sept)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje do 31 mei 2012 - 5:24

@ Linnie, nu ben ik weer een jaar jonger in de tabel en mijn man ook smile

@ Slaatje, vervelend hoor!

@ Nillis, wat vervelend dat het nu langer duurt! Hopelijk snel duidelijkheid!

@ Weegschaal, fijn dat je ongesteld ben geworden!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  nillis do 31 mei 2012 - 5:57

Hier nog geen ongi. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik ongi wordt, maar aan de andere kant niet. Dus nog steeds afwachten en ga morgenvoreg dus testen. Dan weet ik wel waar ik aan toe ben.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  SleepingBeauty do 31 mei 2012 - 6:26

Spannend Nillis! Ben benieuwd naar je test morgen! Hopelijk dan wel positief.
Hoelang ben je dan overtijd?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Snoes do 31 mei 2012 - 6:35

Jasmine schreef:Snoes: wat ben jij toch een lief en bijzonder mens. Jouw kindje boft straks maar met zo'n mama!
Wow, waar komt dit ineens vandaan? Maar wat ontzettend lief dat je dat zegt hug

Nillis, ik hoop dat je, net zoals bij T. gewoon een late positieve test in handen hebt morgen!

Weegschaal, het is nog niet af, normaal gezien nog 5 weken. Kunnen we daarna wel afspreken, anders moet ik je zo'n vies/rommelig huis laten zien haha. Ik PM je vanavond of morgen even op facebook, kunnen we een datum prikken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Linnie1985 do 31 mei 2012 - 7:22

aaah pm me ff de goede gegevens, dan pas ik dat ook meteen op words aan!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje do 31 mei 2012 - 7:24

Linnie1985 schreef:aaah pm me ff de goede gegevens, dan pas ik dat ook meteen op words aan!

Nou, bij ons wordt de leeftijd 23 en 30 ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende