Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vreemde actie

+14
Sanne
Lenthe
SarahKey
LMCurious
Tania
Coco
Bolleke
Novalee
M@niek
Slakje
Twellie
Susan
mickey
mauwmauw
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

vreemde actie - Pagina 3 Empty Re: vreemde actie

Bericht  Makamba ma 28 mei 2012 - 9:36

Sunprincess schreef:Maar ALS de man het expres deed is het toch nooit gepast? Daar heeft deze tijd toch niets mee te maken?

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 9:43

mauwmauw schreef:
TBIB schreef:Komt Mauwmauw (en/of vriend) niet van het kamp?
Volgens mij is het daar vrij "normaal" om zo te reageren....
Waarmee ik het niet wil rechtvaardigen hoor, als mijn man zo zou reageren op een handje vastpakken dan zou ik bij thuiskomst vriendelijk vragen of hij zijn spullen wil pakken en er eens even goed over na zou denken.

En als hij dit al doet bij een handje vastpakken....
ik reageer verder niet op al het gezeur over de eventuele reactie van mijn vriend,maar dit vind ik pure discriminatie eigenlijk en puur gebaseerd op vooroordelen.
Waar baseer je het op dat het een de normale manier van reageren is van mensen die op een kamp wonen?Ik kom zelf uit een huis en woon nu zo'n 4 jaar op het kamp,in die 4 jaar is er hier nog nooit wat voor gevallen of wat dan ook.Het komt nu eenmaal sneller in het nieuws als iemand van het kamp wat doen dan "burgers"net zoals dat het sneller in het nieuws komt als buitenlanders wat doen in plaats van de "oh zo geweldige nederlanders"

En voor degene die zeiden dat ik meteen dacht dat die man wat slechts van plan was,dat heb ik niet gezegd,ALS die man het expres deed,vind ik het niet gepast in deze tijd.

Ik bedoelde het niet als discriminatie maar feit is wel dat het bij jullie/op het kamp veel meer geaccepteerd/normaal is en feit is gewoon dat over het algemeen mensen op het kamp (sneller) op deze manier reageren.
Waar ik op school gezeten heb zat het vol met meiden en jongens die van het kamp kwamen. Zij gaven het zelf ook toe, dat hun mentaliteit anders is dan de "standaard".

Verder eens met Sunprincess en Makamba over je laatste zin.
Al denk ik dat je meer bedoeld vanwege alle nieuwsberichten van de laatste jaren, dat dat soort dingen al snel achterdocht wekt.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine ma 28 mei 2012 - 10:35

Mauwmauw: idd. zeg, wat een rare actie van die man. Die zou ik ook niet kunnen waarderen. Ik kan me er al aan storen als mensen J. een aai over de bol geven omdat ze 'zo'n schattig meisje' is. Goed, ze is een schattig meisje, maar daar hoeven toch geen aanrakingen bij? In elk geval niet van een wildvreemde.

Toch vind ik wel dat jouw vriend een beetje overtrokken reageerde. Hem wat aan willen doen gaat wel erg ver, een opmerking als "laat mijn zoon even heel snel los" kan ik nog wel begrijpen, maar wat aan willen doen? Nu ken ik jouw vriend natuurlijk niet en weet niet of het een stukje 'grootspraak' is, of dat hij het echt zo bedoelde.

Ik denk ook niet dat die man kwaad in zin had, maar normaal is anders.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 19:17

Eens met TBIB.

Gast