Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dames die rijlessen hebben of gehad hebben

+10
_Femme
Zwerver
CCC
Cheesegirl
Try
jena
Toet
Kqip
TukTuk
Sarah1985
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dames die rijlessen hebben of gehad hebben - Pagina 2 Empty Re: Dames die rijlessen hebben of gehad hebben

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 5:04

Marin schreef:Ik ben nu zelf aan het lessen en heb een pakket van 35 lessen gekocht. Inclusief ook van alles. Vond ik wel zo'n prettig idee.

Oh en dit pakket kostte me 1460 euro.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dames die rijlessen hebben of gehad hebben - Pagina 2 Empty Re: Dames die rijlessen hebben of gehad hebben

Bericht  Toet wo 19 jan 2011 - 5:15

_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:Ik was nog geen €1000 kwijt, maar dat is niet echt te vergelijken, denk ik :P

want?
Ik heb heel weinig lessen gehad..

Oké, dat is wel relax idd. Ik had ook eerder klaar kunnen zijn maar ben een beetje opgelicht geloof ik.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet wo 19 jan 2011 - 5:15

Marin schreef:
Marin schreef:Ik ben nu zelf aan het lessen en heb een pakket van 35 lessen gekocht. Inclusief ook van alles. Vond ik wel zo'n prettig idee.

Dat is niet duur..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 5:16

toetje_ schreef:
Marin schreef:

Dat is niet duur..

dat klopt smile

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl wo 19 jan 2011 - 5:17

Volgens mij is zo'n pakket wel goed Anousch!
Zelf les ik heel voordelig, bij mijn schoonvader! Very Happy
Hierdoor betaal ik alleen mijn examens, echt super veel voordeel dus!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  CCC wo 19 jan 2011 - 5:37

Ik heb een 30 uurs pakket afgenomen... Heb mijn theorie zelf gehaald vorig jaar... Dus dat zit er niet in... wel 30 uur lessen en het CBR examen. Dit was een stuk goedkoper dan losse lessen... Ik heb trouwens geen TTT genomen, maar mag 16 maart examen doen... Ontzettend spannend!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zwerver wo 19 jan 2011 - 5:38

Ik kon pakket nemen met 25 lessen.
Ik heb losse lessen genomen en was klaar naar 19 lessen... Ik zou als ik een pakket nemen niks terug krijgen. Ik zeg daarom altijd losse lessen maar zorg gewoon dat je een bedrag ervoor hebt en niet elke x moet sparen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  _Femme wo 19 jan 2011 - 5:39

Ik was voor mijn rijbewijs 1600 euro kwijt, daarbij zat een TTT en het eindexamen. Maar ik heb dan ook een spoedcursus gevolgd van 15 dagen, 2 uur per dag. Ik denk dat je idd wel 1500 euro minstens moet sparen! Je kan beter een buffer opbouwen en wat meer geld achter de hand hebben, dan dat je halverwege je lessen zit en geen geld meer hebt bounce

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sneeuwvlok wo 19 jan 2011 - 5:49

Ik zou ook 1500 euro sparen als ik jou was. En dan het basispakket nemen, en waarschijnlijk dan met aanvulling van dat andere pakket.
Een pakket is eigenlijk altijd voordeliger. Alleen als je al best wat ervaring hebt met rijden of een enorm natuurtalent bent kan je met minder dan 20 lessen af. Zelf had ik een pakket van 25 lessen, en heb nog één les erbij genomen. Dacht van te voren dat ik het niet zou halen ( wel gehaald trouwens ) dus denk dat je het beste aan kan houden dat je 30 lessen nodig hebt en daar voor sparen.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roxi3 wo 19 jan 2011 - 6:16

Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ik lees toch wel wat aparte dingen tussen de voorwaarden van deze rijschool.
Zoals in dat stukje over de tussentijdse toets, daar zeggen ze dat een voordeel is dat je vrijstelling van bijzondere verrichtingen krijgt. Een ttt kan je echter ook niet halen en dan krijg je ook geen vrijstelling. En dit stukje:
"Eigenverklaring: € 35,-
Als je een rijexamen wilt aanvragen, moet je altijd eerst een Eigen verklaring invullen. Hierop staan vragen over je lichamelijke en geestelijke gesteldheid."
Dit is gewoon een a4tje met vragen en was bij mijn rijschool gratis.

Maar om even op je vraag in te gaan, ik zou als ik jou was een pakket nemen. Vaak ben je dan goedkoper uit. Ik had een studentenpakket en dat waren 30 lessen + 1 praktijkexamen voor 880 euro. Ik ben helaas niet in een keer geslaagd maar daarna kon ik gewoon losse lessen "kopen".

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SuperGrover wo 19 jan 2011 - 6:53

Roxi3 schreef:Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ik lees toch wel wat aparte dingen tussen de voorwaarden van deze rijschool.
Zoals in dat stukje over de tussentijdse toets, daar zeggen ze dat een voordeel is dat je vrijstelling van bijzondere verrichtingen krijgt. Een ttt kan je echter ook niet halen en dan krijg je ook geen vrijstelling. En dit stukje:
"Eigenverklaring: € 35,-
Als je een rijexamen wilt aanvragen, moet je altijd eerst een Eigen verklaring invullen. Hierop staan vragen over je lichamelijke en geestelijke gesteldheid."
Dit is gewoon een a4tje met vragen en was bij mijn rijschool gratis.

Eens met het stukje over de TTT.
Maar de Eigen Verklaring is niet gewoon een printje uit een word document. Het is een officieel document dat verstrekt wordt door het CBR, en daar staat ook duidelijk een prijs op. Maar die is geen 35 euro, maar ± 20 euro (weet het niet meer exact).

Ik zou ook sowieso wel een pakket nemen. Je bent dan toch een stuk goedkoper uit.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jeanette wo 19 jan 2011 - 12:51

Megara schreef:Ik zou ook voor een pakket gaan. Zie er in dit geval ook geen nadelen in.
Ik heb zelf ook een pakket gekocht en daarna kon ik per les betalen.

Hier hetzelfde.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 23:47

Ik had 20 lessen + afrijden, was goede deal en gewoon goede basis. Daarna nog aangevuld met wat lossen lessen + TTT.

Mijn eigen verklaring was ook een a4 geprint en gewoon ingevuld, koste me niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 23:56

toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:
toetje_ schreef:
_Donnaa schreef:Ik was nog geen €1000 kwijt, maar dat is niet echt te vergelijken, denk ik :P

want?
Ik heb heel weinig lessen gehad..

Oké, dat is wel relax idd. Ik had ook eerder klaar kunnen zijn maar ben een beetje opgelicht geloof ik.
Dat is wel echt balen!

Ik had ook geen TTT (zat ook niet in het pakket, maar wilde ik ook niet) en theorie examen en les zat er wel bij in.. Maar ik was 1x gezakt voor theorie, dus de tweede keer moest ik gewoon zelf betalen..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 1:26

Ik ga nu alvast oefenen met theorie hahaha, beter te vroeg als te laat toch :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: