Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
+10
_Femme
Zwerver
CCC
Cheesegirl
Try
jena
Toet
Kqip
TukTuk
Sarah1985
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
Marin schreef:Ik ben nu zelf aan het lessen en heb een pakket van 35 lessen gekocht. Inclusief ook van alles. Vond ik wel zo'n prettig idee.
Oh en dit pakket kostte me 1460 euro.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb heel weinig lessen gehad..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik was nog geen €1000 kwijt, maar dat is niet echt te vergelijken, denk ik
want?
Oké, dat is wel relax idd. Ik had ook eerder klaar kunnen zijn maar ben een beetje opgelicht geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin schreef:Marin schreef:Ik ben nu zelf aan het lessen en heb een pakket van 35 lessen gekocht. Inclusief ook van alles. Vond ik wel zo'n prettig idee.
Dat is niet duur..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Marin schreef:Marin schreef:Ik ben nu zelf aan het lessen en heb een pakket van 35 lessen gekocht. Inclusief ook van alles. Vond ik wel zo'n prettig idee.
Dat is niet duur..
dat klopt
Gast- Gast
Volgens mij is zo'n pakket wel goed Anousch!
Zelf les ik heel voordelig, bij mijn schoonvader!
Hierdoor betaal ik alleen mijn examens, echt super veel voordeel dus!
Zelf les ik heel voordelig, bij mijn schoonvader!
Hierdoor betaal ik alleen mijn examens, echt super veel voordeel dus!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb een 30 uurs pakket afgenomen... Heb mijn theorie zelf gehaald vorig jaar... Dus dat zit er niet in... wel 30 uur lessen en het CBR examen. Dit was een stuk goedkoper dan losse lessen... Ik heb trouwens geen TTT genomen, maar mag 16 maart examen doen... Ontzettend spannend!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon pakket nemen met 25 lessen.
Ik heb losse lessen genomen en was klaar naar 19 lessen... Ik zou als ik een pakket nemen niks terug krijgen. Ik zeg daarom altijd losse lessen maar zorg gewoon dat je een bedrag ervoor hebt en niet elke x moet sparen.
Ik heb losse lessen genomen en was klaar naar 19 lessen... Ik zou als ik een pakket nemen niks terug krijgen. Ik zeg daarom altijd losse lessen maar zorg gewoon dat je een bedrag ervoor hebt en niet elke x moet sparen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik was voor mijn rijbewijs 1600 euro kwijt, daarbij zat een TTT en het eindexamen. Maar ik heb dan ook een spoedcursus gevolgd van 15 dagen, 2 uur per dag. Ik denk dat je idd wel 1500 euro minstens moet sparen! Je kan beter een buffer opbouwen en wat meer geld achter de hand hebben, dan dat je halverwege je lessen zit en geen geld meer hebt
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou ook 1500 euro sparen als ik jou was. En dan het basispakket nemen, en waarschijnlijk dan met aanvulling van dat andere pakket.
Een pakket is eigenlijk altijd voordeliger. Alleen als je al best wat ervaring hebt met rijden of een enorm natuurtalent bent kan je met minder dan 20 lessen af. Zelf had ik een pakket van 25 lessen, en heb nog één les erbij genomen. Dacht van te voren dat ik het niet zou halen ( wel gehaald trouwens ) dus denk dat je het beste aan kan houden dat je 30 lessen nodig hebt en daar voor sparen.
Een pakket is eigenlijk altijd voordeliger. Alleen als je al best wat ervaring hebt met rijden of een enorm natuurtalent bent kan je met minder dan 20 lessen af. Zelf had ik een pakket van 25 lessen, en heb nog één les erbij genomen. Dacht van te voren dat ik het niet zou halen ( wel gehaald trouwens ) dus denk dat je het beste aan kan houden dat je 30 lessen nodig hebt en daar voor sparen.
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ik lees toch wel wat aparte dingen tussen de voorwaarden van deze rijschool.
Zoals in dat stukje over de tussentijdse toets, daar zeggen ze dat een voordeel is dat je vrijstelling van bijzondere verrichtingen krijgt. Een ttt kan je echter ook niet halen en dan krijg je ook geen vrijstelling. En dit stukje:
"Eigenverklaring: € 35,-
Als je een rijexamen wilt aanvragen, moet je altijd eerst een Eigen verklaring invullen. Hierop staan vragen over je lichamelijke en geestelijke gesteldheid."
Dit is gewoon een a4tje met vragen en was bij mijn rijschool gratis.
Maar om even op je vraag in te gaan, ik zou als ik jou was een pakket nemen. Vaak ben je dan goedkoper uit. Ik had een studentenpakket en dat waren 30 lessen + 1 praktijkexamen voor 880 euro. Ik ben helaas niet in een keer geslaagd maar daarna kon ik gewoon losse lessen "kopen".
Zoals in dat stukje over de tussentijdse toets, daar zeggen ze dat een voordeel is dat je vrijstelling van bijzondere verrichtingen krijgt. Een ttt kan je echter ook niet halen en dan krijg je ook geen vrijstelling. En dit stukje:
Als je een rijexamen wilt aanvragen, moet je altijd eerst een Eigen verklaring invullen. Hierop staan vragen over je lichamelijke en geestelijke gesteldheid."
Maar om even op je vraag in te gaan, ik zou als ik jou was een pakket nemen. Vaak ben je dan goedkoper uit. Ik had een studentenpakket en dat waren 30 lessen + 1 praktijkexamen voor 880 euro. Ik ben helaas niet in een keer geslaagd maar daarna kon ik gewoon losse lessen "kopen".
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Roxi3 schreef:Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ik lees toch wel wat aparte dingen tussen de voorwaarden van deze rijschool.
Eens met het stukje over de TTT.
Maar de Eigen Verklaring is niet gewoon een printje uit een word document. Het is een officieel document dat verstrekt wordt door het CBR, en daar staat ook duidelijk een prijs op. Maar die is geen 35 euro, maar ± 20 euro (weet het niet meer exact).
Ik zou ook sowieso wel een pakket nemen. Je bent dan toch een stuk goedkoper uit.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Megara schreef:Ik zou ook voor een pakket gaan. Zie er in dit geval ook geen nadelen in.
Ik heb zelf ook een pakket gekocht en daarna kon ik per les betalen.
Hier hetzelfde.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik had 20 lessen + afrijden, was goede deal en gewoon goede basis. Daarna nog aangevuld met wat lossen lessen + TTT.
Mijn eigen verklaring was ook een a4 geprint en gewoon ingevuld, koste me niks.
Mijn eigen verklaring was ook een a4 geprint en gewoon ingevuld, koste me niks.
Gast- Gast
Dat is wel echt balen!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik heb heel weinig lessen gehad..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ik was nog geen €1000 kwijt, maar dat is niet echt te vergelijken, denk ik
want?
Oké, dat is wel relax idd. Ik had ook eerder klaar kunnen zijn maar ben een beetje opgelicht geloof ik.
Ik had ook geen TTT (zat ook niet in het pakket, maar wilde ik ook niet) en theorie examen en les zat er wel bij in.. Maar ik was 1x gezakt voor theorie, dus de tweede keer moest ik gewoon zelf betalen..
Gast- Gast
Ik ga nu alvast oefenen met theorie hahaha, beter te vroeg als te laat toch
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dames die verstand hebben van harsnagels
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Voor de dames die een scheiding hebben meegemaakt
» Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
» Rijlessen betalen in natura!
» hebben jullie vandaag al een stomme opmerking gehad?
» Voor de dames die een scheiding hebben meegemaakt
» Hebben jullie al ene brief van de belasting gehad met wat ..
» Rijlessen betalen in natura!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: