Geweven draagdoek
+5
Sanne
CCC
Happydobby
missy.
Jazzlyn
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Geweven draagdoek
Misschien kun je op youtube eens kijken naar de filmpjes van webkim, die vind ik altijd heel duidelijk. En dit is een site waar ze het met foto's doen, minder duidelijk als filmpjes vind ik zelf maar zo kun je wel snel de namen van de knopen zien met voorbeeld erbij, die kun je vervolgens op youtube zoeken:
http://wrapababy.com/baby-wrap-instructions/
Het is echt een kwestie van oefenen, ik dacht eerst ook dat het me nóóit zou lukken maar ik draag ondertussen elke dag. Mijn zoontje en ik vinden het heerlijk!
Om te oefenen zou je ook een knuffel of pop kunnen gebruiken, dan krijg je wat meer handigheid in de doek en heb je geen last van een ongeduldige of wiebelige baby.
http://wrapababy.com/baby-wrap-instructions/
Het is echt een kwestie van oefenen, ik dacht eerst ook dat het me nóóit zou lukken maar ik draag ondertussen elke dag. Mijn zoontje en ik vinden het heerlijk!
Om te oefenen zou je ook een knuffel of pop kunnen gebruiken, dan krijg je wat meer handigheid in de doek en heb je geen last van een ongeduldige of wiebelige baby.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
chococupcake schreef:Ooh dat is ook ideaal als mensen van hier je kunnen helpen! In mijn geval denk ik dat niemand echt in de buurt woont daarvoor...
Ik zag hier laatste een draagconsult van 45 min voor 120 euro. Vond dat echt te gek... maar goed, misschien doe ik het toch... Wil toch wel heeel graag een geweven doek straks gaan gebruiken...
Trouwens, opeens heb ik allerlei scenario's he (heel stom dit) maar heeft niemand zoiets van stel als ik nu val en ik heb de baby in de draagdoek? Ben zo bang dat ik haar dan pijn doe... Ik heb dit opeens nadat ik vorige week een behoorlijke val maakte in een winkel omdat ze de vloer niet goed hadden schoongehouden. Ik kon mezelf gelukkig goed opvangen, maar ben behoorlijk geschrokken toen... Miss dat ik daarom daar nu zo aan denk...
Ik kan je wel helpen, ik kan het best aardig
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Jazzlyn schreef:
Den Bosch is goed te doen, maar zaterdag lukt echt niet. Ik vind de consulten ook vrij duur!
Het is volgens mij elke maand of elke 2 maanden dus misschien een andere keer of in ieder geval iets om te onthoudenn, data kun je op de site vinden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
oke zal eens kijken. Tis net half uurtje, dus dat is geen probleem
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
,
Laatst aangepast door Jazzlyn op di 29 mei 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
Volgens mij heb je hem heel goed geknoopt, hij zou wel iets lager mogen zitten. Maar ik denk dat het uberhaupt niet comfortabel is om een peuter van 2 jaar op je buik te dragen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Volgens mij heb je hem heel goed geknoopt, hij zou wel iets lager mogen zitten. Maar ik denk dat het uberhaupt niet comfortabel is om een peuter van 2 jaar op je buik te dragen.
Dank je wel
Nee haha, erg zwaar en hij is zo eigenwijs.. Maar een om de knoop onder de knie te krijgen. Zo is kleine A. de klos
Jazzlyn- Prater
,
Laatst aangepast door Jazzlyn op di 29 mei 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
mooi strak geknoopt. Je zou op zich de beentjes nog wat meer kunnen spreiden en proberen om de knietjes wat hoger te krijgen dan het kontje. Maar ik vind het zo niet slecht!
Darius- Ratel
Oke zal ik morge eens proberen! Hij viel gelijk in slaapDarius schreef:mooi strak geknoopt. Je zou op zich de beentjes nog wat meer kunnen spreiden en proberen om de knietjes wat hoger te krijgen dan het kontje. Maar ik vind het zo niet slecht!
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Oke zal ik morge eens proberen! Hij viel gelijk in slaapDarius schreef:mooi strak geknoopt. Je zou op zich de beentjes nog wat meer kunnen spreiden en proberen om de knietjes wat hoger te krijgen dan het kontje. Maar ik vind het zo niet slecht!
Als hij meteen ging slapen dan zat hij wel comfortabel!
Darius- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geweven draagdoek of Ringsling??
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» Draagdoek
» Draagdoek
» Draagdoek
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» Draagdoek
» Draagdoek
» Draagdoek
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: