Geweven draagdoek of Ringsling??
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geweven draagdoek of Ringsling??
Ik heb voor moederdag een draagdoek kado gekregen; of althans, ik moet er nog steeds 1 uitzoeken...
Nu wil ik toch wel deze week gaan bestellen, volgende week moet ik met mijn zoontje alleen met de trein naar het oosten van het land omdat papa en de 2 meiden dan daar op vakantie zijn ( ik moet helaas werken nog, dus kan niet meteen mee).
Ik twijfel nu, hij is 9.5 mnd.... Wat is handiger/ practischer / goed te tillen etc...??? Ervaringen zijn welkom!
Ik weet gewoon eigenlijk niet wat ik moet kiezen en waarom
Nu wil ik toch wel deze week gaan bestellen, volgende week moet ik met mijn zoontje alleen met de trein naar het oosten van het land omdat papa en de 2 meiden dan daar op vakantie zijn ( ik moet helaas werken nog, dus kan niet meteen mee).
Ik twijfel nu, hij is 9.5 mnd.... Wat is handiger/ practischer / goed te tillen etc...??? Ervaringen zijn welkom!
Ik weet gewoon eigenlijk niet wat ik moet kiezen en waarom
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geweven draagdoek of Ringsling??
Ik zou voor een geweven draagdoek gaan. De ringsling heb ik bij mijn dochter alleen gebruikt voor kleine stukjes. Ik kan daar niet lang mee dragen. Bij een gewone geweven draagdoek is het gewicht beter verdeeld dan bij een ringsling.
En je zou ook voor een Mei Tai kunnen gaan, ik vond dat ideaal toen mijn dochter wat groter was, ook om mee op de rug te dragen.
En je zou ook voor een Mei Tai kunnen gaan, ik vond dat ideaal toen mijn dochter wat groter was, ook om mee op de rug te dragen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dank je wel voor jouw mening! Wat zijn volgens jou kleine stukjes?
Welke knoop zou je adviseren bij een kindje van 9 mnd met de geweven doek ?
Ik had de Girasol Northern Lights gezien.. iemand ervaring met Girasol?
Welke knoop zou je adviseren bij een kindje van 9 mnd met de geweven doek ?
Ik had de Girasol Northern Lights gezien.. iemand ervaring met Girasol?
Mamasapje- Prater
ik zou ook voor een geweven gaan.
ik heb zelf beide en gebruik de ringsling enkel voor kleine stukjes, bijv om naar de winkel te gaan, ik heb de sling ook meer te vervanging van een buggy voor als ik op de fiets naar de winkel ga. hij is wel heel makkelijk in gebruik omdat je niet hoeft te knopen.
met een geweven doek kan ik het dragen veel langer volhouden omdat het gewicht goed is verdeeld over je bovenlichaam en ik heb het gevoel dat D. het ook fijner vind in de geweven.
ik heb zelf beide en gebruik de ringsling enkel voor kleine stukjes, bijv om naar de winkel te gaan, ik heb de sling ook meer te vervanging van een buggy voor als ik op de fiets naar de winkel ga. hij is wel heel makkelijk in gebruik omdat je niet hoeft te knopen.
met een geweven doek kan ik het dragen veel langer volhouden omdat het gewicht goed is verdeeld over je bovenlichaam en ik heb het gevoel dat D. het ook fijner vind in de geweven.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Van een sling krijg ik na heel kort dragen al rugpijn, ik zou voor de geweven doek gaan. Girasol is een prima merk met leuke doeken!
Gast- Gast
Ook ik zou voor een geweven draagdoek gaan, en anders een mei tai als je het helemaal makkelijk wilt
Gast- Gast
Korte stukjes vind ik even een winkel in, als ik er langer mee draag krijg ik last van mijn schouders/rug.
Ik heb zelf 2 girasols, mijn zoontje 'woont' in girasol donau. Ik vind het een heerlijke doek, makkelijk te knopen en lekker zacht.
En northern lights is erg mooi .
Ik heb zelf 2 girasols, mijn zoontje 'woont' in girasol donau. Ik vind het een heerlijke doek, makkelijk te knopen en lekker zacht.
En northern lights is erg mooi .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ik zou ook voor een geweven doek gaan. Ringsling heb ik maar kort gebruikt. Dochter is nu 10.5 kg en ik vind een ringsling echt te zwaar. De geweven doek daarentegen gebruik ik met gemak. Mijn dochter woont in de girasol amitola
Ik kan mijn dochter inmiddels sneller in de draagdoek knopen (in een rucksack), dan dat ik haar in de ringsling kan doen, dus voor het gemak hoef je het niet te doen.
Ik kan mijn dochter inmiddels sneller in de draagdoek knopen (in een rucksack), dan dat ik haar in de ringsling kan doen, dus voor het gemak hoef je het niet te doen.
Gast- Gast
Ik heb ook een geweven draagdoek. Eentje van Hoppediz en je krijg er ook een boek bij met allerlei knoopmanieren
Dit is 'm :
Dit is 'm :
Gast- Gast
Dank jullie wel! Ik heb geluisterd naar het advies en een didymos indio smaragd aangeschaft! Ik hoop dat het bevalt!! Een mei tai wil ik ook nog, maar dat is voor later!
Mamasapje- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Geweven draagdoek
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» welke kleur ringen??(ringsling)
» Draagdoek
» Draagdoek??
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» welke kleur ringen??(ringsling)
» Draagdoek
» Draagdoek??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: