KletsTopic
+29
Toet
_Lacey_
Twellie
Admin
Zwerver
Suus
Erin
Evalynn
Yaelynn
FireButterfly
Tiana
Takkie
Stuiterbal
mzcharlotte
Alex
Kowalski
luenca
Burn
Lejow
heartsdale
Gympie
Snoes
Oasis
Ibbeltje
ExpressoB
Macelka
VeryCherry
Rose
Rush
33 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: KletsTopic
Rose schreef:ExpressoB, kan je hem niet bellen om er nog even over te praten? Rot dat je je nu zo voelt!
Nee, ik vind dat hij maar naar 'mij moet komen'. Ik heb niks verkeerds gedaan, hij wel.
Ben nog nooit in mijn auto gestapt en naar huis gereden, had het er ook wel moeilijk mee maar ik vond dat ik het moest doen(mijn verstand sprak).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zilveruitjes en augurk idd! Hmmm!Rose schreef:Rush schreef:Oh, dat is eigenlijk wel een goede! Maar ik heb niet zoveel zin om eerst naar de supermarkt te gaan haha. Misschien toch maar even doen!Rose schreef:Salade met tonijn, ei , paprika, ui etc.
Whaha dat idee kan ik wel vaker roepen bij jou
Zat nog ff te denken wat ik er nog meer altijd door heen gooi: mozzarella, augurk..
Hmm misschien maakt ik het zelf straks ook wel, lekker fris!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar ik eet bij m`n ouders denk ik, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Oke, dan zal ik wat afleiding zoeken en even lekker vrouwen dingen doen (dingen die hij niet leuk vind)
En dat hopen dat hij snel iets van zich laat horen zodat je je weer wat beter voelt!
En dat hopen dat hij snel iets van zich laat horen zodat je je weer wat beter voelt!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Dan ga je het bij je ouders klaar maken
Of een andere keer bij je ouders eten..
Ik verheug me er nu al op dat wij morgen bij m'n schoonouders eten, dan hoef ik niet te koken
Of een andere keer bij je ouders eten..
Ik verheug me er nu al op dat wij morgen bij m'n schoonouders eten, dan hoef ik niet te koken
Rose- Kletskop
Nee, ik ga morgen salade eten denk ik en vanavond gewoon naar m`n ouders. M`n ouders hoef ik echt geen salade voor te schotelen haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rose schreef:Oke, dan zal ik wat afleiding zoeken en even lekker vrouwen dingen doen (dingen die hij niet leuk vind)
Ben in mijn eigen huis, dus kan doen wat ik wil. Ben op msn en hij ook maar hij zegt niks, nou dan ik ook niet.
Hij gaat maar nadenken over wat die gedaan heeft! Normaal kan ik dit soort dingen niet maar ga het toch echt proberen ook al is het moeilijk.
Fijne avond meiden, ik mag het mooie weer in
Rose- Kletskop
Hola!
Ik wil eigenlijk wat kwijt maar vind het te miniem om een topic te openen, mag dat hier?
Ik had gevraagd of ik weer bij mijn oude werk mocht komen werken, maar ik ben zonder reden afgewezen. Ze vonden het zoooo jammer toen ik wegging, en nu mag ik niet meer terugkomen!? Ik vind het erg raar....Ik heb wel ooit seksuele intimidatie meegemaakt daar waardoor een zeer onpopulair persoon op een andere afdeling moest gaan werken...Kan me nu eigenlijk alleen maar indenken dat ik er daarom niet meer mag komen werken en dat maakt me wel verdrietig
Ik wil eigenlijk wat kwijt maar vind het te miniem om een topic te openen, mag dat hier?
Ik had gevraagd of ik weer bij mijn oude werk mocht komen werken, maar ik ben zonder reden afgewezen. Ze vonden het zoooo jammer toen ik wegging, en nu mag ik niet meer terugkomen!? Ik vind het erg raar....Ik heb wel ooit seksuele intimidatie meegemaakt daar waardoor een zeer onpopulair persoon op een andere afdeling moest gaan werken...Kan me nu eigenlijk alleen maar indenken dat ik er daarom niet meer mag komen werken en dat maakt me wel verdrietig
Gast- Gast
Naja Leaf dat slaat ook helemaal nergens op als ze dat als reden zouden hebben om jou af te wijzen.
Hoe is het verder met je?
Hoe is het verder met je?
Gast- Gast
Nee vind ik ook, maar goed het is ook echt een hele rare werkplek qua mensen en verhoudingen eigenlijk hoor, alleen ik vond het werk wel echt heel leuk om te doen!
Met mij is alles wel goed hoor Ik geniet lekker van het weer en van mijn nieuwe hobby tennissen (nu nog wat meer ballen raken en ik ben nog tevredener haha).
En met jou? Al weet ik niet wie je eerst was, haha.
Met mij is alles wel goed hoor Ik geniet lekker van het weer en van mijn nieuwe hobby tennissen (nu nog wat meer ballen raken en ik ben nog tevredener haha).
En met jou? Al weet ik niet wie je eerst was, haha.
Gast- Gast
Wat balen Leaf maar ga geen dingen invullen die wellicht niet helemaal juist zijn... Dan zit je jezelf alleen maar gek te maken, wellicht voor niks...
En hoooooooooi, ik ben er ook .
Gast- Gast
Zusje schreef:Wat balen Leaf maar ga geen dingen invullen die wellicht niet helemaal juist zijn... Dan zit je jezelf alleen maar gek te maken, wellicht voor niks...
Ze zoeken iedere zomer heel veel tijdelijke medewerkers en de functie staat nog gewoon open...dus iets anders kan ik helaas ook niet bedenken.
Gast- Gast
Er zijn veel bedrijven die geen oud personeel aannemen dus wellicht is het daar ook zoiets. Maar goed, als je je er zo rot over voelt, waarom vraag je daar dan gewoon niet na wat de reden van afwijzing is?
Gast- Gast
Maar zullen ze wel een echte reden van de afwijzing?
Ja met mij gaat het goed. Alleen moe maar goed.
Ja met mij gaat het goed. Alleen moe maar goed.
Gast- Gast
Poeh word nu net wakker!
M`n kat is te slim, ze is net door het bovenste raampje geklommen om naar buiten te gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:M`n kat is te slim, ze is net door het bovenste raampje geklommen om naar buiten te gaan.
En dan straks aan de deur weer staan te miauwen als ze binnen wilt. Maar jee die is wel slim zeg.
Gast- Gast
Wow, ik dacht altijd dat ik overdreef als ik toch dat raampje dicht deed. Maar het kan dus! Ik heb net mijn kat weer naar mijn ouders gebracht, die zijn op vakantie geweest. Blij dat ze was . Ja, nu is het natuurlijk ook heerlijk weer en bij mijn ouders kan ze naar buiten...
Goedemorgen ExpressoB!
Goedemorgen ExpressoB!
Gast- Gast
Bah, ben er echt even van ontdaan....ik ben zo positief bezig en probeer zo positief te blijven ook en dan valt dit me toch wel even rauw op mijn dak...
Gast- Gast
Ja, ze had ook gewoon even kunnen mauwen of ik het gewone raam open had willen doen natuurlijk.
Laatst aangepast door Rush op di 22 mei 2012 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
_Leaf_ schreef:Bah, ben er echt even van ontdaan....ik ben zo positief bezig en probeer zo positief te blijven ook en dan valt dit me toch wel even rauw op mijn dak...
Wat rot meis, je bereikt er zo weinig mee... Waarom zoek je eigenlijk iets tijdelijks?
Gast- Gast
Nee dat zijn katten rush die gewoon eigenwijs zijn en hun willetje even doorzetten hahaha Maar ze zat er mooi bij.
Gast- Gast
Zusje schreef:_Leaf_ schreef:Bah, ben er echt even van ontdaan....ik ben zo positief bezig en probeer zo positief te blijven ook en dan valt dit me toch wel even rauw op mijn dak...
Wat rot meis, je bereikt er zo weinig mee... Waarom zoek je eigenlijk iets tijdelijks?
Het ging me gewoon om de zomer daar, die zijn altijd zo gezellig....ik wil zelf weer gaan werken (hoef nog niet van het uwv) en het leek me gewoon leuk om daar weer te beginnen....ik mis werken an sich namelijk ook best wel, dan heb je toch een hoger gevoel van eigenwaarde...
Maar goed iedereen om me heen probeert me weer af te remmen, alleen mijn uitkering is eigenlijk te laag en ik heb ook geen idee of dat aangevuld kan worden ofzo....Sowieso, weet iemand wat het minimum is?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: