Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zie ik dit nou zo raar of..

+14
Slakje
LMCurious
Annemie
Filoria
mzcharlotte
Tania
mauwmauw
L!ND@
Joss1
Novalee
pindaatje
PiP
Darius
Printje
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:35

Had ik jullie al verteld dat ik zooooooo blij ben met jullie.

Zie je wel dat ik gelijk had :cheering: :cheering: :cheering: :dance: cheers
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:36

Printje schreef:
LMCurious schreef:
Printje schreef:
Filoria schreef:Je legt het mooi uit LMC Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 561177 En inderdaad: als je meteen voor een eenpersoonsbed gaat kun je best een beetje uitpakken. Daar doet hij misschien wel mee tot hij gaat samenwonen Very Happy

hahahaa misschien wel maar toch echt geen bed van 1300 euro Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 394967 We gaan zaterdag op pad voor een bed....wordt vast kei gezellig hahahaha

En anders gooi je net als wij meteen de rest van lichte frustraties eruit, heb je dat ook weer gehad. Wij hadden een topweekend samen! Mad

ow jeetje..misschien me toch nog maar eventjes bedenken dan...

haha, ik vind een goede ruzie af en toe ook stiekem wel lekker... Embarassed En zeker als dan tijdens het in elkaar zetten, wat dus zoals Balloon ook beaamd niet handig ging ik ook een beetje gelijk krijg dat het misschien niet de beste keuze was, haha! (maar hij is inderdaad stevig, en goedkoop, dus zonder dat Dave dit leest heeft hij achteraf ook wel een beetje gelijk dat dit prima is)
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:37

Printje schreef:Had ik jullie al verteld dat ik zooooooo blij ben met jullie.

Zie je wel dat ik gelijk had Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 3920004554 cheers

lol! Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 3711883763

En heeft manlief dat ook al door?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:37

Uiteraard laten we het niet weten dat mannen heel heel soms een heel erg klein beetje gelijk hebben...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:38

LMCurious schreef:
Printje schreef:Had ik jullie al verteld dat ik zooooooo blij ben met jullie.

Zie je wel dat ik gelijk had Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 3920004554 cheers

lol! Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 3 3711883763

En heeft manlief dat ook al door?

Die is boven, maar ik ga hem dit uiteraard melden en dan zal hij zeggen jullie vrouwen spelen altijd onder 1 hoedje ahhahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jilke di 22 mei 2012 - 17:43

Nou dan ben ik blijkbaar de enige die een bed van 1300 euro zou kopen haha, wat erg! Als ik iets echt mooi vind, en het is iets speciaals (bv voor in huis, of bed, of in zo'n geval een bed voor zoon) zou ik het denk ik wel kopen. Laughing

Ik ken mezelf, als ik dan een goedkoper exemplaar zou kopen, zou ik me eraan blijven frustreren dat we nooit dat hele mooie bed gekocht hadden Rolling Eyes Maar dan moet het wel heel exclusief zijn he, en er niet alsnog uitzien als (niet lullig bedoeld, wij slapen er zelf ook in) een Leenbakker bed.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Bolleke di 22 mei 2012 - 18:32

Wow 1300 voor een bed, nee dat zou ik echt noooit doen!
Filoria, nee dat is niet gek. Zijn eerste bedje hebben wij ook tweedehands gekocht, en mijn ex heeft het toen helemaal opgeknapt. IN het oude huis was zijn kamertje zo klein dat er alleen nog een kleerkast bij pastte, dus zijn kamertje was voor 50 euro klaar.
Zijn grote jongensfiets heeft mijn vader van iemand gekocht die het leuk vind fietsen op te knappen, voor 35 euro, je ziet er niets aan! En alle kinderen zijn er jaloers op smile

Ik wil best geld uitgeven, als het duurzaam is, maar als het goedkoper kan doe ik dat nog liever!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 22 mei 2012 - 18:39

Zo dan,nee ik zou ook geen 1300 euro uitgeven aan 1 bed. Maar goed dat geld hebben we hier niet 'zomaar' liggen dus hier zouden we die discussie al niet eens hebben. Laughing

Wel willen we wel meteen een goed bed kopen straks voor Siem. Een bed waar hij jaren mee kan doen. Geen hoogslaper of iets in die trent. Ik vind zo'n bed wat lijkt op een soort bedstee echt geweldig. Van hout en mooi stoer. Maar goed daar zie ik geen tiener in liggen dus het word straks een gewoon normaal bed. Geen tweedehands. Ik ben echt gek op tweedehands spullen, maar wil zijn kamertje nieuw hebben. Babykamer hebben we ook nieuw gekocht, dat vind ik belangrijk daar doe je meerdere jaren mee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Susan di 22 mei 2012 - 20:57

Ik heb trouwens wel eens een bed gezien van 800 euro dat ik echt supersupergaaf vond, dat was een whitewash stapelbed en het onderste bed was een soort bedstede. Daar was ik wel helemaal weg van, al vond ik het wel jammer dat het een peuterbedformaat was, daar passen kinderen toch relatief niet zo lang in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: