Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zie ik dit nou zo raar of..

+14
Slakje
LMCurious
Annemie
Filoria
mzcharlotte
Tania
mauwmauw
L!ND@
Joss1
Novalee
pindaatje
PiP
Darius
Printje
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 9:05

Ik heb mijn eigen bed mee genomen uit ouderlijk huis. Heb er maar enkele keren ingelegen, mijn zusje heeft hetzelfde, is naar JAAREN nog steeds in model, komt overigens van de Leenbakker.

We hebben een 1persoonsspiraal staan, hoeven alleen een goed matras te kopen & evt beddengoed.

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 619992


Laatst aangepast door Anniej_S op di 22 mei 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:05

mauwmauw schreef:
Printje schreef:
mauwmauw schreef:pssst je hebt ook thomas de trein bedden Wink

maar ik snap dat je geen 1300 euro neerlegt voor een bed,helaas gaan wij deze discussie ook nog krijgen als V een groter bed moet hebben.

Nee niet zeggen hahaha die had manlief ook al gespot.....echt soms is het net een klein kind. Hebben hebben hebben hahahahaa
We hebben hetzelfde soort ben ik bang.

Hij heeft nu bijv. Diablo 3 ofzoiets gekocht. Hij was helemaal blij, want hij had er 12 jaar op gewacht ofzo...soms snap ik hem echt niet. Maar goed de avonden zijn nu heeeeeeeeeeerlijk rustig hahahaha. (en zwanger ben ik al dus tsja... hahahah)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:07

Wij hebben toevallig afgelopen week soortgelijke discussie gehad over Joris zijn grote bed. Ik had een leuke gezien met soort kastombouw erbij 329,00 ofzo geloof ik (in totaal waren de diverse bedden die ik leuk vond tussen de 200-600), en Dave vond dat al te duur. Uiteindelijk een bed gezien voor 169,00, en bleek zelfde model vorig jaar wat wij wilde eruit te gaan voor 69,00. Dus die hebben we gekocht. Maar wat een K*T bed om in elkaar te zetten. Verschillende duvels miste of waren in andere lengte dan nodig, trapje (is een halfhoogslaper) hangt net ff een paar mm boven de grond, dus helt iets naar achteren als je gaat klimmen, 1 gat om trapje te bevestigen aan de rest van het bed zat eigenlijk net een paar mm verkeerd geboord. uiteindelijk schroef iets scheef en kreeg Dave het wel voor elkaar. Maar toen heb ik ook diverse keren gezegd dat Milou een bed krijgt wat ze in elkaar zetten bij aflevering, want dit vind ik zo irritant. En de sfeer word er bij ons dan nooit veel beter op. Nu had ik me in de winkel bezig gehouden met Joris en Dave had matras en bodem uitgezocht. bodem van 18,00 ofzo. Alleen latjes met zo'n sliert eraan om ze bij elkaar te houden. Dus toen heb ik gezegd dat ie maar even de lattenbodem van zijn oude bed uit de schuur moest pakken voor Joris, verkoop ik deze bodem wel met dat oude bed. Want dat vond ik echt 3x niks.

Maar goed, ik denk dat 1300 vooral voor een merknaam is, en misschien hebben ze dan ook wel leukere uitvoeringen. Maar dat zou ik er persoonlijk niet aan uitgeven. Maar het had voor mij wel iets duurder mogen zijn. Ik spaar op een aparte rekening de kinderbijslag, en wil hiervan dit soort duurdere uitgaven bekostigen. Dus had ook best gekund vind ik zelf. Dan was de afwerking wel net ff mooier geweest denk ik. Maar goed, het bed staat hier inmiddels, en Joris slaapt er prima in, en nu is de stress ervan ook wel weer weg....dus tja...
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:09

hahahaha manlief zei al ik zal toch mijn zin niet krijgen. wahaha goed geraden angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:10

Woow ik voel me soms echt zo'n sloeber hier. Ik vind 179 euro eigenlijk nog veel. Heb je dan alleen het bed en nog geen matras?

Ons bedje is tweedehands en heeft ons niks gekost. Het matras is van Prénatal en was ongeveer 100 euro. Vond ik duur zat...

We hebben vorige maand een fiets gekocht voor Tomas. 15 euro op de vrijmarkt Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 394967 Tja, ik denk niet dat hij veel verschil merkt met een splinternieuwe. Deze ziet er nog erg goed uit en fietst prima.

Het is niet dat we niet genoeg verdienen om een luxe peuterbed, een nieuwe fiets of een dure jas te betalen hoor, maar ik vind het het geld gewoon niet waard omdat hij overal nog zo snel uit groeit.

Ben ik de enige hier die probeert alles zo goedkoop mogelijk te doen, en als het even kan tweedehands?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:10

Printje schreef:hahahaha manlief zei al ik zal toch mijn zin niet krijgen. wahaha goed geraden Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 2474380249
Wij vrouwen krijgen altijd onze zin toch? Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:11

Filoria zo ben ik zelf juist deels ook. Ik ga echt no way een spijkerbroek van 50 euro kopen bijv. vind dat echt absurd. Manlief denkt over veel dingen hetzelfde maar nu had hij hier dus goede dingen over gehoord en is dan meteen helemaal om zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:12

Filoria schreef:
Printje schreef:hahahaha manlief zei al ik zal toch mijn zin niet krijgen. wahaha goed geraden Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 2474380249
Wij vrouwen krijgen altijd onze zin toch? Wink

....... :cheering: :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:14

cheers cheers cheers
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:19

Filoria, ik kijk altijd een beetje naar hoe lang iets meegaat. Koop veel dingen tweedehands, maar ook veel dingen nieuw. Als ik dan kijk naar de bedden die ik had gezien, had ik in mijn achterhoofd dat hij met een eenpersoonsbed nog heel lang gaat doen, dus dan vind ik het wel leuk om echt iets moois uit te zoeken. heb ook altijd gezegd dat ik het geld bijv. liever aan een kinderkamer uitgeef dan aan een babykamer. Omdat die dus maar zo kort is, en ze er zelf nauwelijks iets van merken. maar we hadden nu dus 2 eenpersoonsbedden staan in de schuur, onze eigen oude bedden, maar dus nu wel een nieuwe gekocht. Toentertijd bewaard onder het mom van, je weet maar nooit, en nu gaan we er dus 1 verkopen.
Maar Joris zn fiets koste hier inderdaad ook maar 15,00 op mp. Dan denk ik bij mezelf, die paar krasjes die erop zitten zitten op een nieuwe ook binnen een maand of 2. Maar qua kleding bijv, Joris zijn spijkerbroeken kan ik niet veel geld aan uitgeven, zijn veelal hetzelfde, maar Milou dr jurkjes koop ik wat ik leuk vind, soms voor 5,00 soms voor 25,00.
maar als je het toch met weinig kunt doen is toch prima, kun je weer andere leuke dingen van de rest van je geld doen toch? Hoef je je toch niet meteen een sloeber te voelen?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:20

Printje schreef:
Filoria schreef:
Printje schreef:hahahaha manlief zei al ik zal toch mijn zin niet krijgen. wahaha goed geraden Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 2474380249
Wij vrouwen krijgen altijd onze zin toch? Wink

....... Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 281626781 Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 281626781

Doe ik toch iets fout, hier gaat het zo'n beetje om en om, dus ik time altijd wanneer ik de voor mij belangrijke dingen ter sprake breng.... Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 1270000679
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:22

hahahaha LMC

Ik vind zo'n kajuitbed erg leuk, zou zoiets handig zijn?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Joss1 di 22 mei 2012 - 9:23

Haha Filoria, ik ben normaal ook een sloeber hoor! Hoe goedkoper hoe beter Very Happy Maar dit bed vond ik echt mooi, plus dat deze 2 lades heeft en nog een uitschuifbed eronder heeft. Is wel zo makkelijk als straks zijn vriendinnetje komt slapen, haha! Matras moest er nog apart bijgekocht worden trouwens.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Slakje di 22 mei 2012 - 9:24

Moest mijn vriend zoiets zeggen zou ik hem toch eens raar bezien en dan vrolijk bestellen op Ikea wat ik wil.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 9:25

Mijn man heeft ons bed zelf gemaakt nerd . We hadden al een matras van 90 cm, maar er moest een nieuw matras bij. Die vonden we toevallig voor een schappelijke prijs, maar bleek 80 cm te zijn. Tja, ze hebben geen bedden van 1.70 he. Dus toen heeft man er zelf een ombouw om heen gemaakt Razz

Nee, maar 1300 euro voor een bed? Mijn man zou me voor gek verklaren. Ik mezelf ook trouwens. :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Filoria di 22 mei 2012 - 9:25

Je legt het mooi uit LMC smile En inderdaad: als je meteen voor een eenpersoonsbed gaat kun je best een beetje uitpakken. Daar doet hij misschien wel mee tot hij gaat samenwonen Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:26

Filoria schreef:Je legt het mooi uit LMC smile En inderdaad: als je meteen voor een eenpersoonsbed gaat kun je best een beetje uitpakken. Daar doet hij misschien wel mee tot hij gaat samenwonen Very Happy

hahahaa misschien wel maar toch echt geen bed van 1300 euro laughcry We gaan zaterdag op pad voor een bed....wordt vast kei gezellig hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:28

zo'n kajuitbed leek mij ook wel handig, hoe meer opbergruimte hoe beter toch?! haha.
maar is dus een halfhoogslaper geworden. En die heeft als grote voordeel, ik kan er neit fatsoenlijk bij om hem op te maken dus dat doet manlief voortaan Laughing

Deze hebben wij nu in het grijs:

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Leen-bakker-middenslaper-sven-tp_8698204355375324301b
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:29

Ik denk niet dat zoonlief al in zo'n halfhoogslaper mag toch? Zou veel te bang zijn dat hij eruit valt, R is net wat jonger als jouw mannetje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:30

Printje schreef:
Filoria schreef:Je legt het mooi uit LMC Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 561177 En inderdaad: als je meteen voor een eenpersoonsbed gaat kun je best een beetje uitpakken. Daar doet hij misschien wel mee tot hij gaat samenwonen Very Happy

hahahaa misschien wel maar toch echt geen bed van 1300 euro Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 394967 We gaan zaterdag op pad voor een bed....wordt vast kei gezellig hahahaha

En anders gooi je net als wij meteen de rest van lichte frustraties eruit, heb je dat ook weer gehad. Wij hadden een topweekend samen! Mad
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Annemie di 22 mei 2012 - 9:31

Nee hoor Filoria,ik koop ook zo goedkoop mogelijk en ook veel van mp,mijn zoontje merkt er niks van.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Printje di 22 mei 2012 - 9:31

LMCurious schreef:
Printje schreef:
Filoria schreef:Je legt het mooi uit LMC Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 561177 En inderdaad: als je meteen voor een eenpersoonsbed gaat kun je best een beetje uitpakken. Daar doet hij misschien wel mee tot hij gaat samenwonen Very Happy

hahahaa misschien wel maar toch echt geen bed van 1300 euro Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 394967 We gaan zaterdag op pad voor een bed....wordt vast kei gezellig hahahaha

En anders gooi je net als wij meteen de rest van lichte frustraties eruit, heb je dat ook weer gehad. Wij hadden een topweekend samen! Mad

ow jeetje..misschien me toch nog maar eventjes bedenken dan...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 9:32

LMCurious schreef:zo'n kajuitbed leek mij ook wel handig, hoe meer opbergruimte hoe beter toch?! haha.
maar is dus een halfhoogslaper geworden. En die heeft als grote voordeel, ik kan er neit fatsoenlijk bij om hem op te maken dus dat doet manlief voortaan Laughing

Deze hebben wij nu in het grijs:

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Leen-bakker-middenslaper-sven-tp_8698204355375324301b

Deze hebben wij ook. Een rotbed om in elkaar te zetten maar hij is wel stevig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  LMCurious di 22 mei 2012 - 9:33

Printje schreef:Ik denk niet dat zoonlief al in zo'n halfhoogslaper mag toch? Zou veel te bang zijn dat hij eruit valt, R is net wat jonger als jouw mannetje.

Nee zou ik nu ook niet doen inderdaad. Joris heeft van 1,5 tot nu toe een peuterbed gehad. Hij ging toen klimmen in zijn ledikant, dus toch maar tussendoor een simpel peuterbedje bij ikea gehaald, en daar kan Milou dan over een poosje weer en tijdje in. Ik was eigenlijk bang dat Joris er ook niet direct in wilde, dus vond het wel handig dat ie nog even tijd had om te wennen. Maar hij vond het meteen super leuk. Ik wilde anders ook een hoogslaper, maar dat durfde ik nu toch ook nog niet aan hoor.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Susan di 22 mei 2012 - 9:34

Aan sommige dingen wil ik best wel wat geld uitgeven, ik heb bijvoorbeeld vandaag een zomerjas voor Ezra gekocht en die kostte in de uitverkoop 75 euro, dat vind ik het dan wel waard, maar een bed voor 1300 euro vind ik wel te gortig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zie ik dit nou zo raar of.. - Pagina 2 Empty Re: Zie ik dit nou zo raar of..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum