Soms zou ik willen..
+33
Caroow
Caramba
Angela_1986
bolus26
_Lacey_
Bacio
Rovine
rapa nui
Mida4you
Stuiterbal
Didi
Bolleke
VeryCherry
Caribbeanlover
Middleme
Shisha
Siem
heartsdale
Caro
SoGood
girli
Blond
Marin
Oasis
Arwyn
schuddebuikje
Susan
Paper Crown
Ooh La La!
Rush
Bay
Rose
Lavendel
37 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Soms zou ik willen..
Dat zou ook wel heel fijn zijn..Maura schreef:Dat mijn leven gewoon stabiel zou zijn. Elke maand zeker van werk, elke maand een vast inkomen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik wat kleiner zou zijn en slanker. Ik vind dat altijd zo mooi staan, echt van die rokjes en jurkjes meisjes.
Ik ben 1.85 en voel me dan altijd zo'n lompe trien.
Ik ben 1.85 en voel me dan altijd zo'n lompe trien.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Dat mijn leven gewoon eens normaal zou lopen. Zonder dat ik hoef te vechten voor mijn geluk. Dat ik gewoon kan genieten. Meer vraag ik niet.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dat het leven niet zo ontzettend ingewikkeld is.
Dat ik 8 kilo minder weeg en daarmee ook mooi slank ben.
Dat ik 8 kilo minder weeg en daarmee ook mooi slank ben.
Gast- Gast
Dat we het financieel straks eens wat ruimer krijgen....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zero schreef:
Ja die kakkerlak speld oid dat je had... dat was jij toch?
Er was maandag nog een reportage op tv van mensen met veel ongedierte, ik vind het altijd heel erg fascinerend om te zien!
Niet om te hebben verder natuurlijk... ik heb nu een kleeeeein beetje last van mieren en ik vermoord ze iedere keer met veel kabaal (als in: "mwhahahah ik ga jullie dood trappen " en trap dan vervolgens nog mis ook) nee, niet aan mij besteed...
Maar wel een gaaf beroep
Oooow dat haha ja das echt lang geleden alweer . Knap dat je dat nog weet . En ja, mieren zijn lekker in opkomst, zag er van de week echt duizenden in een kruipruimte bij een woning. WOW! . Was wel wat voor jou, je trapt altijd raak
Ik heb die reportage ook gezien al ben ik halverwege naar bed gegaan. Ik moest op tijd op om het in in mindere mate uit te voeren haha .
Gast- Gast
er toch kaboutertjes bestonden die stiekem het huishoudelijk werk voor me zouden doen.
ik een andere opleiding gedaan had, maar aan de andere kant vind ik mijn huidige werk ook superleuk.
je de tijd even stil kon zetten.
ik een andere opleiding gedaan had, maar aan de andere kant vind ik mijn huidige werk ook superleuk.
je de tijd even stil kon zetten.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Zo'n IT-girl zijn lijkt me stiekem best vermoeiend. Al die afspraken en contacten die je bij moet houden. Dan is het toch een stukje simpeler om elke dag op dezelfde tijd naar mijn werk te kachelen.
Maar ik zou wel willen dat straks mijn werk beloond wordt. Ik ben momenteel hard bezig mijn leven weer op de rit te krijgen en hoop er over een tijdje de vruchten van te mogen plukken.
Maar ik zou wel willen dat straks mijn werk beloond wordt. Ik ben momenteel hard bezig mijn leven weer op de rit te krijgen en hoop er over een tijdje de vruchten van te mogen plukken.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Caro schreef:Dank jullie wel. De bom is nu precies een maand geleden ontploft. En nee, het is absoluut niet makkelijk en vol met twijfels... Maar goed, ik heb er ook geen topic aan gewijd omdat ik niet precies weet wat er met die info dan kan gebeuren. Maar op zich komt het nu naar buiten naar mensen dat het idd voorbij is... Heb het niet aan de grote klok gehangen, dit soort nieuws verspreidt zichzelf wel redelijk snel...
Wat ontzettend verdrietig voor je. Ik hoop dat je heel veel steun en liefde uit je omgeving krijgt. Ik weet zeker dat je er alles aan hebt gedaan, dus neem je zelf niets kwalijk. Ik vind jou, al die jaren dat ik op het forum kom, zo lief, zo goed, zo meedenkend. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je huwelijk voorbij is.
Gast- Gast
Terugkomend op pagina 1: sinds wanneer moet je een 60 urige werkweek hebben in NYC? Een van mijn goede vriendinnen woont er en heeft dezelfde werktijden als ik. Ze heeft een mooi appartementje in East Village en gaat wel vaak uit lunchen, drankjes drinken met vrienden 's avonds en naar festivals. Dat kan dus prima!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Zelf zou ik trouwens het volgende willen:
- strak en slank blijven zonder te sporten of op mn eten te letten.
- altijd het naar mn zin te hebben op mn werk
- altijd gezond te zijn
- gelukkig zijn
- kunnen doen waar ik zin in heb zonder dat t enige gevolgen heeft
- strak en slank blijven zonder te sporten of op mn eten te letten.
- altijd het naar mn zin te hebben op mn werk
- altijd gezond te zijn
- gelukkig zijn
- kunnen doen waar ik zin in heb zonder dat t enige gevolgen heeft
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Dat ik 10 jaar geleden niet zo ziek was geweest en dat ik nu niet steeds meer last krijg van de restverschijnselen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ecrits schreef:Caro schreef:Dank jullie wel. De bom is nu precies een maand geleden ontploft. En nee, het is absoluut niet makkelijk en vol met twijfels... Maar goed, ik heb er ook geen topic aan gewijd omdat ik niet precies weet wat er met die info dan kan gebeuren. Maar op zich komt het nu naar buiten naar mensen dat het idd voorbij is... Heb het niet aan de grote klok gehangen, dit soort nieuws verspreidt zichzelf wel redelijk snel...
Wat ontzettend verdrietig voor je. Ik hoop dat je heel veel steun en liefde uit je omgeving krijgt. Ik weet zeker dat je er alles aan hebt gedaan, dus neem je zelf niets kwalijk. Ik vind jou, al die jaren dat ik op het forum kom, zo lief, zo goed, zo meedenkend. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je huwelijk voorbij is.
helemaal eens met ecrits! sterkte caro
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Het liefste wil ik een lijf dat niet dagelijks pijn doet en/of niet naar behoren functioneert, maar als dat niet gaat dan is één dag totaal pijn- en klachtenvrij ook al heel fijn...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ohja, ik moet zelf nog invullen wat ik zou willen in dit topic...
- meer geld
- handsome husband
- iets minder vet aan mn lijf
en dan ben ik wel klaar eigenlijk, maar ja... het is niet niets of zo...
Gast- Gast
- normaal contact met mn vader
-meer geld over had om te reizen
- mijn vriendinnen wat meer initiatief namen.
-meer geld over had om te reizen
- mijn vriendinnen wat meer initiatief namen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wil geen last meer hebben van die zonneallergie. En het mag van mij echt wel koeler zijn buiten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik zou graag een zebraprint-koffer willen hebben. Andere wensen voor mezelf heb ik op dit moment niet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou wel oneindig veel energie willen hebben. Dat een korte nacht geen drol uitmaakt. Dat je de hele dag kan werken en nog niet moe bent enzovoort. Heerlijk!
Gast- Gast
Ecrits schreef:Caro schreef:Dank jullie wel. De bom is nu precies een maand geleden ontploft. En nee, het is absoluut niet makkelijk en vol met twijfels... Maar goed, ik heb er ook geen topic aan gewijd omdat ik niet precies weet wat er met die info dan kan gebeuren. Maar op zich komt het nu naar buiten naar mensen dat het idd voorbij is... Heb het niet aan de grote klok gehangen, dit soort nieuws verspreidt zichzelf wel redelijk snel...
Dit is heel erg lief, dank je wel! Ik voel me over het algemeen heel sterk en rustig, maar dit soort berichtjes bezorgen me toch een brok in mijn keel. En ja, ik heb er héél veel aan gedaan.. Maar soms is het vechten op, kun je niet meer. En dat is heel verdrietig en naar. Dank je wel voor je lieve woorden!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
bolus26 schreef:Ecrits schreef:Caro schreef:Dank jullie wel. De bom is nu precies een maand geleden ontploft. En nee, het is absoluut niet makkelijk en vol met twijfels... Maar goed, ik heb er ook geen topic aan gewijd omdat ik niet precies weet wat er met die info dan kan gebeuren. Maar op zich komt het nu naar buiten naar mensen dat het idd voorbij is... Heb het niet aan de grote klok gehangen, dit soort nieuws verspreidt zichzelf wel redelijk snel...
helemaal eens met ecrits! sterkte caro
Jij ook dank je wel!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
@ Caro: Sterkte de komende tijd! Heftig lijkt me dat zeg... Ik geloof ook dat jij er hard voor hebt gewerkt om het te laten slagen.
Wat ik zou willen:
- dat ik niet zo'n &$@)_+ zwak lichaam had. Migraine, snel moe en nu zit ik weer een paar dagen thuis met een buikgriepje. Dat zit me behoorlijk in de weg momenteel. Ik wil zo graag meer, maar dat kan gewoon niet. En ik ben het zat om me steeds te moeten verantwoorden wanneer ik een afspraak daardoor niet na kan komen.
- een iets vrijer bestaan, meer me-time!
Wat ik zou willen:
- dat ik niet zo'n &$@)_+ zwak lichaam had. Migraine, snel moe en nu zit ik weer een paar dagen thuis met een buikgriepje. Dat zit me behoorlijk in de weg momenteel. Ik wil zo graag meer, maar dat kan gewoon niet. En ik ben het zat om me steeds te moeten verantwoorden wanneer ik een afspraak daardoor niet na kan komen.
- een iets vrijer bestaan, meer me-time!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dat ik NU al met mijn studie kan beginnen, heb er namelijk onwijs veel zin in!
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Niet willen douchen/in bad willen
» Soms...
» als ik soms andere...
» Wat ben ik toch ook een trut soms!
» Niet willen douchen/in bad willen
» Soms...
» als ik soms andere...
» Wat ben ik toch ook een trut soms!