Soms...
+7
Rovine
Zonnetje
SoGood
Curious
sanne-84
Shisha
Ibbeltje
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soms...
Denk ik echt dat mijn vriend de kolder in z'n kop heeft.
Zat ik vanmiddag nog te zeuren tegen vriendinnen dat hij te weinig in huis doet, kom ik thuis: heeft meneer de hele woonkamer opnieuw ingedeeld, de kasten opnieuw ingedeeld, alles netjes opgeruimd en gepoetst. Ik wist niet wat ik zag! Ik ben wel heel blij want dit was een klus die we al heel lang in de planning hadden.
Jullie vriend nog 'gekke' acties?
Zat ik vanmiddag nog te zeuren tegen vriendinnen dat hij te weinig in huis doet, kom ik thuis: heeft meneer de hele woonkamer opnieuw ingedeeld, de kasten opnieuw ingedeeld, alles netjes opgeruimd en gepoetst. Ik wist niet wat ik zag! Ik ben wel heel blij want dit was een klus die we al heel lang in de planning hadden.
Jullie vriend nog 'gekke' acties?
Gast- Gast
Re: Soms...
Woow jeetje alsof hij je heeft horen praten Wel super fijn! Hulde voor grote M!
Ik heb even niks te benoemen.
Ik heb even niks te benoemen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dat is wel lekker thuiskomen. Wel toevallig haha!
Ik kan zelf ook even niks bedenken.
Ik kan zelf ook even niks bedenken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Toen ik bijna thuis was kreeg ik een sms wanneer ik thuis was (meestal denkt ie; ik zie hssr wel een x) en toen ik thuiskwam had ie daadwerkelijk een poging gedaan om de jurk bij de stomerij op te halen (helaas was die al dicht) en de vaatwasser leeggeruimd. En hij hielp nog mee met koken ook
(voor de meeste klinkt dit best klein, maar zn gemoedstoestand erbij was ook fijn haha)
Tja zelda, vaker klagen over die mannen;)
(voor de meeste klinkt dit best klein, maar zn gemoedstoestand erbij was ook fijn haha)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is dat toch met die mannen vandaag?sanne-84 schreef:Toen ik bijna thuis was kreeg ik een sms wanneer ik thuis was (meestal denkt ie; ik zie hssr wel een x) en toen ik thuiskwam had ie daadwerkelijk een poging gedaan om de jurk bij de stomerij op te halen (helaas was die al dicht) en de vaatwasser leeggeruimd. En hij hielp nog mee met koken ook
We moeten ze vaker alleen laten..
Gast- Gast
Mijne had trouwens het aanrecht netjes opgeruimd haha zou het bijna vergeten
Sanne balen dat de stomerij dicht was, was wel benieuwd hoe het afgelopen was Maar wel goed dat hij het geprobeerd heeft. En fijn dat hij de vaatwasser opgeruimd had en mee deed koken.
Sanne balen dat de stomerij dicht was, was wel benieuwd hoe het afgelopen was Maar wel goed dat hij het geprobeerd heeft. En fijn dat hij de vaatwasser opgeruimd had en mee deed koken.
De volgende x klaag ik ook, want bij mij thuis was t een bende!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wat lief Zelda!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Toen ik thuis kwam stond het eten op tafel! Ik heb dus maar 1 ding te zeggen over onze mannen.......
Gast- Gast
Haha, wat leuk! Bij ons was niks veranderd, want mijn vriend was niet thuis toen ik wegging en ook niet toen ik terugkwam.
Wel gaat ie vanmiddag 'zijn' gedeelte schoonmaken. En hij zei net uit zichzelf dat hij de super grote stapel kleding die op de stoel in de slaapkamer ligt dadelijk op gaat ruimen.
Wel gaat ie vanmiddag 'zijn' gedeelte schoonmaken. En hij zei net uit zichzelf dat hij de super grote stapel kleding die op de stoel in de slaapkamer ligt dadelijk op gaat ruimen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Het is een complot! Maar wel op een positieve manier.
Ik heb geen vent, maar er is gisteren wel iemand aan de deur geweest om bloemen te bezorgen. Nu mag ik het hele weekend mezelf af gaan vragen van wie die geweest zouden kunnen zijn. Ik ga maar uit van een bedrijf, om teleurstelling te voorkomen, maar het is leuk om te speculeren.
Ik heb geen vent, maar er is gisteren wel iemand aan de deur geweest om bloemen te bezorgen. Nu mag ik het hele weekend mezelf af gaan vragen van wie die geweest zouden kunnen zijn. Ik ga maar uit van een bedrijf, om teleurstelling te voorkomen, maar het is leuk om te speculeren.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Het is een complot! Maar wel op een positieve manier.
Leuk!! Hou ons op de hoogte;)
sanne-84- Ratel
Ik ben ook benieuwd, spannend hoor!sanne-84 schreef:Rovine schreef:Het is een complot! Maar wel op een positieve manier.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben ook benieuwd, spannend hoor!sanne-84 schreef:Rovine schreef:Het is een complot! Maar wel op een positieve manier.
Ik ben ook wel erg benieuwd! Misschien een geheime aanbidder haha!
Edit: Als het van een bedrijf is zou er denk ik wel een kaartje bij zitten.
Laatst aangepast door Shisha op za 2 jun 2012 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb net de bezorger gebeld, maar ik moet morgen terugbellen, boehoe. Er zijn niet veel mensen die mijn nieuwe adres én achternaam weten (op een aantal bedrijven na dus, die ik een adreswijziging gestuurd heb), dus het is een vrij klein lijstje. Maar het is hoe dan ook al een heel fijn idee dat er iemand is die aan me denkt.
Rovine- Ratel
Alsof het nog steeds in de lucht hangt...
Vriend is nu al weer begonnen met poetsen en opruimen. Mag hij vaker doen zo
Gast- Gast
Zelda schreef:Alsof het nog steeds in de lucht hangt...
Whahah wat lief! Mijn vriend is gisteren een avondje doorgezakt om de overwinning te vieren van zijn voetbalclub, maar voor het eerst is hij terug naar bed gegaan, moeiheid of toch stiekem een kater? Of zou het en feit worden dat hij met zijn bijna 32 jaar te oud is om en avondje te stappen
Laatst aangepast door Cimic op za 2 jun 2012 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rovine leuk! Alleen dat je niet weet van wie is frustrerend Ben benieuwd!
Zelda woow wat super!
Zelda woow wat super!
Poetsen als verrassing is ook veel leuker dan poetsen omdat het moet. Laat in elk geval weten dat je het erg waardeert, dan doet hij het misschien nog eens. Zo werkte het bij mij in elk geval ook.
Rovine- Ratel
Wat leuk Rovine, of het van een bedrijf is of niet, bloemen krijgen is altijd een leuk/lief gebaar!
Gast- Gast
Het zou misschien ook van mijn (nieuwe) werkgever kunnen zijn, die heb ik deze week ook mijn nieuwe adres gegeven. Al zijn werkgevers volgens mij nooit zo attent in die zin. Ben wel vaker verhuisd en toen kreeg ik hoogstens een kortingsbon van het één of ander als ik mijn adres wijzigde bij de gemeente. Maar het is zo spannendddddd. Motiveert wel om de woonkamer netjes te maken. Altijd als ik bloemen krijg vind ik ze zo misstaan in een rommelig huis.
Rovine- Ratel
Ja dat doe ik zekerRovine schreef:Poetsen als verrassing is ook veel leuker dan poetsen omdat het moet. Laat in elk geval weten dat je het erg waardeert, dan doet hij het misschien nog eens. Zo werkte het bij mij in elk geval ook.
Gast- Gast
Haha rovine, anders wil ik je wel vaker bloemen geven als je daardoor beter poetst!
Zelda; idd complimenteren! Wij zijn net uit bed, en meneer zit alweer voor de tv haha (en ik weiger om t ontbijt klaar te maken!)
Zelda; idd complimenteren! Wij zijn net uit bed, en meneer zit alweer voor de tv haha (en ik weiger om t ontbijt klaar te maken!)
sanne-84- Ratel
Wat lief van je vriend! Mijn man is nog steeds druk op zolder aan het klussen, dat word ons nieuwe slaapkamerparadijs met inloopkast & airco & een make up hoekje etc. Maargoed..het duurt nog wel een tijdje voordat het af is
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Soms heb je van die momenten...$%#^!
» als ik soms andere...
» Soms zou ik willen..
» Soms zo onzeker
» Soms voel ik me zo'n ..
» als ik soms andere...
» Soms zou ik willen..
» Soms zo onzeker
» Soms voel ik me zo'n ..