Soms zou ik willen..
+33
Caroow
Caramba
Angela_1986
bolus26
_Lacey_
Bacio
Rovine
rapa nui
Mida4you
Stuiterbal
Didi
Bolleke
VeryCherry
Caribbeanlover
Middleme
Shisha
Siem
heartsdale
Caro
SoGood
girli
Blond
Marin
Oasis
Arwyn
schuddebuikje
Susan
Paper Crown
Ooh La La!
Rush
Bay
Rose
Lavendel
37 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soms zou ik willen..
Dat ik een it-girl was in Amsterdam (of LA ofcourse). Beetje in de zon kunnen zitten de hele dag, cocktailtjes drinken, altijd genoeg geld voor de meest fabulous outfits, kapsels en make-up en kunnen doen wat je leuk vindt.
Op kantoor zitten met dit weer in een boring baan
Wat wil jij?
Op kantoor zitten met dit weer in een boring baan
Wat wil jij?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Soms zou ik willen..
Vrij zijn en heerlijk op vakantie kunnen gaan!
Nog 3 kwartier dan ben ik ook van kantoor verlost
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Rose schreef:Vrij zijn en heerlijk op vakantie kunnen gaan!
Zoiets en dan weet ik nog wel een waslijst aan dingen die ik zou willen....
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Slapend rijk worden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
M'n baan opzeggen, voor mezelf beginnen (en dan stiekem ook een beetje tijd in de zon inplannen) en op vakantie...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Haha die It-girls ken ik alleen van tv.. en jij? Die bestaan heus niet.. Ik dacht ook altijd toen SATC uit was dat ik naar NY wilde en zo wilde leven.. 2 zinnen tikken en voor de rest hangen met je vriendinnen bij een cafeetje.. tot ik collega's uit NY sprak, niets geen lunch at Pastis, gewoon 60 uur in de week werken en 't hele weekend in je pyjama hangen omdat je op bent..
Soms zou ik willen dat mijn leven rustiger was. Dat ik in kalme wateren terecht zou komen. Ik ben altijd on the road.. going going going, soms zou ik willen dat mijn huis ergens anders stond, aan een stil beekje in het bos.. geen auto's en altijd frisse lucht, ik vind Amsterdam zo verstikkend, zo druk.. zo vol met mensen die bang zijn iets te missen.. ik doe er aan mee, dat is nog wel het ergste..
Soms zou ik willen dat mijn leven rustiger was. Dat ik in kalme wateren terecht zou komen. Ik ben altijd on the road.. going going going, soms zou ik willen dat mijn huis ergens anders stond, aan een stil beekje in het bos.. geen auto's en altijd frisse lucht, ik vind Amsterdam zo verstikkend, zo druk.. zo vol met mensen die bang zijn iets te missen.. ik doe er aan mee, dat is nog wel het ergste..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Heel vaak zou ik willen dat ik minder verplichtingen zou hebben. Ik houd niet van werken zoals ik van studeren hield. Dat was geen opgave of verplichting. Ik zou willen dat ik thuis zou kunnen schrijven en mijn hele dag elke dag opnieuw zelf zou kunnen indelen.
Edit veel buiten zijn, overal tijd voor nemen,niet haasten, niet honderd duizend en een afspraken.
Edit veel buiten zijn, overal tijd voor nemen,niet haasten, niet honderd duizend en een afspraken.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Haha die It-girls ken ik alleen van tv.. en jij? Die bestaan heus niet.. Ik dacht ook altijd toen SATC uit was dat ik naar NY wilde en zo wilde leven.. 2 zinnen tikken en voor de rest hangen met je vriendinnen bij een cafeetje.. tot ik collega's uit NY sprak, niets geen lunch at Pastis, gewoon 60 uur in de week werken en 't hele weekend in je pyjama hangen omdat je op bent..
Ik wil gewoon Lauren Conrad zijn Kleding ontwerpen, boeken schrijven en gewoon een beetje fab zijn.
Laatst aangepast door Lavendel op di 22 mei 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
2CKC2 schreef:Haha die It-girls ken ik alleen van tv.. en jij? Die bestaan heus niet.. Ik dacht ook altijd toen SATC uit was dat ik naar NY wilde en zo wilde leven.. 2 zinnen tikken en voor de rest hangen met je vriendinnen bij een cafeetje.. tot ik collega's uit NY sprak, niets geen lunch at Pastis, gewoon 60 uur in de week werken en 't hele weekend in je pyjama hangen omdat je op bent..
Als je in NY bent zie je toch overal mensen buiten de deur lunchen met heerlijke salades, cappuccino's en ook wel wijntjes. Moet kunnen dus.... Mensen eten daar sowieso echt altijd buiten de deur. Ontbijt - lunch- diner. Ze gaan daar niet met hun boterhammenzakjesnaar hun werk. Dus ergens in die 60 uur hebben ze de tijd om ergens te eten.
Gast- Gast
Ecrits schreef:2CKC2 schreef:Haha die It-girls ken ik alleen van tv.. en jij? Die bestaan heus niet.. Ik dacht ook altijd toen SATC uit was dat ik naar NY wilde en zo wilde leven.. 2 zinnen tikken en voor de rest hangen met je vriendinnen bij een cafeetje.. tot ik collega's uit NY sprak, niets geen lunch at Pastis, gewoon 60 uur in de week werken en 't hele weekend in je pyjama hangen omdat je op bent..
Als je in NY bent zie je toch overal mensen buiten de deur lunchen met heerlijke salades, cappuccino's en ook wel wijntjes. Moet kunnen dus.... Mensen eten daar sowieso echt altijd buiten de deur. Ontbijt - lunch- diner. Ze gaan daar niet met hun boterhammenzakjesnaar hun werk. Dus ergens in die 60 uur hebben ze de tijd om ergens te eten.
Je kunt ook een man zoeken met zo'n baan.. dan is het vast ook mogelijk
Lavendel- Ratel
Ja dat lijkt me het beste plan, dan zit er ook niet zo'n druk achter het schrijven. Ook heb je dan de tijd overdag, naast natuurlijk het uitgebreid buiten de deur eten, te shoppen om er, als je man afgepeigerd van werk thuis komt, fab uit te zien en hem te verleiden met een heerlijke cocktail in je hand.
Gast- Gast
Ik wil wel even een paar weken helemaal voor mezelf (en mijn viend). Hele huis onder handen nemen, nieuwe spullen kopen, uit eten gaan, naar het strand, dagjes weg, op visite bij mensen die we tijden niet hebben kunnen zien, en lekker op vakantie!
Gast- Gast
Ja ze zullen wel eten hoor haha dat zeg ik ook niet maar het is niet zoals wij het op tv zien.. helaas, anders had ik al een overplaatsing naar NY aangevraagd.
2CKC2 schreef:Ja ze zullen wel eten hoor haha dat zeg ik ook niet maar het is niet zoals wij het op tv zien.. helaas, anders had ik al een overplaatsing naar NY aangevraagd.
I love NYC, maar ik heb echt geen zin om 60 uur te werken, zie eerdere bericht. Maar van buiten de deur eten houd ik wel!
Gast- Gast
Ecrits schreef:2CKC2 schreef:Ja ze zullen wel eten hoor haha dat zeg ik ook niet maar het is niet zoals wij het op tv zien.. helaas, anders had ik al een overplaatsing naar NY aangevraagd.
I love NYC, maar ik heb echt geen zin om 60 uur te werken, zie eerdere bericht. Maar van buiten de deur eten houd ik wel!
Maar dat is overal leuk toch? Amsterdam zuid viert feest momenteel! Heerlijk..
2CKC2 schreef:Ecrits schreef:2CKC2 schreef:Ja ze zullen wel eten hoor haha dat zeg ik ook niet maar het is niet zoals wij het op tv zien.. helaas, anders had ik al een overplaatsing naar NY aangevraagd.
Maar dat is overal leuk toch? Amsterdam zuid viert feest momenteel! Heerlijk..
Heb ruim 6 jaar in Amsterdam gewoond, maar mis het nooit. Ben een aantal keer in NYC geweest en vond de sfeer daar veel fijner. Waar ik nu woon eet niemand buiten de deur. Saai! Ik neem zelfs een broodtrommel mee, anders ben ik de enige luxe trien die elke keer ergens een broodje gaat halen. Ben er wel van afgevallen, want vind mijn boterhammen vaak vies en gooi ze weg. Maar goed.....verder ben ik heel gelukkig en blij hoor. Deze klaagzang gaat nergens over.
Gast- Gast
Samantha en Miranda hadden wel een drukke baan, maar Carrie werkte echt geen 60 uur, die zag je alleen maar af en toe op bed een stukje typen en verder was ze aan het winkelen, uitgaan, lunchen, dineren en rondhangen met Big. Zij verdiende blijkbaar goud geld met haar column, hoewel ik het wel vaag vond dat ze het ene moment liep te pronken met haar zesduizend paar dure merkschoenen en na het winkelen een taxi nam omdat ze geen zin had om haar tasjes te dragen en het andere moment haar huur niet eens kon opbrengen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ecrits schreef:
Heb ruim 6 jaar in Amsterdam gewoond, maar mis het nooit. Ben een aantal keer in NYC geweest en vond de sfeer daar veel fijner. Waar ik nu woon eet niemand buiten de deur. Saai! Ik neem zelfs een broodtrommel mee, anders ben ik de enige luxe trien die elke keer ergens een broodje gaat halen. Ben er wel van afgevallen, want vind mijn boterhammen vaak vies en gooi ze weg. Maar goed.....verder ben ik heel gelukkig en blij hoor. Deze klaagzang gaat nergens over.
Anders koop je van die lekkere sandwiches en dan prop je die in je lunchtrommel en zet ze in de koelkast.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Samantha en Miranda hadden wel een drukke baan, maar Carrie werkte echt geen 60 uur, die zag je alleen maar af en toe op bed een stukje typen en verder was ze aan het winkelen, uitgaan, lunchen, dineren en rondhangen met Big. Zij verdiende blijkbaar goud geld met haar column, hoewel ik het wel vaag vond dat ze het ene moment liep te pronken met haar zesduizend paar dure merkschoenen en na het winkelen een taxi nam omdat ze geen zin had om haar tasjes te dragen en het andere moment haar huur niet eens kon opbrengen.
Er is ooit een onderzoek (naja wat je een onderzoek noemt) gedaan naar de levensstijl van Carrie en daar kwam ook uit dat dat echt totaal onmogelijk was. Samantha en Miranda daarentegen hadden inderdaad wel een 60 urige werkweek. En Charlotte trouwde met geld, zo kan het ook.
Gast- Gast
Susan schreef:Ecrits schreef:
Anders koop je van die lekkere sandwiches en dan prop je die in je lunchtrommel en zet ze in de koelkast.
Haha dat is misschien nog wel een idee. Al vind ik eten achter je computer helemaal geen lekker ontspanmomentje nippend aan je cappuccino. Maar misschien went het wel, dat boterhammenzakjesleven. Niks mis met een boterham met kaas natuurlijk.
Gast- Gast
Ecrits, als jij zoveel meer plezier haalde uit studeren dan uit werken is een Phd dan niets voor jou? (En daarna een baan in de academische onderzoekswereld). En boeiend dat ze je een luxe trien vinden, gewoon een lekker broodje halen hoor.
Lavendel- Ratel
Susan schreef:Samantha en Miranda hadden wel een drukke baan, maar Carrie werkte echt geen 60 uur, die zag je alleen maar af en toe op bed een stukje typen en verder was ze aan het winkelen, uitgaan, lunchen, dineren en rondhangen met Big. Zij verdiende blijkbaar goud geld met haar column, hoewel ik het wel vaag vond dat ze het ene moment liep te pronken met haar zesduizend paar dure merkschoenen en na het winkelen een taxi nam omdat ze geen zin had om haar tasjes te dragen en het andere moment haar huur niet eens kon opbrengen.
Nee, dat was toen Aiden haar appartement had gekocht voor hun tweetjes maar omdat ze de verloving verbrak, mocht ze haar eigen appartement terugkopen. Dat ging niet want de bank wilde haar niets lenen. Later, toen ze voor Vogue ging schrijven for $4.50 per word ging het beter. Maar ze smeet al haar geld over de balk aan schoenen etc.
Wat ik trouwens nooit heb begrepen is dat Big haar het geld wilde lenen, Miranda en Samantha dat niet goedkeurden en ze haar aanboden het te lenen aan haar, maar ze zei: 'That's really sweet of you two to offer, but I'm gonna do this on my own..' en vervolgens de dure 2.7 karaat engagement ring van Charlotte accepteerde..why?
Laatst aangepast door 2CKC2 op di 22 mei 2012 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
30 miljoen
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Soms zou ik willen dat ik niet deze studie had gekozen. En dat ik "later als ik groot ben" het vondelpark kan kopen en dan daar een huis bouw, maar als ik de stad in wil er zo ben .
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Niet willen douchen/in bad willen
» Soms...
» als ik soms andere...
» Wat ben ik toch ook een trut soms!
» Niet willen douchen/in bad willen
» Soms...
» als ik soms andere...
» Wat ben ik toch ook een trut soms!