Grrrr iets verkopen op Marktplaats
+13
Siem
Atelier Madame
Arwyn
MADDIE
litllejoy
Lejow
Rush
Zora
Rebecca
ellibre
Oasis
Gympie
Snoopy
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Grrrr iets verkopen op Marktplaats
Ik probeer echt al een maand mijn blackberry te verkopen, maar er komen serieus alleen maar mafkezen op af. Of mensen die 50 euro gaan bieden ofzo
En dan heb ik nog 4 mailtjes gehad van Marktplaats dat ik door een onbetrouwbare verkoper was benaderd...fijn dan. 1 persoon kwam niet opdagen bij het ophalen. Een volgende kwam wel maar had ondanks de foto en de duidelijke omschrijving gemist dat het om een witte blackberry ging...Dan nog iemand die op al mijn advertenties geboden had, dus ik denk nou die wil m graag hebben! Stuur ik een mail, hoor ik niks meer....
En dan nog de Nigeria mailtjes
Hebben jullie dit nou ook op MP? Dit is mijn eerste ervaring met verkopen....
En dan heb ik nog 4 mailtjes gehad van Marktplaats dat ik door een onbetrouwbare verkoper was benaderd...fijn dan. 1 persoon kwam niet opdagen bij het ophalen. Een volgende kwam wel maar had ondanks de foto en de duidelijke omschrijving gemist dat het om een witte blackberry ging...Dan nog iemand die op al mijn advertenties geboden had, dus ik denk nou die wil m graag hebben! Stuur ik een mail, hoor ik niks meer....
En dan nog de Nigeria mailtjes
Hebben jullie dit nou ook op MP? Dit is mijn eerste ervaring met verkopen....
Gast- Gast
Re: Grrrr iets verkopen op Marktplaats
oh balen, dat wordt je ook gek van zeg.
Ik heb die ervaring niet. Heb nu juist iets op Marktplaats staan, maar nog helemaal geen reacties!
Ik heb die ervaring niet. Heb nu juist iets op Marktplaats staan, maar nog helemaal geen reacties!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Oef, Marktplaats. Een verschrikking!
Inmiddels heb ik er een paar maanden over gedaan om een paar hanglampen en een jurkje te verkopen. Onzinbiedingen, mensen die opbieden, maar zelf niet willen kopen, etc.
Inmiddels heb ik er een paar maanden over gedaan om een paar hanglampen en een jurkje te verkopen. Onzinbiedingen, mensen die opbieden, maar zelf niet willen kopen, etc.
Gast- Gast
Misschien ligt het aan het product dat je verkoopt, crackberries haha. Kun je het niet bij gsm winkels proberen, kijken wat ze ervoor geven?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik heb juist wel goede ervaringen met Marktplaats. Genoeg dingen verkocht, ook telefoons.
Inderdaad wel oppassen met die nep biedingen, maar die heb je meestal ook vrij snel door (die zetten heel hoog in, ookal vraag je bv maar 100 euro bieden zij al meteen 200 of meer).
En wat ik ook altijd doe, is even kijken op Marktplaats wat mensen vragen voor hetzelfde product. En daar dan zo'n beetje tussen in gaan zitten.
Succes met de verkoop!
Inderdaad wel oppassen met die nep biedingen, maar die heb je meestal ook vrij snel door (die zetten heel hoog in, ookal vraag je bv maar 100 euro bieden zij al meteen 200 of meer).
En wat ik ook altijd doe, is even kijken op Marktplaats wat mensen vragen voor hetzelfde product. En daar dan zo'n beetje tussen in gaan zitten.
Succes met de verkoop!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Gympie_ schreef:Misschien ligt het aan het product dat je verkoopt, crackberries haha. Kun je het niet bij gsm winkels proberen, kijken wat ze ervoor geven?
Hmmm denk dat ik er daar maar 50 euro voor krijg ofzo....ik heb m maar 6 maanden gebruikt, bon en doos zitten erbij en ik wil 100 euro...
Oh ja, kreeg ook een mail van een jongetje die ervoor wou sparen....of ik hem wou vasthouden voor hem. Kan ik ook niet echt aan beginnen natuurlijk...
Gast- Gast
Wat voor bb is het? Mijn oude bold 9700 kan ik 86 euro voor krijgen via vodafone.
Ik zag op reclameposters dat bepaalde types los 99 euro nieuw kosten.
Ik zag op reclameposters dat bepaalde types los 99 euro nieuw kosten.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
De Curve 9300, uit augustus. Ja de goedkopere modellen zijn 99 euro idd, maar dit was een duurdere curve (300 euro) dus no way dat ik m goedkoper wil wegdoen...
Gast- Gast
Hij is nieuw al te koop voor 125 euro, dus 100 euro voor een gebruikte krijgen gaat erg lastig worden denk ik.
Je kan hem evt. ook via www.gsmloket.nl verkopen, daar krijg je er op dit moment €57,50 voor.
Je kan hem evt. ook via www.gsmloket.nl verkopen, daar krijg je er op dit moment €57,50 voor.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Toen ik de Iphone4 ging verkopen ging het ook zo.. reactie via mail gehad, daarmee akkoord gegaan, maar in de tussentijd bleven mensen wel bieden. Prima, kijk ik wel naar als dit niks wordt...
Toen een afspraak gemaakt voor het afhalen, advertentie op gereserveerd gezet, krijg ik van een heel ander persoon waar ik nog geen contact mee had gehad: 'ik zie dat je de iphone hebt gereserveerd, ik neem aan voor mij aangezien ik de hoogste bieder ben'.
Vond dat zo vreemd, hoe neem je zoiets aan als ik daarover niks bericht heb?
Toen een afspraak gemaakt voor het afhalen, advertentie op gereserveerd gezet, krijg ik van een heel ander persoon waar ik nog geen contact mee had gehad: 'ik zie dat je de iphone hebt gereserveerd, ik neem aan voor mij aangezien ik de hoogste bieder ben'.
Vond dat zo vreemd, hoe neem je zoiets aan als ik daarover niks bericht heb?
_Leaf_ schreef:Gympie_ schreef:Misschien ligt het aan het product dat je verkoopt, crackberries haha. Kun je het niet bij gsm winkels proberen, kijken wat ze ervoor geven?
Oh ja, kreeg ook een mail van een jongetje die ervoor wou sparen....of ik hem wou vasthouden voor hem. Kan ik ook niet echt aan beginnen natuurlijk...
Aaahww Kun je dat niet alsnog doen dan? Als er toch niemand normaal reageert....
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik verkoop niks meer op Marktplaats, vind het zo aso allemaal.
Had er zaterdag een PS3 game op gezet, na een aantal domme biedingen kreeg ik een goed bod, zaterdagavond wat over en weer gemaild, want hij wilde ook nog in delen betalen en dat wilde ik niet. Uiteindelijk toch een deal.. De hele zondag hoorde ik niets en kreeg ik z`n adres niet, maar hij had mijn gegevens natuurlijk al wel. Geld had ik ook nog niet gekregen en ik zou het maandag gaan versturen.
Dus ik gisterenochtend mailen of ik nog reactie kreeg. Krijg ik een e-mail dat hij het spel al anders had bemachtigd. Oh dus. Fijn dat zo`n figuur dan ook even iets laat horen.
Had er zaterdag een PS3 game op gezet, na een aantal domme biedingen kreeg ik een goed bod, zaterdagavond wat over en weer gemaild, want hij wilde ook nog in delen betalen en dat wilde ik niet. Uiteindelijk toch een deal.. De hele zondag hoorde ik niets en kreeg ik z`n adres niet, maar hij had mijn gegevens natuurlijk al wel. Geld had ik ook nog niet gekregen en ik zou het maandag gaan versturen.
Dus ik gisterenochtend mailen of ik nog reactie kreeg. Krijg ik een e-mail dat hij het spel al anders had bemachtigd. Oh dus. Fijn dat zo`n figuur dan ook even iets laat horen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ach zo hebben wij op marktplaats een grote partij hobbyartikelen erop staan, ook niks als onzinbiedingen en de verkoopwaarde is geloof ik 18.000 euro. Nu waren er een aantal tegen elkaar op aan het bieden maar dan verhogen met 1 euro tegelijk dus m`n baas gevraagd of ik eens even wou bieden en ik dat gedaan wordt ik overboden en jawel hoor weer maar met 1 euro. De biedingen die ze doen zijn al schandalig laag voor wat ze ervoor krijgen en dan nog maar met 1 euro verhogen steeds, nee ik vind het niet ok.
Gast- Gast
Ik vind verkopen op marktplaats dramatisch.
Als ik iets erop heb staan, check ik vaak meerdere keren per dag of ik een bod heb. Wanneer ik een bod heb, mail ik de persoon vrijwel gelijk terug. En in 9,5 van de 10 keer, hoor ik dan nooit meer wat terug.
Plaats dan geen bod?!?!! Of stuur een mailtje dat je er vanaf ziet?? Ik vind het echt zo aso soms! Is toch een kleine moeite?
Als ik iets erop heb staan, check ik vaak meerdere keren per dag of ik een bod heb. Wanneer ik een bod heb, mail ik de persoon vrijwel gelijk terug. En in 9,5 van de 10 keer, hoor ik dan nooit meer wat terug.
Plaats dan geen bod?!?!! Of stuur een mailtje dat je er vanaf ziet?? Ik vind het echt zo aso soms! Is toch een kleine moeite?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb toevallig laatste iets verkocht op Marktplaats. Binnen een uur had ik een reactie en uur later had ik het geld op m'n rekening staan (het bedrag wat ik er voor wou).
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik heb laatst trouwens sandaaltjes wel leuk verkocht opzich. Maar ik merk dat mensen wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en daar heb ik zo`n hekel aan.
Nieuwe schoenen van €70, alsof je die voor €12 zou verkopen?!
Nieuwe schoenen van €70, alsof je die voor €12 zou verkopen?!
Rush- Lady Post-a-lot
ik moet zeggen dat ik bij biedingen ook laag inzet, ik bedoel je kan het altijd proberen. Vaak mailt de verkoper dat van ik wil er minimaal dat bedrag voor hebben en dan kan ik nog kiezen of ik het wil of niet.
Wat ik ook irritant vind ik dat ik ook wel eens mail voor informatie over een kledingstuk o.i.d. en daar dan geen reactie op ontvangen. Of ik ontvangen van dat moet ik nakijken maar ik zit nu op het werk laat het je z.s.m. weten en vervolgens hoor je niks meer. Ja je wil graag verkopen of niet hoor
Wat ik ook irritant vind ik dat ik ook wel eens mail voor informatie over een kledingstuk o.i.d. en daar dan geen reactie op ontvangen. Of ik ontvangen van dat moet ik nakijken maar ik zit nu op het werk laat het je z.s.m. weten en vervolgens hoor je niks meer. Ja je wil graag verkopen of niet hoor
Gast- Gast
Er is een verschil tussen laag inzetten en een onzinbieding doen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb mijn inboedel via marktplaats verkocht en heb verschillende ervaringen gehad. Mensen die denken dat ze er recht op hebben terwijl jij met een ander in onderhandeling bent heb ik ook gehad.
Ik had ook eetkamerstoelen en een bankstel te koop staan. Over het bankstel had ik al een afspraak staan. En een ander kwam voor de eet stoelen. Mailt ze even later dat ze ze alleen wil als ik die koper van de bank aan de kant zet. Dat vind ik dan weer oneerlijk.
Conclusie... verkopen via marktplaats is niet echt wat voor mij!
Ik had ook eetkamerstoelen en een bankstel te koop staan. Over het bankstel had ik al een afspraak staan. En een ander kwam voor de eet stoelen. Mailt ze even later dat ze ze alleen wil als ik die koper van de bank aan de kant zet. Dat vind ik dan weer oneerlijk.
Conclusie... verkopen via marktplaats is niet echt wat voor mij!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Bij mij is het echt heel wisselend.
Gister heb ik binnen een half uurtje een paar laarsjes verkocht en het geld stond ook al bijna gelijk om mijn rekening.
Andere keren krijg ik echt zinloze biedingen.. 5,- voor iets dat mij nieuw 70,- heeft gekost oid..
Heb nou ook een lading nagellakjes op MP staan. Allemaal zo goed als nieuw, maximaal 1 keer gebruikt en ze zijn gewoon nog goed. Krijg ik een bod van 3,- en een mail dat de lakjes al 5 jaar op MP staan dus dat ze helemaal niet goed meer kunnen zijn en hij er daarom niet meer dan 3,- voor wil geven... Zelfs nog lekker liegen in je mailtje dus ook nog (ik heb die lakjes nog niet eens 5 jaar)..
Gister heb ik binnen een half uurtje een paar laarsjes verkocht en het geld stond ook al bijna gelijk om mijn rekening.
Andere keren krijg ik echt zinloze biedingen.. 5,- voor iets dat mij nieuw 70,- heeft gekost oid..
Heb nou ook een lading nagellakjes op MP staan. Allemaal zo goed als nieuw, maximaal 1 keer gebruikt en ze zijn gewoon nog goed. Krijg ik een bod van 3,- en een mail dat de lakjes al 5 jaar op MP staan dus dat ze helemaal niet goed meer kunnen zijn en hij er daarom niet meer dan 3,- voor wil geven... Zelfs nog lekker liegen in je mailtje dus ook nog (ik heb die lakjes nog niet eens 5 jaar)..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn, wat voor lakjes?!
Rush- Lady Post-a-lot
Als je van je nagellak af wilt, zet het vooral hier bij Vraag & Aanbod. Dat gaat een stuk sneller!
Gast- Gast
Ja, dat wil ik nog eens doen..
Maar het zijn er best veel en om dan overal foto's van te maken is zo'n werk, haha.
Maar het zijn er best veel en om dan overal foto's van te maken is zo'n werk, haha.
Arwyn- Ratel
Heb je er op marktplaats geen foto's bij staan? Die kan je zo naar hier kopiëren.
En anders googlen op de naam van het lakje, dan krijg je ook genoeg foto's.
En anders googlen op de naam van het lakje, dan krijg je ook genoeg foto's.
Gast- Gast
Ik heb een foto gemaakt van de hele set, maar niet van de lakjes los.
Als ik er vanavond tijd voor heb, zal ik wel even kijken of ik op internet goede foto's kan vinden
Als ik er vanavond tijd voor heb, zal ik wel even kijken of ik op internet goede foto's kan vinden
Arwyn- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderspullen verkopen op marktplaats.
» Iets verkopen via MP en betalen
» Wat een grrrr....
» Grrrr, frustatie
» Grrrr collega's
» Iets verkopen via MP en betalen
» Wat een grrrr....
» Grrrr, frustatie
» Grrrr collega's
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: