Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderspullen verkopen op marktplaats.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderspullen verkopen op marktplaats. Empty Kinderspullen verkopen op marktplaats.

Bericht  Coco wo 8 mei 2013 - 21:00

Hoeveel % vragen jullie van de nieuwprijs van de spullen als het nog in goede staat is? Ik verkoop echt vrijwel nooit wat maar wil er nu toch wat broeken en shirtjes en hun ledikantjes opzetten maar heb echt geen idee wat normaal is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderspullen verkopen op marktplaats. Empty Re: Kinderspullen verkopen op marktplaats.

Bericht  Silke wo 8 mei 2013 - 21:06

Ik kijk meestal of er een soortgelijk iets opstaat en wat ze daar voor vragen. En anders vraag ik iets meer dan de minimumprijs die ik ervoor wil hebben, ik ben er liever maar vanaf.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Kinderspullen verkopen op marktplaats. Empty Re: Kinderspullen verkopen op marktplaats.

Bericht  Razz wo 8 mei 2013 - 21:08

Silke schreef:Ik kijk meestal of er een soortgelijk iets opstaat en wat ze daar voor vragen. En anders vraag ik iets meer dan de minimumprijs die ik ervoor wil hebben, ik ben er liever maar vanaf.

Ik kijk ook naar wat een ander voor hetzelfde product vraagt en ga er meestal dan een paar euro onder zitten. Ik ben blij met iedere euro die ik ervoor kan krijgen en ben meestal blij als ik er vanaf ben.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 21:09

Ik doe het net zoals Silke.
En dan kijk ik wat er van hetzelfde in de buurt te koop staat (i.v.m. ophalen).
Als er al 20 in de directe omgeving te koop staan, ga ik er meestal net iets onder zitten.

Gast
Gast

Bericht  Coco wo 8 mei 2013 - 21:22

Bedankt!
Ik heb het eerst maar op vrij bieden gezet om te kijken wat daaruit komt. Scheelt weer want voor de shirtjes waar ik 5 euro voor wilde heeft iemand ze nu gekocht voor 8 per stuk. Dus ik moet deze manier maar aanhouden, doe het zelf gauw voor heel weinig weg. Wilde 1 van de bedjes voor 25 euro (voor 299,- gekocht) aan het zusje van mijn schoonzus verkopen maar mijn vader vond dat echt belachelijk weinig. Vandaar ook mijn vraag hier.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 21:28

Ja, en ook niet meteen akkoord gaan met de eerste beste bieder.
Soms blijft bij mij de merkkleding steken op 3,- ofzo.
Zet ik het er een volgende keer op dan komen de biedingen ver boven de 10,- uit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: