Kinderspullen verkopen op marktplaats.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kinderspullen verkopen op marktplaats.
Hoeveel % vragen jullie van de nieuwprijs van de spullen als het nog in goede staat is? Ik verkoop echt vrijwel nooit wat maar wil er nu toch wat broeken en shirtjes en hun ledikantjes opzetten maar heb echt geen idee wat normaal is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Kinderspullen verkopen op marktplaats.
Ik kijk meestal of er een soortgelijk iets opstaat en wat ze daar voor vragen. En anders vraag ik iets meer dan de minimumprijs die ik ervoor wil hebben, ik ben er liever maar vanaf.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Silke schreef:Ik kijk meestal of er een soortgelijk iets opstaat en wat ze daar voor vragen. En anders vraag ik iets meer dan de minimumprijs die ik ervoor wil hebben, ik ben er liever maar vanaf.
Ik kijk ook naar wat een ander voor hetzelfde product vraagt en ga er meestal dan een paar euro onder zitten. Ik ben blij met iedere euro die ik ervoor kan krijgen en ben meestal blij als ik er vanaf ben.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ik doe het net zoals Silke.
En dan kijk ik wat er van hetzelfde in de buurt te koop staat (i.v.m. ophalen).
Als er al 20 in de directe omgeving te koop staan, ga ik er meestal net iets onder zitten.
En dan kijk ik wat er van hetzelfde in de buurt te koop staat (i.v.m. ophalen).
Als er al 20 in de directe omgeving te koop staan, ga ik er meestal net iets onder zitten.
Gast- Gast
Bedankt!
Ik heb het eerst maar op vrij bieden gezet om te kijken wat daaruit komt. Scheelt weer want voor de shirtjes waar ik 5 euro voor wilde heeft iemand ze nu gekocht voor 8 per stuk. Dus ik moet deze manier maar aanhouden, doe het zelf gauw voor heel weinig weg. Wilde 1 van de bedjes voor 25 euro (voor 299,- gekocht) aan het zusje van mijn schoonzus verkopen maar mijn vader vond dat echt belachelijk weinig. Vandaar ook mijn vraag hier.
Ik heb het eerst maar op vrij bieden gezet om te kijken wat daaruit komt. Scheelt weer want voor de shirtjes waar ik 5 euro voor wilde heeft iemand ze nu gekocht voor 8 per stuk. Dus ik moet deze manier maar aanhouden, doe het zelf gauw voor heel weinig weg. Wilde 1 van de bedjes voor 25 euro (voor 299,- gekocht) aan het zusje van mijn schoonzus verkopen maar mijn vader vond dat echt belachelijk weinig. Vandaar ook mijn vraag hier.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja, en ook niet meteen akkoord gaan met de eerste beste bieder.
Soms blijft bij mij de merkkleding steken op 3,- ofzo.
Zet ik het er een volgende keer op dan komen de biedingen ver boven de 10,- uit.
Soms blijft bij mij de merkkleding steken op 3,- ofzo.
Zet ik het er een volgende keer op dan komen de biedingen ver boven de 10,- uit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Grrrr iets verkopen op Marktplaats
» Bed verkopen op MP?
» verkopen via Bookmatch?
» Verkopen op ebay
» Motor verkopen
» Bed verkopen op MP?
» verkopen via Bookmatch?
» Verkopen op ebay
» Motor verkopen
Pagina 1 van 1