Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blaasontsteking

+10
Jerry
SparklingEyes
Lejow
Bay
tuttebel
Vanilla Queen
Jeanette
CCC
Gympie
Beachgirl
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 5:09

Ik heb toen ik 16/17/18 was echt heel vaak blaasontsteking gehad. Zeker wel 2x per jaar. Kreeg elke keer antibiotica.

Toen heel lang niets gehad en toevallig afgelopen week weer eentje gehad. (die wel anders voelde dan die ik vroeger had. Die waren echt acuut, deze sloop er veel meer in).

Maar 4x in 12 jaar vind ik echt heel weinig. 'raar' dat ze daar verder onderzoek naar doen. Ik heb er nog nooit van gehoord en heb zelf ook nog nooit zo'n onderzoek gehad terwijl ik zeker 6 a 8x een blaasontsteking heb gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 5:20

4x in 12 jaar vind ik ook niet veel. Ik heb op het ergste moment 8 jaar terug 4 blaasontstekingen in 2-3 maanden tijd gehad. Over mijn hele leven heb ik er een stuk of 15 gehad. Bij mij is er nooit verder onderzoek gedaan. Vroeger dronk ik te weinig en werd het al gauw daaraan geweten en verder is mijn blaas blijkbaar gauw gevoelig voor ontstekingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Mysterious zo 9 sep 2012 - 7:29

pfff blaasonstekning. heb het gelukkig al even niet gehad. de laatste keer duurde het ruim 3 maanden lang en 7 achteen volgende AB kuren, daar knap je niet echt van op. Ben in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken maar daar kwam niks uit. ik durf nu geen sex te hebben nu ik zwanger ben want straks krijg ik het weer zo erg, nou voel ik me ook ellendig door misselijkheid dus echt behoefte heb ik ook weer niet maar toch..
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Gast wo 12 sep 2012 - 6:25

Gisteren urine weggebracht (maandag waren de klachten bijna weg? en dinsdag weer heel erg pijnlijk) en idd weer blaasontsteking. Er zou overlegd worden met de huisarts maar ik kon meteen doorrijden naar de apotheek, geen afspraak dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  boekenwurm83 wo 12 sep 2012 - 22:05

Punk'd schreef:

Maar 4x in 12 jaar vind ik echt heel weinig. 'raar' dat ze daar verder onderzoek naar doen. Ik heb er nog nooit van gehoord en heb zelf ook nog nooit zo'n onderzoek gehad terwijl ik zeker 6 a 8x een blaasontsteking heb gehad.

Ik heb ook minimaal 2 keer per jaar blaasontsteking dus tel maar uit. Heb nog nooit een gesprek gehad bij de huisarts. Vraag me ook af wat een huisarts eraan kan doen. Ik slik cranberrytabletten op het moment dat de klachten nog heel minimaal zijn. Soms zet het door, soms niet. Inderdaad na de seks meteen naar de wc, zo niet, dan kan ik de volgende dag net zo goed meteen bij de huisarts op de stoep gaat zitten want dan is het een dag later toch raak.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Magenta wo 12 sep 2012 - 22:34

Ik heb het in juni en juli gehad, redelijk vlak achter elkaar. Nu gaat het al een ruime maand goed, ware het niet dat ik nu wel weer vaker naar het toilet moet als gewoonlijk, dus misschien dat het er wel weer aan zit te komen.
En dan zetten ze het op kweek.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blaasontsteking - Pagina 2 Empty Re: Blaasontsteking

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum