Grrrr, kleine ergenissen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grrrr, kleine ergenissen
Vanochtend zou een pakketje bezorgd worden tussen 9.00u en 13.00u. Op de site van DHL viel bij het traceren al op dat er niks bijstond in de trant 'onderweg'. Dus wachten... Nu om 12u nog niks, dus voor de zekerheid bellen.
'Euhm, nee mevrouw, het staat niet in het systeem dat het vandaag bezorgd wordt. U weet zeker dat u daar gisteren over gebeld hebt?' Euh, ja, waarom zit ik anders te wachten?
Vrij snel kwamen de excuses en de reden. De Vodafonestoring. Ik heb toch maar gezegd dat ik vind dat het daar niet op afgeschoven kan worden, omdat de afspraak gisteren gemaakt is en de storing toen ook al was. Daar hadden m.i. Dus rekening mee moeten houden.
Nu de echte ergenis, ik zit voor niks thuis en mijn zus had geen kraamvisite
Jullie nog ergenissen?
'Euhm, nee mevrouw, het staat niet in het systeem dat het vandaag bezorgd wordt. U weet zeker dat u daar gisteren over gebeld hebt?' Euh, ja, waarom zit ik anders te wachten?
Vrij snel kwamen de excuses en de reden. De Vodafonestoring. Ik heb toch maar gezegd dat ik vind dat het daar niet op afgeschoven kan worden, omdat de afspraak gisteren gemaakt is en de storing toen ook al was. Daar hadden m.i. Dus rekening mee moeten houden.
Nu de echte ergenis, ik zit voor niks thuis en mijn zus had geen kraamvisite
Jullie nog ergenissen?
Gast- Gast
Re: Grrrr, kleine ergenissen
Oh, dat is balen.
Ik baal, omdat mijn keel erg veel pijn doet. Ik ben vrij, dus doe lekker rustig aan.
Ik baal, omdat mijn keel erg veel pijn doet. Ik ben vrij, dus doe lekker rustig aan.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik een uur geleden een mailtje heb gekregen van mijn man dat die badkamerman nog 1x langskomt om wat te doen aan het toilet. Ik wil alleen graag weten hoe laat hij hier dan is, stond niet in het mailtje. Nou is het lekker weer, zit ik binnen te wachten..
Hij zou trouwens gister al komen rond 18.00 nooit geweest. Had mijn dag wel beter kunnen besteden
Hij zou trouwens gister al komen rond 18.00 nooit geweest. Had mijn dag wel beter kunnen besteden
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ooit.. Was ik de jongste in de flat waarin we wonen.. Nu.. Heb ik een buurmeisje van 3 en mijn god, 't blijft gillen en doen!!
Waarom?! Serieus.. Waarom krijst zoiets gewoon.... De. Hele. Tijd. En sinds wanneer zijn de muren zo dun, dat ik zelfs moeders hoor zúchten!
*Edit; Ze wonen NAAST me en ik hoor ze nog rennen! Rennen ze langs de friggin' muur of zo :/
*Edit 2: Put.. The squeaky toy.. dóówn...
*Edit 3; Hoe brutaal zou 't zijn als ik ze zou vragen de squeaky toys op te eten?
*Edit 4; Squeaky toys zijn toch voor honden?? Wat voor ouder geeft er nou een hondenspeeltje aan hun kínd!!!!
Waarom?! Serieus.. Waarom krijst zoiets gewoon.... De. Hele. Tijd. En sinds wanneer zijn de muren zo dun, dat ik zelfs moeders hoor zúchten!
*Edit; Ze wonen NAAST me en ik hoor ze nog rennen! Rennen ze langs de friggin' muur of zo :/
*Edit 2: Put.. The squeaky toy.. dóówn...
*Edit 3; Hoe brutaal zou 't zijn als ik ze zou vragen de squeaky toys op te eten?
*Edit 4; Squeaky toys zijn toch voor honden?? Wat voor ouder geeft er nou een hondenspeeltje aan hun kínd!!!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Balen Jop! Bloedirritant!
Het verhaal wordt nog gekker, ik ging dus om half één naar mijn zus. Kom ik vanmidag thuis, ligt er doodleuk een briefje 'We hebben u gemist'. Grrrrrrrr.
Het verhaal wordt nog gekker, ik ging dus om half één naar mijn zus. Kom ik vanmidag thuis, ligt er doodleuk een briefje 'We hebben u gemist'. Grrrrrrrr.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» TV ergenissen
» Marktplaats ergenissen
» Ergenissen om een kind van 5
» Wat een grrrr....
» Grrrr.... Rabobank
» Marktplaats ergenissen
» Ergenissen om een kind van 5
» Wat een grrrr....
» Grrrr.... Rabobank
Pagina 1 van 1