Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

+10
Arwyn
Bolleke
minoessepoes
SarahKey
Snoes
Bay
Rose
TukTuk
Lavendel
Marin
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin zo 20 mei 2012 - 22:25

Toen jullie gingen verhuizen, hoe lang van te voren begonnen jullie met het inpakken van de verhuisdozen? En zat daar een duidelijk systeem in van wat eerst en wat op t laatst?

Ik heb toch echt best wel wat verhuis ervaring maar nooit echt grote verhuizingen waar +10 dozen aan te pas kwamen. In de maand juni ga ik verhuizen (we hebben t weekend van 16 juni en t weekend van 23 juni geplanned, met busje dus geen bedrijf maar zelf) dus nog ongeveer een maand. De eerste dingen wil ik wel gaan inpakken maar weet niet zo goed waar ik nou moet beginnen.
Toen ik naar dit huisje verhuisde had ik nog geen meubels en heb ik zo'n twee maanden op een matrasje geslapen en tussen de dozen geleefd. Prima, vind dat altijd wat grappig, maar merk dat ik er nu toch wel meer moeite mee heb om te beginnen. Waar begin je mee en hoe lang van te voren? Ga ik dan echt een maand tussen de dozen leven? Op t laatste moment alles doen is ook niet handig. Dingen zoals pannen moeten wel op t laatst, maar zoals boeken? Tja die heb ik niet nodig... Maar dan is t zo kaal in m'n huisje :-(


Iemand handige ervaringen om handig, maar leefbaar te verhuizen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Lavendel zo 20 mei 2012 - 22:30

Ik heb de week voor ik zou gaan verhuizen alvast een paar dozen overgebracht naar het huis (met zooi die ik niet nodig had, boeken/bakspullen etcetc) En 2 dag voor ik echt ging verhuizen heb ik de rest ingepakt. Maargoed ik ging dan ook vanuit een klein kamertje. Ik zou niet te lang vantevoren echt alles gaan inpakken. Dat leeft erg onrustig en je bent toch dingen kwijt die je nog wel even had willen gebruiken.

Tijdens het verhuizen hebben we trouwens ook 2x met een busje moeten rijden, ik had toch echt meer zooi dan ik dacht.. dus ik zou eigenlijk de komende 2 weken al steeds wat spullen die je echt niet nodig hebt naar je vriend brengen, dat scheelt straks echt.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin zo 20 mei 2012 - 22:36

Ja daarom hebben we ook twee weekenden ingeplanned, mochten we t eerste weekend niet redden. Vind t erg moeilijk inschatten hoeveel spullen en dozen ik heb. We dachten eerst aan zes dozen Hoppa even snel maar dat is zo onderschat volgens mij. Ik las op Facebook toevallig terug van m'n vorige verhuizing dat ik al zeven dozen aan boeken had. Maar heb nu 17 lege dozen klaarstaan.
Ik weet t dus inderdaad ook niet zo goed. En kleren.. Tja ik kan wel vrij gauw m'n kleren daar brengen en nog koffer met paar setjes in m'n oude huis. Want m'n klerenkast moet verkocht worden evenals m'n bed, dus die moeten ook leeg en weg voordat ik echt m'n huis uit ben (dus ook weer eindigen op matrasje). Merk dat ik t best lastig vind om goed logistiek na te denken wat eerst komt en wat wanneer handig is ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  TukTuk zo 20 mei 2012 - 22:42

Ik zou er wel voor kiezen om dan maar even tussen de dozen te leven. Want je hebt er echt profijt van als je alles gewoon goed ingepakt hebt, straks tijdens de verhuizing. Ik zou deze week beginnen als ik jou was met de kasten met boeken, winterkleding etc al inpakken. Zo heb je tijd genoeg, en heb je misschien dat 2de weekend niet nodig om te verhuizen, maar kan je dan lekker alles uitpakken.
Ik zou ook zeker een stuk of 15 a 20 dozen halen.
Ik had alleen voor de keuken al 3 of 4 dozen, kelderkast met voorraad ook een stuk of 3. Het tikt snel aan.



TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Rose zo 20 mei 2012 - 22:45

Ik zou dingen die je niet 1 2 3 gebruikt alvast beginnen met inpakken. Zoals boeken, en dan lijkt het inderdaad wel heel kaal maar je zou ook een aantal planken alvast leeg kunnen halen i.p.v. alles Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? 561177
Wij hadden toen een extra kamer waar wij de dozen alvast neer zette, de dag dat we daadwerkelijk gingen verhuizen zijn ze met die dingen (en het meubilair) begonnen en ben ik nog gaan inpakken met de laatste dingen.

En misschien kan je als je naar je vriend gaat alvast wat dingetjes meenemen, want bij hem moet je het natuurlijk ook weer uitpakken!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Rose zo 20 mei 2012 - 22:47

Wat je ook zou kunnen doen is de dozen die je nu alvast doet nummeren!
Ik had grote nummers op de zijkant gezet en een lijst gemaakt met wat er (ongeveer) inzat, dus kon het daarna snel weer terug vinden en hoefde ik niet bij wijze van 15 dozen door.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Bay zo 20 mei 2012 - 23:01

Ik zou alvast beginnen met wat je niet dagelijks gebruikt en zo naar de datum toewerken. Ook het nummer systeem van Rose vind ik erg handig. Mocht je toch onverwachts iets nodig hebben in de tussentijd dan heb je het snel gevonden.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Snoes zo 20 mei 2012 - 23:12

Ik was al redelijk vroeg begonnen met inpakken, gewoon lekker op mijn gemak. In het begin was dat 1 doos per dag ofzo, naar het einde toe werden dat meerdere dozen. De dingen die je maar zelden gebruikt/winterkleding e.d. kan je alvast inpakken, toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin zo 20 mei 2012 - 23:32

Super, er worden hier inderdaad wat goede tips gegeven! Dat van Rose van het nummeren vind ik ook handig. Ik werk graag met grote A3 vellen waar ik dingen opschrijf om structuur te houden in m'n leven (dagplanningen schrijf ik daar ook vaak op enzo), dus ik ga ook gewoon zo'n vel maken met nummers van dozen en globale inhoud. Kan het ook wel op de doos zelf schrijven natuurlijk, maar ivm hergebruik is dit handiger en netter.

Verder gaat m'n vriend het komende weekend gebruiken om zijn huis beetje op te ruimen en gaan we kijken waar daar weg kan en moet blijven. Wel slim om dat te doen voordat ik mijn spullen kom lozen, want anders wordt 't helemaal chaos. Ik heb al 1 vuilniszak met spullen weggegooid, maar eerlijk gezegd zie je nog niet echt verschil in m'n huisje Laughing
Winterkleding van te voren uitzoeken is denk ik niet handig, ik moet sowieso al m'n kleding in een keer uitzoeken en het gaat daar in een grotere kast dan dat het nu gaat. Maar kan wel aparte dozen winter/zomer maken natuurlijk.

Dozen heb ik gelukkig al, AngelNyn, moet alleen nog boekendozen kopen (want die durf ik niet in de gewone dozen te doen, ze moeten ook drie verdiepingen omhoog getilt worden bij aankomst, dus liever stevige dozen). Verkoopt de Karwei die ook of alleen de Gamma?

Veel keukenspullen zal ik ook gewoon weg kunnen gooien, dat scheelt wel (veel vuilniszakken inslaan dus!). M'n vriend heeft toch betere pannen, betere messen etc. Oh ja maar van dat bubbeltjesplastic voor glazen is wel handig. Op 't lijstje!

Pff als ik zo om me heen kijk zijn 't toch wel heel veel spullen. Komende twee weken heb ik 't heel erg druk met m'n werk nog, maar gelukkig daarna minder, dus kan ik ook overdag wel inpakken. Dan inderdaad maar tussen de dozen leven. Zolang ik tv en computer heb, vermaak ik me toch wel Wink


(zag trouwens dat er een soortgelijk topic van Parisienne was, sorry)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 23:46

Ik zou als ik jou was inderdaad beginnen met spullen in te pakken die je niet perse nodig hebt. Dus boeken etc. Die dozen kun je ook kopen bij de praxis en gamma. Ik zoek altijd tijdens het inpakken uit wat er weg kan. Anders moet ik 2x door de spullen heen.

Verder zou ik, als jullie genoeg opslag hebben, toch wat keukenspulletjes bewaren die nog gewoon goed zijn. Mocht het over gaan tussen jullie, of iets stuk gaan, of je opeens heel veel pannen nodig hebt, dan heb je nog wat staan. Gewoon voor de reserve! Extra bestek bijvoorbeeld is altijd handig!

En ik plak altijd gewoon een papiertje op de doos met de inhoud. Zodat ik weet wat er in zit. Meestal weet ik dit zelf wel, maar de laatste keer had ik het er niet opgeschreven en was ik niet degene die uit het pakte maar mijn vriend en die weet helemaal gek van het feit dat hij geen idee had waar alles was haha.

Oh en ik zou ook steeds even opletten dat je niet alleen maar zware dingen in een doos doet (of alleen maar lichte). En ik gebruik mijn theedoeken en handdoeken etc altijd om breekbare dingen extra vast en veilg te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  SarahKey zo 20 mei 2012 - 23:54

5 jaar terug zijn wij verhuisd naar dit huis. Op 2 februari kregen we de sleutel en wouden toen meteen er in trekken. In de kerstvakantie hebben we samen alles ingepakt wat al ingepakt kon worden. Dingen van de muren afgehaald en ingepakt, snuisterijen, boeken, zomerkleding, hobbyspullen etc etc

Twee weken van te voren de rest langzamerhand. De laatste 2-3 dagen hebben we toen alles ingepakt en hebben we makkelijk gegeten van plastic bordjes.

Dozen nam ik mee van de action, met stift groot opgeschreven wat er in zat. Ging prima.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 0:33

Powerbabe schreef:

Verder zou ik, als jullie genoeg opslag hebben, toch wat keukenspulletjes bewaren die nog gewoon goed zijn. Mocht het over gaan tussen jullie, of iets stuk gaan, of je opeens heel veel pannen nodig hebt, dan heb je nog wat staan. Gewoon voor de reserve! Extra bestek bijvoorbeeld is altijd handig!

Ja bergruimte is echt best lastig in het huis van m'n vriend, zeker voor de keukenspullen. Hij gebruikt al een van de slaapkamerkasten als bergruimte voor keukenspullen. Hij heeft dus al een tweede reserveset pannen. Hij gebruikt z'n mooie pannen in de keuken die in de keukenkastjes staan en de reservepannen staan in de slaapkamer. En mijn pannen zijn echt nog weer slechter dan dat (met gesmolten plastic aan de handvatten haha), dus tja, die kunnen dan toch wel echt weg. Haha en hij heeft ook al twee besteksets enzo.. Pff we moeten echt eerder dingen weggooien dan bij kopen. Daarentegen heb ik weer een mooi net servies, wat we in het dressoir kunnen zetten. En zo bundelen we onze krachten.

En ja, slim om inderdaad beetje te mixen betreft zwaar en licht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Bay di 22 mei 2012 - 2:11

Ik zou niet al je boeken in 1 doos doen. Die doos wordt dan veeeeel te zwaar. Zeker als je het nog 3 verdiepingen omhoog moet tillen. Zou 50% boeken doen in een doos doen en de andere 50% opvullen met minder zware dingen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  TukTuk di 22 mei 2012 - 2:15

Zilver* schreef:Ik zou niet al je boeken in 1 doos doen. Die doos wordt dan veeeeel te zwaar. Zeker als je het nog 3 verdiepingen omhoog moet tillen. Zou 50% boeken doen in een doos doen en de andere 50% opvullen met minder zware dingen.
Daarom bestaan er ook speciale boekendozen:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  minoessepoes di 22 mei 2012 - 2:46

AngelNyn schreef:
Zilver* schreef:Ik zou niet al je boeken in 1 doos doen. Die doos wordt dan veeeeel te zwaar. Zeker als je het nog 3 verdiepingen omhoog moet tillen. Zou 50% boeken doen in een doos doen en de andere 50% opvullen met minder zware dingen.
Daarom bestaan er ook speciale boekendozen:)

En dan nog zou ik het niet doen, dan kan die doos het gewicht misschien wel aan, maar je moet het alsnog tillen, dat is gewoon loeizwaar. Ik verdeel mijn boeken ook altijd over de verschillende verhuisdozen, om die reden dus.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Bolleke di 22 mei 2012 - 3:00

Ik zou begin juni beginnen met boeken en frutsels enzo. Dan is het niet zo lang kaal smile En dan de laatste week de grote dingen gaan ordenen en opruimen, weggooien etc..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 3:42

Ik zou gewoon dozen neerzetten en steeds wat inpakken, zo heb ik het gedaan voor ik ging verhuizen. En elke keer deed ik er wat in. Boeken op de bodem en de rest aanvullen met gewone spullen, omdat het anders te zwaar zou worden. Ik had dus ook een week of 2 van te voren alles al klaar, en alleen nog wat spullen & kleding liggen, zodat ik wist waar ik aan toe was. Die heb ik uiteindelijk in allemaal tassen/vuilniszakken gedaan, omdat ik die toch weer als eerste nodig had smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Arwyn di 22 mei 2012 - 4:09

Toen ik uit huis ging ben ik euh.. op woensdag begonnen en op zaterdag verhuisd? Zoiets volgens mij, haha.
Ben heel goed in last minute inpakken :p
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 4:10

Arwyn schreef:Toen ik uit huis ging ben ik euh.. op woensdag begonnen en op zaterdag verhuisd? Zoiets volgens mij, haha.
Ben heel goed in last minute inpakken :p

Haha, dus jij pakt ook je koffer om op vakantie te gaan op het laatst in waarschijnlijk? :cheering: Ik heb die altijd een week van te voren zo goed als klaar :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 4:21

Vakantie inpakken lukt me prima de avond van te voren, maar iets zegt me dat dit toch iets meer werkt gaat zijn Wink

Ik denk toch dat ik die boekendozen ga halen hoor, want die zijn veel lager en steviger en volgens mij hebben die ook handige handvatten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  TukTuk di 22 mei 2012 - 4:23

minoessepoes schreef:
AngelNyn schreef:
Zilver* schreef:Ik zou niet al je boeken in 1 doos doen. Die doos wordt dan veeeeel te zwaar. Zeker als je het nog 3 verdiepingen omhoog moet tillen. Zou 50% boeken doen in een doos doen en de andere 50% opvullen met minder zware dingen.
Daarom bestaan er ook speciale boekendozen:)

En dan nog zou ik het niet doen, dan kan die doos het gewicht misschien wel aan, maar je moet het alsnog tillen, dat is gewoon loeizwaar. Ik verdeel mijn boeken ook altijd over de verschillende verhuisdozen, om die reden dus.

Nee boeken dozen zijn de helft zo groot als verhuisdozen. Zo voorkom je ook dat je per ongeluk de doos toch niet te vol doet. Want als je een gewone verhuisdoos vol doet met boeken, en dan nog lichte dingen er op, worden ze vaak toch nog errug zwaar.

Hier zie je links een boekendoos en rechts een gewone verhuisdoos:
Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Verhuisdozen%203
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  TukTuk di 22 mei 2012 - 4:24

Marin schreef:Vakantie inpakken lukt me prima de avond van te voren, maar iets zegt me dat dit toch iets meer werkt gaat zijn Wink

Ik denk toch dat ik die boekendozen ga halen hoor, want die zijn veel lager en steviger en volgens mij hebben die ook handige handvatten.

Klopt. Het tilt gewoon een stuk makkelijker dan een gewone verhuisdoos, ondanks dat het gewicht misschien hetzelfde is.
Komt omdat ze een stuk kleiner (minder hoog) zijn, en dus handzamer.

Wat je kan doen, is even een verhuisbedrijf in de buurt bellen (want de gamma etc hebben niet altijd boekendozen)
Die verkopen vaak gebruikte dozen voor 1,25 of 1,5 euro per stuk ofzo.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 4:26

Oh ja da's wel handig. M'n verhuisdozen heb ik gratis gekregen dus dat scheelt ook alweer smile

Nou ik ga dit weekend maar eens beginnen met pakken..Denk dat als ik eenmaal bezig ben 't wel makkelijk is, maar het beginnen is zo moeilijk.. Waaaaar begin je.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 4:27

Ik heb mijn boeken gewoon deels in bananendozen gedaan, bij de AH gehaald. Ik vind het zo zonde om veel geld uit te geven aan verhuisdozen, je hebt er daarna toch bijna niks meer aan en het is hartstikke duur, vooral andere dozen zoals boekendozen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Marin di 22 mei 2012 - 4:29

Tja, mijn boeken zijn zo ongeveer m'n belangrijkste bezit, dus daar wil ik wel iets meer aan besteden. Heb liever niet het risico dat ze halverwege de trap door de doos zakken ofzo. Maar ieder zo z'n prioriteiten natuurlijk. Kleding kan ik wel weer makkelijk in een koffer vervoeren, zelfs keertje met de trein als het moet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken? Empty Re: Verhuizen - hoe lang van te voren inpakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum