Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  studiebol wo 12 jan 2011 - 6:18

Wij gaan in Maart naar Mexico, dat hebben wij in november geboekt, maar in augustus hebben we ook vakantie. Daarvoor hebben we nog geen plannen en dus ook niks geboekt. Ik heb ook geen idee wat we in die vakantie willen doen.

Hoe doen jullie dat? Boeken jullie nu al voor je zomervakantie, of wordt het een last minute?

En als je nu al je zomervakantie boekt, doe je dat dan omdat je bang bent dat er anders geen plek meer is waar je graag heen wil of een andere reden? De reden dat wij in november Mexico hebben geboekt is dat als mijn vriend geen vakantie heeft geboekt zijn baas vaak probeert te regelen dat mijn vriend de periode van de vakantie wijzigt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Re: Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 6:39

Ik heb vandaag geboekt voor Curacao, maar daar ga ik al 30 mei heen. Nu al geboekt omdat er nu nog plek was, en omdat we nu nog 50 euro flitskorting per persoon kregen.

Zaterdag ga ik boeken voor mijn vakantie naar Sunny Beach, daar ga ik 11 juli heen. Ook meer omdat we dan nog 50 euro korting per persoon krijgen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Re: Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 6:41

Ik wil nog een weekendje weg boeken voor in feb.
Voor de zomer (waarschijnlijk begin sept weg) zullen we in feb wel boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Re: Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  Lindsya wo 12 jan 2011 - 7:37

Wij gaan in juli op vakantie na Turkije en we willen gaan boeken in februari.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Re: Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  Flinder wo 12 jan 2011 - 7:46

Meestal boeken we een paar maanden van te voren. Nu weet ik het niet omdat de vakantie afhangt van mijn baan en het wel/niet kunnen kopen van een huis. Daar wachten we dus nog even op.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang boek jij je vakantie van te voren? Empty Re: Hoe lang boek jij je vakantie van te voren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum